Az iOS 14-es frissítés alapjaiban véve reformálja meg a Facebook hirdetések működését

Először én is azt hittem, hogy ez az egész csak az iOS 14 felhasználókra fog vonatkozni. De miután beleástam magam a témába, rá kellett jönnöm, hogy ez a változás sokkal komplexebb, és sajnos nem csak az Apple felhasználók konverzióinak mérése fog megváltozni…

Mit is takar valójában ez az iOS 14 mizéria?

Bizonyára Te is hallottál már arról, hogy az Apple a legújabb szoftverfrissítésével bevezet egy új funkciót, ami az App Tracking Transparency névre hallgat.

Ez nagyon leegyszerűsítve annyit jelent, hogy minden egyes iPhone-ra vagy iPad-re letöltött alkalmazásnál megkérdezi majd az eszköz, hogy engedélyezzük-e az adott app számára, hogy kövesse a felhasználási szokásainkat.

A nehézség pedig ott kezdődik számunkra, hogy a Facebookhoz tartozó appok esetében is választhat majd a user, hogy követheti-e őt az alkalmazás vagy sem. Ez pedig közvetlenül befolyásolja majd a konverziókövetést, ezáltal pedig a hirdetések eredményességét is.

Ez a kis változás tehát a jelenlegi nagy felhajtás forrása, ami sajnos nem csak az iOS-es felhasználóknál befolyásolja majd a hirdetések hatékonyságát.

A Facebook az elmúlt évek legnagyobb irányváltását viszi éppen véghez a hirdetési rendszerben, így eleve megváltozik majd az, ahogy a konverziókat követik és feldolgozzák.

Ez a változtatás az, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül, hiszen ez akkor is hatással van rád, ha mondjuk egyáltalán nem hirdetsz Apple felhasználóknak.

A felkészüléshez pedig nem elég csupán az, hogy elvégzel néhány technikai jellegű beállítást. Pontosan meg kell értened, hogy mi és mi miatt történik – csak ebben az esetben tudsz majd a későbbiek során versenyképes hirdetéseket futtatni.

Szerintem ez az iOS 14-es frissítés csak az első lépés a sok közül, ami alapjaiban véve reformálja majd meg az online marketinget.

Nekünk hirdetőknek pedig az a feladatunk, hogy megértsük a helyzetet, felmérjük a következményeket és alkalmazkodjunk azokhoz. Egyértelmű, hogy az kerül majd ki győztesként, aki a legügyesebben tud alkalmazkodni.

És én most pontosan ebben fogok Neked segíteni.

Így néz ki az üzenet, ami minden hirdető rémálma…

Ha csak pár ezer forintot is elköltesz Facebook hirdetésekre, igenis foglalkoznod kell a jelenlegi változásokkal.

Sajnos van egy rossz hírem: szinte biztos, hogy a Te eredményeidet is negatívan fogja érinteni a változás – legalábbis átmenetileg.

Van néhány alapvető technikai beállítás, amit mielőbb el kell végezned ahhoz, hogy zavartalanul futhassanak a kampányaid. De ez önmagában még nem elég.

Azt is meg kell értened, hogy mi áll a változások hátterében, és ennek megfelelően módosítanod kell a hirdetési stratégiádon.

Azt viszont ne feledd, hogy ezek mind globális szintű változások, melyek éppúgy vonatkoznak rád, mint a közvetlen konkurenseidre.

Tehát nem feltétlenül kerülsz hátrányba a többiekhez képest, azonban a legnagyobb kérdés az, hogy ki tud a lehető legjobban alkalmazkodni a változásokhoz – mert végül ő kerül majd ki győztesként ebből az egészből.

Most itt a lehetőség, hogy csatlakozz a győztesek köréhez. Te döntöd el, hogy élsz-e a lehetősségel.

Kitől fogok tanulni?

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

Az elmúlt évek során több vállalkozást is elindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt).

Jelenleg 10-en dolgozunk az ügynökségben, és az elmúlt évek során 250+ ügyféllel dolgoztunk már együtt. Csak az előző hónapban 50+ millió forintot hirdettünk el FB-n és Instán, és több százmillió forint bevételt termeltünk magunknak és az ügyfeleinknek… de erről részletesebben majd később.

Most abban fogok Neked segíteni, hogy a lehető legkönnyebben vehesd az iOS 14-es frissítéssel járó változásokat.

Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing

Már nagyjából értem, hogy mire kell számítanom…

de mit kell tennem, hogy a jövőben is eredményesen tudjak hirdetni?

N

Legelőször is meg kell értened, hogy mi változik és miért. Ez nagyon fontos, mert a jövőben szinte biztos, hogy további változásokra is fel kell készülnünk.

N

Van néhány kulcsfontosságú beállítás, amit mielőbb eszközölnöd kell a vállalkozáskezelődben.

N

Ezen kívül valószínűleg módosítanod kell a már meglévő hirdetéseiden is (különben a változtatások miatt egyes hirdetéssorozatok automatikusan le fognak állni).

Készítettem egy 13 videóból álló “minikurzust”, amelyben minden fontos beállítást lépésről lépésre megmutatok neked.

Ráadásul nem csak azt mutatom meg, hogy “hová kattints, hogy ne legyél hátrányban”, hanem a mögöttes információkat is, hogy tudd mit, miért csinálsz és megfelelően fel tudj készülni a jövőbeli változásokra is.

iOS 14 minikurzus oktatóanyag

Ez az oktatóanyag azért született meg, mert szeretnék Neked segíteni, hogy a lehető legkönnyebben vehesd az előttünk álló akadályokat. Kezdetben egy egyszerű cikket terveztem csak készíteni a változásokról, de ahogy egyre jobban beleástam magam a részletekbe láttam, hogy ez inkább könyv lesz mint cikk.

Nem fogok hazudni, nem egyszerű a helyzet, de mire a videók végére érsz teljesen tisztában leszel a részletekkel.

Beszélünk majd arról, hogy mi fog változni és kitérek arra is, hogy miért történnek ezek a változások. Természetesen konkrét lépéseket is mutatok majd, hogy hol mit kell beállítanod és mit hogyan kell átalakítanod, de fontosnak tartom hogy tudd, mi áll ezek hátterében.

Véleményem szerint ez csak az első lépés a sok közül, ami valószínűleg kijelöli az online marketing irányát az elkövetkezendő pár évre.

Ez a kurzus tehát sokkal több egy egyszerű leírásnál, mert nem csak azt akarom megmutatni, hogy hová kattints, hanem meg akarom mutatni a dolgok miértjét is. Csak így fogsz tudni felkészülni a jövőre és így fogod tudni probléma nélkül venni az akadályokat.

Ezeket a videókat találod az iOS 14 minikurzusban

1. Bevezetés

2. Az iOS14 “rémálom”. Mi is ez egyáltalán?

3. A változásokról

4. A megoldás: az összesített eseménymérés

5. A hozzárendelési időszakokról

6. Milyen hatással lesz ez az eredményekre?

7. Így határozz meg egy kiindulási pontot

8. A látogatóid hány százaléka használ iOS-t?

9. Célzási és optimalizálási változások

10. 8 esemény és tartomány ellenőrzése

11. A 8 esemény beállításának lépései

12. Ezekre figyelj oda a jövőben!

13. Hogyan tovább?

Rendeld meg most,

és csatlakozz 700+ fizetős tagunkhoz!

Ez az oktatóanyagunk kifejezetten az iOS 14-es frissítés kapcsán született meg. A tananyagot végignézve 2-3 óra múlva már tudni fogod, hogy pontosan milyen beállításokat kell Neked is végrehajtanod, hogy zavartalanul futhassanak a hirdetéseid.

Hozzáférés a minikurzus 13 videójához

Örökös hozzáférés

Ingyen megkapod az összes jövőbeli frissítést

Belépő a privát FB közösségünkbe

30 napos pénzvisszafizetési garancia

9.990 Ft + ÁFA

Barion

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül, és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Örökös hozzáférés

Mivel a Facebook és az Instagram felülete állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a chatbotok át nem veszik a hatalmat).

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Szükséges bármilyen előképzettség a tanfolyamhoz?

Ez az oktatóanyag azoknak készült, akik készítettek már Facebook hirdetéseket vagy akár most is hirdetnek Facebookon.

Ha korábban még nem foglalkoztál Facebook hirdetésekkel, akkor először a Sprint oktatóanyagunkat ajánlom. Ott teljesen az alapokkal kezdünk, egészen a hirdetési fiók létrehozásától és beállításától.

Technikai analfabéta vagyok… menni fog ez nekem is?

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Mi történik, ha változik a Facebook / Instagram felülete?

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi a mindennapokban ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

Hogyan kapom meg a videókat?

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Mennyi idő alatt tudom elvégezni a tréninget?

Mivel sok mindent egyszerre kell majd csinálnod a videókal, ezért legalább 3-4 órára lesz szükséged a minikurzusunk elfogyasztásához.

Hogyan tudok fizetni?

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

Meddig férhetek hozzá a kurzusokhoz?

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

2021 © Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató