Hamarosan áremelkedés...

nap
óra
perc
mp

Kezeld profin a saját Facebook hirdetéseidet

Egy jó stratégiával nem azon fogsz agyalni, hogy már megint mínuszos lett-e a legújabb hirdetésed, hanem hogy sikerült-e ismét rekordmegtérülést elérned.

Nem szükséges semmiféle marketinges előképzettség.

Állítsd a saját oldaladra a Mesterséges Intelligenciát

Így termelnek majd Neked is profitot a Facebook hirdetések

Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy jelenleg a Facebook birtokolja a világ egyik legtöbb adattal rendelkezdő Mesterséges Intelligenciáját.

Biztosan Te is hallottál már a “Facebook algoritmusáról”, hiszen manapság egyre többször bukkan fel ez a kifejezés a híroldalakon is (ez az, amelyik történelmünk során először győzte le a világ legjobb pókerjátékosait egy játszmában).

Habár még csak most kezdenek szállingózni a pletykák az algoritmusról, egyáltalán nem új keletű a dolog (mi már évek óta használjuk az algoritmust a Facebook hirdetések kezelése során).

És hogy pontosan mire is képes ez a kis csoda?

Nagyon röviden: folyamatosan monitorozza a felhasználók viselkedését, majd ezeket az adatokat felhasználva következtetéseket von le.

“Tök jó, de hogyan segít ez nekem?” – gondolhatod.

Nagyon röviden: hatékonyabban tudsz majd hirdetni. ;)

A Facebook követőkódjának köszönhetően ma már nem csak azt látja az algoritmus, hogy mit csinálunk a Facebook felületén, vagy hogy ott mit adtunk meg magunkról… már azt is tudja, hogy milyen egyéb weboldalakat böngészünk.

Figyelj, válaszolj őszintén a következő kérdésre…

...mennyire pontosan tudná valaki meghatározni a Te érdeklődési körödet a böngészési előzményeid alapján?

Például Forbes-t vagy HVG-t olvasol minden reggel mielőtt lecsekkolod a napi árfolyamokat? Délben elugrasz valami közeli étterembe ebédelni, közben pedig meghallgatsz egy business podcast-et?

Eléggé magától értetődő a dolog, igaz?

Csak Magyarországon több, mint 7 millió ember használja a Facebookot napról-napra.

Ez azt jelenti, hogy az algoritmuson keresztül az ország közel háromnegyedét közvetlenül el tudod érni egy számukra releváns ajánlattal.

Mi azt tanítjuk meg, hogy hogyan fordíthatod a saját előnyödre az algoritmust!

Előtte viszont hadd mutassam meg, hogy mit nem szabad csinálnod, ha hatékony Facebook kampányokat szeretnél futtatni…

3 hiba, amibe a legtöbb vállalkozó beleesik, amikor elkezd Facebookon hirdetni

1. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
Célzás

Tőlünk nyugatabbra elképzelhetetlen mennyiségű infót tud a Facebook az emberekről, és – habár itthon más a helyzet – még a magyar piacon is rengeteg adat van a kék óriás birtokában.

Egy fél perc alatt például olyan célközönséget tudsz összeállítani, amivel csakis azokat a győri, 20 és 25 közti fiatal férfiakat éred el, akik rendszeresen járnak konditerembe és emellett star wars rajongók.

És hogy mi értelme egy ilyen célközönségnek?

Semmi…

A jól felépített stratégia és a megfelelő üzenet milliószor többet számít, mint a lézerpontos célzás.

Ennek pedig egy nagyon egyszerű oka van: a többi platformmal ellentétben (Google Ads, SEO, Youtube, stb) a Facebook kampányok “proaktív” hirdetések.

Gondolj csak bele.

A Facebookot pörgetők nem akarnak vásárolni, nem keresnek valamit aktívan… egyszerűen csak az időt töltik. Ez azonban nem jelenti azt, hogy nem lehet nekik eladni.

Sőt.

Google Ads-szel eléred a felhasználók 4-5%-át.

Azt a réteget, akiknek éppen abban a pillanatban szükségük van valamire, és már a vásárlás előtt állnak. Ezt hívjuk “könnyű pénznek”, hiszen csak ki kell nyitni a kapukat és (jó esetben) maguktól jönnek a vásárlók.

Ez a kis tömeg viszont hamar elfogy… Facebookon ellenben ott van a piacod maradék 95-96%-a, akik potenciális vásárlók, csak még egy sokkal korábbi szakaszban járnak… a felfedezés szakaszában.

Éppen ezért nem működik ugyanaz a stratégia a Facebookon, mint amit máshol használunk.

Nem hirdetheted meg csak úgy a termékedet, hogy “itt van vedd meg”… először rá kell ébresztened az embereket, hogy miért van nekik szükségük arra, amit árulsz.

Ha csak túl akarsz élni, akkor megelégszel azzal az 5%-kal, aki aktívan keres és vásárolni szeretne… ha viszont növekedni akarsz, akkor merítened kell a maradék 95%-ból is.

Erre tökéletes eszköz a Facebook, aminek a kiaknázásához szükséged lesz egy többlépéses stratégiára.

Ezzel pedig el is érkeztünk a második hibához…

2. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
A stratégia (hiánya)

A legtöbb vállalkozó – amikor elkezd Facebookon hirdetni – általában reflexből ugyanazt próbálja meg, ami máshol (mondjuk Google Ads-en) már bevált neki.

Csak egy baj van vele… nem működik.

Nem gond ez, én is így kezdtem mikor megismerkedtem a Facebook hirdetésekkel… és meg is fizettem a tanulópénzt.

Facebookon viszont minden esetben több lépésben kell gondolkoznod, a “kattints és vásárolj” típusú sales hirdetés pedig már csak a legvégső lépés lesz (előtte van még 3 másik, amiről sokan teljesen megfeledkeznek).

Minél komplexebb, drágább és különlegesebb a terméked, annál hosszabb úton kell végigvezetned az érdeklődőket.

Ha kenyeret árulsz, azt nem kell túlmagyarázni.

Ha viszont több százezres irodaszéket, akkor…

…először rá kell ébresztened az embereket, hogy nekik szükségük van a termékedre. Csak ezután lesz esélyed arra, hogy eladj.

Éppen ezért dolgoztam ki ezt a stratégiát, amibe több évnyi tapasztalatot, több százmilliónyi hirdetési költséget és több tucat online kurzus tudását zsúfoltam bele.

Ez az a stratégia, amit mi is több száz ügyfelünknél alkalmazunk sikeresen az ügynökségben, és amiről nemsokára részletesen is beszélünk… előtte viszont meg kell ismerned a harmadik – és egyben a legveszélyesebb hibát!

3. Legnagyobb Facebook hirdetési hiba:
A folyamatosság hiánya

Figyelj, hadd mondjam el az egyik kedvenc hasonlatomat. Tekintsünk most úgy a Facebook kampányokra, mint egy virágra.

Elkezdesz hirdetni és minél több időt ölsz a kampányok készítésébe és menedzselésébe, annál jobban várod a bevétel növekedését… magyarul, kicsi a virágod, ami remélhetőleg szépen fokozatosan megnő majd.

Viszont: ha lenne egy növényed, te hogyan öntöznéd?

Ha jól sejtem pár naponta adnál neki egy kevés vizet (ha csak el nem felejted).

Eddig oké, de ha mondjuk nem öntözöd meg a virágodat 2 hónapon keresztül, akkor be tudod úgy pótolni, hogy ráborítasz 2 vödör vizet?

Nem hinném…

Nos, a Facebook – és úgy alapvetően a social media marketing – pontosan ugyanígy működik.

Ha ritkán, rendszertelenül beleölsz egy (számodra) csomó pénzt és időt, akkor legjobb esetben is csak egy minimális hasznot tudsz majd elérni vele.

Ha viszont szépen egyenletesen hirdetsz, akkor állandóan ott leszel a fejekben, és az emberek idővel megjegyzik a brandedet.

És te havonta egyszer nyakonöntöd a növényedet egy vödör vízzel, vagy inkább rendszeresen locsolgatod?

Ha folyamatosan jelen vagy (más és más üzenettel, hogy azért ne legyen túl unalmas), akkor az emberek idővel megjegyeznek majd…

Ha pedig tudatosan van felépítve a stratégiád, akkor úgy tudod kombinálni a különböző üzeneteket, hogy közben végigvezeted az érdeklődőket a vásárlásig tartó úton (hiszen pontosan tudni fogod, hogy ki hol tart az útvonaladon.)

Most pedig térjünk rá a sokat emlegetett stratégiára!

Egy pár sikeres kampányunk

Eredményeink az elmúlt időszakból (természetesen név nélkül)

“MINDENKI ÁLTAL ISMERT” WEBSHOP

Nevet sajnos nem mondhatunk, legyen elég annyi, hogy napjaink egyik vezető webshopjáról van szó… akiknek nem mellesleg mi kezeljük a FB kampányait. Egy két hetes kampány során 2.231.720 Ft-ot hirdettünk el, és összesen 219.501.793 Ft bevételt realizáltunk.

14 nap | 2.231.720 Ft hirdetési költség | 219.501.793 Ft nettó árbevétel

Ez átlagosan 98,36 x-es megtérülést jelent a hirdetési fiók összes aktív kampányán!

PIACVEZETŐ “KOZMETIKAI” WEBSHOP

Sajnos itt annyira speciális az iparág, hogy még magáról a termékről sem beszélhetünk, viszont az eredmények magukért beszélnek.

77.527 Ft hirdetési költség | 7.629.603 Ft bruttó árbevétel | 98,41 x-es ROI

Mindezt a közös munkánk első két hetében értük el, miután átvettük a fiókot egy másik hazai ügynökségtől.

SAJÁT OKTATÓANYAGUNK NYITÓKAMPÁNYA

Az sem volt rossz, amikor 2018 májusában piacra dobtuk a legelső videós oktatóanyagunkat, és a 4 napos kampány során több, mint 1 millió forint profitot hoztunk össze (kizárólag hirdetésekből).

29.669 Ft hirdetési költség | 1.047.349 Ft árbevétel | 35,3 x-es ROI

Természetesen csak azért tudtunk ilyen eredményeket elérni, mert korábban már profin megterveztük és felépítettük a social media stratégiánkat.

FITNESS ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT

Természetesen nem csak webshopokkal dolgozunk, itt van például egy TOFU (Top of Funnel, magyarul az értékesítési tölcsér tetején lévő) lead generáló kampányunk.

139.162 Ft hirdetési költség | 5.305 új érdeklődő | 26 Ft-os egységnyi költség leadenként

Szolgáltatások értékesítésénél az új érdeklődők megszerzése a legnehezebb – és ezáltal a legdrágább lépés – de a 26 Ft-os egységnyi költséggel teljesen elégedettek vagyunk.

A stratégia, ami nélkül 2024-ben már nem mész semmire…

Gondolom Te is tapasztaltad már, hogy egyre nehezebb és nehezebb eredményesen hirdetni Facebookon az erősődő verseny és a dráguló hirdetési költségek mellett.

Megmondom őszintén még én is féltem egy kicsit amikor bejelentettek egy-egy nagyobb változtatást – de azt kell mondjam a Facebook még mindig a legjövedelmezőbb hazai hirdetési felület.

DE…

A tapasztalat azt mutatja, hogy már tényleg nem lehet komolyabb stratégia nélkül eredményesen hirdetni… éppen ezért van szükséged a BOOM stratégiára.

Közel 100 hirdetési fiókot kezelünk napról-napra és havonta több tízmillió forintnyi összeget hirdetünk el.

Szinte mindegyiknél ezt a stratégiát alkalmazzuk és erre a sémára építjük fel a kampányokat.

A BOOM stratégia a munkánk szíve és lelke.

Ez a motor, ami az egész hirdetési gépezetet hajtja… de ez még csak a kezdet.

A stratégián kívül minden segítséget megkapsz ahhoz, hogy sokkal gyorsabban és eredményesebben tudj majd Facebookon hirdetni…

Görgess tovább a tematikáért és a videók pontos tartalmáért.

Kitől fogok tanulni?

Balogh Dávid, a BOOM Marketing alapítója

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

Az elmúlt évek során több vállalkozást is elindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt).

Jelenleg 12-en dolgozunk az ügynökségben és az elmúlt évek során 250+ ügyféllel dolgoztunk már együtt. Csak az előző hónapban 50+ millió forintot hirdettünk el FB-n és Instán és több százmillió forint bevételt termeltünk magunknak és az ügyfeleinknek… de erről részletesebben majd később.

Hadd mutassam be Neked azt a stratégiát, amivel mindezt elértük…

Facebook Mesterkurzus

Az eddigi legátfogóbb Facebook marketing tanfolyam

A korábbi vásárlók szerint “a Mesterkurzus a legátláthatóbb, legszájbarágósabb és legegyértelműbb Facebook marketing oktatóanyag”, amit eddig a magyar piacon láttak Facebook hirdetések terén.

A tanfolyam során a fő témánk természetesen a Facebook hirdetéskezelés, de nem csak a szokásos, halálunalmas, “itt ide kattints, ott meg azt állítsd be” jellegű tucat-oktatóanyagról beszélünk… minden tudást és tapasztalatot átadok majd, amit az évek során összegyűjtöttem.

Ha a blogon posztolt cikkeket hasznosnak találtad, akkor ezt a kurzust egyenesen imádni fogod… természetesen a technikai alapokkal kezdünk majd, de ahol más oktatások megállnak és elengedik a kezed, mi csak ott jövünk majd bele.

Ezekre számíthatsz a kurzusban (a teljesség igénye nélkül)…

  • Bemutatom a BOOM stratégiát, amivel több tízmillió forint profitot generálunk ügyfeleinknek hónapról-hónapra (több tucat különböző iparágban)
  • Megmutatom, hogy hogyan befolyásold az embereket profi hirdetési szövegekkel (és azt is, hogy hogyan írj szöveget a különböző kampánycélokhoz)
  • Pontosan megtanítom, hogy melyik hirdetési célhoz milyen kampánytípust és beállítást érdemes használnod, valamint hogy milyen mérőszámokat kell figyelned a folyamatos optimalizálás során
  • Megmutatom, hogy a kampányok elindítása után hogyan menedzseld és optimalizáld azokat (kampánytípusokra lebontva meglátod majd, hogy mely számokra alapozd a döntéseket)
  • Lépésről-lépésre végigvezetlek azon a rendszeren, melyet mi is napról-napra alkalmazunk a kampányok elkészítéséhez (így menedzselünk 100+ hirdetési fiókot és kezelünk havonta több tízmillió forintnyi hirdetési költségkeretet)
  • Ezután megtanítom neked az algoritmus működését és a komolyabb technikai beállításokat is, hogy 100%-ban a saját hasznodra tudd fordítani azokat
  • Majd megmutatom hogyan tudsz profi, könnyen mérhető A/B teszteket készíteni, amivel lényegében bármit le tudsz majd tesztelni
  • Végül pedig abba is beavatlak, hogy hogyan tudsz remarketing közönségeket és hirdetéseket készíteni, amivel a már veled kapcsolatban lévő embereket tudod visszacsábítani

Ezeket a videókat találod a Mesterkurzusban

1. Kurzus bevezető

2. A Facebook algoritmus működéséről

3. Így mérheted pontosan a kampányaid megtérülését

4. Így állítsd be az eseményeket (ha webshopod van)

5. Így használd az egyéni konverziókat

6. Tudd kinek akarsz eladni

7. Így lesd meg a konkurenseid hirdetéseit

8. BOOM stratégia - így érhetsz el kiemelkedő eredményeket

9. Hook & Offer stratégia

10. Így írj profi hirdetési szöveget

11. Mindent a hirdetési kreatívokról

12. A célközönségek rejtelmei

13. REVIEW KÉRÉS

14. Így építs fel egy LIKE kampányt

15. Így építs fel egy ELÉRÉS ALAPÚ kampányt

16. Így építs fel egy KONVERZIÓS kampányt

17. Így építs fel egy REMARKETING kampányt

18. Így használd a speciális hirdetéskategóriákat

19. A/B tesztelés

20. Egy profi technika - az örökzöld kampányok

21. Miben más a helyzet webáruházak esetén?

22. Technikai alapok webshopoknál

23. Így építs fel egy szofisztikált remarketing folyamatot

24. A hideg közönség becsábítása

25. Speciális kampányok

26. Mindent a mérésről és elemzésről

27. Így skálázd a kampányaidat

28. Befejezés. Hogyan tovább?

Mennyit ér meg Neked az a tudás, amivel akár milliókat is kereshetsz?

A Facebook Mesterkurzusban nem egy szolgáltatást kínálok, ami esetleg pénzt termelhet Neked.

Itt egy olyan értékes módszertant kapsz, amit elsajátítva bármilyen környezetben, bármilyen iparágban hatékonyan tudsz majd hirdetni.

Ráadásul csakis rajtad múlik, hogy mennyit fogsz profitálni a kurzusból.

Ha havonta pár tízezer forintot költesz csak hirdetésekre, akkor valószínűleg pár százezer forintot kereshetsz.

Ha pár százezret költesz el, akkor havonta akár több milliót is profitálhatsz.

Ha pedig esetleg eljutsz odáig, hogy havi több milliót is elköltesz Facebook hirdetésekre (igen, van ilyen, több fiókban is milliókat költünk havi szinten), akkor akár havi több tízmillió forint bevételt is generálhatsz pusztán ebből az egy csatornából.

Ezek alapján mit gondolsz, mennyibe kerül a Mesterkurzus?

249.990 forintba? Simán beleférne, elég pár tízezer forintot elköltened ahhoz, hogy visszahozd a kurzus árát.

De nem, nem áraztuk ilyen magasra…

149.990 forintba? Teljesen reális, hiszen egy alapvető marketinges tudással rendelkező vállalkozó ezt az összeget 1-2 hét alatt megkeresi.

De nem, még ettől is alacsonyabbra áraztunk…

99.990 forintba?

Nem, ez sem talált.

Most a Mesterkurzusban nettó 65 ezer forintért megkapod azt a letesztelt, bevált, működő stratégiát, amit több év alatt, több tucat tanfolyamot elvégezve, több százmillió forintot elhirdetve tapasztaltunk ki.

Ha már hirdettél Facebookon akkor tudod, hogy milyen gyorsan el tudod bukni ezt az összeget… ha még nem hirdettél, és mindenféle útmutatás nélkül fogsz neki, akkor hamarosan Te is megtudod.

Hidd el, ennek a kurzusnak csak a technikai része (ami az anyag kb 1/4-e) megéri ezt a pénzt, mert egy-egy rossz beállítással ennek a sokszorosát is el tudod költeni bármiféle eredmény nélkül.

És akkor még nem is beszéltünk az 50.000 Ft értékű bónuszról, amit INGYEN megkapsz, ha most vásárolsz!

BÓNUSZ #1 - Facebook Sprint oktatóanyag

Profi kampányok, egy délután alatt
ÉRTÉKE: 13.990 Ft + ÁFA
Mesterkurzus vásárlóknak INGYEN!

A Facebook Sprint kurzus a bevezető oktatóanyagunk, melyet végignézve akár már 2-3 óra múlva elindíthatod a saját (profi) Facebook hirdetéseidet.

Először is létrehozunk egy vállalkozáskezelőt, beállítjuk a hirdetési fiókod és telepítjük a képpontot a weboldaladon, majd bemutatom neked a hirdetéskezelő felületét és megmutatom hogyan tudsz felépíteni egy komplett konverziós kampányt.

Mikor már mindent beállítottál és tudod hogy mit merre találsz, nekiugrunk a kampányok készítésének és egy ~25 perces videó során végignézzük az összes beállítást kampány, hirdetéssorozat és hirdetés szinten is.

Ezt kapod a Sprint kurzusban, 7 videó (1+ órányi tananyag) formájában. Semmi rizsa, pusztán a profi Facebook hirdetések alapjai.

Ha Facebookon szeretnél hirdetni, akkor ez a minimum tudásanyag ahhoz, hogy ne csak kidobáld a pénzed az ablakon.

Ezeket a videókat találod a Sprint oktatóanyagban

1. Bevezetés

2. Mégis mik azok a Facebook hirdetések?

3. A vállalkozáskezelő létrehozása

4. Facebook oldal és hirdetési fiók

5. Konverziómérés beállítása

6. A hirdetési fiókról részletesen

7. Célközönségek

8. Így állíts össze egy hirdetést

9. Hogyan tovább?

BÓNUSZ #2 - iOS 14 Minikurzus

Így veheted gond nélkül a technikai akadályokat
ÉRTÉKE: 14.990 Ft + ÁFA
Mesterkurzus vásárlóknak INGYEN!

Az Apple iOS 14.5-ös frissítése alapjaiban véve reformálja meg a Facebook hirdetések működését.

De mit is takar valójában ez az iOS 14 mizéria?

Bizonyára Te is hallottál már arról, hogy az Apple a legújabb szoftverfrissítésével bevezet egy új funkciót, ami az App Tracking Transparency névre hallgat.

Ez nagyon leegyszerűsítve annyit jelent, hogy minden egyes iPhone-ra vagy iPad-re letöltött alkalmazásnál megkérdezi az eszköz, hogy engedélyezzük-e az adott app számára, hogy kövesse a felhasználási szokásainkat.

A nehézség pedig ott kezdődik számunkra, hogy a Facebookhoz tartozó appok esetében is választhat a user, hogy követheti-e őt az alkalmazás vagy sem. Ez pedig közvetlenül befolyásolja a konverziókövetést, ezáltal pedig a hirdetések eredményességét is.

Ez a kis változás tehát a jelenlegi nagy felhajtás forrása, ami sajnos nem csak az iOS-es felhasználóknál befolyásolja a hirdetések hatékonyságát.

A Facebook az elmúlt évek legnagyobb irányváltását viszi éppen véghez a hirdetési rendszerben, így eleve megváltozik az, ahogy a konverziókat követik és feldolgozzák.

Ez a változtatás az, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül, hiszen ez akkor is hatással van rád, ha mondjuk egyáltalán nem hirdetsz Apple felhasználóknak.

A felkészüléshez pedig nem elég csupán az, hogy elvégzel néhány technikai jellegű beállítást. Pontosan meg kell értened, hogy mi és mi miatt történik – csak ebben az esetben tudsz majd a későbbiek során versenyképes hirdetéseket futtatni.

Ráadásul ez az iOS 14-es frissítés csak az első lépés a sok közül, ami alapjaiban véve reformálja majd meg az online marketinget.

Nekünk hirdetőknek pedig az a feladatunk, hogy megértsük a helyzetet, felmérjük a következményeket és alkalmazkodjunk azokhoz. Egyértelmű, hogy az kerül majd ki győztesként, aki a legügyesebben tud alkalmazkodni.

És én most pontosan ebben fogok Neked segíteni.

Ezeket a videókat találod az iOS 14 minikurzusban

1. Bevezetés

2. Az iOS14 “rémálom”. Mi is ez egyáltalán?

3. A változásokról

4. A megoldás: az összesített eseménymérés

5. A hozzárendelési időszakokról

6. Milyen hatással lesz ez az eredményekre?

7. Így határozz meg egy kiindulási pontot

8. A látogatóid hány százaléka használ iOS-t?

9. Célzási és optimalizálási változások

10. 8 esemény és tartomány ellenőrzése

11. A 8 esemény beállításának lépései

12. Ezekre figyelj oda a jövőben!

13. Hogyan tovább?

BÓNUSZ #3 - Facebook Funnelek & Sablonok

Letesztelt és azonnal felhasználható hirdetési folyamatok
ÉRTÉKE: 10.990 Ft + ÁFA
Mesterkurzus vásárlóknak INGYEN!

A Funnelek & Sablonok oktatóanyagban készítettem Neked egy pár azonnal felhasználható Facebook hirdetési folyamatot, amit (jó eséllyel) egy az egyben rá tudsz húzni a saját vállalkozásodra is.

  • 3 funnelt építettünk a webshopot üzemeltetők részére
  • 2 egyedi folyamatunk van a szolgáltatás bizniszben utazóknak
  • és 1 a helyi (fizikai) üzletet hirdetőknek

Ezeket a folyamatokat máshol nem kapod meg, hiszen már évek óta tesztelgetjük és tökéletesítgetjük a hirdetési módszerünket, aminek – a stratégiánk mellett – ez a pár pdf az alapja.

A funneleket pdf-ként tudod majd letölteni, és akár ki is nyomtathatod, hogy mindig előtted legyenek egy-egy új kampány elkészítésekor.

Nézd, így néz ki egy funnel (és ez még csak az egyik legáltalánosabb).

Pontosan megmutatjuk, hogy hogyan vezesd végig az embereket a vásárlói útvonaladon, így azt is tudni fogod, hogy az érdeklődők melyik lépésére milyen üzenettel érdemes válaszolnod.

Tanulóink mondták

Nyugi!

Nem árulunk zsákbamacskát.
30 napos pénzvisszafizetési garancia

Annyi tudást zsúfoltam ebbe a pár órányi videóba, hogy szerintem még nemzetközi szinten is megállná a helyét, ezért hiszek abban hogy hasznosnak találod majd az oktatóanyagot. Ha végignézted a videókat és valamiért mégsem tetszenek, egyszerűen csak írj nekünk egy mailt 30 napon belül és visszautaljuk a teljes vételárat.

Örökös hozzáférés

Mivel az online marketing világa állandóan változik, ezért úgy gondolom az a fair, ha örökös hozzáférést kapsz az oktatóanyagokhoz, hogy mindig naprakész videókból tanulhass. Ha egyszer megvásároltál egy oktatóanyagot, akkor ahhoz (és minden jövőbeni frissítéséhez) az idők végezetéig hozzáférsz majd (vagy amíg a robotok át nem veszik a hatalmat).

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Nem, de nem árt ha először végignézed a kezdő szintű Sprint oktatóanyagunkat. Ott teljesen az alapokkal kezdünk, egészen a hirdetési fiók létrehozásától és beállításától.

Ha viszont hirdettél már korábban és kiismered magad a hirdetéskezelőben, akkor ez a Mesterkurzus lesz a tökéletes választás a számodra.

Teljesen változó, de már napi 1.000 Ft-tal is simán elkezdhetsz hirdetni, az oktatóanyagban elmagyarázott stratégiát alkalmazva így is szuper eredményeket érhetsz el.

Megsúgom, hogy mi is (még a mai napig) 1-2 ezer Ft-os napi költségkerettel hirdetünk a BOOM-on, és bőven elég. Így is rendszeresen le kell állítanunk a kampányokat, mert nem tudjuk kiszolgálni az érdeklődőket. 🙂

Persze! Éppen ez a videók lényege. Lépésről-lépésre vezetlek végig a szükséges beállításokon, Neked már tényleg csak le kell utánozni a kattintásaimat.

Vásárlás után automatikusan elkészül a személyes profilod, amivel aztán bármikor be tudsz jelentkezni a zárt oldalunkra, ahol elérheted a kurzusokat. A jelszavad vásárlás után egy pár percen belül megérkezik az e-mail címedre, a videókat pedig azonnal le tudod majd játszani online, bármilyen eszközről (akár tableten és mobilon is).

Jogos a kérdés, hiszen havonta jönnek ki a kisebb-nagyobb változások. Emiatt azonban nem kell aggódnod, hiszen mi a mindennapokban ügynökségként is működünk, ezért szó szerint az elsők között értesülünk a várható változásokról.

A VIP Facebook csoportban mindenképpen közzétesszük ezeket a változásokat, ha pedig nagyobb frissítés jön, akkor a videókat is újravesszük. Természetesen Te minden frissítést ingyen megkapsz majd.

A Mesterkurzusban összesen 28 db videóhoz, azaz 3+ órányi tananyaghoz kapsz hozzáférést, a Sprint oktatóanyag és az iOS 14-es Minikurzus pedig még további 1-1 órányi tananyagot tartalmaznak.

Mivel sokmindent egyszerre kell majd csinálnod a videóval, ezért legalább egy teljes napra lesz szükséged a teljes anyag elfogyasztásához.

Bármeddig. Ha egyszer megveszed, akkor onnantól kezdve örökös hozzáférésed lesz az adott kurzushoz. Ez természetesen azt is jelenti, hogy ha frissítjük a videókat, akkor az újakat is megkapod majd. 🙂

Átutalással vagy online bankkártyás fizetéssel. Az átutalás általában pár munkanap alatt érkezik meg hozzánk, ha viszont bankkártyával fizetsz (Barionon keresztül) akkor azonnal elkészül majd a saját profilod.

A kurzust lehetőséged van részletfizetéssel is megvásárolni. Ez esetben az alábbi ártáblázatban látod, hogy hány részletben fogjuk levonni az összeget bankkártyádról. Amint letelt a részletek száma örökké Tiéd marad a megvásárolt oktatóanyag. A részletfizetéssel semmi extra teendőd nem lesz, rendszerünk automatikusan vonja majd az előre megszabott részleteket bankkártyádról.

Az első részletet akkor vonjuk le, amint megvásárolod a kurzust. Ezután 30, majd 60 nappal később is megterheljük a kártyádat a következő részletekkel. A Stripe rendszere automatikusan vonja le a részleteket, kizárólag az általad előre engedélyezett összeghatárig. A kártyaadataidat mi nem kapjuk meg, azokhoz nem férünk hozzá.

Ne maradj le!

nap
óra
perc
mp

Facebook Mesterkurzus

Rendeld meg most, és csatlakozz 800+ fizetős tagunkhoz!

A kurzuscsomag megvásárlásával a következő képzésekhez szerzel hozzáférést:

64.990 Ft + ÁFA helyett

59.990 Ft + ÁFA

Facebook Mesterkurzus bónuszokkal

EGY ÖSSZEGBEN

59.990 Ft +ÁFA

HAVI RÉSZLETFIZETÉSSEL

3 x 22.490 Ft +ÁFA

2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat