Még ennyi ideig él a "legjobb ár" garancia...

nap
óra
perc
másodperc

Sajátítsd el a Google Ads hirdetések használatát egy hétvége alatt

Egyre gyengébben muzsikál az online marketinged? Folyamatosan drágulnak a hirdetések? Eleged van a Facebook kiszámíthatatlanságából? Ne aggódj, van megoldás!

A Facebook hirdetések hatékonysága drasztikusan csökken

Te is tapasztalod ezt, igaz?

Gondolom nem mondok újat azzal, hogy az elmúlt hónapokban a Facebook elképesztően kiszámíthatatlanná vált.

Bizonytalanra pedig egyetlen egy vállalkozó sem tud építkezni.

Az eddig bevált rendszerek kezdenek szétesni…

Az eddig jól működő, profitábilis folyamatok egyre kevesebb hasznot termelnek…

Valamit tenned kell.

Nem, nincs vége az online marketingnek. Nem az online marketing gyengélkedik, hanem egy-egy csatorna.

És hogy mi ilyenkor a teendő?

Nagyon egyszerű.

Oda kell menned, ahol a figyelem összpontosul!

Ez pedig – most ismét – a Google.

Sokáig úgy tekintettünk a Google hirdetésekre, mint a “könnyű pénzre”. Ott van az asztalon, csak éppen egy kicsit le kell hajolni érte.

És pontosan ez volt a Google Ads hirdetések előnye és hátránya is egyben.

  • könnyű pénz (hiszen konkrét keresésekre jelenünk, ahol egyértelmű, hogy van egy erős vásárlási szándék)…
  • ugyanakkor nehezen skálázható (hiszen kevesen vannak, akik éppen vásárlás előtt állnak).


Mindig is azt mondtam, hogy Google hirdetésekkel elérheted a potenciális vásárlóid 5-10%-át. Azokat, akikben már kialakult az igény és nagyon közel állnak a vásárláshoz.

Ezt hívjuk a szakmában BOFU-nak (Bottom of Funnel, azaz a tölcsér alja).

A potenciális vásárlók maradék 90-95%-a viszont a MOFU (Middle of Funnel) és TOFU (Top of Funnel) szinteken érhető el. Erre használtuk a Facebook hirdetéseket.

Eddig.

A Facebook botladozásának és a Google fejlesztéseinek köszönhetően 2022-ben változott a helyzet…

...a Google már nem csak egy BOFU eszköz, hanem a teljes vásárlói útvonalat felölelő csatorna. Ezáltal pedig - önmagában is - skálázhatóvá vált.

Ha tudod, hogy ez mit jelent, akkor azt is tudod, hogy miért van szükséged erre a kurzusra.

Ha viszont még nem egyértelmű számodra, akkor pontosan ezt a módszert keresed!

Zero to Hero Google Ads képzés magyarul, aktuálisan

Interaktív

Ez nem csak egy 27. kurzus, amit megveszel, aztán rá sem nézel. Az interaktivitásnak köszönhetően lehetőséged lesz feladatokat beküldeni, amire aztán videós kiértékeléssel kapod meg a választ.

Lifetime

Egyszer kell csak megvenned, aztán örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyaghoz. Ez azt jelenti, hogy a következő évek során ingyen férhetsz hozzá a legfrissebb Google Ads képzésekhez!

Átfogó

A kurzusban bemutatott tippek, trükkök és stratégiák teljesen iparágfüggetlenek. Mi ügynökségként közel 100 ügyfelünknél alkalmazzuk az oktatóanyagban bemutatott módszereket (a legkülönfélébb iparágakban).

Közösségi

A kurzus megvásárlásával belépést nyersz a 800+ fős privát közösségünkbe, ahol hozzád hasonló marketingesek és vállalkozók véleménye segíti majd a munkádat.

Naprakész

Az online marketing elképesztően dinamikusan változik. Ügynökségként első kézből értesülünk az újdonságokról, ráadásul azonnal több tucat bizniszen tudunk tesztelni. Ezeket a tapasztalatokat Veled is megosztjuk!

Kényelmes

Mivel egy hatalmas témakörről van szó, így jó eséllyel többször is újra kell majd nézned egy-egy videót. Mivel minden anyag online érhető el, így ezt bármikor megteheted, kényelmesen, a saját tempódban.

A Google Ads kurzus, amiről nem is tudtad, hogy szükséged van rá

“Minek nekem még egy Google Ads kurzus?” – merülhet fel benned a kérdés.

Egyszerűen zavarba ejtő belegondolni, hogy a Google Ads (korábbi nevén AdWords) egy 20+ éves online marketing platform.

Én is meglepődtem, amikor a 800+ vásárlóból álló közösségünk hatalmas fölénnyel megszavazta, hogy a Google Ads Mesterkurzus legyen a következő oktatóanyag, amit elkészítek.

Aztán ahogy egyre jobban és jobban belemásztam a témába láttam, hogy tényleg nincs egy olyan átfogó, naprakész kurzus, ahol teljesen a nulláról egészen a profi szintig el tudja valaki sajátítani a Google Ads hirdetések mikéntjét.

Még angol nyelven sem találtam ilyen kurzust, nem hogy magyarul…

Ezért úgy döntöttem, hogy megcsinálom.

“Oké, oké… de én már évek/évtizedek óta használom a Google hirdetést… megy és kész.” – gondolhatod.

Igen ám, de azt tudni kell, hogy a Google hirdetési platformja nem gyorsan változik, hanem nagyot.

Az elmúlt pár hónapban:

  • megjelent a Performance Max kampánytípus, ami fenekestül forgatta fel a Google Ads működését
  • eltűnt az ETA, amit az elmúlt 6 évben szinte minden Google hirdető használt
  • változtak a kifejezésegyezések
  • változtak a licitstratégiák


És ez még csak a kezdet…

A Google Shopping is hamarosan eltűnik, egyszerűen beolvad majd a Performance Max kampányokba.

Rengeteg olyan változás van tehát, amivel egyszerűen foglalkoznod kell.

Ami eddig működött, az nem biztos, hogy zavartalanul, ugyanúgy fog teljesíteni.

És pontosan ezért mondom, hogy ez az a kurzus, amiről nem is tudtad, hogy szükséged van rá.

Ne ess abba a hibába, hogy hátradőlsz és elkényelmesedve figyeled az eredményeket!

Kitől fogok tanulni?

Balogh Dávid, a BOOM Marketing alapítója

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

Az elmúlt évek során több vállalkozást is elindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt).

Jelenleg 12-en dolgozunk az ügynökségben és az elmúlt évek során 250+ ügyféllel dolgoztunk már együtt. Csak az előző hónapban 70+ millió forintot hirdettünk el és több százmillió forint bevételt termeltünk magunknak és az ügyfeleinknek… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassak Neked egy pár konkrét eredményt, amit a Google Ads Mesterkurzusban is bemutatott módszerek segítségével értünk el…

Elég a rizsából, beszéljenek helyettem inkább a számok

Egy alig több, mint egy éves kertészeti webshop húzótermékének Search (keresési) kampánya, amelynek eladásait a főszezonban megdupláztuk az első évhez képest.

449.231 Ft hirdetési költség | 8.873.117 Ft nettó árbevétel | 19.75x ROAS (megtérülés)

Ennél az állateledelekkel és kiegészítőkkel foglalkozó webshopnál egyetlen jól összerakott Performance Max kampánnyal túlszárnyaltuk az addigi rekord bevételt, méghozzá javítva a megtérülést is.

261.422 Ft hirdetési költség | 1.344.378 Ft nettó árbevétel | 5.14x ROAS (megtérülés)

Több, mint ezer eladás és 10 millió forint feletti bevétel egy gyógyászati webshopban, mindez az indulást követő 4 hónapon belül.

1.184.311 Ft hirdetési költség | 10.224.435 Ft nettó árbevétel | 8.63x ROAS (megtérülés)

Egy specifikus piacon – ahol jellemző a nagy árverseny – egy jól összeállított Search (keresési) kampánnyal, magasabb árakkal is lehet jó eredményeket elérni.

66.300 Ft hirdetési költség | 1.562.378 Ft nettó árbevétel | 23.56x ROAS (megtérülés)

Zero to Hero Google Ads Mesterkurzus, magyarul, aktuálisan

Google Ads Mesterkurzus oktatóanyag

Egy kiemelkedően teljesítő Google Ads hirdetés elkészítése sokkal több annál, mint hogy írsz egy jó szöveget. Itt az analitikát és a kreativitást kell vegyíteni egy jó adag technikai ismerettel, ami csak akkor fog működni, ha pontosan tudod, hogy mire gondolnak a potenciális vásárlóid.

Ezzel az oktatóanyaggal egy hétvége alatt elsajátíthatod a Google hirdetések minden csínját-bínját.

A tanfolyam során a fő témánk természetesen a Google Ads hirdetések beállítása, működése és optimalizálása lesz, de nem csak a szokásos, halálunalmas, “itt ide kattints, ott meg azt állítsd be” jellegű tucat-oktatóanyagról beszélünk… minden tudást és tapasztalatot átadok majd, amit az évek során összegyűjtöttem.

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor ezt a kurzust egyenesen imádni fogod… természetesen a technikai alapokkal kezdünk majd, de ahol más oktatások megállnak és elengedik a kezed, mi csak ott jövünk majd bele.

Ezekre számíthatsz a kurzusban (a teljesség igénye nélkül)…

  • 6.5 órányi tömény oktatóvideón keresztül vezetlek végig a Google Ads alapjaitól egészen a legprofibb szintig.
  • Egészen a nulláról indulunk majd, így nem szükséges semmiféle előképzettség. Megbeszéljük például, hogy mi a különbség a kulcsszavak és a keresési kifejezések között, de arra is kitérünk majd, hogy hogyan csökkentheted a költségeidet a bővítmények megfelelő használatával (akár 15-20%-kal jobb eredményt is elérhetsz így)!
  • Bemutatom Neked azt a folyamatot, amit követve számodra is gyerekjáték lesz felépíteni egy fiókot (akár teljesen a nulláról).
  • Odaadom Neked azokat – a saját célra fejlesztett segédfájlokat – melyeket mi is használunk az ügyfeleink kampányainak tervezése és felépítése során.
  • Kitérünk az optimalizációs technikákra is, melyeket akkor fogsz majd tudni alkalmazni, ha már egy ideje futnak a hirdetéseid. A legtöbb oktatóanyagban erről maximum elvétve ejtenek szót, pedig egy hirdetés létrehozása még csupán a kezdet.
  • És természetesen beszélünk a Performance Max kampányokról is, ami a Google legújabb üdvöskéje (és jó eséllyel a következő évek legfontosabb kampánytípusa lesz majd).

Készítettem Neked egy videót a kurzus tartalmáról

Ezeket a videókat találod a kurzusban

  • Bevezetés
  • Miért pont Google Ads?
  • Hogyan jelennek meg a Google Ads hirdetések?
  • Hogyan működik a Google Ads aukciós rendszere?
  • Google Ads fiók létrehozása
  • A Google Ads fiók hierarchiája
  • A kampánykészítés folyamatáról
  • A kulcsszavak alapjairól
  • Kulcsszóegyezések megértése
  • Az általános egyezésről
  • A kifejezésegyezésről
  • A pontos egyezésről
  • A kizáró kulcsszavakról
  • Kizáró kulcsszavak felkutatása
  • A kizáró kulcsszólisták használata
  • Kulcsszókutatás lépésről-lépésre
  • Kulcsszókutatás a gyakorlatban
  • A Google kulcsszótervező használata
  • Kulcsszótervezés lépésről-lépésre
  • Kulcsszótervezés a gyakorlatban
  • Kulcsszótervező használata a tervezés során
  • Kulcsszórendszerezés lépésről-lépésre
  • Kulcsszórendszerezés a gyakorlatban
  • Mik azok a bővítmények?
  • Webhelylink/belsőlink (sitelink) bővítmény
  • Kiemelő (callout) bővítmény
  • Hívás (call) bővítmény
  • Strukturált kódrészlet/részletkiemelő (structured snippet) bővítmény
  • Ár (price) bővítmény
  • Promóciós (promotion) bővítmény
  • Egyéb bővítmények
  • Így véglegesítsd a stratégiád
  • Konverziók beállítása
  • Költségkeret működése és beállítása
  • Ajánlattételi (bidding) stratégiák bemutatása
  • Keresési hirdetések szövegezése
  • Kampány létrehozása lépésről lépésre
  • A dinamikus keresési hirdetések (DSA) használatáról
  • Minőségi mutató optimalizálása
  • Optimalizálási lehetőségek
  • Egy profi technika – a szegmentálás elve
  • A Performance Max kampánytípus
  • Performance Max kampány a gyakorlatban

Tanulóink mondták rólunk

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Nem szükséges semmiféle előképzettség. A kurzus során az alapoktól (mi az a Google hirdetés, hogyan jelenik meg, stb) a kampányok létrehozásán át egészen a legprofibb optimalizálási technikákig vezetlek végig.

Azt megkérdezni, hogy “érdemes-e Google Ads-en hirdetni” olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy “érdemes-e desszertet rendelni”.

A válasz mindig IGEN. Tök mindegy mennyire vagy tele, mindig van hely egy kis desszertnek. 😉

Viccet félretéve: 98%, hogy igen. Ha nem vagy benne biztos dobj nekem egy emailt a david@boommarketing.hu címre és igyekszem segíteni a döntésben.

Ez attól függ, hogy milyen szinten állsz.

Ha már kimaxoltad a fiókodat, minden kampányod profitábilis, nincs 8-as alatti minőségi mutatód és mindent tudsz a Performance Max kampányokról, akkor nem biztos, hogy hallasz majd újat ebből a kurzusból.

Ha viszont csak hébe-hóba foglalkozol a Google hirdetésekkel és úgy érzed, hogy többet is ki lehetne hozni belőle (pl.: magasabb ROAS vagy gyorsabb skálázás a volumen növelése érdekében), akkor ez a kurzus Neked (is) való.

Napi 2 ezer forint már bőven elég ahhoz, hogy elindulj a Google hirdetések útvesztőjében, felső korlát pedig lényegében nincs.

Minél többet költesz, annál többet profitálhatsz ebből a kurzusból, hiszen 1-2 százalékpontos növekedés is milliókat jelenthet extra bevételben.

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Természetesen. A Google Ads Mesterkurzusban bemutatott módszerek teljesen iparágfüggetlenek.

Webáruház-tulajdonosként például hatalmas lehetőség rejlik a Performance Max kampányokban (ami egyébként hamarosan felváltja a Shopping hirdetéseket).

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

A kurzusban összesen 44 db videóhoz, azaz 6.5 órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést. Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább két teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalást általában 3 munkanapon belül tudjuk feldolgozni, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod, így percek alatt hozzáférsz a tudásanyaghoz.

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, letöltés nélkül, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.
"Csak kölcsönbe kell" garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Mivel az online marketing világa állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a robotok át nem veszik a hatalmat).

Még ennyi ideig él a "legjobb ár" garancia...

Mivel Te az elsők között - a kurzus megjelenésekor - vásárolsz, így garantáljuk, hogy soha nem lesz még egyszer ilyen alacsony áron elérhető az oktatóanyag.

nap
óra
perc
másodperc

Vásárold meg most!

Csatlakozz 800+ fizetős tagunkhoz
Google Ads Mesterkurzus oktatóanyag

Ebben a 44 videóból álló, 6.5 órás oktatóanyagban megtanítom Neked, hogy hogyan kezeld profikat megszégyenítő módon a saját (vagy az ügyfeleid) Google Ads hirdetéseid.

Ráadásul a kurzusban már most is bemutatom a Google legújabb üdvöskéjének – a Performance Max kampányoknak – a beállításait (amit folyamatosan frissítek majd a tapasztalataimmal).

79.990 Ft + ÁFA

2022 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat