Kezeld profin a saját Facebook kampányaidat!

Egy jó stratégiával nem azon fogsz agyalni, hogy már megint mínuszos lett-e a legújabb hirdetésed, hanem hogy sikerült-e ismét rekordmegtérülést elérned.

Állítsd a saját oldaladra a Mesterséges Intelligenciát

Így termelnek majd Neked is profitot a Facebook hirdetések

Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy jelenleg a Facebook birtokolja a világ egyik legtöbb adattal rendelkezdő Mesterséges Intelligenciáját.

Biztosan Te is hallottál már a “Facebook algoritmusáról”, hiszen manapság egyre többször bukkan fel ez a kifejezés a híroldalakon is (ez az, amelyik történelmünk során először győzte le a világ legjobb pókerjátékosait egy játszmában).

Habár még csak most kezdenek szállingózni a pletykák az algoritmusról, egyáltalán nem új keletű a dolog (mi már évek óta használjuk az algoritmust a Facebook hirdetések kezelése során).

És hogy pontosan mire is képes ez a kis csoda?

Nagyon röviden: folyamatosan monitorozza a felhasználók viselkedését, majd ezeket az adatokat felhasználva következtetéseket von le.

“Tök jó, de hogyan segít ez nekem?” – gondolhatod.

Nagyon röviden: hatékonyabban tudsz majd hirdetni. 🙂

A Facebook követőkódjának köszönhetően ma már nem csak azt látja az algoritmus, hogy mit csinálunk a Facebook felületén, vagy hogy ott mit adtunk meg magunkról… már azt is tudja, hogy milyen egyéb weboldalakat böngészünk.

Figyelj, őszintén válaszolj a következő kérdésre: mennyire pontosan tudná valaki meghatározni a Te érdeklődési körödet a böngészési előzményeid alapján?

Például Forbes-t és HVG-t olvasol minden reggel mielőtt lecsekkolod a napi árfolyamokat? Délben elugrasz valami közeli étterembe ebédelni, közben pedig meghallgatsz egy business podcast-et?

Eléggé magától értetődő a dolog, igaz?

Csak Magyarországon több, mint 6 millió ember használja a Facebookot napról-napra.

Ez azt jelenti, hogy az algoritmuson keresztül az ország közel háromnegyedét közvetlenül el tudod érni egy nekik releváns ajánlattal.

Ebből az oktatóanyagból megtanulhatod, hogy hogyan fordíthatod a saját előnyödre az algoritmust!

3 hiba, amibe a legtöbb vállalkozó beleesik, amikor elkezd Facebookon hirdetni

1. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
Célzás

Tőlünk nyugatabbra elképzelhetetlen mennyiségű infót tud a Facebook az emberekről, és – habár itthon más a helyzet – még a magyar piacon is rengeteg adat van a kék óriás birtokában.

Egy fél perc alatt például olyan célközönséget tudsz összeállítani, amivel csakis azokat a győri, 20 és 25 közti fiatal férfiakat éred el, akik rendszeresen járnak konditerembe és emellett star wars rajongók.

És hogy mi értelme egy ilyen célközönségnek? Semmi…

A jól felépített stratégia és a megfelelő üzenet milliószor többet számít, mint a lézerpontos célzás.

Ennek pedig egy nagyon egyszerű oka van: a többi platformmal ellentétben (Google Ads, SEO, Youtube, stb) a Facebook kampányok “passzív” hirdetések. Gondolj csak bele.

A Facebookot pörgetők nem akarnak vásárolni, nem keresnek valamit aktívan… egyszerűen csak az időt töltik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lehet nekik eladni. Sőt.

Google Ads-szel eléred a felhasználók 4-5%-át. Azt a réteget, akiknek éppen abban a pillanatban szükségük van valamire, és már a vásárlás előtt állnak. Ezt hívjuk “könnyű pénznek”, hiszen csak ki kell nyitni a kapukat és (jó esetben) maguktól jönnek a vásárlók.

Ez a kis tömeg viszont hamar elfogy… Facebookon ellenben ott van a piacod maradék 95-96%-a, akik potenciális vásárlók, csak még egy sokkal korábbi szakaszban járnak… a felfedezés szakaszában.

Éppen ezért nem működik ugyanaz a stratégia a Facebookon, mint amit máshol használunk. Nem hirdetheted meg csak úgy a termékedet, hogy “itt van vedd meg”… először rá kell ébresztened az embereket, hogy miért van nekik szükségük arra, amit árulsz.

Ha csak túl akarsz élni, megelégszel azzal az 5%-kal, aki aktívan keres és vásárolni szeretne… ha viszont növekedni akarsz, akkor merítened kell a maradék 95%-ból.

Erre tökéletes a Facebook, aminek a kiaknázásához szükséged lesz egy többlépéses stratégiára…

Ezzel pedig el is érkeztünk a második hibához…

2. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
A stratégia (hiánya?)

A legtöbb vállalkozó – amikor elkezd Facebookon hirdetni – általában reflexből ugyanazt próbálja meg, ami máshol (mondjuk AdWords-ön) már bevált neki. Csak egy baj van vele… nem működik.

Nem gond ez, én is így kezdtem mikor megismerkedtem a FB hirdetésekkel… és meg is fizettem a tanulópénzt.

Facebookon viszont minden esetben több lépésben kell gondolkoznod, a “kattints és vásárolj” típusú sales hirdetés pedig már csak a legvégső lépés lesz (előtte van még 3 másik, amiről sokan teljesen megfeledkeznek).

Minél komplexebb, drágább és különlegesebb a terméked, annál hosszabb úton kell végigvezetned az érdeklődőket. Ha kenyeret árulsz, azt nem kell túlmagyarázni. Ha viszont több százezres irodaszéket, akkor…

…először rá kell ébresztened az embereket, hogy nekik szükségük van a termékedre. Csak ezután lesz esélyed arra, hogy eladj.

Éppen ezért dolgoztam ki ezt a stratégiát, amibe több évnyi tapasztalatot, több tízmilliónyi hirdetési költséget és több tucat online kurzus tudását zsúfoltam bele.

Ez az a stratégia, amit mi is több tucat ügyfelünknél alkalmazunk sikeresen az ügynökségben, és amiről nemsokára részletesen is beszélünk… előtte viszont meg kell ismerned a harmadik – és egyben a legveszélyesebb hibát!

3. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
A folyamatosság hiánya

Figyelj, hadd mondjam el az egyik kedvenc hasonlatomat. Tekintsünk most úgy a Facebook kampányokra, mint egy virágra.

Elkezdesz hirdetni és minél több időt ölsz a kampányok készítésébe és menedzselésébe, annál jobban várod a bevétel növekedését… magyarul, kicsi a virágod, ami remélhetőleg szépen fokozatosan megnő majd.

Viszont: ha lenne egy növényed, te hogyan öntöznéd? Párnaponta adnál neki egy kevés vizet (ha csak el nem felejted).

Eddig oké, de ha mondjuk nem öntözöd meg a virágodat 2 hónapon keresztül, akkor be tudod úgy pótolni, hogy ráborítasz 2 vödör vizet? Nem hinném…

Nos, a Facebook – és úgy alapvetően a social media marketing – pontosan ugyanígy működik.

Ha ritkán, rendszertelenül beleölsz egy (számodra) csomó pénzt és időt, akkor legjobb esetben is csak egy minimális hasznot tudsz majd elérni vele… ha viszont szépen egyenletesen hirdetsz, akkor állandóan ott leszel a fejekben, és az emberek idővel megjegyzik a brandedet.

És te havonta egyszer nyakonöntöd a növényedet egy vödör vízzel, vagy inkább rendszeresen locsolgatod?

Ha folyamatosan jelen vagy (más és más üzenettel, hogy azért ne legyen túl unalmas), akkor az emberek idővel megjegyeznek majd…

Ha pedig tudatosan van felépítve a stratégiád, akkor úgy tudod kombinálni a különböző üzeneteket, hogy közben végigvezeted az érdeklődőket a vásárlásig tartó úton (hiszen pontosan tudni fogod, hogy ki hol tart az útvonaladon.)

Most pedig beszéljünk egy kicsit Mesterkurzusról!

Kitől fogok tanulni?

Szia, a nevem Balogh Dávid, én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

A BOOM Marketinget – kezdetben még csak egyszerű blogként – azzal a céllal hoztam létre, hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget tudok kialakítani, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.

Több tucat képzést végeztem el (főleg külföldieket) több millió forint értékben, míg végül 2017 nyarán megalapítottam a saját Facebook hirdetési ügynökségemet, a BOOM Marketinget.

A BOOM azóta rendesen kinőtte magát: már 8-an dolgozunk az ügynökségben, és az elmúlt évek során 150+ ügyféllel dolgoztunk már együtt.

Csak az előző hónapban több tízmillió forintot hirdettünk el FB-n és Instán, és több százmillió forint bevételt termeltünk… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassam be Neked azt a stratégiát, amivel mindezt elértem…

Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing

A stratégia, ami nélkül 2020-ban már nem mész semmire…

Gondolom Te is tapasztaltad már, hogy egyre nehezebb és nehezebb eredményesen hirdetni Facebookon az erősődő verseny és a dráguló hirdetési költségek mellett.

Megmondom őszintén még én is féltem egy kicsit amikor bejelentettek egy-egy nagyobb változtatást – de azt kell mondjam a Facebook még mindig a legjövedelmezőbb hazai hirdetési felület. DE…

A tapasztalat azt mutatja, hogy már tényleg nem lehet komolyabb stratégia nélkül eredményesen hirdetni... éppen ezért van szükséged a BOOM stratégiára.

Több tucat hirdetési fiókot kezelünk napról-napra, és havonta több tízmillió forintnyi összeget hirdetünk el. Szinte mindegyiknél ezt a stratégiát alkalmazzuk, és erre a sémára építjük fel a kampányokat.

A BOOM stratégia a munkánk szíve és lelke. Ez a motor, ami az egész hirdetési gépezetet hajtja… de ez még csak a kezdet.

A stratégián kívül minden segítséget megkapsz ahhoz, hogy sokkal gyorsabban és eredményesebben tudj majd Facebookon hirdetni…

Görgess tovább a tematikáért és a videók pontos tartalmáért.

Facebook Mesterkurzus

Az eddigi legátfogóbb Facebook hirdetési oktatóanyag

A korábbi vásárlók szerint “a Mesterkurzus a legátláthatóbb, legszájbarágósabb és legegyértelműbb oktatóanyag”, amit eddig a magyar piacon láttak.

A kurzus során a fő témánk természetesen a Facebook hirdetéskezelés, de nem csak a szokásos, halálunalmas, “itt ide kattints, ott meg azt állítsd be” jellegű tucat-oktatóanyagról beszélünk… MINDEN tudást és tapasztalatot átadok majd, amit az évek során összegyűjtöttem.

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor ezt a kurzust egyenesen imádni fogod… természetesen a technikai alapokkal kezdünk majd, de ahol más oktatások megállnak és elengedik a kezed, mi csak ott jövünk majd bele.

[

Bemutatom majd a BOOM stratégiát, amivel több tízmillió forint profitot generáltunk ügyfeleinknek hónapról-hónapra (több tucat különböző iparágban)

[

Megmutatom, hogy hogyan befolyásold az embereket profi hirdetési szövegekkel (és azt is, hogy hogyan írj szöveget a különböző kampánycélokhoz)

[

Pontosan megtanítom, hogy melyik hirdetési célhoz milyen kampánytípust és beállítást érdemes használnod, valamint hogy milyen mérőszámokat kell figyelned a folyamatos optimalizálás során

[

Megmutatom, hogy a kampányok elindítása után hogyan menedzseld és optimalizáld azokat (kampánytípusokra lebontva meglátod majd, hogy mely számokra alapozd a döntéseket)

[

Lépésről-lépésre végigvezetlek azon a rendszeren, melyet mi is napról-napra alkalmazunk a kampányok elkészítéséhez (így menedzselünk több tucat hirdetési fiókot és kezelünk havonta több tízmillió forintnyi hirdetési költségkeretet)

[

Ezután megtanítom neked az algoritmus működését és a komolyabb technikai beállításokat is, hogy 100%-ban a saját hasznodra tudd fordítani azokat

[

Majd megmutatom hogyan tudsz profi, könnyen mérhető A/B teszteket készíteni, amivel lényegében bármit le tudsz majd tesztelni

[

Végül pedig abba is beavatlak, hogy hogyan tudsz remarketing közönségeket és hirdetéseket készíteni, amivel a már veled kapcsolatban lévő embereket tudod visszacsábítani.

Ezeket a videókat találod a Mesterkurzusban

1. Bevezető

2. Az algoritmus működéséről

3. Esemény vs. egyéni konverzió

4. A BOOM stratégia

5. Tudd kinek akarsz eladni

6. Mindent a célközönségekről

7. A Facebook hirdetési iránytű

8. Hook & offer szövegírási trükk

9. Profi hirdetési kreatívok

10. Mindent az A/B tesztelésről

11. Branding kampányok készítése

12. Edukációs kampányok készítése

13. Közösségépítés FB-n

14. Profi sales kampányok

Miért fizetnék videókért, ha fél perc alatt elindíthatom a saját hirdetésem?

Most a Mesterkurzusban nettó 33 ezer forintért megkapod azt a letesztelt, bevált, működő stratégiát, amit több év alatt, több tucat tanfolyamot elvégezve, több tízmillió forintot elhirdetve tapasztaltam ki.

Ha már hirdettél Facebookon akkor tudod, hogy milyen gyorsan el tudod bukni ezt az összeget… ha még nem hirdettél, és mindenféle útmutatás nélkül fogsz neki, akkor hamarosan Te is megtudod.

Hidd el, ennek a kurzusnak csak a technikai része (ami az anyag kb 1/4-e) megéri ezt a pénzt, mert egy-egy rossz beállítással ennek a sokszorosát is el tudod költeni bármiféle eredmény nélkül.

A blog indulása óta egyébként elég sok személyes konzultációt is tartottam már Facebook hirdetési témában, amiért egy-egy alkalommal kemény tíz- és százezer forintokat fizettek ki az emberek…

Nem panaszkodom, ez a pénztárcámnak nagyon jól esik, viszont minden egyes alkalommal ugyanazt kellett elmondanom és megmutatnom az időnk ~3/4 részében, és alig 1-2 óra maradt a lényegi, személyreszabott tippekre.

Ekkor találtam ki, hogy videós kurzust kell csinálnunk, mert így elég egyszer elmondanom az alapokat, és – amellett, hogy nem unom halálra magam minden egyes konzultáció első részében – sokkal olcsóbban is adhatom az anyagot, azaz sokkal több embernek segíthetek a jobb hirdetések készítésében.

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül, és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Örökös hozzáférés

Mivel a Facebook felülete állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a chatbotok át nem veszik a hatalmat).

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Szükséges bármilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Nem, de nem árt ha először végignézed a kezdő szintű Sprint oktatóanyagunkat. Ott teljesen az alapokkal kezdünk, egészen a hirdetési fiók létrehozásától és beállításától.

Ha viszont hirdettél már korábban és kiismered magad a hirdetéskezelőben, akkor ez a Mesterkurzus lesz a tökéletes választás a számodra.

Technikai analfabéta vagyok… menni fog ez nekem is?

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Mi történik, ha változik a Facebook felülete?

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi a mindennapokban ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

Meddig férhetek hozzá a kurzusokhoz?

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

Mennyit kell Facebook hirdetésekre szánnom, hogy legyen értelme?

Teljesen változó, de már napi 500 Ft-tal is simán elkezdhetsz hirdetni, az oktatóanyagban elmagyarázott stratégiát alkalmazva így is szuper eredményeket érhetsz el.

Megsúgom, hogy mi is (még a mai napig) 500-1.000 Ft-os napi költségkerettel hirdetünk a BOOM-on, és bőven elég. Így is rendszeresen le kell állítanunk a kampányokat, mert nem tudjuk kiszolgálni az érdeklődőket. 🙂

Hogyan kapom meg a videókat?

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Mennyi idő alatt tudom elvégezni a tréninget?

A Mesterkurzusban összesen 16 db videóhoz, azaz 3+ órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább egy teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

Facebook Mesterkurzus

Rendeld meg most, és csatlakozz 700+ fizetős tagunkhoz!

A Mesterkurzusban – többet között – megtanítom neked azt a 4 lépéses stratégiát, amivel több százmillió forintot termeltünk már az elmúlt fél év során magunknak és az ügyfeleinknek. 

Hozzáférés a Mesterkurzus 14 videójához

Örökös hozzáférés

Ingyen megkapod az összes jövőbeli frissítést

Belépő a privát FB közösségünkbe

30 napos pénzvisszafizetési garancia

32.990 Ft + ÁFA

Barion

2020 © Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató