7 Facebook hirdetési HIBA, amivel csak égeted a pénzt

7 Facebook hirdetési HIBA

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

A Facebook hirdetések területe összetett, és hajlamosak vagyunk belesétálni a csapdákba. De ne aggódj, ma bemutatom neked a hét leggyakoribb hibát, amelyeket elkerülve megőrizheted a marketing büdzsédet.

1. Hibás technikai setup

Az első és talán a leggyakoribb hiba a nem megfelelő technikai beállítás. Számos alapvető dologra kell gondolni, mint például a Facebook pixel helyes elhelyezése az oldalon. Emellett a pixel nem csak elhelyezhető, hanem megfelelően be is kell állítani, hogy a kívánt eseményeket mérje.

2. Nem megfelelő költségkeret

A második hiba a költségkeret nem megfelelő kezelése. Minden kampánytípusnak más és más a költségkeret-szükséglete, és ha nem veszed figyelembe ezeket a különbségeket, könnyen túlkölthetsz.

3. Túlzott gyakoriság

A harmadik hiba a gyakoriság figyelmen kívül hagyása. Ha a hirdetések túl gyakran jelennek meg ugyanannak a felhasználónak, az irritáló lehet, és elriaszthatja őket.

4. Nem megfelelő tartalom hirdetése

A negyedik hiba az, amikor nem a megfelelő tartalmat hirdeted. A vásárlói utazás minden szakaszában más tartalomra van szükségük a fogyasztóknak, és ha nem állsz ezzel tisztában, könnyen mellélőhetsz.

5. Túl szűk célzás

Az ötödik hiba az, amikor túl szűkre veszed a célzást. Ha túl sok szűrőt használsz, végül olyan kis célközönség marad, amihez képest nem lesz elég a költségkereted, és nem lesz elég adatod a Facebook algoritmusának a tanuláshoz.

6. Túl tág célzás

A hatodik hiba pont az ellenkezője az előzőnek: a túlzottan tág célzás. Ha túl sok embert célzol, és nincsenek megfelelően beállítva a technikai paraméterek, az algoritmus nem fogja tudni megállapítani, kik a legvalószínűbb vásárlók.

7. Rossz megjelenési helyek

Végül a hetedik hiba, a rossz megjelenési helyek kiválasztása. A hirdetések hatékonyságát nagyban befolyásolja, hogy hol jelennek meg a felhasználók számára. Ha rossz helyeken jeleníted meg a hirdetéseidet, az csökkenti a hatékonyságot és növeli a költségeket.

Ezeket a hibákat elkerülve optimalizálhatod a Facebook hirdetéseidet, növelve az általuk generált bevételt és csökkentve a költségeket. Fontos emlékezni, hogy a legjobb hirdetési stratégia folyamatosan változik, mivel a Facebook algoritmusai és a felhasználói szokások is állandóan változnak. Ezért fontos, hogy folyamatosan monitorozd és módosítsd a hirdetési stratégiáidat, hogy a lehető legtöbbet hozd ki belőlük.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük