BOOMCast SHORTS – Így szerezz több évnyi tapasztalatot 1-2 óra alatt

BOOMCast Shorts - Így szerezz több évnyi tapasztalatot 1-2 óra alatt

Ebben az adásban arról beszélek, hogy hogyan szoktam több évnyi tapasztalathoz hozzáférni csupán órák alatt (és hogy hogyan tudja ezt bárki kivitelezni).

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az adásban említett elérhetőséget itt találod: david@boommarketing.hu

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Így szerezz több évnyi tapasztalatot 1-2 óra alatt – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Ebben az adásban azt fogom megmutatni, hogy hogyan szerezhetsz több évnyi tapasztalatot akár csak 1-2 óra alatt.

Tudom ez nem kifejezetten marketinges téma, igazából az élet minden területén használható, de szerintem nagyon fontos business és önfejlesztési szempontból tisztában lenni ezekkel. Gondolom nem árulok el vele nagy titkot, hogy igazából a tanácsadókra, coachokra gondolok. Az a helyzet, hogy manapság már tényleg minden infó megtalálható a neten és szinte bármi megtanulható online, viszont ez rengeteg idő.

Vannak olyan helyzetek, vannak olyan iparágak, vannak olyan szakmák, ahol nem éri meg egyszerűen hónapokat beletenned abba, hogy elsajátíts valamit profi szinten és ilyenkor akár már egy pár órás konzultáció is megoldhatja azt a problémát, amivel amúgy heteket, vagy akár hónapokat foglalkoznál. És én ezt sokáig nem láttam be egyébként, főleg amikor a business beindításán dolgoztam, akkor a büdzsém nagyon-nagyon limitált volt és főleg időm volt, szabadidőm, tehát sok mindent megtanultam, de ahogy szépen fejlődött a business és egyre több mindent kiszerveztem és egyre több mindent leadtam magamról, rájöttem arra, hogy rengeteg időt csesztem el azzal, hogy próbáltam megtanulni a dolgokat, próbáltam kikutatni ezeket a bizonyos dolgokat, ahol elakadtam, ahol problémába ütköztem.

És sokkal jobb és sokkal hatékonyabb lett volna hosszútávon, ha nem kiszervezem, csak egy tanácsadásra elmegyek egy webfejlesztőhöz, egy marketingeshez, bárkihez. Szóval ez egy olyan tanulság nekem üzleti és önfejlesztési szempontból, amit a saját bőrömön tapasztaltam meg és szerintem nagyon sokan így vagyunk egyébként ezzel. És ez kifejezetten igaz olyan helyzetekre, amikor még nem is diagnosztizáltad azt a problémát. Nem is tudod, hogy mi az oka annak a problémának például, ugye a leggyakoribb amivel én találkozom, hogy rosszul mennek a hirdetések és hogyan tovább.

És ez tényleg egy olyan dolog, amit nem tud egy oktatóanyag sem megtanítani, ez nem egy sablonizálható dolog, ha egyedi problémáid vannak, ha elakadsz valahol, ha nem úgy teljesít valami – most ugye marketingre gondolok elsősorban -, ahogy kellene, valószínűleg nem fogod megtalálni a megoldást online videókból, cikkekből, oktatóanyagokból. Ha nagyon gyakori probléma akkor lehet, hogy valahol beszélnek róla, de egyébként sokkal hatékonyabb az, hogy valakinek a segítségét kéred, azonosítod a problémát és utána kezdesz el a megoldáson dolgozni.

Ugye így működnek az orvosok is, nem próbáljuk meg magunkat meggyógyítani, amíg nem tudjuk, hogy mi a gond, mert fogalmunk sincs, hogy mi lehet a gyógymód. Tehát el kell menni szakértőhöz, diagnosztizálni kell a problémát az ő segítségével és utána a megoldáson már valószínűleg tudsz egyedül dolgozni és egyedül is meg tudod azt oldani, csak már tudod, hogy mire van szükséged és, hogy mit kell keresned. Ez számomra egy nagyon nagy tanulság volt, amit tényleg évek alatt és a saját bőrömön tapasztaltam meg. Ha visszamehetnék az időben és tehetném akkor ezen biztosan változtatnék.

Úgyhogy, ha online marketing problémád van, ha elakadtál valahol, ha nem tudod merre tovább, hogyan tovább, akkor nyugodtan keress meg. Tartok tanácsadásokat, csak én tartok tőlünk a cégből tanácsadásokat, leülünk 1-2 órára és megpróbáljuk beazonosítani, hogy hol akadtál el. Keress nyugodtan a david@boommarketing.hu email címen, felvesszük a kapcsolatot és megbeszéljük, hogy hogyan tovább.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]