Email Marketing Automatizálás Mesterfokon

(kifejezetten webáruház-tulajdonosok részére)

Megtanítom, hogy hogyan építsd fel a webáruházad email marketing automatizmusait. Egy az egyben odaadom a saját webáruházaimnál is használt folyamatokat, leveleket és technikai beállításokat, hogy Neked már csak a babérokat kelljen learatnod.

A legtöbb webáruház tulajdonos rengeteg pénzt hagy az asztalon…

Te ugye nem akarsz közéjük tartozni?

Hadd osszak meg Veled egy titkot.

Webáruház-tulajdonosként élhetsz azzal a luxussal, hogy minden egyes vásárlódat kiemelkedő elbánásban részesíted.

És hogy ez miért fontos?

Nos, a legtöbb webáruház-tulajdonos kényelmesen hátradől miután teljesítette a megrendelést.

Ez viszont hatalmas hiba.

Pont a megrendelés utáni pillanat az, amikor egyáltalán nem szabad hátradőlni, hiszen ekkor tudsz hirdetési költség nélkül extra profitot szerezni (és most elsősorban nem az azonnali upsell ajánlatra gondolok).

Mutatok egy példát, hogy egyértelmű legyen, mire is gondolok.

Tegyük fel, hogy állateledel webáruházad van. Egy látogató vásárol tőled egy kutyatápot, ami kifejezetten kölyökkutyáknak van kifejlesztve.

Mit csinálsz ezt követően?

Ez történik, ha nincsenek automatizmusaid

– gondosan becsomagolod a terméket és teljesíted a megrendelést

– ezután reménykedsz, hogy miután elfogyott a táp ismételten tőled fog vásárolni.

Ez történik, ha vannak előre létrehozott automatizmusaid

– gondosan becsomagolod a terméket és teljesíted a megrendelést

– amint átadod a csomagot futárnak, az email marketing rendszered automatikusan küld egy emailt (ebben leírod, hogy úton van a csomag, és mivel a termék alapján tudod, hogy kölyökkutya-tulajdonos a vásárlód, adsz neki néhány hasznos tanácsot)

4 nappal később (amikor már biztosan megkapta a csomagot) a rendszer automatikusan küld egy újabb emailt. Ebben megkérdezed a vásárlót, hogy mindent rendben talált-e a rendelés során és érdeklődsz, hogyan ízlik a kutyusnak a táp – még most sincs semmilyen sales, kizárólag a bizalomépítés a cél

– mivel tudod, hogy átlagosan 30 nap alatt fogy el a kutyatáp, ezért a 21. napon a rendszer küld egy emailt (ebben az emailben belinkeled a termék adatlapját és rendelésre buzdítod a vásárlót)

– ha még nem adta le a vásárló az újbóli rendelését, akkor 48 órával később elküld neki a rendszer egy határidős kuponkódot, amivel a rendelése mellé egy kutyajátékot is kap ajándékba

Ha az automatizmusoknak köszönhetően csak minden 2. vevőnél eléred azt, hogy csupán még egy rendelést leadjanak, azzal minimum 50%-kal növelted meg a profitod (gyakran többel is, hiszen egy meglévő vásárlónál valószínűleg már kisebb a marketingköltség).

És ez még csak 1 automatizmus volt a 9 közül, amit ebben a kurzusban átadok Neked.

És tudod hogy mi a legjobb az egészben?

Minden automatikusan történik. Neked csak egyszer kell beüzemelned egy ilyen rendszert, ami ezután a jövőben ingyen dolgozik Neked!

Elég a rizsából, beszéljenek helyettem inkább a számok

Náluk már működik az email marketing rendszerünk

Ezen a képen az egyik ügyfelünk email marketing szoftverének statisztikáit láthatod.

A tavalyi év során során hajszál híján 60 millió Ft bevételt értünk el, amiből több mint 9 (!) milliót az email marketing hozott. Ez a teljes éves bevétel 15%-a, amiből ráadásul majdnem az egészet az automatizmusok generálták.

Tapasztalataim alapján ez egy elég átlagos arány, de ha akár csak évente 6-8-10% extrát keresel teljesen automatikusan ezekből a sorozatokból, már akkor is simán megéri foglalkozni velük.

Ráadásul az sem utolsó szempont, hogy az email marketing szoftvereknek általában fix havidíja van, így sokkal nagyobb megtérülést tudsz email automatizmusokkal elérni, mint mondjuk fizetett hirdetésekkel.

És egy pár további eredmény…

Ezen ügyfelünk webáruháza 32.5 millió forint bevételt termelt augusztusban, melyből 8.447.080 milló forintot az email folyamatok hoztak. Közvetlenül az automatizmusok közel 4 millió forint extra bevételt generáltak!

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 1 nap alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Egyik ügyfelünk webshopja ~8.5 millió forint bevételt hozott augusztusban, melyhez az email marketing folyamatok 559.829 Ft-tal járultak hozzá.

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 8 nap alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Ennél a webáruháznál az email marketing automatizmusok 131.760 Ft extra bevételt termeltek augusztusban, a hírlevelek pedig több mint 700 ezer forintot hoztak a konyhára (egy pár napos kampányidőszak alatt).

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 5 hét alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Ennél az ügyfelünknél a teljes havi árbevétel 17%-át az automatizmusok termelték, amire egészen pontosan 0 munkaórát kellett fordítanunk a hónapban.

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 9 nap alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Az automatizmusok nem csak óriási webáruházaknál működnek. Ez a kis induló webshop 185.623 Ft bevételt generált augusztusban, melynek 28%-át az automatizmusok generálták.

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 6 hét alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Szintén egy kisebb webáruházról van szó, ami kicsivel több mint fél millió forint árbevételt generált augusztusban. Itt a kampányidőszaknak köszönhetően a bevétel 56%-át az email marketing generálta!

Milyen gyorsan térül meg az Email Marketing Automatizálás Mesterfokon kurzus megvásárlása?

Ennél a webáruháznál 2 hét alatt térülne meg teljesen a kurzusba történő befektetés.

Email marketing ≠ hírlevelezés

Marketingesek tollából minden évben lehet hallani azt a világszenzációt, hogy az email marketing halott. Ilyenkor mindig mosolygok magamban egy jót, majd nekiállok kiépíteni a következő email marketing rendszert.

Ez az indokolatlan kijelentés leginkább egy félreértésből adódik: sokan azt hiszik, hogy az email marketing egyenlő a hírlevelezéssel. De valójában az email marketing ennél sokkal-sokkal komplexebb.

Ha webshop-tulajdonosként kizárólag hírleveleket küldesz (ne adj Isten vásárolt listára), azzal az email marketingben rejlő potenciál legfeljebb 20-30%-át használod ki.

Ez azt jelenti, hogy rengeteg pénzt hagysz az asztalon (ami nagyon könnyen a konkurenseid zsebében landolhat).

A hírlevél még ma is az egyik legjobb megtérülést hozza (megfelelően alkalmazva), de az igazi nagyágyú az automatizmus, amit csupán egyszer kell jól megtervezned és beállítanod, azt követően pedig önműködő módon termel számodra plusz bevételt hónapról-hónapra.

Az automatizmusok kiépítése viszont nem egyszerű feladat…

1) Először is végig kell gondolnod, hogy pontosan milyen automatizmusokra is van szükséged és azok hogyan épülnek egymásra.

2) Aztán ki kell választanod a webshopod számára legmegfelelőbb email marketing szoftvert, amiben tudsz majd építkezni.

3) Ezután meg kell írnod az összes levél szövegét, ami egy profin kiépített rendszernél legalább 35-40 emailt jelent.

4) Végül pedig meg kell építened az automatizmusokat, amihez természetesen technikai tudásra is szükséged lesz.

Ezt mindet végigcsinálhatod egyedül, vagy akár le is másolhatod az általam kiépített – és több száz webáruháznál alkalmazott – rendszert is.

Görgess lejjebb és megmutatom, hogy milyen számokat érhetsz el az ebben a kurzusban megtalálható rendszerrel.

Ezeket az automatizmusokat fogod tudni Te is megépíteni

Első Vásárlás Utáni (EVU) automatizmus

Sok-sok pénzért, rengeteg munkával megszereztél egy vásárlót, aki leadta legelső rendelését a webshopodban. Sokan ekkor kezüket dörzsölgetve számolják azt a kevéske profitot ami a hirdetési költségek után megmarad, pedig ekkor kezdődik az igazi móka. Ha kivételes elbánásban részesíted a vevőt, akkor vissza akar majd járni hozzád. Megmutatom, hogy ezt hogyan érheted el.

Vevőmegmentő automatizmus

Mit tehetsz akkor, ha vásárolt valaki Tőled, de utána eltűnt mint a kámfor? Az is egy megoldás ha sokat imádkozol, de még jobb ha van egy folyamatod, ami elvégzi helyetted a piszkos munkát. A vevőmegmentő folyamat dolga lesz, hogy csökkentse a lemorzsolódást és növelje az egy vásárlóra jutó értéket. Kiemelkedően jól működik fogyótermékeknél.

Ismételt Vásárlás Utáni (IVU) automatizmus

Bemutatkozás, érdeklődés, törődés a vevővel. Ez tök jó – eddig viszonylag sokan eljutnak – de mi történik, ha ismét lead egy rendelést a vásárló? Elég ciki lenne, ha még egyszer bemutatkoznánk neki, igaz? Pedig rengetegen elkövetik ezt a hibát. Az IVU automatizmussal ezt viszont sokkal jobban is csinálhatod.

Vevővisszajelzés gyűjtő automatizmus

A vevővisszajelzés gyűjtő folyamat lesz az egyik legértékesebb része az email marketing rendszerednek, mert valami olyat generálhatsz vele, ami a pénznél is értékesebb. Hús-vér emberek publikus véleményét a márkádról. Ez pedig aranyat ér. Most megmutatom, hogy hogyan teheted meg mindezt teljesen automatikusan.

Weboldal Kimaxoló (WKM) automatizmus

Biztosan Te is szembesültél már a kosárelhagyó problémával (a potenciális vevők 70-80%-a vásárlás nélkül hagyja el a kosarat). Erre nyújt tökéletes megoldást a WKM automatizmus, ami viszonylag ismert, de sokkal hatékonyabban is lehet alkalmazni a “jól bevált” megoldásoknál.

Kosárelhagyó automatizmus

Webshop-tulajdonosként biztosan Te is futtatsz kosárelhagyó folyamatot. Ez igazából a minimum ha webshopot üzemeltetsz, hiszen ha csak 1-2 levelet is küldesz ki már azzal is megfoghatod a kosárelhagyók egy jelentős részét, ami lényegében ingyen pénznek számít. Megmutatom, hogy hogyan tudod ezt a folyamatot is kimaxolni.

Üdvözlő automatizmus

Egy igazán unalmas és általános folyamatról van szó, amit tényleg mindenki használ. Technikai oldalról nem nagy kunszt, elméleti-stratégiai szempontból viszont érdemes átgondolni milyen leveleket küldesz itt ki, mert nagyban befolyásolhatja az összes többi folyamatod teljesítményét.

Látogató Konvertáló (LK) automatizmus

A Látogató Konvertáló automatizmus egy igazi gyöngyszem, amit kifejezetten az ActiveCampaign-t használók számára tettem bele a kurzusba. Ez egy (vagy több) igazán okos folyamat, ami a potenciális vásárlóid viselkedése alapján indul el, ezáltal pedig elképesztően jól tud konvertálni.

Leiratkoztató automatizmus

Nem gondoltad volna, hogy egy email marketing kurzusban az egyik tipp a listád méretének csökkentése, igaz? Pedig kritikus fontosságú a listád tisztán tartása annak érdekében, hogy eljussanak a leveleid azokhoz, akiket tényleg érdekel amit mondasz. Megmutatom, hogy hogyan tudod ezt az egész folyamatot egy az egyben beautomatizálni, hogy soha többé ne kelljen vele foglalkoznod.

Jelenleg hányat használsz közülük?

A legtöbb webáruház tulajdonos mindössze 1-2 automatizmust használ a fentiek közül. Pedig ezek nélkül rengeteg pénzt hagysz az asztalon – és ráadásul az automatizmusokat csak egyszer kell jól beállítani, utána ingyen dolgoznak Neked.

Kitől fogok tanulni?

Balogh Dávid, a BOOM Marketing alapítója

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

Az elmúlt évek során több vállalkozást is elindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt).

Imádom az automatizálást – az élet minden területén – így egyértelmű volt, hogy a saját webáruházaim folyamatait is – amennyire csak lehet – automatizálni fogom.

Manapság már mindkét webshopomnál – és az ügyfeleink webáruházainál is – átlagosan 23% extra bevételt termelnek az email marketing automatizmusok, amikkel csak egyszer kellett foglalkoznom.

Hadd mutassak egy pár konkrét példát, hogy mégis mekkora extra bevételt érhetsz el úgy, hogy csak egyszer kell dolgoznod vele!

Email Marketing Automatizálás Mesterfokon

Magyarország első és egyetlen kifejezetten email marketing automatizálással foglalkozó képzése webáruház-tulajdonosok részére

Ezzel az oktatóanyaggal 1-2 napon belül elsajátíthatod az email marketing automatizálás szuperképességét.

A kurzus során nem csak egyszerűen bemutatom az általunk használt automatizmusokat, hanem egy az egyben odaadom azok tartalmát is, hogy Neked már csak személyre kelljen szabnod azokat.

Nem fogok titkolózni. A videókban az egyik – évek óta működő – webáruházam email marketing automatizmusait fogom megmutatni, ráadásul a folyamatokon túl az összes megírt levelet is megosztom Veled. Csak ezzel a doksival több tucat munkaórát spórolsz majd meg.

És ami egészen egyedülálló a magyar piacon…

3(!) különböző szoftverben, lépésről-lépésre mutatom meg Neked, hogy hogyan kattintgasd össze az automatizmusokat (például a vevőmegmentő automatizmust vagy a weboldal kimaxoló folyamatot).

A kurzus során 3 népszerű email marketing szoftverben fogunk majd dolgozni (természetesen abban is segítek, hogy mikor melyiket érdemes választanod):

  • ActiveCampaign
  • Klaviyo
  • SalesAutopilot


Ez tehát sokkal több, mint egy egyszerű elméleti képzés.

A saját webáruházaimnál – és több tucat ügyfelünknél – is ezeket az automatizmusokat használjuk, így a profi marketinges tudáson felül azonnal alkalmazható, egyszerűen lemásolható folyamatokat kapsz kézhez.

  • Ebben az oktatóanyagban 40 videón keresztül mutatom meg Neked, hogy hogyan tudod megépíteni és megtervezni a saját email marketing automatizmusaidat.

  • Hazai piacra fejlesztett, több tucat iparágban alkalmazott, több éve működő – kifejezetten webáruházakhoz fejlesztett – email marketing automatizmusokat osztok meg Veled.

  • Sőt, megosztom Veled a saját webshopom automatizmusaihoz készített összes levelet, melyet szóról-szóra megtalálsz majd egy 30+ oldalas doksiban.
  • Egészen a nulláról indulunk majd, így nem szükséges semmiféle előképzettség. Megbeszéljük például, hogy mi a különbség az automatizmusok és a hírlevelek között, de arra is kitérünk majd, hogy milyen kritériumok alapján érdemes szoftvert választanod.

  • Odaadom a saját tervező táblázatomat is, melynek segítségével profin megtervezheted a saját webáruházad email marketing folyamatait.

  • Végül pedig kitérünk a listáid tisztántartására is, amit szinte mindenki elhanyagol, pedig alapjaiban véve határozza meg az email marketinged eredményességét.

Ezeket a videókat találod a kurzusban (legalábbis egyelőre)

1. Bevezetés

2. Az email marketing alapjairól

3. Milyen szoftverrel dolgozz?

4. A szükséges email sablonok

5. Automatizmusok vs hírlevelek

6. Hírlevelek szerepe a stratégiában

7. Hogyan kerülnek fel az emberek a listádra

8-10. A legfontosabb automatizmus – 5 videó

10-11. Vevőmegmentő folyamat – 4 videó

12-13. Ismételt vásárlás utáni automatizmus – 4 videó

14. Vevővisszajelzés gyűjtő automatizmus

15-16. Weboldal kimaxoló folyamat – 4 videó

17-18. Kosárelhagyó automatizmus – 4 videó

19-20. Üdvözlő automatizmus – 4 videó

21-22. Látogató konvertáló automatizmus – 2 videó

23-24. Leiratkoztató automatizmus – 4 videó

25. Lista karbantartási tippek

26. Befejezés, hasznos tippek

Náluk már működik az email marketing rendszerünk

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Nem szükséges előképzettség, azonban fontos, hogy tudj rendszerben gondolkodni.

A legfontosabb automatizmusokat egy az egyben átadom Neked, amelynek segítségével már néhány héten belül növelheted a bevételed.

A jó hír, hogy a legtöbb email marketing szoftver árazása a kontaktjaid számával függ össze. És a havidíjon felül nincs más költséged.

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy akár már 4-7 ezer forintos havidíjért cserébe használhatod ezeket a szoftvereket, és ha már nagyobb a listád, akkor is csak néhány tízezer forint a havidíj.

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

A kurzusban összesen 40 db videóhoz, azaz ~3 órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább egy teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalást általában 3 munkanapon belül tudjuk feldolgozni, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

Az első részletet akkor vonjuk le, amint megvásárolod a kurzust. Ezután 30, majd 60 nappal később is megterheljük a kártyádat a következő részletekkel. A Stripe rendszere automatikusan vonja le a részleteket, kizárólag az általad előre engedélyezett összeghatárig. A kártyaadataidat mi nem kapjuk meg, azokhoz nem férünk hozzá.

A kurzust lehetőséged van részletfizetéssel is megvásárolni. Ez esetben az alábbi ártáblázatban látod, hogy hány részletben fogjuk levonni az összeget bankkártyádról. Amint letelt a részletek száma örökké Tiéd marad a megvásárolt oktatóanyag. A részletfizetéssel semmi extra teendőd nem lesz, rendszerünk automatikusan vonja majd az előre megszabott részleteket bankkártyádról.

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.
90 napos megtérülési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha megvalósítod a kurzusban tanultakat és 90 nap alatt nem hozza vissza az árát, akkor visszaadjuk a pénzed (és még az oktatóanyagokat is megtarthatod)!

Örökös hozzáférés

Mivel az online marketing világa állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a robotok át nem veszik a hatalmat).

Vásárold meg most

Csatlakozz 800+ fizetős tagunkhoz

Ebben a 40 videóból álló, 2.5 órás oktatóanyagban megtanítom Neked, hogy hogyan építsd fel a saját email marketing automatizmusaidat.

Ráadásul odaadom Neked az egyik webáruházam teljes email marketing stratégiáját! Egyszerűen csak másold le és élvezd az extra bevételt!

59.990 Ft + ÁFA

Email Marketing Automatizálás Mesterfokon

Ebben a 40 videóból álló, 2.5 órás oktatóanyagban megtanítom Neked, hogy hogyan építsd fel a saját email marketing automatizmusaidat.

Ráadásul odaadom Neked az egyik webáruházam teljes email marketing stratégiáját! Egyszerűen csak másold le és élvezd az extra bevételt!

EGY ÖSSZEGBEN

59.990 Ft + ÁFA

HAVI RÉSZLETFIZETÉSSEL

3 x 22.490 Ft +ÁFA

2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat