Pörgesd fel a webshopod forgalmát Facebook és Instagram hirdetésekkel!

Mindenki csak szolgáltatásokról és infotermékekről beszél… Ebben az oktatóanyagban megmutatom hogyan hirdesd úgy a (fizikai termékeket értékesítő) webshopod, hogy a legnagyobb gondod a megrendelések teljesítése legyen.

Így érj el akár több százszoros ROI-t a webshopod Facebook és Insta hirdetésein

Tudom mit gondolsz.

“Minden marketinges csak a saját bizniszéről beszél…”

“Mit csináljak, ha nem egyedi/letölthető/különleges infótermékeket árulok, hanem “átlagos” dolgokat?”

“Jól hangzik, de hogyan alkalmazhatom ezt a saját, fizikai termékeket értékesítő vállalkozásomnál…?”

Mostanában egyre többen kerestetek meg azzal, hogy hiába a profin megtervezett stratégia és a marketingeseket is megszégyenítő funnelek, valami mégsem működik.

Ne aggódj, a probléma nem nálad van, egyszerűen csak nem létezik olyan stratégia, amit egy az egyben rá lehet húzni bármely vállalkozásra.

Éppen ezért alkottuk meg az E-commerce Facebook hirdetési stratégiák oktatóanyagot, amiben pontosan arra kaphatsz választ, amire sehol máshonnan. Arra, hogy…

…pontosan milyen kampányokat érdemes futtatnia egy webshop tulajdonosnak.

Ebben a kurzusban bemutatom Neked a legfőbb remarketing rendszert, amit elég egyszer profin felépítened, aztán már csak gyönyörködnöd kell a megtérülésben.

Persze ez még csak az alap, ha ezzel készen vagy akkor arról is gondoskodnod kell, hogy megfelelő mennyiségű és minőségű ember kerüljön a remarketing közönségeidbe. Ne aggódj, erre is kitérünk.

Egy pár eredmény, amit teljesen átlagos webshopoknál értünk el

WEBSHOP #1

Erre a webshopra október közepén tettük rá a kezünket. A kezdeti on-site optimalizálás után kiépítettük a remarketing rendszert, majd az első eredményes teszt után elkezdtük behozni a hideg forgalmat az oldalra.

Az eredmény:

400%-os bevételnövekedés az első teljes hónap során (havi 1m –> havi 4 m)
5x-es konverziós arány növekedés (a látogatók közel 3%-a vásárol)

WEBSHOP #2

Ez egy teljesen átlagos webshop, ahol a marketing rendszer kiépítése után 1 héttel máris ilyen számokat produkáltak a hirdetések.

A DPA remarketing rendszer természetesen nagyon jól teljesít, de egy-két hideg közönségnek szóló hirdetésen is befigyel a 12-15x megtérülés.

A hideg közönségnek szóló hirdetésektől csak azt várjuk el, hogy táplálják a remarketing rendszert, de mivel ez már azonnali, közvetlen profitot is termel, ezért a következő lépés itt mindenképpen az agresszív skálázás lesz.

Az eredmény: 500%-os bevételnövekedés az első hónap során (1m+ bevétel)

Ez egy teljesen átlagos webshop, ahol a marketing rendszer kiépítése után 1 héttel máris ilyen számokat produkáltak a hirdetések.

A DPA remarketing rendszer természetesen nagyon jól teljesít, de egy-két hideg közönségnek szóló hirdetésen is befigyel a 12-15x megtérülés.

A hideg közönségnek szóló hirdetésektől csak azt várjuk el, hogy táplálják a remarketing rendszert, de mivel ez már azonnali, közvetlen profitot is termel, ezért a következő lépés itt mindenképpen az agresszív skálázás lesz.

Az eredmény: 500%-os bevételnövekedés az első hónap során (1m+ bevétel)

WEBSHOP #3

Ennél a webshopnál egy pár hideg közönségnek szóló hirdetés annyira betalált, hogy volt amelyiken 200 feletti megtérülést értünk el, így itt is a skálázás lesz a következő feladatunk.

A remarketing rendszer persze itt is remekül hoz, csak az elmúlt 30 nap során 30 millió Ft feletti bevételt.

WEBSHOP #4

Ugyanez a modell működik infotermékeknél is, hiszen a saját oktatóanyagainkat is ezzel a remarketing rendszerrel értékesítjük.

Persze kellett egy kis módosítás az alacsony termékkínálat miatt, de nem rossz az a hirdetési fiók, ahol az átlagos megtérülés 40-50x környékén van.

Ugyanez a modell működik infotermékeknél is, hiszen a saját oktatóanyagainkat is ezzel a remarketing rendszerrel értékesítjük.

Persze kellett egy kis módosítás az alacsony termékkínálat miatt, de nem rossz az a hirdetési fiók, ahol az átlagos megtérülés 40-50x környékén van.

Miért nem működnek az infotermékekre/szolgáltatásokra tervezett marketing stratégiák webshopoknál?

Igen, tudom hogy mindenki azt mondja (még én is), hogy építs több lépéses funneleket, melyek segítségével felmelegíted a hideg érdeklődőket mielőtt megpróbálsz nekik eladni.

Ezzel növeled a konverziót, hiszen sokkal könnyebb olyan közönségnek eladni akik már ismernek, és akikkel már kialakult egy kezdeti bizalom.

Igen ám, de webshopok esetében – általában – más a helyzet.

A webshopon történő azonnali vásárlás lehetősége felülírja a funnelek szükségességét…

Na persze nem azt mondom, hogy dobd a funnelt és nyomd a sales hirdetéseidet ész nélkül, jéghideg közönségnek…

Nem, ez öngyilkosság lenne.

Viszont ha webshopod van és fizikai terméket értékesítesz, az általában 2 dolgot jelent:

Egyszerű, könnyen megérthető és jól behatárolható termékeket forgalmazol
– Nem olyan hosszú a döntési folyamat, mint egy nagyobb értékű termék vagy szolgáltatás esetében

Gondolj csak bele.

Ha személyes konzultációt értékesítek, akkor kell egy kialakult bizalom és ismertség ahhoz, hogy egyáltalán megfontold azt, hogy leüljünk beszélgetni a bizniszedről.

Ezt csak úgy érhetem el, ha tartalmas cikkek és ingyen letölthető anyagok segítségével elég hasznot hozok Neked már a találkozásunk előtt ahhoz, hogy idővel megfontold a vásárlást.

Erre tökéletes egy több lépéses BOOM stratégia, ahol szépen-lassan léptetjük az érdeklődőket a vásárlói útvonalon ahhoz, hogy hideg látogatóból először visszatérő, majd komoly érdeklődő legyen.

Egy fizikai termékeket értékesítő webshopnál viszont teljesen más a helyzet.

Hadd mutassam meg azt a stratégiát, amit több tucat webshopnál alkalmazunk.

Kitől fogok tanulni?

Szia, Balogh Dávid vagyok – a BOOM Marketing alapítója – talán már ismersz a blogon található cikkekből. Én leszek a tanárod a tréningek során. 😉

Az online marketinggel 2015-ben kezdtem el foglalkozni, és ekkor csöppentem bele a Facebook hirdetések világába is. Nagyon megtetszett ez az egész, ezért elhatároztam hogy ezzel szeretnék foglalkozni, és beleástam magam a social media marketing rejtelmeibe.

Több tucat képzést végeztem el (főleg külföldieket) több millió forint értékben, míg végül 2017 nyarán megalapítottam a saját online marketing ügynökségemet, a BOOM Marketinget.

A BOOM azóta rendesen kinőtte magát: már 6-an dolgozunk teljes munkaidőben az ügynökségben, és jelenleg is 50+ ügyféllel dolgozunk együtt.

Habár már nem “csak” hirdetésekkel foglalkozunk, így is hónapról-hónapra több millió forintot hirdetünk el FB-n és Instán, és több tízmillió (kampányidőszakban 100m+) forint bevételt termelünk havi szinten… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassam be Neked azt a stratégiát, amivel mindezt elértem…

Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing

A webshopok Szent Grálja: a DPA remarketing rendszer

Talán már hallottál a DPA-ról (Dynamic Product Ads), magyarul a dinamikus termékhirdetésekről.

Ez a Facebook hirdetések egyik formája, amit kifejezetten webshopok számára fejlesztettek ki.

A lényege, hogy a webáruházad kínálatában található termékeket a Facebook hirdetéskezelője egy az egyben beolvassa, így a webshopodban járó látogatóknak pontosan azokat a termékeket tudod majd hirdetni, amit korábban megtekintettek.

Úgy gondolom egy webshop esetében ez a legalapabb remarketing kampány, aminek mindenképpen futnia kell. Sokan még ezt sem alkalmazzák, pedig ez még csak a kezdet.

Úgy érhetsz el igazán jó megtérüléseket, ha a remarketing közönségedet is szegmentálod, és a DPA folyamataidat több szakaszra osztod fel.

Ebben az oktatóanyagban (legalábbis az első felében) lépésről-lépésre megmutatom, hogy hogyan építheted fel a saját szegmentált remarketing rendszered DPA kampányokból.

Ezt hívom a webshopok Szent Gráljának, mert azonnali, közvetlen profitot hoz már a beüzemelése utáni első pár órában is.

Több tucat hirdetési fiókot kezelünk napról-napra, és havonta olyan 7-9 millió forintnyi összeget hirdetünk el összesen. Mindegyik webshopnál ezt a stratégiát alkalmazzuk, és ahol csak lehet erre a sémára építjük fel a kampányokat.

Görgess tovább a tematikáért és a videók pontos tartalmáért.

E-commerce Facebook hirdetési stratégiák

Magyarország első és egyetlen hirdetési oktatóanyaga kifejezetten webshopok számára

2 modul – 5 videó – 1,5 órányi tananyag

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor ezt a kurzust egyenesen imádni fogod… a kurzus során a fő témánk természetesen a Facebook hirdetések kivitelezése lesz (kifejezetten webáruházak számára), a technikai setuptól kezdve a kampányszerkezeten át egészen a jól teljesítő kampányok skálázásáig.

Itt van egy kis ízelítő az oktatóanyagból (szigorúan a teljesség igénye nélkül):

Bemutatom majd – többek között – azt a DPA remarketing rendszert, amivel több tízmillió forint profitot generáltunk ügyfeleinknek az elmúlt 1 év során (több tucat különböző iparágban).

– Pontosan megtanítom, hogy hogyan építsd fel a hirdetéseidet a különböző pontokon ahhoz, hogy mindenhol maximalizáld a megtérülést.

– A remarketing rendszer kiépítése után megmutatom, hogy hogyan csábítsd be a hideg közönséget a webshopodba úgy, hogy akár azonnal vásároljanak.

– Ha pedig betalál legalább 1-2 ilyen hirdetésed (és már a hideg közönségnek futó kampányaidon is hasznod van), akkor már csak okosan kell skáláznod.

Lényegében lépésről-lépésre végigvezetlek azon a rendszeren, melyet mi is napról-napra alkalmazunk webshopoknál a kampányok elkészítéséhez (így menedzselünk 30+ hirdetési fiókot, és kezelünk havonta több, mint 7 millió forintnyi hirdetési költségkeretet).

Ezeket a videókat találod az E-commerce hirdetési stratégiák oktatóanyagban

1. Bevezető

2. A technikai alapok

3. A Szent Grál

4. A hideg közönség becsábítása

5. Speciális kampányok

Miért fizetnék videókért, ha fél perc alatt elindíthatom a saját hirdetésem?

Ebben az oktatóanyagban nettó 20 ezer forintért megkapod azt a letesztelt, bevált és működő stratégiát, amit több tucat webshopnál alkalmazunk sikeresen.

Ha már hirdettél Facebookon akkor tudod, hogy milyen gyorsan el tudod bukni ezt a 18 ezret… ha még nem hirdettél, és mindenféle útmutatás nélkül fogsz neki, akkor hamarosan Te is megtudod.

Hidd el, ennek a kurzusnak csak a technikai része (ami az anyag kb 1/4-e) megéri ezt a pénzt, mert egy-egy rossz beállítással ennek a sokszorosát is el tudod költeni bármiféle eredmény nélkül.

A blog indulása óta egyébként elég sok személyes konzultációt is tartottam már Facebook hirdetési témában, amiért egy-egy alkalommal kemény tíz- és százezer forintokat fizettek ki az emberek…

Nem panaszkodom, ez a pénztárcámnak nagyon jól esik, viszont minden egyes alkalommal ugyanazt kellett elmondanom és megmutatnom az időnk ~3/4 részében, és alig 1-2 óra maradt a lényegi, személyreszabott tippekre.

Ekkor találtam ki, hogy videós kurzust kell csinálnunk, mert így elég egyszer elmondanom az alapokat, és – amellett, hogy nem unom halálra magam minden egyes konzultáció első részében – sokkal olcsóbban is adhatom az anyagot, azaz sokkal több embernek segíthetek a jobb hirdetések készítésében.

Mások ilyen szépeket mondtak rólunk

“Ezt a számadatot most kaptam Balogh Dávidtól, aki a facebookos hirdetéseinket csinálja:

A netjet.hu-nál csak 425 117 Ft kell 3.2 M profithoz, ami kb. 7-szeres megtérülés. Én ezzel a számmal elégedett vagyok…

Dávid most kijött egy nagyon komoly oktatóanyaggal, amiben megtanítja, amit tud. Végignéztem: Nem a facebook sugója könyv formában, nem az evidenciák összefoglalása, hanem gyakorlati tapasztalaton alapuló anyag.

Dávid nem azért oktatja mert sokat olvasott róla, hanem azért mert sokat csinálta. Nagy különbség. Nem akarok demagóg lenni, de 425 rugóból 3.2 milliót csinálni, az elég jó ROI, nem?”

Erdélyi Norbert

a Netjet.hu marketingszakértője

“Kevés magyar marketinges tudását ismerem el, de Balogh Dávid mindenképp köztük van. Elképesztően gyakorlatias cikkeket ír és látszik hogy nagyon ért a facebookhoz.

Már régebben mondtam neki hogy kellene készítenie egy online tanfolyamot, mert mégis videón sokkal könnyebb átlátni a rendszer működését.

Tegnap belenéztem a tanfolyamba és el kell hogy mondjam, vérprofi lett! Ha lennének munkatársaim, akkor biztos hogy kötelezővé tenném nekik ennek a tanfolyamnak az elvégzését!”

Baranyi Gábor

a Nutsell Marketing alapítója

Rendeld meg most, és csatlakozz 700+ fizetős tagunkhoz!

Ebben az oktatóanyagban megmutatom hogyan hirdesd úgy a (fizikai termékeket értékesítő) webshopod, hogy a legnagyobb gondod a megrendelések teljesítése legyen.

FIGYELEM: Ez egy PROFI oktatóanyag, ami azt jelenti, hogy itt már nem térünk ki az alapokra. Ha azokkal nem vagy tisztában, akkor a Mesterkurzus nélkül nem fogod tudni értelmezni ezt sem.

19.990 Ft + ÁFA

Ha bankkártyával fizeted, azonnal viheted. 🙂

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül, és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Mivel a Facebook felülete állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a chatbotok át nem veszik a hatalmat).

GYIK

Szükséges bármilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Igen! Mivel ez egy profi szintű oktatóanyag, így az alapokra már nem térünk ki. Először érdemes végignézed a kezdő szintű Sprint oktatóanyagunkat (ott teljesen az alapokkal kezdünk, egészen a hirdetési fiók létrehozásától és beállításától), majd a haladó szintű Mesterkurzust is (itt a kampánykészítéstől kezdve a copywritingon át egészen a hirdetési stratégiáig mindenről beszélünk).

Mennyit kell Facebook hirdetésekre szánnom, hogy legyen értelme?

Teljesen változó, de már napi 500 Ft-tal is simán elkezdhetsz hirdetni, az oktatóanyagban elmagyarázott stratégiát alkalmazva így is szuper eredményeket érhetsz el.

Megsúgom, hogy mi is (még a mai napig) 500-1.000 Ft-os napi költségkerettel hirdetünk a BOOM-on, és bőven elég. Így is rendszeresen le kell állítanunk a kampányokat, mert nem tudjuk kiszolgálni az érdeklődőket. 🙂

Technikai analfabéta vagyok… menni fog ez nekem is?

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Hogyan kapom meg a videókat?

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Mi történik, ha változik a Facebook felülete?

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi a mindennapokban ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

Mennyi idő alatt tudom elvégezni a tréninget?

Az E-commerce oktatóanyagban összesen 5 db videóhoz, azaz közel 1.5 órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sok mindent egyszerre kell majd csinálnod a videókkal, ezért érdemes egy teljes napot rászánnod a teljes anyagra.

Meddig férhetek hozzá a kurzusokhoz?

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

© BOOM Marketing – 2019 | Minden jog fenntartva! | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF

Send this to a friend