BOOMCast SHORTS – Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni (Könyvösszefoglaló #1)

BOOMCast Shorts - Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni (Könyvösszefoglaló #1)

A “könyvösszefoglaló” sorozatunkban olyan könyveket hozok Neked, amit – véleményem szerint – minden vállalkozónak és marketingesnek ismernie kell. A legelső egy több, mint 60 éves mű Dale Carnegie tollából.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni (Könyvösszefoglaló #1) – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Ez a legelső ilyen könyvösszefoglaló, most teszteletem ezt a formátumot is, ahol a Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni című könyvről fogok beszélni egy kicsit. Ez egy több mint 60 éves mű, Dale Carnegie tollából, aki szerintem zseniális író és amúgy marketinges is, hiába nem ez volt a szakmája.

Több könyvet is írt, de nekem megmondom őszintén, ez az egyik kedvencem. Valószínűleg azért, mert én amúgy is ilyen aggódós, tervezős típus vagyok és hajlamos vagyok mindenre ráparázni és mindig a tökéletesre menni, ami mindig rájövök, hogy nem feltétlenül egy jó dolog.

Na most ez a könyv, a Hogyan fejezzük be az aggódást és kezdjünk el élni, szerintem zseniális, amit én megmondom őszintén kötelezővé tennék mindenkinek. Nemcsak marketingeseknek, nemcsak vállalkozóknak, hanem úgy mindenkinek általánosságban.

Nekem az volt talán a legmeglepőbb, hogy már az 1900-as évek elején elkezdték felismerni azt, hogy rengeteg betegségnek pszichés okai vannak. Ezt egy csomó történettel támasztja alá egyébként a könyvben, tehát nem akarok belemenni most a részletekbe, csak igazából kedvet akarok csinálni ahhoz, hogy elolvasd és megértsd azt, amit a könyvben át akar adni.

És a legfőbb tanulság talán az a könyvből, amit én felírtam magamnak és rendszeresen újraolvasom, hogy felesleges idegeskedni, mindig meg kell vizsgálni, hogy mi a legrosszabb eset és ilyenkor gyakran rájön az ember, hogy a legrosszabb nem is olyan rossz. És ez az egy-két mondat az, ami szerintem a lényege, a legeslegfontosabb átadnivalója ennek a könyvnek. Ennek ellenére érdemes elolvasni, mert tényleg nagyon sok jó dolgot mond, nagyon sok példát hoz, amivel szemlélteti ezt és ami által meg lehet érteni.

De ha nem akarod elolvasni, nincs időd, nincs kedved, ennyit jegyezz meg belőle: felesleges idegeskedni, vizsgáld meg, hogy adott helyzetben mi a legrosszabb eset és valószínűleg rá fogsz jönni, hogy a legrosszabb sem olyan rossz, hogy megérje azon aggódni és azon pörögni folyamatosan. És ha ezt így tisztázod magadban, akkor tudsz továbbmenni, mész előre, csinálod a dolgodat.

Remélem tetszik ez a könyvösszefoglaló, van egy csomó kis jegyzetem a korábbi könyvekről, amiket elolvastam. Úgyhogy, ha tetszik, írd meg Youtube-on, például a videó alatt kommentben, vagy dobj nekem egy email-t ([email protected]), hogy lássam, hogy van rá igény, és akkor csinálok még ilyeneket.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ne felejts el feliratkozni a csatornánkra, mert hetente két új adással is jelentkezünk.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk a https://boommarketing.hu/fbcsoport linken keresztül.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük