BOOMCast SHORTS – Facebook life hack: használj örökzöld kampányokat!

BOOMCast Shorts - Facebook life hack: használj örökzöld kampányokat!

Nem tudom Te hogy vagy vele, de én alapvetően eléggé lusta és kényelmes vagyok. Ebben az adásban az egyik kedvenc Facebook hirdetési trükkömet – az örökzöld stratégiát – mutatom be Neked.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Facebook life hack: használj örökzöld kampányokat! – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Nem tudom Te hogy vagy vele, de én egyszerűen imádom a life hack-eket, ezeket az apró kis tippeket, trükköket amivel akár az életben, akár a business során így jobban lehet teljesíteni, vagy meg lehet könnyíteni a dolgunkat, aminek a legfőbb oka az, hogy eléggé kényelmes és lusta vagyok. És pontosan ezért az egyik kedvenc Facebook hirdetési trükköm az örökzöld stratégia, amit most bemutatok Neked.

Először is tisztázzuk azt, hogy mégis mik azok az örökzöld kampányok. Facebook hirdetéseknél vagy Facebook, Insta hirdetéseknél szoktuk használni és örökzöld kampány az, ami folyamatosan tud futni anélkül, hogy hozzá kellene nyúlnom a hirdetéshez, a kreatívhoz, ugye a szöveghez, vagy bármi ilyesmihez, mert maga a közönség cserélődik, a hirdetés mindig ugyanaz. Ez egy nagyon kényelmes dolog, mert nem kell mindig azon gondolkozom és dolgoznom, hogy hogyan újítsam meg a hirdetéseket.

Ezeket gyakran használjuk konverziós útvonalak közötti lépések során. Tehát, ha valaki mondjuk letölti egy csalinkat, akkor egy-két héten keresztül hirdethetjük neki a következő lépést. Ezután ők kiesnek abból a közönségből, mert vagy meglépik azt a következő lépést, mondjuk egy oktatóanyag megvásárlását, vagy ha megvették azt az oktatóanyagot akkor kizáró közönségbe kerülnek és ezért nem jelenik már meg nekik a hirdetés, vagy azért esnek ki, mert letelik az egy-két hét, nem lépik meg időközben a cél konverziót, de mivel lejárt az idő már kiesnek a közönségből és igazából így működnek ezek az örökzöld kampányok.

Így a hirdetés ilyenkor nyugodtan futhat akár éveken keresztül, mert egy ember úgyis csak egy-két héten keresztül látja és csak akkor látja megint, ha újból meglépi azt az első lépést, vagy azt az első konverziót, amire elindul ez a kampány. Érdemes több ilyen hirdetést indítanod és futtatnod a különböző konverziós pontokon, ahol át akarod kötni az embereket, például valaki elolvas egy cikket, de nincs még fent a listán akkor mehet neki csalianyag. Vagy valaki letöltött egy csalianyagot, de nem vásárolt még semmit akkor mehet egy belépő termék, vagy mehet egy oktatóanyag. Vagy valaki volt a landing oldalon, de nem vette fel velünk a kapcsolatot, nem kért árajánlatot akkor mehet neki az remarketingbe. És mind csak egy-két hétig megy, tehát nyugodtan futhatnak ugyanazok a hirdetések folyamatosan.

És amire még ilyenkor érdemes odafigyelni, hogy mivel ezek kisebb közönségek és előszűrt közönségek, mert van egy konkrét lépés, amit elvégzett valaki, tehát remarketing hirdetésekről van szó, ezért érdemes lehet ilyenkor elérés kampánycélt választani a konverziós helyett, mert tudod, hogy pici közönség, tudod, hogy kik vannak benne, érdeklődők, komoly érdeklődők vannak benne, a célod az, hogy az egy-két hét alatt, minél többször elérd őket és mindenkit elérj közülük.

És ilyenkor nem akarjuk, hogy az algoritmus beleszóljon a dolgokba, mert mi tudjuk, hogy pontosan ők azok, akiket keresünk, ezzel az üzenettel akarjuk őket elérni, mutasd meg nekik és hadd menjen. Tehát ez lenne az örökzöld stratégia, nagyon szeretem, nagyon sok helyen használjuk, ügyfeleknél is nagyon sokszor használjuk, úgyhogy érdemes Neked is kipróbálnod.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük