BOOMCast SHORTS – Ezért ne félj az értékesítéstől

BOOMCast Shorts - Ezért ne félj az értékesítéstől

Nagyon sokan – köztük én is – félnek az értékesítéstől. Na nem a személyes salesre gondolok, hanem a marketing folyamatokban jelen lévő értékesítésre. Ebben az adásban elmondom, hogy miért NEM szabad félned attól, hogy promózd a terméked/szolgáltatásod.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az adásban említett cikkeket itt éred el:

https://boommarketing.hu/online-marketing/email-marketing/

https://boommarketing.hu/category/facebook/

Az adásban említett oktatóanyagokat itt találod:

https://boommarketing.hu/email-marketing-automatizalas-mesterfokon/

https://boommarketing.hu/facebook-mesterkurzus-oktatoanyag/

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Ezért ne félj az értékesítéstől – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

A mai adásban arról fogunk beszélni, hogy miért nem szabad félned az értékesítéstől. Nagyon sokan – köztük én is – félnek az értékesítéstől. És itt nem a személyes salesre gondolok, hanem sokkal inkább a marketing folyamatokban lévő értékesítésre.

Én nagyon sokáig nagyon féltem ezektől és amúgy még ma is rossz vagyok benne, mert sosem akartam ilyen rámenős saleses hatását kelteni. És itt most ugye kifejezetten a marketing folyamatokra gondolok, például egy cikkre, az email automatizmusokra, a rendszeres hírlevelekre, tehát ez a folyamatosan történő kommunikáció, ahol igazából nagyon sokan félnek attól, hogy a saját terméküket saját szolgáltatásukat bedobják egy következő lépésként, vagy egy pluszként.

És én is nagyon sokáig ezt nem csináltam, vagy nagyon rosszul csináltam és szó szerint féltem tőle, de igazából rájöttem, hogy ez egy úgymond az imposztor szindróma, ami nagyon sok embernél, főleg ugye szolgáltatóknál elő szokott jönni, amit egyszerűen le kell küzdeni. Rá kell tudni, hogyha jó a termék vagy jó a szolgáltatás, amit csinálsz, akkor a vevőknek teszel, vagy a potenciális vevőknek teszel szívességet azzal, hogy felhívod rá a figyelmet.

És amikor ezt megértettem, onnantól kezdtem el igazán magabiztosan kommunikálni, mert már nem az volt a fejemben, hogy akkor most itt tukmálom rá az én termékemet, szolgáltatásomat, bármit az olvasóra, hanem neki teszek egy szívességet, mert hogyha olvassa mondjuk az email marketingről szóló cikket, akkor neki egy releváns következő lépés az Email Marketing Automatizálás Mesterkurzus oktatóanyag. Vagy, hogyha a Facebook-os tartalmakat olvassa, vagy hallgatja, akkor a Facebook Mesterkurzus lehet neki a következő lépés.

És, hogy ez nem egy tukmálás, hanem, egy, megkönnyítem az életét, mert van egy olyan következő lépés, ami még előrébb tudja juttatni, hiszen érdekli a téma, hallgatja azt a valamit, kettő, neki teszek jót, mert utána tudja alkalmazni azt a tudást és közelebb jut a céljaihoz, több pénzt tud keresni, több ideje szabadul fel, bármi legyen is a cél. Például, amikor mondjuk egy cikk olvasónak felajánlunk egy terméket, vagy szolgáltatást, akár a cikken belül akár bannerrel, különböző bannerek használatával a blogon, vagy amikor egy hírlevélben, vagy egy előre megírt automata levélben promózunk valamit, vagy amikor egy podcast adásban mondunk be egy szolgáltatást, vagy egy következő kurzust, tehát ilyenekre gondolok.

Azt nem tudom, hogy csak én gondolkozok-e így, vagy esetleg ezt mások is tapasztalják, de az tuti, hogy a közvetlen környezetemben vannak olyanok, akik hasonló problémákkal küzdenek, úgyhogy ezért gondoltam hogy csinálok erről is egy adást.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere is csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]