Keressük a következő

KAMPÁNYMENEDZSERÜNKET

Fő feladat: partnereink Facebook kampányainak (és értékesítési folyamatainak) megtervezése, felépítése, menedzselése.

TE VAGY A MI EMBERÜNK, HA…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen Facebookozol-e vagy sem… úgyis tudjuk hogy FB-zel, hiszen az lesz a fő feladatod! 🙂

Hirdetéskezelő ismerete

Nagyon fontos, hogy ismerd a Facebook felületeit, kiigazodj rajtuk és magabiztosan tudd azokat használni. A hirdetéskezelő alapismerete kötelező.

Nem riasztanak meg a számok

Az összes hirdetési fiókot “adatalapú” elven visszük, ami rengeteg tesztelést, elemzést és összefüggéskeresést jelent. Fontos, hogy ne riadj meg a rendszeres reportoktól, és az elemzések eredményét össze tudd foglalni egy pár mondatban is.

WP, Divi ismeretek

Hatalmas előny, ha tudod kezelni a WordPresst, ismered a Divit és magabiztosan tudsz garázdálkodni ha valakinek egy-egy kampányhoz éppen landing page-re lenne szüksége (brief alapján).

Folyamatos fejlődés és tanulás

Ha szereted amit csinálsz, akkor biztosan te is folyamatosan képzed magad… főleg egy ilyen gyorsan változó területen, mint az online marketing. Ez nálunk alapvető elvárás (magunkkal szemben is), így folyamatosan végezzük a jobbnál-jobb tréningeket.
w

Profi angol nyelvismeret (írásban)

Egyelőre csak magyar partnerekkel dolgozunk, úgyhogy a folyékony beszéd nem olyan fontos… a szövegértés és írás viszont annál inkább. Több külföldi piacra is hirdetünk így fontos, hogy magabiztosan (és helyesen) tudj megírni angol nyelvű hirdetéseket is. Ja, és a legtöbb szoftverünk is angol nyelvű.

ELŐNY: ActiveCampaign ismeret

Pár nagyobb ügyfelünknek nem csak hirdetéseket menedzselünk, hanem komplett értékesítési folyamatot is építünk. Ha a WordPress mellett az ActiveCampaignben is kiismered magad, azonnal jelentkezz!

ELŐNY: Tapasztalat

Dolgoztál már marketingesként? Kezeltél már Facebook hirdetéseket, készítettél landing oldalakat és értékesítési folyamatokat? Kérlek mindenképpen emeld ki az önéletrajzodban, hogy ügynökségnél, cégnél vagy szabadúszóként dolgoztál!

ELŐNY: Szövegírói véna

Profi grafikusunk már van, szövegíróra viszont nagy szükségünk lenne. Nem kell profinak lenned, bőven elég, ha egyszerűen szeretsz szöveget írni (és van is érzéked hozzá). Minden másra megtanítunk. Ha írtál már landing oldal szöveget, hírlevelet vagy cikket, azt külön emeld ki!

Ezt nyújtjuk mi

Céges laptop

Kár tagadni, imádjuk a kütyüket. Használhatod a saját gépedet is, de ha kéred, beszerzünk neked egy király kis céges laptopot (mi az almára esküszünk).

"Versenyképes" fizetés + bónuszok

Lesz egy alap fizetésed (igen, bejelentett…), és teljesítményarányos alapon bónuszokat is szerezhetsz. Ha nagyon jól teljesítesz, idővel akár meg is duplázhatod a fizetésed. Emellett elhalmozunk minden eszközzel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz. 😉

Rugalmas munkaidő/távmunka

Terveink szerint hamarosan egy nagyobb irodába költözünk, addig is viszont távmunkában fogsz tudni dolgozni. Ha környékbeli vagy, akkor szabad bejárásod lesz az új irodába, ha viszont messzebb laksz, akkor továbbra is dolgozhatsz távmunkában.

Sok-sok tudás

Mindenben segítünk és megtanítunk minden szükséges szoftver használatára, de ezen felül is rengeteg tudásanyagot halmoztunk már fel (főleg külföldi marketingesektől, ezért is kötelező az angol tudás). Akár munkaidőben is képezheted magad. Több mint 2 millió forintnyi oktatóanyagunk van már összegyűjtve.

Előrelépési lehetőség

Hosszútávú céljaink között van egy országos ismertségű, majd idővel akár nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.

Király iroda

Úgy tervezzük hamarosan átköltözünk egy nagyobb irodába (már ki is néztünk egyet, ~100 m², Nyíregyháza centrumtól 1 perc), így még a berendezés kialakításában is segíthetsz.

NEM CSAK HIRDETÉSEKET KEZELÜNK…

A kezdetekben csak Facebook kampányok kezelésével foglalkoztunk, de látjuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Éppen ezért olyasvalakit keresünk a csapatunkba, aki nem csak az ügyfeleink hirdetéseit készíti majd el, hanem az előre megtervezett stratégia alapján (akár önállóan is) össze tudja állítani a szükséges landing és köszönő oldalakat, e-mail automatizmusokat.

Ja és ne aggódj, nem kell majd minden héten más és más szoftverbe beletanulnod… kizárólag WordPress weboldallal rendelkező ügyfelekkel dolgozunk, így ha ismered a WP + Divi kombót, akkor már sínen vagy. Ha ezek mellett tudod kezelni a LeadPages-t is, az már csak hab a tortán. (Ha nem ismered, megtanítunk.) ESP-k közül csakis ActiveCampaign-ben és Salesautopilot-ban dolgozunk.

Mire számíthatsz NÁLUNK?

Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban. Idén mindenképpen szeretnénk jótékonykodni is, és rendszeresen segíteni legalább egy-két kiválasztott szervezetet. Ennek a megtervezésében is segíthetsz majd.

MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató csapat része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Nagyon fontos, hogy nem robotmunkást keresünk! A hozzád rendelt partnereket teljes mértékben Te kezeled majd. Stratégiai szinten természetesen besegítünk, de alapvetően a saját ötleteidet valósíthatod majd meg – a legkülönfélébb iparágakban.

Egy pár cég azok közül, akikkel napi szinten dolgozhatsz majd

Ezek lesznek a feladataid

Mivel nagyrészt teljeskörű Facebook hirdetéskezelést vállalunk, így neked lényegében 4 fő feladatod lesz. Kb így oszlik majd meg az időd.
Az időd nagy részében a partnereink Facebook kampányait fogod kezelni (ez azt jelenti, hogy a legkülönfélébb vállalkozásokban bizonyíthatsz). Ide tartozik a hirdetések megtervezése, elkészítése és folyamatos optimalizálása, de nem ritka, hogy komplex AC automatizmusokat vagy gyönyörű landingeket kell összedobnod.

Segítened kell a fő stratégia megtervezésében is. A közös munkánk elején nem engedjük el teljesen a kezed, úgyhogy a tervezésben, a stratégia felépítésében és a brainstormingban minden esetben velem (Dáviddal) fogsz dolgozni. Te pakolod össze, menedzseled és optimalizálod az ügyfeleink hirdetéseit, én pedig segítek majd neked az ötletelésben.

Rendszeresen jelentést kell készítened felénk és a partnerek felé is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk a továbbiakra (pl.: 30-60-90 napos terv).

A folyamatos tanulás alapvető része bármely online marketinges munkakörnek. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

  • Partnereink kampányainak kezelése – 50%
  • Stratégiai tervezés – 20%
  • Elemzés, riportolás – 20%
  • Önképzés – 10%
  • BOOM-os dolgok – 10%
* Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Tetszik a lehetőség?
Jelentkezz az alábbi űrlapon!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.

2. lépés: A következő oldalon egy pár kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket is töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

3. lépés: Kapsz egy “komolyabb” feladatot, ami kb 10-20 percet vesz igénybe. Ezt nem kell azonnal megcsinálnod, lesz rá 3 napod!

Személy
[Maximális fájlméret: 10MB]

[Maximális fájlméret: 10MB]

A BOOM Marketing sztorija

Mindez jól hangzik, csak fogalmad sincs, hogy mégis kik vagyunk mi?

A BOOM-ot én (Dávid) alapítottam, tavaly év elején. Lényegében egy startup marketing-ügynökség vagyunk, viszont kizárólag saját tőkéből fejlődünk. Eddigi működésünk során 20-40%-ot nőttünk minden egyes hónapban. Eddig így alakul a sztorink:

  • 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
  • 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami
  • 2017 július elején megalapítottam a vállalkozást és hivatalosan is ügynökség lett a BOOM-ból
  • 2017 októberében láttam, hogy egyre több a meló, amit egyedül már nem sokáig bírok, így elkezdtem tervezni a csapat bővítését
  • 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és elkezdtük bővíteni a csapatot
  • 2018 februárban bevezettük a várólistát, mert nem szeretnénk, hogy a túl sok új partner a minőségi munka rovására menjen

Amire nagyon büszke vagyok, hogy jelenleg is 25+ céggel dolgozunk, de még senkit nem kellett megkeresnünk se hirdetéssel, se hideghívással… az inbound rendszerünk (és az ajánlások) intézik az ajánlatkérőket. 🙂

Amit érdemes tudnod rólunk

DÁVID

2 éve kezdtem el komolyabban is marketinggel foglalkozni, akkoriban még fitness témában blogoltam és instáztam. Ekkor kezdtem el olvasgatni az online marketingről, hogy jobban fel tudjam futtani a fitness oldalt. Időközben megszerettem a marketinget és kezdtem is belejönni, ekkor pedig jött a lehetőség, hogy online marketinges lehetek egy hazai cégnél. Dobtam a fitness oldalt (végül beláttam, hogy nem az én világom), és beleástam magam a marketing világába.

A blogot 2017 elején indítottam, méghozzá egyszerűen azért, hogy még többet tanulhassak. Tudtam hogy hamar ellustulnék, ezért kitűztem heti 1 hosszú cikk megírását (1.500+ szó), ami arra sarkallt, hogy folyamatosan böngésszem és kitanuljam az online marketing legapróbb részleteit is.

Szabadidőmben általában még többet dolgozok, olvasok, vagy nagy ritkán eljutok edzeni, igaz általában akkor is marketing/business podcasteket hallgatok.

GRÉTI

Én 2017 őszén csatlakoztam a BOOM csapatához, az ügynökség megalakulása után kb 3 hónappal.

Projektmenedzser vagyok, azaz én felelek azért, hogy a kampánymenedzsereink mindent megkapjanak, ami számukra a munka elvégzéséhez szükséges, valamint én tartom a kapcsolatot az ügyfeleinkkel is.

Az időm nagy részében a napi feladatokat menedzselem a BOOM-nál, a maradék időmben pedig azon dolgozok, hogy a csapat folyamatos növekedése mellett is a lehető legegyszerűbben és legpörgősebben menjen a munka.

“MÁSIK” DÁVID

Én csak 2017 elején ismerkedtem meg az online marketing világával. Éppen Ausztriában teleltünk, amikor egy beszélgetésbe elegyedtem az egyik webdesigner barátommal az online marketingről. Gondolhatjátok, jó kis beszélgetés lehetett, ha már itt írom magamról a bemutatkozó sorokat a BOOM Marketing színeiben. 😀

Autodidakta módon palléroztam a tudásomat külföldi és magyar anyagok segítségével. Most nem sorolom fel a kedvenc embereimet, mert úgy is ismeritek őket. Meg már máshol sokszor leírták a nevüket.

Egyébként nagyon király ez a világ… az tetszik a legjobban benne, hogy akárhonnan el tudom végezni a feladataimat és kiélhetem benne a kreativitásom. Igen, direkt nem használtam az “el tudom végezni a munkámat” kifejezést, mivel ez már számomra nem egy munka, hanem egy életforma. Életforma, mert ezzel kelsz, fekszel és teljesen átszövi az életed.

Amikor nem „dolgozok” Spotify lejátszási listáimat frissítem, könyveket olvasok és a barátnőmmel beszélgetek a skandináv enteriőr dizájnról.

* Nos igen, a nevekkel egy kicsit bajban vagyunk… ha Te is Dávid vagy és meg akarsz szivatni, akkor mindenképpen jelentkezz!

© 2018 BOOM Marketing | Minden jog fenntartva!