KERESSÜK

Értékesítő munkatársunkat

Fő feladat: ajánlatkérések menedzselése, értékesítési megbeszélések lebonyolítása, a potenciális ügyfeleink segítése a vásárlásban.

Te vagy a mi emberünk, ha…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen dolgozol-e vagy sem. Kiemelkedően fontos tehát az önálló és lelkiismeretes munkavégzés.

Jó emberismeret

Mivel nagyon szigorúan válogatjuk meg az ügyfeleinket, így a jó emberismeret kiemelten fontos. Nem elég, ha vevőket hozol, oda kell figyelned majd a “minőségre” is. Természetesen a követendő kritériumokat megtanítjuk Neked is.

Inbound szemléletmód

Nálunk az értékesítés nem a szolgáltatásaink pusholását jelenti. Mi nem eladunk, hanem segítünk vásárolni, ehhez pedig meg kell majd ismerned minden egyes ajánlatkérőt és a neki megfelelő megoldásokat kell tudnod javasolni.

Tettrekészség

Nálunk nincs fix munkahely vagy kötött munkaidő, tehát ez nem a szokásos “letöltendő” egy havi fix összegért. Az alap + teljesítményarányos fizetési rendszernek köszönhetően csakis rajtad áll, hogy mennyit viszel majd haza a hónap végén.

ELŐNY: Marketinges tapasztalat

Dolgoztál már marketingesként? Kezeltél már Facebook hirdetéseket, készítettél landing oldalakat vagy értékesítési folyamatokat? Kérlek mindenképpen emeld ki az önéletrajzodban, hogy ügynökségnél, cégnél vagy szabadúszóként dolgoztál!

ELŐNY: ActiveCampaign CRM ismerete

Ha ismered már az ActiveCampaign névre hallgató CRM rendszert, az nagy előny lehet, hiszen a munkád nagy részét itt kell majd végezned. Ha nincs még ilyen ismereted az sem gond, megtanítunk. :)

Ezt nyújtjuk mi

1. Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

2. A világ legjobb marketingeseitől tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 🙂 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tudnak adni.

3. Rugalmas munkaidő + távmunka

Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.

4. Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Évről-évre növekszünk, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért akár közvetlenül te is felelhetsz.

5. “Versenyképes” fizetés

Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Ha jól teljesítesz, akkor nagyon jól fogsz keresni, emellett pedig elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz.

6. Rugalmas együttműködés

Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nincs azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.

Mi az az inbound értékesítés?

Inbound marketing ügynökségként nálunk az értékesítés sem a megszokott módon működik.

Itt nem kell eredménytelen hideghívásokkal bajlódnod, hiszen az inbound marketing rendszerünk hétről-hétre szállítja a szükséges leadeket, akiknek már csak segítened kell a vásárlásban.

Apropó, segítség.

Az inbound sales legfontosabb eleme, hogy nem akarunk mindenáron értékesíteni, hanem a potenciális ügyfeleket megismerve a lehető legjobb megoldást javasoljuk a számukra. És igen, még akkor is ha ez azt jelenti, hogy nem tudjuk elvállalni a projektet.

Mire számíthatsz nálunk?

Nem titkolt célunk, hogy (első körben) rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a magyar piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: igyekszünk olyan színvonalú szolgáltatást nyújtani, amit senki más a piacon (legalábbis a mi kategóriánkban). Így született meg a BMU is – a saját egyetemünk – mert azt szerettük volna elérni, hogy tömegek férjenek hozzá profi tudáshoz, ezáltal is emelve a piaci szolgáltatások minőségét.

Ez tehát a rövid távú célunk, hosszabb távon viszont szeretnénk “világuralomra törni”!

Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Mi vár rád, ha csatlakozol hozzánk?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató közösség része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatodban és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több feladatkör vár majd rád. Éppen ezért nagyon fontos, hogy nem robotmunkást keresünk!

Ezek lesznek a feladataid

Mivel Te kifejezetten az értékesítésért felelsz majd, így lényegében két fő feladatköröd lesz. Kb így oszlik majd meg az időd.

Az időd nagy részében a beérkezett ajánlatkéréseket fogod menedzselni, elsősorban emailben, telefonon és/vagy Google Meet-en keresztül.

Ez azt jelenti, hogy nem kell unalmas és eredménytelen hideghívásokkal bajlódnod, hiszen az inbound marketing rendszerünk hétről-hétre szállítja a leadeket.

Az új leadek kezelése, a meglévő ügyfeleknél lévő lehetőségek kiaknázása és a rendszeres utánkövetés teszi majd ki az időd legnagyobb részét.

E mellett lehetőséged lesz a BOOM Marketing University (BMU) oktatási portálunk termékeit is értékesíteni, amivel a piacnak egy másik – jóval nagyobb – szeletét is le tudjuk fedni.

Természetesen marketing ügynökség lévén nem hiányozhat az elemzés és riportolás sem a feladatkörök közül. Így biztosan nem veszel majd el a napi rutinban, hiszen rendszeresen időt kell fordítanod a “big picture” átnézésére is.

A folyamatos tanulás alapvető része bármely online marketinges munkakörnek. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

Ajánlatkérések kezelése ─ 50%
50%
BMU értékesítés ─ 20%
20%
Elemzés, riportolás ─ 20%
20%
Önképzés ─ 10%
10%
BOOM-os dolgok ─ 10%
10%

*Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Referenciáink

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

Tetszik a lehetőség?

Jelentkezz az alábbi űrlapon keresztül!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

1. lépés

Add le a jelentkezésed az alábbi űrlap kitöltésével.

2. lépés

A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

3. lépés

Kapsz egy “komolyabb” feladatot, ami kb 10-20 percet vesz igénybe. Ezt nem kell azonnal megcsinálnod, lesz rá 3 napod!

Ismerd meg a csapatot

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Balogh Dávid

CEO & Founder

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Eszenyi Dávid

COO

Kiss Gergő Balázs

Account Manager

Adorján Flóra

Social Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Simon Tibor

Graphic Designer

Bódis Eszter

Campaign Manager

Puskás Máté

Campaign Manager

2022 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat