Kezeld profin a saját Facebook kampányaidat!

Egy jó stratégiával nem azon fogsz agyalni, hogy már megint mínuszos lett-e a legújabb hirdetésed, hanem hogy sikerült-e ismét rekordmegtérülést elérned.

Miért a Facebook a legjobb hely a hirdetéseidnek?

(És miért lesz az még évekig?)

2018-ban már kötelező Facebookon hirdetned a vállalkozásodat.

Figyelsz? Nem csak “érdemes” vagy “javasolt”, hanem kötelező.

A Facebook manapság már sokkal több, mint az a kezdetleges időrabló közösségi platform, ami még pár éve volt. Már nem csak külföldön, de hazánkban is messze a legnépszerűbb felület, ahol gyakorlatilag a fél országnak hirdethetsz (vagyis olyan 5.5 millió magyarnak).

És még nem is ez a legjobb az egészben… A legfrisebb adatok alapján a magyar felhasználók rekord mennyiségű időt töltenek el a Facebook hírfolyamuk pörgetésével: naponta átlagosan 82 percet…

Van hát egy terméked (vagy szolgáltatásod) és megvan a lehetőséged arra, hogy elérd a tökéletes célközönséged… mindezt a jelenleg legnagyobb megtérülést hozó hirdetési felületen.

Tényleg a vásárlók megszerzésén akarsz spórolni?

Miért versenyeznél a konkurenciáddal az AdWords találati listáján (sokszoros áron), ha még azelőtt elcsábíthatod a potenciális vásárlódat, hogy neki egyáltalán eszébe jutna vásárolni?

3 hiba, amibe a legtöbb vállalkozó beleesik, amikor elkezd Facebookon hirdetni

1. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: Célzás

Tőlünk nyugatabbra elképzelhetetlen mennyiségű infót tud a Facebook az emberekről, és – habár itthon más a helyzet – még a magyar piacon is rengeteg adat van a kék óriás birtokában.

Egy fél perc alatt például olyan célközönséget tudsz összeállítani, amivel csakis azokat a győri, 20 és 25 közti fiatal férfiakat éred el, akik rendszeresen járnak konditerembe és emellett star wars rajongók.

És hogy mi értelme egy ilyen célközönségnek? Semmi…

A jól felépített stratégia és a megfelelő üzenet milliószor többet számít, mint a lézerpontos célzás

Ennek pedig egy nagyon egyszerű oka van: a többi platformmal ellentétben (AdWords, SEO, Youtube, stb) a Facebook kampányok “passzív” hirdetések. Gondolj csak bele.

A Facebookot pörgetők nem akarnak vásárolni, nem keresnek valamit aktívan… egyszerűen csak az időt töltik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lehet nekik eladni. Sőt.

AdWords-szel eléred a felhasználók 4-5%-át. Azt a réteget, akiknek éppen abban a pillanatban szükségük van valamire, és már a vásárlás előtt állnak. Ezt hívjuk “könnyű pénznek”, hiszen csak ki kell nyitni a kapukat és (jó esetben) maguktól jönnek a vásárlók.

Ez a kis tömeg viszont hamar elfogy… Facebookon ellenben ott van a piacod maradék 95-96%-a, akik potenciális vásárlók, csak még egy sokkal korábbi szakaszban járnak… a felfedezés szakaszában.

Éppen ezért nem működik ugyanaz a stratégia a Facebookon, mint amit máshol használunk. Nem hirdetheted meg csak úgy a termékedet, hogy “itt van vedd meg”… először rá kell ébresztened az embereket, hogy miért van nekik szükségük arra, amit árulsz.

Ha csak túl akarsz élni, megelégszel azzal az 5%-kal, aki aktívan keres és vásárolni szeretne… ha viszont növekedni akarsz, akkor merítened kell a maradék 95%-ból.

Erre tökéletes a Facebook, aminek a kiaknázásához szükséged lesz egy többlépéses stratégiára…

ezzel pedig el is érkeztünk a második hibához…

2. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: A stratégia (hiánya?)

A legtöbb vállalkozó – amikor elkezd Facebookon hirdetni – általában reflexből ugyanazt próbálja meg, ami máshol (mondjuk AdWords-ön) már bevált neki. Csak egy baj van vele… nem működik.

Nem gond ez, én is így kezdtem mikor megismerkedtem a FB hirdetésekkel… és meg is fizettem a tanulópénzt.

Facebookon viszont minden esetben több lépésben kell gondolkoznod, a “kattints és vásárolj” típusú sales hirdetés pedig már csak a legvégső lépés lesz (előtte van még 3 másik, amiről sokan teljesen megfeledkeznek).

Minél komplexebb, drágább és különlegesebb a terméked, annál hosszabb úton kell végigvezetned az érdeklődőket. Ha kenyeret árulsz, azt nem kell túlmagyarázni. Ha viszont több százezres irodaszéket, akkor…

…először rá kell ébresztened az embereket, hogy nekik szükségük van a termékedre. Csak ezután lesz esélyed arra, hogy eladj.

Éppen ezért dolgoztam ki ezt a stratégiát, amibe több évnyi tapasztalatot, több tízmilliónyi hirdetési költséget és több tucat online kurzus tudását zsúfoltam bele.

Ez az a stratégia, amit mi is több tucat ügyfelünknél alkalmazunk sikeresen az ügynökségben, és amiről nemsokára részletesen is beszélünk… előtte viszont meg kell ismerned a harmadik – és egyben a legveszélyesebb hibát!

3. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba: A folyamatosság hiánya

Figyelj, hadd mondjam el az egyik kedvenc hasonlatomat. Tekintsünk most úgy a Facebook kampányokra, mint egy virágra.

Elkezdesz hirdetni és minél több időt ölsz a kampányok készítésébe és menedzselésébe, annál jobban várod a bevétel növekedését… magyarul, kicsi a virágod, ami remélhetőleg szépen fokozatosan megnő majd.

Viszont: ha lenne egy növényed, te hogyan öntöznéd? Párnaponta adnál neki egy kevés vizet (ha csak el nem felejted).

Eddig oké, de ha mondjuk nem öntözöd meg a virágodat 2 hónapon keresztül, akkor be tudod úgy pótolni, hogy ráborítasz 2 vödör vizet? Nem hinném…

Nos, a Facebook – és úgy alapvetően a social media – marketing pontosan ugyan így működik.

Ha ritkán, rendszertelenül beleölsz egy (számodra) csomó pénzt és időt, akkor legjobb esetben is csak egy minimális hasznot tudsz majd elérni vele… ha viszont szépen egyenletesen hirdetsz, akkor állandóan ott leszel a fejekben, és az emberek idővel megjegyzik a brandedet.

És te havonta egyszer nyakonöntöd a növényedet egy vödör vízzel, vagy inkább rendszeresen locsolgatod?

Ha folyamatosan jelen vagy (más és más üzenettel, hogy azért ne legyen túl unalmas), akkor az emberek idővel megjegyeznek majd…

Ha pedig tudatosan van felépítve a stratégiád, akkor úgy tudod kombinálni a különböző üzeneteket, hogy közben végigvezeted az érdeklődőket a vásárlásig tartó úton (hiszen pontosan tudni fogod, hogy ki hol tart az útvonaladon.)

Most pedig beszéljünk egy kicsit Mesterkurzusról!

Kitől fogok tanulni?

Szia, Balogh Dávid vagyok – a BOOM Marketing alapítója – talán már ismersz a blogon található cikkekből. Én leszek a tanárod a tréningek során. 😉

Az online marketinggel 2015-ben kezdtem el foglalkozni, és ekkor csöppentem bele a Facebook hirdetések világába is. Nagyon megtetszett ez az egész, ezért elhatároztam hogy ezzel szeretnék foglalkozni, és beleástam magam a social media marketing rejtelmeibe.

Több tucat képzést végeztem el (főleg külföldieket) több millió forint értékben, míg végül 2017 nyarán megalapítottam a saját Facebook hirdetési ügynökségemet, a BOOM Marketinget.

A BOOM azóta rendesen kinőtte magát: már 4-en dolgozunk teljes munkaidőben az ügynökségben, és jelenleg is 25+ ügyféllel dolgozunk együtt.

Csak az előző hónapban 5,17 millió forintot hirdettünk el FB-n és Instán, és több mint 60 millió forint bevételt termeltünk… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassam be Neked azt a stratégiát, amivel mindezt elértem…

Balogh Dávid

alapító – BOOM Marketing

A stratégia, ami nélkül 2018-ban már nem mész semmire…

Sajnos azt kell mondjam, hogy (eddig) a 2018-as év sem túl egyszerű nekünk marketingeseknek és vállalkozóknak.

Év elején jött a Facebook Zero és szinte lenullázta az organikus elérést, majd tavasszal kiderült a Cambridge Analytica botrány, aminek hatására rendesen bekeményítettek Facebookék, amit mi hirdetők is rendesen megéreztünk…

És ha ez még nem lenne elég itt van a GDPR is, ami csak még tovább bonyolítja a helyzetet… király.

Megmondom őszintén ez így elég rosszul hangzik – még én is féltem egy kicsit amikor bejelentettek egy-egy nagyobb változtatást – de azt kell mondjam a Facebook még mindig a legjövedelmezőbb hazai hirdetési felület. DE…

A tapasztalat azt mutatja, hogy már tényleg nem lehet komolyabb stratégia nélkül eredményesen hirdetni... éppen ezért van szükséged a BOOM stratégiára.

Több tucat hirdetési fiókot kezelünk napról-napra, és havonta olyan 5 millió forintnyi összeget hirdetünk el összesen. Szinte mindegyiknél ezt a stratégiát alkalmazzuk, és erre a sémára építjük fel a kampányokat.

A BOOM stratégia a munkánk szíve és lelke – a motor ami az egész hirdetési gépezetet hajtja – de ez még csak a kezdet… a stratégián kívül rengeteg mindent kapsz még, amit alkalmazva sokkal gyorsabban és eredményesebben tudsz majd Facebookon hirdetni…

Görgess tovább a tematikáért és a videók pontos tartalmáért.

Facebook Mesterkurzus – Az eddigi legátfogóbb Facebook hirdetési oktatóanyag

3 modul – 14 videó – 3 órányi tananyag

A korábbi vásárlók szerint “a Mesterkurzus a legátláthatóbb, legszájbarágósabb és legegyértelműbb oktatóanyag”, amit eddig a magyar piacon láttak.

A kurzus során a fő témánk természetesen a Facebook hirdetéskezelés lesz, de nem csak a szokásos, halálunalmas, “itt ide kattints, ott meg azt állítsd be” jellegű tucat-oktatóanyagról beszélünk… MINDEN tudást és tapasztalatot átadok majd, ami az évek során összeszedtem.

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor ezt a kurzust egyenesen imádni fogod… természetesen a technikai alapokkal kezdünk majd, de ahol más oktatások megállnak és elengedik a kezed, mi csak ott jövünk majd bele.

Itt van egy kis ízelítő a Mesterkurzusból (szigorúan a teljesség igénye nélkül):

  • Bemutatom majd a BOOM stratégiát, amivel több tízmillió forint profitot generáltunk ügyfeleinknek az elmúlt 1 év során (több tucat különböző iparágban)
  • Megmutatom, hogy hogyan befolyásold az embereket profi hirdetési szövegekkel (és azt is, hogy hogyan írj szöveget a különböző kampánycélokhoz)
  • Pontosan megtanítom, hogy melyik hirdetési célhoz milyen kampánytípust és beállítást érdemes használnod, valamint hogy milyen mérőszámokat kell figyelned a folyamatos optimalizálás során
  • Megmutatom, hogy a kampányok elindítása után hogyan menedzseld és optimalizáld azokat (kampánytípusokra lebontva meglátod majd, hogy mely számokra alapozd a döntéseket)
  • Lépésről-lépésre végigvezetlek azon a rendszeren, melyet mi is napról-napra alkalmazunk a kampányok elkészítéséhez (így menedzselünk 30 hirdetési fiókot, és kezelünk havonta több, mint 5 millió forintnyi hirdetési költségkeretet)
  • Ezután megtanítom neked az algoritmus működését és a komolyabb technikai beállításokat is, hogy 100%-ban a saját hasznodra tudd fordítani azokat
  • Majd megmutatom hogyan tudsz profi, könnyen mérhető A/B teszteket készíteni, amivel lényegében bármit le tudsz majd tesztelni
  • Végül pedig abba is beavatlak, hogy hogyan tudsz remarketing közönségeket és hirdetéseket készíteni, amivel a már veled kapcsolatba lévő embereket tudod visszacsábítani.

Ezeket a videókat találod a Mesterkurzusban

1. Bevezető
2. Az algoritmus működéséről
3. Esemény vs. egyéni konverzió
4. A BOOM stratégia
5. Tudd kinek akarsz eladni
6. Mindent a célközönségekről
7. A Facebook hirdetési iránytű
8. Hook & offer szövegírási trükk
9. Profi hirdetési kreatívok
10. Mindent az A/B tesztelésről
11. Branding kampányok készítése
12. Edukációs kampányok készítése
13. Közösségépítés FB-n
14. Profi sales kampányok

Miért fizetnék videókért, ha fél perc alatt elindíthatom a saját hirdetésem?

Most a Mesterkurzusban nettó 28 ezer forintért megkapod azt a letesztelt, bevált, működő stratégiát, amit több év alatt, több tucat tanfolyamot elvégezve, több tízmillió forintot elhirdetve tapasztaltam ki.

Ha már hirdettél Facebookon akkor tudod, hogy milyen gyorsan el tudod bukni ezt a 28 ezret… ha még nem hirdettél, és mindenféle útmutatás nélkül fogsz neki, akkor hamarosan Te is megtudod.

Hidd el, ennek a kurzusnak csak a technikai része (ami az anyag kb 1/4-e) megéri ezt a pénzt, mert egy-egy rossz beállítással ennek a sokszorosát is el tudod költeni bármiféle eredmény nélkül.

A blog indulása óta egyébként elég sok személyes konzultációt is tartottam már Facebook hirdetési témában, amiért egy-egy alkalommal kemény tíz- és százezer forintokat fizettek ki az emberek…

Nem panaszkodom, ez a pénztárcámnak nagyon jól esik, viszont minden egyes alkalommal ugyanazt kellett elmondanom és megmutatnom az időnk ~3/4 részében, és alig 1-2 óra maradt a lényegi, személyreszabott tippekre.

Ekkor találtam ki, hogy videós kurzust kell csinálnunk, mert így elég egyszer elmondanom az alapokat, és – amellett, hogy nem unom halálra magam minden egyes konzultáció első részében – sokkal olcsóbban is adhatom az anyagot, azaz sokkal több embernek segíthetek a jobb hirdetések készítésében.

Ilyen szépeket mondtak rólunk

“Ezt a számadatot most kaptam Balogh Dávidtól, aki a facebookos hirdetéseinket csinálja:

A netjet.hu-nál csak 425 117 Ft kell 3.2 M profithoz, ami kb. 7-szeres megtérülés. Én ezzel a számmal elégedett vagyok…

Dávid most kijött egy nagyon komoly oktatóanyaggal, amiben megtanítja, amit tud. Végignéztem: Nem a facebook sugója könyv formában, nem az evidenciák összefoglalása, hanem gyakorlati tapasztalaton alapuló anyag.

Dávid nem azért oktatja mert sokat olvasott róla, hanem azért mert sokat csinálta. Nagy különbség. Nem akarok demagóg lenni, de 425 rugóból 3.2 milliót csinálni, az elég jó ROI, nem?” Erdélyi Norbert

a Netjet.hu marketingszakértője

“Kevés magyar marketinges tudását ismerem el, de Balogh Dávid mindenképp köztük van. Elképesztően gyakorlatias cikkeket ír és látszik hogy nagyon ért a facebookhoz.

Már régebben mondtam neki hogy kellene készítenie egy online tanfolyamot, mert mégis videón sokkal könnyebb átlátni a rendszer működését.

Tegnap belenéztem a tanfolyamba és el kell hogy mondjam, vérprofi lett! Ha lennének munkatársaim, akkor biztos hogy kötelezővé tenném nekik ennek a tanfolyamnak az elvégzését!” Baranyi Gábor

a Nutsell Marketing alapítója

Rendeld meg most, és csatlakozz 150+ fizetős tagunkhoz!

MEGRENDELÉS ITT!

A Mesterkurzusban – többet között – megtanítom neked azt a 4 lépéses stratégiát, amivel több százmillió forintot termeltünk már az elmúlt fél év során magunknak és az ügyfeleinknek.

27.990 Ft + ÁFA

Ha bankkártyával fizeted, azonnal elkezdheted nézni a videókat.

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül, és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Mivel a Facebook felülete állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a chatbotok át nem veszik a hatalmat).

GYIK

Szükséges bármilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Nem, de nem árt ha először végignézed a kezdő szintű Sprint oktatóanyagunkat. Ott teljesen az alapokkal kezdünk, egészen a hirdetési fiók létrehozásától és beállításától.

Ha viszont hirdettél már korábban és kiismered magad a hirdetéskezelőben, akkor ez a Mesterkurzus lesz a tökéletes választás a számodra.

Mennyit kell Facebook hirdetésekre szánnom, hogy legyen értelme?

Teljesen változó, de már napi 500 Ft-tal is simán elkezdhetsz hirdetni, az oktatóanyagban elmagyarázott stratégiát alkalmazva így is szuper eredményeket érhetsz el.

Megsúgom, hogy mi is (még a mai napig) 500-1.000 Ft-os napi költségkerettel hirdetünk a BOOM-on, és bőven elég. Így is rendszeresen le kell állítanunk a kampányokat, mert nem tudjuk kiszolgálni az érdeklődőket. 🙂

Technikai analfabéta vagyok… menni fog ez nekem is?

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Hogyan kapom meg a videókat?

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Mi történik, ha változik a Facebook felülete?

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi a mindennapokban ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

Mennyi idő alatt tudom elvégezni a tréninget?

A Mesterkurzusban összesen 16 db videóhoz, azaz 3+ órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább egy teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Meddig férhetek hozzá a kurzusokhoz?

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

© BOOM Marketing – 2017-2018 | Minden jog fenntartva! | Adatkezelési tájékoztató | ÁSZF