BOOMCast SHORTS – Így építs profi landing oldalt 3 lépésben

BOOMCast Shorts - Így építs profi landing oldalt 3 lépésben

Ebben az adásban megmutatom, hogy hogyan tudsz Te is profi landing oldalt tervezni és építeni 3 egyszerű lépésben.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az előző adást itt találod: https://boommarketing.hu/boomcast-shorts/mi-az-a-landing-page/

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Így építs profi landing oldalt 3 lépésben – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Az előző adásban már beszéltünk arról, hogy mégis mi az a landing page és bemutattam azt is, hogy milyen típusai vannak. Most pedig térjünk rá arra, hogy hogyan tudsz 3 egyszerű lépésben profi landing oldalt készíteni.

Az első lépés a tervezés lesz. Itt nagyon fontos, hogy az alapokat kell kitalálnod. Nagyon fontos lesz, hogy mi lesz a cél konverziód, hogy kinek szól majd az ajánlat és, hogy honnan szerzed majd a látogatókat. Ha ezt a 3 szempontot figyelembe veszed, akkor máris meg tudod tervezni azt, hogy milyen landing oldalra van szükséged.

Ha mondjuk az email listád méretét növelnéd, akkor egy egyszerű opt-in oldalra lesz szükség. Ezt viszonylag könnyen meg tudod csinálni, nem is kell hozzá hosszú oldal, tudnod kell, hogy mit kínálsz fel és kinek kínálod fel ezeket. Ha viszont értékesíteni szeretnél egy terméket, vagy szolgáltatást akkor sokkal hosszabb lesz az a tervezési folyamat és sokkal több mindent kell itt átgondolnod.

Ha ezeket a szempontokat kitaláltad akkor jön a második lépés, ami a konkrét felvázolása a landing oldal elemeinek. Az biztos, hogy ez a legidőigényesebb lépés mind közül és nagyon kritikus pontja a landing oldal készítésnek, mert ha itt nem jól tervezel, nem jól rajzolgatsz, akkor egyszerűen nem fog majd konvertálni a landing oldalad. És itt azt kell megértened, hogy maga a landing oldal azért felel, hogy az online világban is érvényesülhess.

Ez azt jelenti, hogy ha mondjuk van egy terméked, amit el akarsz adni és leülsz szemtől szembe valakivel akár egy sales score során akár csak a barátodnak, rokonodnak mondod el ennek a részleteit, akkor megvan a fejedben az, hogy mi lesz a beszélgetés menete. Tudod, hogy mivel kezdesz, hogy miket mondasz el, hogy milyen kérdésekre adsz választ, hogy milyen kifogásai lesznek a másiknak, amiket megválaszolsz.

És ha ezeken mindegyiken végigmész, akkor tudod felépíteni igazából azt, hogy lesz egy sikeres értékesítési folyamatod. Tehát azt kell legelőször átgondolnod itt, hogy miről beszélsz akkor, amikor személyesen prezentálod valakinek az ajánlatodat, termékedet, ötletedet. És, ha ezzel megvagy akkor ezt kell átültetni egy landing oldalba. A blokkok is úgy épülnek majd fel, ugye különböző blokkokból áll mindig a landing oldal és ezek is úgy épülnek fel, abban a logikai sorrendben, ahogy személyesen is beszélnél valakivel.

Például nem az árral nyitsz egyből, amikor valakivel beszélsz, tehát a landing oldalon sem azzal fogsz kezdeni és nem is mások véleményét teszed majd be, mert nem úgy ülsz le valakivel szemtől szemben, hogy Marika azt mondta, hogy X,Y. Szóval nagyon fontos a logika és a landing oldal felépítésének logikáját is abból tudod majd kitalálni, hogy egy ilyen beszélgetés hogyan zajlik nálad a gyakorlatban.

És ami itt nagyon fontos, hogy rajzolnod kell, én minden egyes landing oldalt, amit tervezek felrajzolok, kézzel, manuálisan és utána már látom azt, hogy hogyan fog felépülni, milyen blokkokból és ezután jöhet majd a következő lépés.

És következő lépés, ami egyben az utolsó az a tényleges megépítése a landing oldalnak. Ha jól átgondoltad az alapokat és szépen felvázoltad, megtervezted, megrajzoltad a felépítését. Akkor itt már nem sok problémád lesz vele, egyszerűen egy jó dizájnt kell szabni rá, meg kell építeni a blokkokat és ugye jön majd utána a copywriting, illetve a kreatívok elkészítése.

És ez lett volna az a 3 egyszerű lépés, ahogy fel tudsz építeni egy igazán profi landing oldalt.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük