BOOMCast SHORTS – Ezt csináld, ha a Facebook hirdetésed “ellenőrzés alatt” státuszban ragad

BOOMCast Shorts - Ezt csináld, ha a Facebook hirdetésed “ellenőrzés alatt” státuszban ragad

Biztosan Veled is megesett már, hogy el kellett volna indítanod egy Facebook hirdetést, de az valamiért napokon keresztül “ellenőrzés alatt” státuszban ragadt. Ebben az adásban mutatok 4 lépést, amivel megoldhatod ezt a problémát.

Az adásban említett linket itt találod: https://www.facebook.com/help/contact/186912391909649

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link​

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Ezt csináld, ha a Facebook hirdetésed “ellenőrzés alatt” státuszban ragad– SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Biztos vagyok benne, hogy veled is megesett már, hogy el kellett volna indítanod egy Facebook hirdetést, de valamiért napokon keresztül „ellenőrzés alatt” státuszban ragadt. Ebben az adásban mutatok neked négy lépést, amivel remélhetőleg megoldhatod ezt a problémát.

Először is tisztázzuk, hogy mi is ez az „ellenőrzés alatt” státusz. Amikor publikálsz egy új hirdetést, akkor a Facebook ellenőrzi azt, mielőtt aktív lehetne és meg tudna jelenni az embereknek.

Néha viszont sajnos megesik, hogy hiba kerül a rendszerbe és egyszerűen nem hagyják jóvá azt a hirdetést és így nem tud elindulni, ami nagyon-nagyon gáz, ha határidős kampánnyal dolgozol. Néha egyébként megesik, hogy egyszerűen tényleg csak várni kell.

Főleg ha egy új hirdetési fiókban dolgozol. Ilyenkor még nem ismert téged a Facebook és nem kizárt, hogy tovább tart a hirdetéseid ellenőrzése, mint egy olyan hirdetőnek, aki nem tudom, sok-sok milliót elköltött már a hirdetési fiókjában. Tehát van egy ilyen idézőjelbe „bizalmi faktor” is, ami szerepet játszik. Néha várni kell, néha viszont ugye utána kell menni a dolgoknak.

A legtöbb hirdetést egyébként 12 órán belül kellene jóváhagyniuk, úgyhogy ha 12 órán túl is „ellenőrzés alatt” státuszban van a hirdetésed, akkor a következő négy lépés valamelyikét, vagy akár mindegyikét érdemes megcsinálni.

Először is. Nagyon fontos, hogy ne módosíts rajta semmit, amíg ellenőrzésre vár. Ha módosítasz bármit a hirdetésben, a célközönségen, bárhol, akkor az újraindítja ezt az időzítést és megint elindul a 12 óra. Tehát igazából több időt adsz nekik arra, hogy ellenőrizzék a hirdetésedet.

Ha nagyon nem tudsz várni, mert mondjuk szorít a határidő, akkor kipróbálhatod azt is, hogy készítesz egy másolatot a kampányból, mert néha azt hamarabb jóváhagyják. Ez nagyon fura. Nem tudom hogy működik maga a rendszer, de egy tökéletes másolatot ha elkészítesz abból a kampányból, akkor lehet, hogy hamarabb le fogják okézni és hamarabb el tud indulni. Ki kell próbálni, ez is egy opció.

A harmadik lehetőség, hogy írsz a supportnak. De az a baj, hogy ez nem minden fiókban elérhető és általában nem is kapunk választ belátható időn belül. Tehát ha mondjuk pár napra rá válaszolnak, ez az átlagos, legalábbis felénk, akkor ugye nem nagyon vagyunk vele kisegítve, mert lehet, hogy közben már rég jóváhagyják.

És végül pedig van egy űrlap, amit a Facebook csinált és kifejezetten arra való, hogy az ellenőrzés alatt státuszban ragadt hirdetéseket felülvizsgálják. Ennek a linkjét beteszem ide az adás alá, úgyhogy ott meg fogod találni. Ezt érdemes elmenteni a kedvencek közé és hogyha bármikor ilyen előfordul veled, akkor kitölteni ezt és leírni az adatokat.

Ezt akkor érdemes kitölteni, hogyha több mint 24 órája ellenőrzés alatt van a hirdetésed, mert úgy fogják felülvizsgálni. Itt annyi lesz a dolgod, hogy megadod a hirdetés ID-jét, ami nem ugyanaz, mint a hirdetési fiók azonosítója. Fontos, hogy a hirdetés azonosítóját add meg, és egy pár mondatban le tudod írni, hogy mi a helyzet és hogy mit szeretnél elérni.

És igazából ennyi. Ennyit tudunk tenni, ha „ellenőrzés alatt” státuszban ragad a hirdetésünk. Ezt akkor érdemes kitölteni, hogyha több mint 24 órája ellenőrzés alatt van a hirdetésed, mert úgy fogják felülvizsgálni.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna, akkor iratkozz fel a csatornánkra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük