BOOMCast SHORTS – Egy meglepő Google Ads trükk, amivel növelheted a fiókod hatékonyságát

BOOMCast Shorts - Egy meglepő Google Ads trükk, amivel növelheted a fiókod hatékonyságát

Ebben az adásban egy érdekes kis trükköt mutatok meg Neked, amivel növelheted a Google Ads fiókod hatékonyságát.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Egy meglepő Google Ads trükk, amivel növelheted a fiókod hatékonyságát – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Az előző adásokban beszéltünk a hatékonyságnövelésről és a konverzió optimalizálásról, úgyhogy ezen a vonalon maradva, gondoltam beszéljünk egy kicsit a Google hirdetésekről és arról, hogy hogyan tudod ott növelni a hatékonyságot. Van erre egy csomó adás, amit már csináltam, egy csomó cikk a blogon is, amiket el tudsz olvasni, viszont most hoztam egy szerintem elég meglepő trükköt, amivel növelni tudod majd a fiókod hatékonyságát.

Azt már biztosan tudod, hogy mennyire fontos a Quality Score, tehát a minőségi mutató a Google Ads fiókokban. Én azt is meg merném kockáztatni, hogy ez a minőségi mutató, ez a Google-nek fontosabb, mint a pénz, mert igazából emiatt használják az emberek a keresőt. A Google tehát díjazza azt, hogy ha releváns hirdetést készítesz egy-egy keresési kifejezésre, akár olyan szinten is, hogy Neked kevesebbet kell fizetned, mint a konkurensednek, azért, mert a Te hirdetésed relevánsabb, pontosabb, jobb arra a kifejezésre.

Ugye a minőségi mutató az kulcsszó szinten található, tehát minden egyes kulcsszónál látsz majd egy minőségi mutatót, hogy mondjuk ez 8/10-es, 6/10-es, 5/10-es, onnan tudod, hogy ezen még érdemes javítani, ez már oké, nem foglalkozok vele. Viszont több fiókban is észrevettük, hogy ha magas a fiókban használt kulcsszavak átlagos minőségi mutatója, akkor az igazából felhúzza idővel a gyengébben teljesítő kulcsszavakat is. Mondom még egyszer, ha magas a kulcsszavak átlagos minőségi mutatója, tehát az egész fiókra vetítve, akkor a gyengébben teljesítő kulcsszavakat idővel fel tudja húzni és kapnak egy magasabb minőségi mutatót.

És ezért mi most azt szoktuk csinálni, hogy minden esetben érdemes legalább a büdzsének mondjuk az 5-10%-át ilyen branded, tehát a márka kulcsszavakra költeni. És fontos, hogy nem konkurensekre, mert ott pont, hogy alacsony lesz a minőségi mutató, hanem a saját márka kulcsszavaira, amiről sokan úgy gondolják, hogy nem érdemes hirdetni, vagy nem kell hirdetni, valószínűleg sokaknak nem is feltétlenül fontos, mert nem hirdetnek rájuk a konkurensek, de mégis azt tapasztaltuk, hogy ha a büdzsé 5-10%-át ilyen kulcsszavakra költöd, ahol nagyon magas az átkattintási arány és ezáltal nagyon magas a minőségi mutató, az hatással lehet a többi kulcsszó teljesítményére is.

Tehát a tök általános kulcsszavaknál, keresési kifejezéseknél, egy magasabb minőségi mutatót érhet el a fiók és ezáltal pénzt tudsz megspórolni, mert olcsóbban kapod majd a kattintásokat. Úgyhogy úgy gondolom, hogy ez egy elég meglepő trükk, amire sokan nem gondolnak és nagyon fontos kihangsúlyozni, hogy ez tényleg csak egy apró trükk, ami önmagában nem változtat majd meg semmit, ha nincsen jól felépítve a Google Ads fiókod.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ne felejts el feliratkozni a csatornánkra, mert hetente két új adással is jelentkezünk.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk a https://boommarketing.hu/fbcsoport linken keresztül.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük