BOOMeráng szponzorációs lehetőség

Jelenj meg a heti hírlevelünkben, és szólítsd meg a 11.000+ főt számláló kiváló célközönségünket!

Mit érdemes tudnod a heti hírlevelünkről, a BOOMerángról?

A BOOMeráng egy szakmai hírlevél, amit Dávid heti rendszerességgel küld el e-mailben a feliratkozóink részére.

  • Elérés: 11.000+ feliratkozó, ami havonta ~850 fővel gyarapszik.
  • Közönség: Vállalkozók, marketingesek, szabadúszók, C-level döntéshozók.
  • Átlagos megnyitási arány: 43%
  • Átlagos elérés egy szponzorált hírlevéllel: ~5.000 fő

A hirdetésed kiemelt helyen fog szerepelni a hírlevélben, így biztosítva a lehető legnagyobb láthatóságot. Vizuálisan is elkülönítjük a hirdetést, hogy még jobban látható legyen.

A hirdetés szöveges formátumú és legfeljebb 2 mondat hosszúságú lehet. Minden hirdetés tartalmazhat legfeljebb két CTA-t.

Szponzorációs részletek

Megjelenési hely

A hirdetésed kiemelt helyen szerepel a hírlevél elején, így biztosítva a lehető legnagyobb láthatóságot. Vizuálisan is elkülönítjük a hirdetést, hogy még jobban látható legyen.

Időtartam

A hirdetésed egy hírlevélben, egyszeri alkalommal jelenik meg és landol a teljes feliratkozói bázis postafiókjában. A hírlevelet minden csütörtökön küldöm ki.

Formátum

A hirdetések szövegesek és legfeljebb 2 mondat hosszúságúak lehetnek. Minden hirdetés tartalmazhat legfeljebb két - szöveges - CTA-t.

Kizárólagosság

A hirdetésed lesz az egyedüli hirdetés az adott hírlevélben, így nem oszlik majd meg a figyelem.

Milyenek a legjobb hirdetések?

Tapasztalataim alapján a rövid, lényegretörő, lead magnetet tartalmazó hirdetések működnek a legjobban. Minél hosszabb a hirdetés, annál rosszabbul teljesít. Minél kevésbé egyértelmű az ajánlat, annál kisebb lesz a konverzió.

  • Példa: Így növeld meg webshopod bevételét csupán pár órányi munkával. Ebben az e-bookban megmutatom Neked, hogy hogyan csináltunk egyik ügyfelünknek már az első évben 8.382.176 Ft árbevételt csupán pár órányi munkával, minimális költséggel (és hogy hogyan tudod ezt Te is megismételni).

Elsősorban tehát nem terméket/szolgáltatást érdemes promóznod, hanem valami hasznos tartalmat, ami érdekelheti a célpiacot.

Másodlagosan márkaépítő hatása is lesz a hirdetésnek, hiszen egy magas minőségű, elkötelezett és előszűrt célközönséget tudsz így elérni.

A megrendelés menete

Egy hirdetés díja:

50.000 Ft + ÁFA

Kérlek vedd figyelembe, hogy nincs lehetőség átütemezésre/lemondásra. Arra is fenntartom a jogot, hogy visszautasítsam az szponzorációs ajánlatodat (ha úgy érzem, hogy az nem illik a stílusomhoz, vagy egyébként nem szívesen ajánlanám másoknak). Ez esetben a befizetett összeg 100%-át visszafizetjük.

Válassz a két lehetőség közül

Hírlevél megjelenés (egy hirdetés)

50.000 Ft +ÁFA

Hírlevél + videós podcast megjelenés (egy hirdetés)

75.000 Ft + ÁFA

Kérlek vedd figyelembe, hogy nincs lehetőség átütemezésre/lemondásra. Arra is fenntartom a jogot, hogy visszautasítsam az szponzorációs ajánlatodat (ha úgy érzem, hogy az nem illik a stílusomhoz, vagy egyébként nem szívesen ajánlanám másoknak). Ez esetben a befizetett összeg 100%-át visszafizetjük.

2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat