Facebook Pixel: Minden, amit tudnod kell róla

Facebook Pixel

Lehet, hogy már rendszeresen hirdetsz Facebookon, lehet még csak tervezed, de egy biztos: a Facebook Pixel lesz az egyik legjobb barátod és legnagyobb segítséged annak érdekében, hogy minél olcsóbban érd el az embereket.

Használnod kell (ez nem is kérdés), hiszen csak így tudod majd biztosan, hogy igenis jó helyre megy a Facebook hirdetésekre elköltött pénz.

A Facebook Pixel (magyar felületen Facebook képpont néven találod meg) lesz segítségedre abban, hogy nyomon tudd követni az egyes kampányaid pontosan milyen eredményt hoznak a Facebookon kívül, azaz a weboldaladon/webshopodban vagy a landing page-eden.

A Facebook hirdetéskezelőben alapból nagyon jól látható, hogy az adott kampányra hány like, megosztás, komment vagy átkattintás érkezett, de ezzel nagyjából vége is van a ténylegesen használható adatoknak. Legalábbis akkor, ha nem használsz pixelt.

Ez azért gond, mert – ha jobban belegondolsz – nem igazán számít, hogy több ezer ember kattintott tovább a webshopodra, ha nem tudod lekövetni, hogy vásárolt-e valaki közülük egyáltalán.

BÓNUSZ: Az ingyenes e-bookunkban konkrét útmutatást kapsz ahhoz, hogy hogyan készí­ts eredményes Facebook hirdetéseket. Ha már hirdetsz Facebookon, akkor miért ne tehetnéd azt profi módjára? :) Küldjétek el emailben!

Nos, éppen ennek kiderítésében lesz segítségedre a Facebook Pixel.

Pontosan mi is az a Facebook Pixel?

A Facebook Pixel egy pár soros kis kódrészlet, amit a weboldalad forráskódjába elhelyezve a Facebook lehetőséget kap arra, hogy a (Facebookon is regisztrált) felhasználók tevékenységét a te weboldaladon is nyomon kövesse. Talán kicsit ijesztően hangzik, de tényleg ez a funkciója… követi az embereket, ahol csak tudja.

Lényegében a Facebook Pixel a Google Analytics kód Facebookos megfelelője.

Egyébként így néz ki az elhelyezendő kód.

Facebook képpont

Amint a képen is látod, a Facebook Pixel kódja két részből áll.

Az egyik a Base code (ez az alap követőkód), a másik pedig a Standard event (ez már opcionális). Neked első körben a Base code-ot kell majd elhelyezned, amit a Facebook automatikusan generál a számodra, így csak egy másolás-beillesztés kombót kell elvégezned.

A Base code a weboldalad minden oldalán szerepelni fog és minden egyes látogatónál lefut majd, ami továbbítja a Facebook rendszere felé azt, hogy ki, mit és mikor tekintett meg a honlapodon. Az alap képpont tehát csupán annyit jelez a Facebook felé, hogy XY felhasználó megnézte ezt és ezt az oldalt.

A Facebook képpont másik része a Standard event-ként zöld színnel megjelölt kis részlet, amivel kiegészítheted a képpontodat (ez nem kötelező, de erősen ajánlott).

Ezen eventek segítségével a honlapod bizonyos oldalait egy-egy eseményhez tudod hozzárendelni, így jóval pontosabban lekövethető lesz, hogy ki mit csinál a weboldaladon. Magyarul ez annyit jelent, hogy már nem csak azt látod, hogy 300 ember járt tegnap a honlapodon, hanem azt is, hogy azok közül 50 megnézte az áraink oldalt, 30 letöltötte az e-bookodat és 12 vásárolt is.

Végülis a Base code és a Standard event között annyi a különbség, hogy míg az alap képpont telepítése után csak azt látod majd ki melyik URL-t látogatta meg a weboldaladon (pl. így https://boommarketing.hu/facebook/facebook-hirdetes-kezdoknek/), addig az event kódok telepítése után már olyanokat is felismer a Facebook, mint például regisztráló, hírlevél feliratkozó, kosárelhagyó, vásárló, stb.

Ezeknek konverziókövetési szempontból van igazán fontos szerepe, és habár az eventek nélkül is meg lehet ezeket állapítani az URL-ek megfigyelésével, bonyolultabb felépítésű oldalak esetén könnyű belezavarodni a sok-sok linkbe.

Jelenleg az alábbi eseményekkel tudunk dolgozni.

Facebook képpont események

A fontosabb oldalaidat (pl.: köszönő oldalak, sikeres regisztráció oldalak, stb) érdemes megjelölni egy-egy ilyen kóddal, ami automatikusan tájékoztatja majd a Facebookot az adott események bekövetkeztéről.

Elsőre talán bonyolultnak tűnhet, de végülis csak egyszer kell ezeket beállítani és így később 1-2 gombnyomásból érheted el azokat az embereket, akik valamilyen fontos tevékenységet hajtottak végre az oldaladon.

Ha most veszed a fáradtságot és beállítod az eventeket, akkor később 2 kattintásból hozhatsz létre Facebook remarketing hirdetéseket bármilyen szegmensnek (hirdethetsz például azoknak, akik kosárba raktak valamit, de még nem vásároltak, vagy azoknak, akik igényelték a kuponodat, de nem használták azt fel).

Hol találod meg a saját Facebook Pixeledet?

Először is tisztázzuk, hogy egy hirdetési fiókhoz csak egy Facebook Pixel tartozhat!

Fontos, mert rengeteg félreértés születik a felhasználók körében ebből (az amúgy elég logikátlan) megoldásból. Így ha több weboldalad van, akkor vagy ugyanazt a Pixelt telepíted mindre és a hirdetési fiókon belül szűrsz a különböző oldalakra, vagy minden egyes weboldalhoz külön hirdetési fiókot hozol létre. Mindkét út járható, a döntés rajtad áll.

A Facebook Pixeledet a hirdetési fiókodban találod meg.

Ennek megnyitásához csak kattints ide, és a bal felső menüből válaszd ki a Képpontok menüpontot (ha a fenti link nem működik, akkor először egy hirdetési fiókot kell létrehoznod).

Facebook pixel beállítása

Ha még nincs kész Facebook Pixeled, akkor egy ilyen képernyő fogad majd.

Facebook képpont létrehozása

Itt egyszerűen csak kattints a Képpont létrehozása gombra, majd nevezd el a Pixelt.

Ezzel létre is hoztad az adott hirdetési fiókhoz tartozó Facebook képpontot, amit most már telepíthetsz a weboldaladra. Ezzel pedig el is érkeztünk a következő lépéshez…

Így telepítsd a Facebook képpontot!

Most már létrehoztad a képpontot, viszont mielőtt még használható információhoz jutnál telepítened kell azt a weboldaladra/landing oldaladra is.

Ha nem WordPress honlapod van, akkor szükséged lehet egy minimális programozói tudásra, de ha nagyon nem vagy biztos a dolgodban, inkább kérd meg a fejlesztődet vagy a marketingesedet/ügynökségedet, ők tudni fogják mit kell csinálniuk.

Az alábbiakban kétféle telepítési módot fogok bemutatni.

Először is azt, hogy hogyan tudod manuálisan telepíteni a pixelt, utána pedig azt, hogy hogyan tudod egy egyszerű WordPress pluginnal megoldani ezt a folyamatot. Ha teheted, akkor érdemes a második módszerrel elvégezned a telepítést.

1. módszer: Facebook pixel beállítása manuálisan!

Mivel korábban már elkészítetted a Facebook Pixelt, ezért most nincs más hátra, mint telepíteni azt. Ha a telepítésnél a manuális módot választod, akkor az alábbi képernyő fogad majd.

Facebook Pixel beállítása manuálisan

A szövegdobozban található hosszú kódrészletet kell elhelyezned a weboldalad forráskódjába, egészen pontosan a <head> és </head> tagek közé. Ehhez másold ki a kódot (figyelj oda rá, hogy minden egyes karaktert átmásolj), majd nyisd meg a weboldalad és helyezd el azt a megfelelő aloldalakon.

Facebook Pixel beállítása manuálisan weboldalon

2. módszer: Facebook Pixel beállítása WordPress oldalon!

Ha használsz valamilyen CMS-t (tartalomkezelő rendszer, mint például a WordPress), akkor valószínűleg van egy konkrét lehetőség a követőkódok elhelyezésére, így ezt kell keresned.

WordPress használata esetén például a legtöbb prémium téma (Avada, Divi, Elementor, stb) megadja a lehetőséget, hogy egyszerűen beilleszd a követőkódot egy szövegdobozba, és a rendszer majd elhelyezi azt a kódot az összes szükséges helyen.

Ez már egy sokkal egyszerűbb és kényelmesebb opció, mint a manuális elhelyezés, egy egyszerű plugin használatával viszont mégis sokkal többet kihozhatsz a képpontból. Ehhez először is keress rá és töltsd le a Pixel Caffeine elnevezésű plugint (az AdEspresso fejleszti).

Facebook Pixel beállítása WordPress weboldalon

Ez egy nagyon szuper kis plugin, ami nem csak az alap követőkód elhelyezését végzi el helyetted, de baromira egyszerűen tudsz standard eventeket (eseményeket) is elhelyezni a weboldalad különböző részein.

Ha letöltötted és aktiváltad a plugint, akkor a Pixel Caffeine végigvezet a (kb fél perces) setup folyamaton. Lényegében semmi mást nem kell csinálnod, mint hozzáférést adni a Facebook profilodhoz, és máris automatikusan beállítja a Facebook Pixelt a honlapod összes aloldalán.

A sikeres beállítás után egy ilyen képernyőt kell látnod.

Facebook Pixel beállítása WordPress weboldalon, sikeres összekötés üzenet

Gratulálok, ha eddig eljutottál, akkor a Facebook Pixel beállítása sikeres volt a weboldaladon és pár percen belül jó eséllyel már látod is majd az első adatokat a hirdetési fiókodban.

Ezzel elvégezted az első lépést, azaz bekötötted a pixelt a weboldaladba. Igen ám, de ha mindent pontosan akarsz mérni, akkor még be kell állítanod az eseményeket is.

Így mérd a konverziókat a képpont segítségével!

Az események segítségével mérheted az egyes konverziók részleteit is.

Például nem csak azt látod majd, hogy volt egy vásárlás, hanem azt, hogy volt egy XY kerékpár vásárlás ami mellé vásároltak egy bukósisakot is, összesen 129.900 Ft értékben.

Ezt elsősorban a Facebook algoritmusa miatt érdemes így beállítani (minél több infót tud, annál jobb vásárlókat talál Neked hirdetéseken keresztül), de az sem elhanyagolható tényező, hogy a részleteknek köszönhetően sokkal pontosabb célközönségeket is készíthetsz, valamint a hirdetéseidet is jobban tudod optimalizálni menet közben.

Kétféle módon tudod létrehozni a különböző eseményeket (ha WordPresst használsz mindenképpen a plugint válaszd):

  1. A Facebook hirdetéskezelőjén keresztül – manuálisan
  2. Egy WordPress plugin segítségével – automatikusan

1. Facebook Pixel események telepítése manuálisan

Nyisd meg a hirdetéskezelőt (vagy kattints erre a linkre https://www.facebook.com/ads/manager), majd a menüben kattints az „Eseménykezelő” menüpontra.

Facebook Pixel eseménykezelő

A megnyíló ablakban válaszd ki a képpontodat és a jobb felső sarokban kattints a „Beállítás” opcióra.

Itt választhatsz, hogy valamilyen előre elkészített integráció segítségével szeretnéd telepíteni a pixelt, vagy manuálisan. Mivel az integrációkhoz majd a WordPress plugint használjuk, így most a manuálisat mutatom meg Neked. (Csak akkor telepítsd így a pixelt, ha nem WordPresst használsz).

Facebook Pixel elhelyezés

A felugró ablakban nem lesz dolgod (feltételezem, hogy már telepítetted a Pixelt), így csak kattints a tovább gombra. Számunkra a következő ablak lesz most az érdekes, ugyanis itt tudunk eseményeket létrehozni.

Az itt található leírás segítségével elég könnyedén létre tudod hozni a különféle eseményeket, de azért mutatok egy példát. Csináljunk most egy vásárlás eseményt, amit a köszönőoldalra kellene elhelyeznünk.

Ez valahogy így nézne ki.

Facebook Pixel esemény manuális elhelyezése

Ezek után nincs más dolgod, mint az elkészült kódrészletet bemásolnod az adott aloldalban közvetlenül a </head> címke alá. Lényegében ennyi a manuális telepítés. Nem bonyolult, csak hosszadalmas és sok-sok türelmet igényel (úgyhogy felejtős)…

2. Facebook pixel események telepítése pluginnal (WordPress + Woocommerce)

Bevallom utálom a copy-paste jellegű robotmunkát (és szerintem nem vagyok ezzel egyedül), a manuális módszer pedig pontosan ilyen.

Az események beállításához ismét a Pixel Caffeine-t fogjuk használni.

Amit imádok a Pixel Caffeineben az az, hogy milyen egyszerűen lehet mérni a különböző eseményeket és konverziókat. Ha például Woocommerce webshopod van, akkor engedélyezheted azt a modult is és a plugin teljesen automatikusan elhelyezi a szükséges követőkódokat a megfelelő helyeken.

Ez azt jelenti, hogy a hirdetési fiókban is látni fogod, hogy ki mit tett kosárba, meddig jutott el a checkout folyamatban, vagy mit vásárolt meg végül (természetesen a megvásárolt termékek értékét is látja).

Ezt a funkciót például a General settings fül alatt tudod engedélyezni.

Facebook Pixel beállítása WordPress Woocommerce webshopnál

Így a plugin automatikusan elvégez minden beállítást és elhelyez minden eseményt, te pedig 2 másodperccel később már pontosan tudod is mérni a webshopodba beérkező eseményeket (pl.: termék megketintés, kosárbarakás, checkout kezdése, fizetési infók megadása, vásárlás).

3. Facebook pixel események telepítése pluginnal (WordPress)

Ha nem webshopod van (vagy nem Woocommercet használsz), akkor sem kell aggódnod, megmutatom hogyan tudsz fél perc alatt létrehozni és elhelyezni egy-egy eseményt bármiféle programozói tudás nélkül.

Ehhez menj a Pixel Caffeine beállításainál a „Conversion/Events” fülre. Itt látod a már élesített eseményeidet, és újakat is itt hozhatsz létre.

Facebook képpont konverziók beállítása Pixel Caffeine plugin segítségével

Itt egyenként hozhatod létre a különböző konverziókat, melyek segítségével mérni tudod a hirdetéseid eredményeit, és később akár célközönségeket is készíthetsz a konvertálókból (a cikk második felében ezekre még visszatérünk).

Így tudsz létrehozni egy új konverziós eseményt:

  1. Először is nevezd el a konverziót a Name sorban. Ez bármi lehet, csak az a lényeg, hogy te tudd mit akar jelenteni.
  2. A Trigger on legördülő menüben 3 opciót találsz, de általában a Page visit-et érdemes használni. A többivel most ne foglalkozz.
  3. Az URL-hez másold be azt a linket, amin mérni szeretnéd a konverziókat. Ez lehet például egy vásárlás utáni köszönőoldal vagy egy e-book letöltési oldal is. Ilyen formátumban másold ide a linket: https://weboldalneve.hu/sikeres-vasarlas
  4. Az Event opciónál azt tudod kiválasztani, hogy milyen jellegű az a cselekvés, amit mérni szeretnél. Ha vásárlást mérsz, akkor legyen Purchase, ha e-book letöltést akkor Lead, ha pedig kosárba helyezést akkor AddToCart. Persze a többit is használhatod, de általában ezekre lesz szükséged.
  5. A Delay-t csak nagyon speciális esetekben szoktuk használni, ezt hagyhatod üresen.

Ha ezeket beállítottad, akkor kattints a Create Tracking gombra, a munka többi részét pedig elvégzi helyetted a plugin.

Ellenőrizd a Facebook Pixel működését!

Ha valamelyik módszerrel sikeresen telepítetted a Facebook pixelt a weboldaladon, akkor nincs más hátra, mint leellenőrizni, hogy minden jól sikerült-e és tényleg működik a követés.

Ebben lesz segítségedre a Facebook Pixel Helper nevezetű Chrome-böngésző bővítmény.

Ez a hasznos kis plugin telepítés után egyből megmutatja, hogy mely oldalakon működik problémamentesen a képpontod, és ha készítettél eseményeket, akkor az adott oldalakon azokat is aktiválja.

Facebook Pixel Helper használata képpont beállításának ellenőrzéséhez

Ha nálad is megjelennek a zöld kis pipák mint nekem a fenti screenshoton, akkor minden oké a pixeleddel. Érdemes lecsekkolni minden egyes oldalt, ahová egyéni konverziót is beállítottál, hogy azok az események is betöltődnek-e.

Ha mindezzel készen vagy, akkor a Facebook hirdetési fiókodban a ‘Képpontok’ menüpont alatt ezt kell látnod (természetesen üresen, hiszen még nincsenek adataid). Itt láthatod majd a képpontod által rögzített eseményeket napokra, hetekre vagy hónapokra lebontva.

Facebook pixel használatának megtekintése a hirdetéskezelőben

Így készíts egyéni célközönségeket az új adatok használatával

Az alábbiakban összegyűjtöttem neked még egy pár célközönséget, amit érdemes lehet megcsinálnod és felhasználnod a hirdetéseidnél. Ezeket a most beállított eseményekkel nagyon egyszerűen létre tudod már hozni.

Ehhez a hirdetéskezelőben nyisd meg a Célközönségek menüpontot.

Facebook hirdetéskezelő célközönség menüpont

Majd hozz létre egy új Egyéni célközönséget.

Facebook egyéni célközönség létrehozása

Itt pedig válaszd a Webhely forgalma lehetőséget.

Facebook egyéni célközönség létrehozása

Itt pedig máris láthatod a korábban már elkészített eseményeket, és egy pár kattintással célközönséget csinálhatsz azokból, akik végrehajtották valamelyiket. Arra figyelj, hogy csak azután látsz itt egy-egy eseményt, miután élesítetted azt az oldaladon és érkezett is belőle pár darab.

1. egyéni célközönség – A listáidon lévő emberek

Ez egy teljesen általános célközönség, amit szinte bármilyen weboldalnál érdemes lehet használni. A BOOM esetében például több helyen is fel tudsz iratkozni a listánkra.

Van például egy Facebook hirdetésekről szóló e-bookunk és még több ingyen elérhető anyagunk is. Ezek mind különböző listák, de az események segítségével létre tudok hozni egy általános célközönséget, amibe az összes követőnk beletartozik.

Facebook egyéni célközönség feliratkozókból

Ez nagyon hasznos remarketing hirdetések készítésénél, de tök jól használható kizáró célközönségként is (hogy ne zavarjam azt a hirdetésekkel, aki korábban már feliratkozott).

2. egyéni célközönség – Egy adott kifejezésre kerestek

Tapasztalataim szerint ez egy ultraütős célközönség, amit sajnos nagyon sokan figyelembe sem vesznek.

Gondolj csak bele, hogy ha valaki az oldaladon rákeres valamire, akkor lényegében el is árulta, hogy mire kíváncsi (vagy mit szeretne megvásárolni). Innentől kezdve pedig gyerekjáték egy remarketing hirdetés segítségével utánamenni és felkínálni neki a kézenfekvő megoldást.

AJÁNLOTT CIKK: A célkitűzés alapjai – Így határozz meg SMART célokat!

3. egyéni célközönség – Vásárlók

Ha van közvetlen vásárlási lehetőség az oldaladon, akkor nagyon ajánlott létrehozni egy célközönséget azokból, akik vásároltak már nálad valamit. Ilyen egyszerűen meg tudod ezt csinálni.

Facebook egyéni célközönség vásárlókból

Ezt mindenképpen csináld meg ha webshopod van, de ha csak egy pár termékes „megrendelőlapos” weboldalad van, akkor is összegyűjtheted a vásárlókat ezzel a módszerrel.

Ha korábban jól telepítetted az eseményeket, akkor itt nincs más dolgod, mint a Purchase (magyarul vásárlás) eseményre szűrni.

Hidd el, ez lesz az egyik legértékesebb célközönséged.

TIPP: Csinálj a vásárlóidból pár százalékos hasonmás célközönséget!

4. egyéni célközönség – 3 (vagy több) oldalmegtekintés

A legjobb olvasóidat/látogatóidat nem könnyű megtalálni… vagy mégis?

Az egyéni célközönségeknél használhatsz egy úgynevezett Frequency szűrőt is, amit lényegében bármilyen eseménnyel vagy URL címmel kombinálhatsz.

Például ilyen könnyen megtalálhatod azokat, akik legalább 3 aloldalt néztek meg a weboldaladon.

Facebook egyéni célközönség többszöri látogatókból

Ez pedig hihetetlen értékes információ lehet egy oldaltulajdonos számára, hiszen így máris kiesnek azok, akiket kevésbé érdekelt a weboldalam.

TIPP: Ha van egy szuperkirály landing page-ed is, akkor megcsinálhatod azt, hogy csak azokból hozol létre célközönséget, akik legalább 3 (vagy bármennyi) alkalommal nézték azt meg. Így pedig automatikusan indíthatsz nekik egy hirdetést azonnali X százalék kedvezménnyel, vagy valamilyen ütős ajánlattal.

5. egyéni célközönség – Több terméket is megvásároltak

A vásárlókat szeretjük. A több terméket vásárlókat pedig imádjuk.

Nagyobb webshopok esetében hasznos lehet egy célközönséget csinálni azokból a vásárlókból is, akik 2 (vagy annál több) terméket vittek haza, hiszen ők sokkal nagyobb eséllyel térnek majd vissza, hogy újra és újra vegyenek valamit.

Ez a remarketing közönség szinte könyörög azért, hogy upsell/cross-sell kampányt készíts hozzá. :)

6. egyéni célközönség – Legalább X értékben vásároltak

A termékek darabszámánál még érdekesebb adat, hogy mégis mennyi pénzt hagytak az emberek nálad egy-egy vásárlás során. Lehet volt összesen 1.000 vásárlód, de a bevételed nagy része csupán egy maroknyi embertől származik.

Ha ezt tudod, akkor azt is meg tudod mondani a Facebooknak, hogy „hagyd a többi vásárlót, nekem ilyen emberek kellenek még”.

Ilyen célközönséget csak akkor tudsz csinálni, ha a webshopod dinamikusan átadja az adatokat az eseménykódok segítségével. Ha a fentebb is említett Woocommerce + Pixel Caffeine kombót használod, akkor ezt a rendszer automatikusan megcsinálja helyetted.

Facebook egyéni célközönség értékes vásárlókból

/A fenti képen például pont rosszul vannak beállítva a paraméterek, és value helyett content_type-ként adta tovább a rendszer a vásárlások értékét. Nem szép megoldás, de legalább működik. :)/

Összefoglalás

Most már tudod, hogy pontosan mi is az a Facebook Pixel és hogy miért létfontosságú, hogy te is beállítsd azt a saját oldaladon.

Ezt a 10-15 perces folyamatot mindenképpen végezd el, mert hosszabb távon rengeteg hasznos infót és adatot tudhatsz meg arról, hogy a Facebook közönséged hogyan használja a weboldaladat, így még jobb és relevánsabb hirdetéseket tudsz létrehozni nekik a jövőben.

Sőt, a buyer personáid kialakításában is hatalmas segítség, ha tudod korábban kik jártak már az oldaladon.

Ha már készen vagy a pixel telepítésével és elkezdenek begördülni az első adatok, akkor kezdődik csak az igazi móka.

Az oldalad forgalmától függően most várnod kell egy pár napot amíg használható mennyiségű információ jön össze, utána viszont érdemes elkészítened az első remarketing célközönséged (ehhez legalább pár száz főre lesz szükséged).

Ne feledd, hogy webshopok esetén a legfontosabb események:

  • a Purchase (vásárlás)
  • AddToCart (kosárba helyezés)
  • Initiate Checkout (fizetés megkezdése)

Ha nem webshopod van (például nekünk sincs ezen az oldalon), akkor pedig a Custom Conversion (egyéni konverziók) lesznek igazán segítségedre.

Ne aggódj, ezt sem kell egyedül csinálnod, ugyanis egy másik cikkünkben ugyanígy levezettük a Facebook remarketing hirdetések létrehozásának menetét is.

Sőt, ha már túl vagy az alapokon, akkor ellesheted a profi hirdetési stratégiánkat is!

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

2 válasz

  1. Köszönöm a leírást, megcsináltam ahogy le van irva.

    Ami nekem nem tiszta: hozzáadtam 2 db urlt (oldalmegtekintés.) Hogyan tudom ezt külön külön megnézni hogy melyik oldalt hányszor nézték meg?

    Megvettem a sprint oktató anyagot de abban nem ez a bővítmény van, ha a továbiakban meg veszem a mesterkurzust nem jelent nekem ez hátrányt hogy ez a bővítmény van fent?

    1. Szia Mária,

      Köszi a kérdést!

      Hátrányt semmiképpen nem jelent majd. A Mesterkurzusban másik bővítményt használunk, mert ott egyéb funkciókra is szükségünk van, amit azzal hatékonyabb/kényelmesebb megoldani (ott igazából cserélned kell majd ezt a bővítményt a másikra).

      A kérdésed másik részére válaszolva: hogy érted, hogy hozzáadtál 2 db oldalmegtekintést? Valamilyen eseményt rendeltél azokhoz? Ha igen, akkor a hirdetéskezelőben tudod megtekinteni azt, hogy abból a bizonyos eseményből mennyi érkezett egy adott időszakban.

      A kérdés inkább az, hogy miért adtad hozzá azt a két eseményt. Valamilyen konverziót szeretnél mérni vele, vagy csak látni akarod az oldalakon lévő forgalmat?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük