BOOMCast SHORTS – Remarketing mesterfokon: így célozzuk meg a legfontosabb aloldalak látogatóit

BOOMCast Shorts-Remarketing mesterfokon: így célozzuk meg a legfontosabb aloldalak látogatóit

Ebben az adásban 4 olyan remarketing tippet hoztam Neked, amit tényleg csak a hirdetők TOP 5%-a alkalmaz. Ha jelenleg is futtatsz Facebook hirdetéseket, akkor egyszerűen kötelező tisztában lenned ezzel a hirdetési stratégiával is!

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Remarketing mesterfokon: így célozzuk meg a legfontosabb aloldalak látogatóit – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Szia, ebben az adásban 4 olyan remarketing tippet hoztam Neked, amit tényleg csak a legjobb hirdetők alkalmaznak. Ha jelenleg is futtatsz Facebook hirdetéseket, akkor egyszerűen kötelező tisztában lenned ezekkel a hirdetési stratégiákkal is, úgyhogy nézzük meg, hogy miről is van szó és mutatok pár alkalmazási módot is, amit mi is használunk.

Először is fontos tudni, hogy nagyon sok lehetőség van remarketing hirdetések futtatására, tehát nincs egy olyan megoldás, ami mindenki számára ideális. Az alapkoncepció az ugye az, hogy ha valaki megnézi a weboldalad vagy webshopod egy bizonyos aloldalát, akkor neki tudsz remarketing hirdetéseket futtatni. Innentől kezdve viszont tényleg a fantáziádra van bízva, hogy milyen hirdetéseket fogsz készíteni, úgyhogy adok is egy pár példát, hogy el tudj kezdeni gondolkozni.

Az első, amit gyakran használunk, remarketing hirdetéseket futtatni azoknak, akik letöltötték valamelyik ingyenes anyagunkat. Ők azok, akik mondjuk egy ebookot letöltöttek, vagy megnéztek egy videót, vagy kitöltöttek egy tesztet az oldalunkon, tehát egy ingyenes lépést elvégeztek és nekik mehet mondjuk következő lépésként valamelyik fizetős kurzusunk, ami ugye a témában passzol, de mindenképpen oda kell rá figyelni, hogy ilyenkor kizárjuk azokat, akik már vásároltak. Tehát az első alkalmazási mód: remarketing hirdetés azoknak, akik valamilyen ingyenes lépést végeztek el az oldalunkon. Nekik mehet egy fizetős kurzus, egy fizetős termék, bármi ilyesmi és mindenképpen ki kell zárni azokat, akik már korábban megvették ezeket az anyagokat.

A második mód: remarketing azoknak, akik olvasták valamelyik cikkünket. Ez már egy sokkal ritkábban használt hirdetési típus, viszont nagyon jól tud működni, ha van egy jól kiépített inbound marketing stratégiád. Itt mi olyan ingyenes vagy fizetős anyagokat szoktunk hirdetni következő lépésként, ami az adott témán belül passzol. Tehát, ha mondjuk valaki egy Facebookos cikket olvasott el, akkor neki a Facebook Mesterkurzust fogjuk hirdetni, vagy mondjuk a letölthető Facebookos csalianyagunkat, attól függően, hogy melyik lépést végezte már el korábban. Itt is nagyon fontos, hogy kizárjuk azokat, akik már elvégezték ezt az elvárt lépést.

A harmadik alkalmazási mód: remarketing bizonyos témakörök alapján. Itt már nemcsak a cikkek olvasóinak tudunk hirdetni, hanem mondjuk ha valaki a Facebook hirdetéskezelés szolgáltatásunk sales oldalát nézte meg, akkor neki is tudunk hirdetni, ha valaki egy Facebookos cikket olvasott, akkor neki is tudunk ezzel hirdetni, vagy, hogyha valaki nem tudom a Facebookos csalianyagunkat nézte meg, akkor neki is tudunk hirdetni. Az a lényeg, hogy az URL címben szerepel a Facebook kifejezés. Ez akkor jó igazán, ha kisebb a látogató forgalmad az oldalon, mert így kombinálni tudod a cikk olvasókat, a sales oldal látogatókat kategória, témakör alapján és belőlük tudsz egy értelmezhető méretű közönséget csinálni, akiknek aztán tudsz hirdetni.

És végül a negyedik alkalmazási mód, amit nagyon gyakran használunk: remarketing azoknak, akik hallgatták már valamelyik podcast adásunkat. Tök egyértelmű, hogy ha benne van a podcast kifejezés az URL szerkezetben bárhol, akkor ők látják majd ezt a hirdetést. És az, hogy mit hirdetünk az már tényleg döntés kérdése. Hirdethetünk szolgáltatást, hirdethetünk oktatóanyagot, de van, hogy más podcast adásokat, a legnépszerűbb adásokat hirdetjük be, hogy visszahozzuk a hallgatókat és még több adást hallgassanak meg.

Úgyhogy ez lett volna az a 4 remarketing stratégia, amit a leggyakrabban szoktunk futtatni Facebook hirdetéseknél.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]