ERRŐL LEMARADTÁL…

Kezeld profin a saját Facebook kampányaidat!

Egy jó stratégiával nem azon fogsz agyalni, hogy már megint mínuszos lett-e a legújabb hirdetésed, hanem hogy sikerült-e ismét rekordmegtérülést elérned.

Miért a Facebook a legjobb hely a hirdetéseidnek?

(És miért lesz az még évekig?)

2018-ban már kötelező Facebookon hirdetned a vállalkozásodat.

Figyelsz? Nem csak “érdemes” vagy “javasolt”, hanem kötelező.

A Facebook manapság már sokkal több, mint az a kezdetleges időrabló közösségi platform, ami még pár éve volt. Már nem csak külföldön, de hazánkban is messze a legnépszerűbb felület, ahol gyakorlatilag a fél országnak hirdethetsz (vagyis olyan 5.5 millió magyarnak). És még nem is ez a legjobb az egészben…

A legfrisebb adatok alapján a magyar felhasználók rekord mennyiségű időt töltenek el a Facebook hírfolyamuk pörgetésével: naponta átlagosan 82 percet…

Van hát egy terméked (vagy szolgáltatásod) és megvan a lehetőséged arra, hogy elérd a tökéletes célközönséged… mindezt a jelenleg legnagyobb megtérülést hozó hirdetési felületen. Tényleg a vásárlók megszerzésén akarsz spórolni?

Miért versenyeznél a konkurenciáddal az AdWords találati listáján (sokszoros áron), ha még azelőtt elcsábíthatod a potenciális vásárlódat, hogy neki egyáltalán eszébe jutna vásárolni?

3 hiba, amibe a legtöbb vállalkozó beleesik, amikor elkezd Facebookon hirdetni

1. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: Célzás

Tőlünk nyugatabbra elképzelhetetlen mennyiségű infót tud a Facebook az emberekről, és – habár itthon más a helyzet – még a magyar piacon is rengeteg adat van a kék óriás birtokában.

Egy fél perc alatt például olyan célközönséget tudsz összeállítani, amivel csakis azokat a győri, 20 és 25 közti fiatal férfiakat éred el, akik rendszeresen járnak konditerembe és emellett star wars rajongók.

És hogy mi értelme egy ilyen célközönségnek? Semmi…

A jól felépített stratégia és a megfelelő üzenet milliószor többet számít, mint a lézerpontos célzás

Ennek pedig egy nagyon egyszerű oka van: a többi platformmal ellentétben (AdWords, SEO, Youtube, stb) a Facebook kampányok “passzív” hirdetések.

Gondolj csak bele. A Facebookot pörgetők nem akarnak vásárolni, nem keresnek valamit aktívan… egyszerűen csak az időt töltik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lehet nekik eladni. Sőt.

AdWords-szel eléred a felhasználók 4-5%-át. Azt a réteget, akiknek éppen abban a pillanatban szükségük van valamire, és már a vásárlás előtt állnak. Ezt hívjuk “könnyű pénznek”, hiszen csak ki kell nyitni a kapukat és (jó esetben) maguktól jönnek a vásárlók. Ez a kis tömeg viszont hamar elfogy…

Facebookon ellenben ott van a piacod maradék 95-96%-a, akik potenciális vásárlók, csak még egy sokkal korábbi szakaszban járnak… a felfedezés szakaszában.

Éppen ezért nem működik ugyanaz a stratégia a Facebookon, mint amit máshol használunk. Nem hirdetheted meg csak úgy a termékedet, hogy “itt van vedd meg”… először rá kell ébresztened az embereket, hogy miért van nekik szükségük arra, amit árulsz.

Ha csak túl akarsz élni, megelégszel azzal az 5%-kal, aki aktívan keres és vásárolni szeretne… ha viszont növekedni akarsz, akkor merítened kell a maradék 95%-ból. Erre tökéletes a Facebook, és ezért van szükséged egy többlépéses stratégiára.

2. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: A stratégia (hiánya?)

Ezzel pedig el is érkeztünk a következő nagy hibához… a megfelelő stratégia hiányához.

A legtöbb vállalkozó – amikor elkezd Facebookon hirdetni – általában reflexből ugyanazt próbálja meg csinálni, ami máshol (mondjuk AdWords-ön) már bevált neki. Csak egy baj van vele… nem működik.

Nem gond ez, én is így kezdtem mikor megismerkedtem a FB hirdetésekkel… és meg is fizettem a tanulópénzt.

Facebookon viszont minden esetben több lépésben kell gondolkoznod, a “kattints és vásárolj” típusú sales hirdetés pedig már csak a legvégső lépés lesz (előtte van még 3 másik, amiről sokan teljesen megfeledkeznek).

Minél komplexebb, drágább és különlegesebb a terméked, annál hosszabb úton kell végigvezetned az érdeklődőket. Ha kenyeret árulsz, azt nem kell túlmagyarázni. Ha viszont több százezres irodaszéket, akkor…

…először rá kell ébressz, hogy nekem arra szükségem van. Csak ezután lesz esélyed arra, hogy eladd.

Éppen ezért dolgoztam ki ezt a stratégiát, amibe több évnyi tapasztalatot, több tízmilliónyi hirdetési költséget és több tucat online kurzus tudását zsúfoltam bele.

Ez az a stratégia, amit mi is több tucat ügyfelünknél alkalmazunk sikeresen az ügynökségben. Ez a BOOM stratégia (részletek az oldal alján).

3. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: A folyamatosság hiánya

Tekintsünk úgy a Facebook kampányokra, mint egy növényre. Elkezdesz hirdetni és minél több időt ölsz a kampányok készítésébe és menedzselésébe, annál jobban várod a bevétel növekedését (kicsi a növény, és remélhetőleg szépen fokozatosan megnő majd).

Mondd csak, ha van egy növényed, te hogyan öntöznéd? Havonta egyszer ráborítanál 3 vödörnyi vizet, vagy inkább párnaponta adnál neki egy keveset?

A második verzió jobban hangzik, igaz? (Ha az elsőt választottad, úgyis kipusztul a növényed…)

Nos, a Facebook marketing pontosan ugyan ilyen. Ha ritkán, rendszertelenül beleölsz egy (számodra) csomó pénzt és időt, akkor legjobb esetben is csak egy minimális hasznot tudsz majd elérni vele… ha viszont szépen egyenletesen hirdetsz, akkor állandóan ott leszel a fejekben, és az emberek idővel megjegyzik a brandedet.

És Te havonta egyszer nyakonöntöd a növényedet 3 vödör vízzel, vagy inkább rendszeresen locsolgatod?

Tekints úgy a Facebookra, mint egy felturbózott online óriásplakátra. Szerinted a nagy brandeknek megéri a TV-ben hirdetni, vagy kéthetente más óriásplakátot nyomtatni? Nem. Közvetlenül biztos nem.

Mivel viszont állandóan látjuk a legújabb akciókat, idővel a márka beleég a fejünkbe. Így pedig – mivel elhajtottál 500 IKEA plakát mellett az elmúlt 3 hónapban – amikor eszedbe jut hogy kellene egy új komód, igenis benézel majd az IKEA-ba is.

“Egyértelmű, de ez a nagyok játéka…” gondolhatnád, és teljesen jogosan. A Facebook viszont ugyanez, csak sokkal nagyobb területen, és sokkal (sokkal, sokkal, sokkal) olcsóbban.

Ha folyamatosan jelen vagy (más és más üzenettel), az emberek idővel megjegyeznek. Ha pedig jó a stratégiád, akkor végigvezetheted őket a vásárlásig tartó úton, hiszen pontosan tudni fogod, hogy ki hol tart az útvonaladon.

Miért tanulnék videókról, ha fél perc alatt elindíthatom a saját hirdetésem?

Most ebben a bevezető kampányban nettó 25 ezer forintért megkapod azt a letesztelt, bevált, működő stratégiát, amit több év alatt, több tucat tanfolyamot elvégezve, több tízmillió forintot elhirdetve tapasztaltam ki.

Ha már hirdettél Facebookon akkor tudod, hogy milyen gyorsan el tudod bukni ezt a 25 ezret… ha még nem hirdettél, és mindenféle útmutatás nélkül fogsz neki, akkor hamarosan Te is megtudod.

Hidd el, ennek a kurzusnak csak a technikai része (ami az anyag kb 1/4-e) megéri ezt a pénzt, mert egy-egy rossz beállítással ennek a sokszorosát is el tudod költeni bármiféle eredmény nélkül.

A blog indulása óta egyébként elég sok személyes konzultációt is tartottam már Facebook hirdetési témában, amiért egy-egy alkalommal kemény tíz- és százezer forintokat fizettek ki az emberek…

Nem panaszkodom, ez a pénztárcámnak nagyon jól esik, viszont minden egyes alkalommal ugyanazt kellett elmondanom és megmutatnom az időnk ~3/4 részében, és alig 1-2 óra maradt a lényegi, személyreszabott tippekre.

Ekkor találtam ki hogy videós kurzust kell csinálnunk, mert így elég egyszer elmondanom az alapokat, és amellett hogy nem unom halálra magam minden egyes konzultáció első részében, sokkal olcsóbban is adhatom az anyagot és így sokkal több embernek segíthetek a jobb hirdetések készítésében.

Kitől fogok tanulni?

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Én leszek a tanárod a tréningek során…

Az online marketinggel 2015-ben kezdtem el foglalkozni, és ekkor csöppentem bele a Facebook hirdetések világába is. Nagyon megtetszett ez az egész, ezért elhatároztam hogy ezzel szeretnék foglalkozni, és beleástam magam a social media marketing rejtelmeibe.

Több tucat képzést végeztem el (főleg külföldieket) több millió forint értékben, míg végül 2017 nyarán megalapítottam a saját Facebook hirdetési ügynökségemet, a BOOM Marketinget.

A BOOM azóta rendesen kinőtte magát: már 3-an dolgozunk teljes munkaidőben az ügynökségben (hamarosan 4-en leszünk), és jelenleg is 25+ ügyféllel dolgozunk együtt. Csak az előző hónapban 5,17 millió forintot hirdettünk el FB-n és Instán, és több mint 60 millió forint bevételt termeltünk… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassam be Neked azt a stratégiát, amivel mindezt elértem…

A stratégia, ami nélkül 2018-ban már nem mész semmire…

Eddig nagyon úgy néz ki, hogy a 2018-as év (sem) lesz egyszerű nekünk marketingeseknek és vállalkozóknak.

Év elején jött a Facebook Zero és szinte lenullázta az organikus elérést, majd tavasszal kiderült a Cambridge Analytica botrány, aminek hatására rendesen bekeményítettek Facebookék, amit mi hirdetők is megéreztünk. És ha ez még nem lenne elég itt van az a fránya GDPR is, ami természetesen a felhasználók adatait védi és nem a cégek életét nehezíti meg… király.

Megmondom őszintén ez így elég rosszul hangzik – még én is féltem egy kicsit amikor bejelentettek egy-egy nagyobb változtatást – de azt kell mondjam a Facebook még mindig a legjövedelmezőbb hazai hirdetési felület!

A tapasztalat azt mutatja, hogy már tényleg nem lehet komolyabb stratégia nélkül eredményesen hirdetni... éppen ezért van szükséged a BOOM stratégiára.

Több tucat hirdetési fiókot kezelünk napról-napra, és havonta olyan 5 millió forintnyi összeget hirdetünk el összesen. Mindegyiknél ezt a stratégiát alkalmazzuk, és erre a sémára építjük fel a kampányokat.

Maga a BOOM stratégia a munkánk szíve és lelke, de ez még csak a kezdet… ettől sokkal de sokkal több mindent kapsz, ha most vásárolod meg az oktatóanyagot a nyitókampány alatt.

Görgess tovább a tematikáért és a videók pontos tartalmáért.

Facebook Sprint – Profi kampányok, egy óra alatt

1 modul – 6 videó – 1 órányi tananyag

Ahhoz, hogy eredményes kampányokat tudj készíteni ismerned kell a hirdetéskezelőt, és egyértelműen tudnod kell, hogy éppen melyik kattintásoddal mit aktiváltál vagy kapcsoltál ki.

A Sprint kurzus egy rövid, nagyjából 1 órás oktatóanyag, amiben 6 videó segítségével vezetlek végig a Facebook hirdetések alapjain.

Először is létrehozunk egy vállalkozáskezelőt, beállítjuk a hirdetési fiókod és telepítjük a képpontot a weboldaladon, majd bemutatom neked a hirdetéskezelő felületét és megmutatom hogyan tudsz felépíteni egy komplett kampányt.

Ha profin szeretnél Facebookon hirdetni, akkor ez a minimum.

Ezeket a videókat találod a Sprint kurzusban

1. Vállalkozáskezelő létrehozása
2. Oldal + hirdetési fiók setup
3. Képpont működés és beállítás
4. Hirdetéskezelő bemutatása
5. Kampánykészítés lépésről lépésre
6. Gondolkozz stratégiában

Facebook Mesterkurzus – Az eddigi legátfogóbb Facebook hirdetési oktatóanyag

3 modul – 14 videó – 3 órányi tananyag

Az első tesztelők szerint a Mesterkurzus legátfogóbb oktatóanyag, amit eddig a magyar piacon láttak.

A fő téma természetesen a Facebook hirdetéskezelés, de nem csak a szokásos, halálunalmas, “itt ide kattints, ott meg azt állítsd be” jellegű tucat-oktatóanyagról beszélünk… MINDEN tudást és tapasztalatot átadok majd, ami csak a fejemben kavarog.

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor a kurzust egyenesen imádni fogod… természetesen a technikai beállításokkal kezdünk majd (teljesen nulláról, hogy akkor is tudj követni, ha még hirdetési fiókod vagy FB oldalad sincsen), de ahol más oktatások megállnak és elengedik a kezed, mi csak ott jövünk majd bele.

Itt van egy kis ízelítő a Mesterkurzusból (a teljesség igénye nélkül):

  • Bemutatom a BOOM stratégiát, amivel több tízmillió forint profitot generáltunk ügyfeleinknek az elmúlt 1 év során (több tucat különböző iparágban)
  • Megmutatom hogyan befolyásold az embereket profi hirdetési szövegekkel (és azt is, hogy hogyan írj szöveget a különböző kampánycélokhoz)
  • Pontosan megtanítom, hogy melyik hirdetési célhoz milyen kampánytípust és beállításokat érdemes használnod, valamint hogy milyen mérőszámokat kell figyelned az optimalizálás során
  • Megmutatom, hogy a kampányok elindítása után hogyan menedzseld és optimalizáld azokat (kampánytípusokra lebontva meglátod majd, hogy mire alapozd a döntéseket)
  • Lépésről-lépésre végigvezetlek azon a rendszeren, melyet mi is napról-napra alkalmazunk a kampányok elkészítéséhez (így menedzselünk 30 hirdetési fiókot, és kezelünk havonta több, mint 5 millió forintnyi hirdetési költségkeretet)
  • Megtanítom neked az algoritmus működését és a komolyabb technikai beállításokat is, hogy 100%-ban a saját hasznodra tudd azokat fordítani
  • Megmutatom hogyan tudsz profi, könnyen mérhető A/B teszteket készíteni, amivel bármit le tudsz majd tesztelni
  • Megmutatom hogy tudsz remarketing közönségeket és hirdetéseket készíteni
  • Megkapod azokat a funneleket, melyekkel lefelezheted a hirdetéseid lértehozására és kezelésére szánt időt

Ezeket a videókat találod a Mesterkurzusban

1. Bevezető
2. Az algoritmus működéséről
3. Esemény vs. egyéni konverzió
4. A BOOM stratégia
5. Tudd kinek akarsz eladni
6. Mindent a célközönségekről
7. A Facebook hirdetési iránytű
8. Hook & offer szövegírási trükk
9. Profi hirdetési kreatívok
10. Mindent az A/B tesztelésről
11. Branding kampányok készítése
12. Edukációs kampányok készítése
13. Közösségépítés FB-n
14. Profi sales kampányok

Funnelek és sablonok – Letesztelt és azonnal felhasználható hirdetési folyamatok

1 modul – 6 azonnal felhasználható funnel (pdf)

Az oktatóanyag bejelentése után rengetegen kértétek, hogy csináljunk sablonokat is, amik megkönnyítik a munkát.

Nos, örömmel jelenthetem, hogy sikerrel jártunk! 🙂

Hirdetési sablonokat sok helyről szerezhetsz, és igazából ízlés kérdése hogy tudod-e azokat használni vagy sem… mi viszont még egy (vagy tíz) lépéssel továbbmentünk, és készítettünk neked egy pár azonnal felhasználható Facebook hirdetési funnelt, amit jó eséllyel egy az egyben rá tudsz húzni a saját vállalkozásodra is.

  • 3 funnelt építettünk a webshopot üzemeltetők részére
  • 2-t a szolgáltatásbizniszben utazóknak
  • és 1-et a helyi (fizikai) üzletet hirdetőknek

A funneleket pdf-ként tudod majd letölteni, és akár ki is nyomtathatod hogy mindig előtted legyenek.

Nézd, így néz ki egy funnel (és ez még csak az egyik legáltalánosabb).

Ezeket (is) mondták rólunk

“Ezt a számadatot most kaptam Balogh Dávidtól, aki a facebookos hirdetéseinket csinálja: A netjet.hu-nál csak 425 117 Ft kell 3.2 M profithoz, ami kb. 7-szeres megtérülés. Én ezzel a számmal elégedett vagyok…

Dávid most kijött egy nagyon komoly oktatóanyaggal, amiben megtanítja, amit tud.

Végignéztem: Nem a facebook sugója könyv formában, nem az evidenciák összefoglalása, hanem gyakorlati tapasztalaton alapuló anyag. Dávid nem azért oktatja mert sokat olvasott róla, hanem azért mert sokat csinálta. Nagy különbség. Nem akarok demagóg lenni, de 425 rugóból 3.2 milliót csinálni, az elég jó ROI, nem?”

Erdélyi Norbert

a Netjet.hu marketingszakértője

“Kevés magyar marketinges tudását ismerem el, de Balogh Dávid mindenképp köztük van. Elképesztően gyakorlatias cikkeket ír és látszik hogy nagyon ért a facebookhoz.

Már régebben mondtam neki hogy kellene készítenie egy online tanfolyamot, mert mégis videón sokkal könnyebb átlátni a rendszer működését.

Tegnap belenéztem a tanfolyamba és el kell hogy mondjam, vérprofi lett! Ha lennének munkatársaim, akkor biztos hogy kötelezővé tenném nekik ennek a tanfolyamnak az elvégzését!”

Baranyi Gábor

a Nutsell Marketing alapítója

Te melyiket kéred?

A bevezető kampányban 2 csomag van. Az alap tréningcsomag, és egy személyes konzultációval kiegészített csomag. A konzultációs csomag kizárólag a nyitókampányban érhető el.

Konzultációs Facebook tréningcsomag

Facebook Sprint oktatóanyag - 2.990 Ft + ÁFA
A Sprint oktatóanyag az, melyet végignézve akár már 1 óra múlva elindíthatod a saját (profi) Facebook hirdetéseidet. A bevezető kampány után nettó 2.990 Ft-ért veheted majd meg.
Facebook Mesterkurzus - 27.990 Ft + ÁFA
A Sprint tréning megmutatja Neked az alapokat (megtanítunk bicajozni, szépen lassan elkacskaringózol majd…) a Mesterkurzus viszont megtanítja azt a 4 szintes stratégiát, amivel több tízmillió forint profitot termeltünk már (profi bmx-es leszel, simán tudsz majd ugratni is). A bevezető kampány után nettó 27.990 Ft-ért veheted majd meg.
Facebook Funnelek - 5.990 Ft + ÁFA
Elkészítettünk és érthetően felvázoltunk egy pár olyan funnelt, amit akár azonnal meg is tudsz valósítani bármiféle módosítás nélkül. A bevezető kampány után nettó 5.990 Ft-ért veheted majd meg.
Örökös FB csoport tagság
Örökös tagságot kapsz a zárt VIP Facebook csoportunkba, ahol egy aktív és segítő közösséget hozunk össze a vásárlóinkból.
Személyes Konzultáció - 54.990 Ft + ÁFA
90 perces Skype konzultáció, amikor kizárólag veled foglalkozom. Kitaláljuk a Facebook stratégiád, megbeszéljük milyen kampányokat készíts és választ kapsz minden kérdésedre. A bevezető kampány után nem tudod megvenni, külön nem kapható!

91.960 Ft + ÁFA

74.980 Ft + ÁFA

ELFOGYOTT

Komplett Facebook tréningcsomag

Facebook Sprint oktatóanyag - 2.990 Ft + ÁFA
A Sprint oktatóanyag az, melyet végignézve akár már 1-2 óra múlva elindíthatod a saját (profi) Facebook hirdetésedet. A bevezető kampány után nettó 2.990 Ft-ért veheted majd meg.
Facebook Mesterkurzus - 27.990 Ft + ÁFA
A Sprint tréning megmutatja Neked az alapokat (szépen lassan elkacskaringózol majd azzal a bicajjal)… a Mesterkurzus viszont megtanítja azt a 3 lépéses stratégiát, amivel több százmillió forintot termeltünk már az elmúlt fél év során (profi bmx-es leszel, simán tudsz majd ugratni is). A bevezető kampány után nettó 27.990 Ft-ért veheted majd meg.
Facebook Funnelek - 5.990 Ft + ÁFA
Elkészítettem egy pár olyan funnelt, amit akár azonnal meg is tudsz valósítani bármiféle módosítás nélkül. A bevezető kampány után nettó 5.990 Ft-ért veheted majd meg.
Örökös FB csoport tagság
Örökös tagságot kapsz a zárt VIP Facebook csoportunkba, ahol egy aktív és segítő közösséget hozunk össze a vásárlóinkból.

36.970 Ft + ÁFA

24.990 Ft + ÁFA

Zárás: Május 11. (péntek) éjfél

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül, és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Mivel a Facebook felülete állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a chatbotok át nem veszik a hatalmat).

GYIK

Szükséges bármilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Nem. Teljesen az alapoktól kezdünk (hirdetési fiók elkészítése és beállítása), így akár 0-ról is indulhatsz.

Mennyit kell Facebook hirdetésekre szánnom, hogy legyen értelme?

Teljesen változó, de már napi 500 Ft-tal is simán elkezdhetsz hirdetni, az oktatóanyagban elmagyarázott stratégiát alkalmazva így is szuper eredményeket érhetsz el.

Megsúgom, hogy mi is (még a napig) 500-1.000 Ft-os napi költségkerettel hirdetünk a BOOM-on, és bőven elég. Így is rendszeresen le kell állítanunk a kampányokat, mert nem tudjuk kiszolgálni az érdeklődőket. 🙂

Technikai analfabéta vagyok… menni fog ez nekem is?

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Hogyan kapom meg a videókat?

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online.

Mi történik, ha változik a Facebook?

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb Facebook változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi napi szinten ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

Mennyi idő alatt tudom elvégezni a tréninget?

Ebben a bevezetőkampányban a teljes csomagot tudod megvenni, így összesen 20 db videóhoz és 4+ órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább egy teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Meddig férhetek hozzá a kurzusokhoz?

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

Van még kérdésed? Tedd fel itt, és személyesen válaszolok rá!

9 Comments

  1. Máté Ildikó

    Szia, Dávid!
    Szeretném megrendelni a Komplett Facebook tréningcsomagot, csak épp a megadott időben nem leszek gépközelben: 8-án hajnalban indulunk és 12-én este érek haza.
    Utalással fizetnék (akár ma is)… van-e valamilyen lehetőség erre? Nem szeretnék lemaradni.
    Előre is köszönöm!

    Reply
    • Balogh Dávid

      Szia Ildikó!
      Na, akkor pont rosszul időzítettük a kampányt… 😀
      Természetesen megoldjuk, láttam írtál e-mailt is ezzel kapcsolatban, nemsokára válaszolok rá. Most még sajnos nem tudsz vásárolni, de ha minden jól megy hétfőre mindennel készen leszünk. 🙂 Mailben megírom a részleteket.
      Köszi hogy írtál!

      Reply
      • Máté Ildikó

        Hála és köszönet! Nagyon fogok figyelni 🙂

        Reply
  2. Réka

    Szia Dávid!

    Én a konzultációs csomagot vásárolnám, és az a kérdésem hogy ezt meddig és milyen keretek között tudom felhasználni?

    Köszi,
    Réka

    Reply
    • Balogh Dávid

      Szia Réka!

      A konzultációt vásárlás után 3 hónapon belül tudod felhasználni, és egyszer 1.5 órára vonatkozik. Alapvetően Skype-on tervezem tartani, de ha Nyíregyháza közelében jársz simán összeülhetünk személyesen is. 🙂

      Ami még fontos, hogy csakis a videók végignézése után tudsz majd bejelentkezni a konzultációra, és legalább 2 hétre előre le kell majd egyeztetnünk az időpontot, hogy tuti mindkettőnknek jó legyen.

      Köszi a kérdést, írj ha bármire kíváncsi lennél még! 🙂

      Köszi,
      Dávid

      Reply
  3. Nikolett

    Kedves Dávid!

    Érdekelne, hogy ezek az okatató anyagok mennyire kompatibilisek az új GDPR szabályzattal? Itt gondolok a remarketingre.

    Köszönöm,
    Nikolett

    Reply
    • Balogh Dávid

      Szia Nikolett!

      A GDPR-ra nem tértem ki az anyagokban, igazából kizárólag a FB hirdetéskezelési felületének használatát mutatom meg benne. A FB hivatalos oldalát itt találod a GDPR-ról, de érdemes rendszeresen figyelni mert mostanában folyamatosan frissítik: https://www.facebook.com/business/gdpr

      Egyébként ha jól tudom egyelőre az a felállás, hogy a FB a szolgáltatások nagy részénél adatkezelő, így ha elfogadod az általuk írt nyilatkozatokat, akkor már GDPR megfelelően tudsz is hirdetni.

      Van egy pár eset amikor mi vagyunk az adatkezelők, pl az egyéni célközönségek listából való és feltöltésénél. Itt sincs igazából semmi különös lépés, a listánk feltöltése során kell elfogadni egy külön erre a célra készített nyilatkozatot. Itt lényegében cserkészbecsszóra megígéred a FB-nek, hogy a listát – amit feltöltesz – Te építetted a GDPR szabályainak megfelelően.

      Amire oda kell figyelni majd az az FB rendszerein kívül eső rész, tehát hogy a saját weboldalunkon megfelelően tájékoztassuk az embereket a pixel használatáról, és ha listát építünk akkor velük fogadtassuk el az előírások szerinti feltételeket, és csak ezután töltsük fel ezeket a kontaktokat a hirdetéskezelőbe.

      Nem vagyok szakértő a témában, de azért remélem tudtam segíteni. 🙂

      Köszi,
      Dávid

      Reply
  4. Eva

    Szia David,
    Jartam mar ugy, hogy elofizettem e-learning anyagra, orokos hozzaferessel, es par ev mulva megszunt a ceg.
    Onnantol nem volt hozzaferes. Mi a garancia, amit ajanlasz?
    Koszi, Eva

    Reply
    • Balogh Dávid

      Szia Éva!

      Én örülnék a legjobban ha lenne arra bármiféle garancia, hogy soha nem szűnhet meg a cégünk. 🙂
      Amit fel tudok ajánlani az az, hogy amíg lesz BOOM Marketing és frissül a Mesterkurzus, addig minden vásárlónk automatikusan megkapja a frissítéseket.

      Fontos egyébként, hogy az oktatóanyagok tartalomban sosem fognak változni, maximum aktualizáljuk/frissítjük azokat. Amint megvettél egy oktatóanyagot azonnal teljes hozzáférésed van annak tartalmához, és nem kell heteket/hónapokat várnod arra hogy összeálljon a kép.

      Magyarul: nem csak csepegtetjük az infókat, hanem azonnal megkapsz minden értéket, amit megígérünk. Az örökös hozzáférés inkább csak egy plusz garancia arra, hogyha 2 hónap múlva teljesen megváltozik a hirdetéskezelő felülete és újravesszük az anyagokat, akkor nem kell majd mégegyszer megvenned azt.

      Remélem tudtam segíteni! 🙂

      Köszi,
      Dávid

      Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

© BOOM Marketing – 2017-2018 | Minden jog fenntartva! | Impresszum | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF