Dolgozz velünk

JUNIOR SALES pozícióban

Fő feladat: beérkező ajánlatkérések kezelése, potenciális partnerek felkutatása, iránymutatás az érdeklődőink számára a vásárlási folyamatban.

TE VAGY A MI EMBERÜNK, HA…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen mit csinálsz… úgyis tudjuk, hogy a social media-t bújod, hiszen az lesz az egyik feladatod! 🙂

"Az ügyfél az első"

Tudjuk, tudjuk… de nálunk ez tényleg nem csak sablonduma. Nálunk az ügyfél és az érdeklődő az első, ezért a Te feladatod lesz kideríteni, hogy tudunk-e valakinek segíteni, vagy sem. Ha pedig mégsem ránk van szüksége, akkor a megfelelő megoldást javasoljuk neki.

w

Aktívan tudsz figyelni

Egyetlen igazán fontos tulajdonságot kell elsajátítanod, az pedig az “active listening”. Fontos, hogy a megfelelő kérdéseket tedd fel a beszélgetések során, és a válaszokból le tudd szűrni a következtetéseidet.

Folyamatos fejlődés és tanulás

Számunkra a folyamatos fejlődés alap, ezért úgy gondoljuk minden egyes pozíciónak része az önképzés is. Rengeteg kurzushoz van hozzáférésünk, melyekkel folyamatosan képezheted magad.

w

Profi angol nyelvismeret

Idővel nemzetközi piacra szeretnénk lépni, így a profi angol nyelvismeret nagyon fontos lesz. Ja, és ne feledd, hogy HubSpot partnerügynökségként a kapcsolattartóinkkal is angolul kell majd beszélgetned, és a továbbképzéseket is angolul kapod tőlük.

ELŐNY: Saleses múlt

Nem feltétel, de minképpen előny, ha dolgoztál már értékesítői pályán valaha. Ha így van kérjük emeld ki az önéletrajzodban hogy hol dolgoztál és mi volt a fő feladatod!

Ezt nyújtjuk mi

Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

A világ legjobbjaitól tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 🙂 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tanítanak. Nem mellesleg ők az “inbound sales” stratégia megalkotói is.

Rugalmas munkaidő + távmunka

Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.

Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.

"Versenyképes" fizetés

Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Alapból jól fogsz keresni, ami jó teljesítmény mellett idővel csak emelkedni fog. Emellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz. 😉

Rugalmas együttműködés

Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nem feltétlenül van azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.

MI AZ AZ INBOUND, ÉS MIT IS CSINÁL PONTOSAN EGY INBOUND ÜGYNÖKSÉG SALESESE?

Az inbound egy szemléletmód, ami nem csak a marketingre terjed ki, hanem ideális esetben a teljes szervezetre. Nagyon röviden talán úgy lehetne megfogalmazni, hogy az inbound egy értékadásra alapuló szemléletmód, ahol a sales folyamatoktól kezdve (nem eladunk, hanem felmérjük a helyzetet és a megfelelő megoldást javasoljuk, akkor is ha az nem a mi szolgáltatásunk) a marketingen át egészen az ügyfélkapcsolatok kezeléséig érvényesül ez az ideológia.

Az ügynökségben egyébként a kezdetekben csak Facebook kampányok kezelésével foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Így kezdtük el bővíteni a szolgáltatásainkat olyan területekre is, ami csak közvetetten kapcsolódik a hirdetésekhez, és így váltunk szépen-lassan inbound marketing ügynökséggé.

Hatalmas lépés volt amikor 2018 végén hivatalos HubSpot Agency Partnerré váltunk – hazánkban az elsők között – és így már közvetlenül az inbound fogalom megalkotóitól tudunk tanulni. Ha érzed magadban az erőt és mi is úgy látjuk, hogy segíthetsz nekünk a céljaink elérésében, akkor a továbbképzéseket Te is közvetlenül a HubSpottól kapod majd, ami még a nemzetközi piacon is kiemelkedő tapasztalatnak számít.

MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?

Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban. Idén mindenképpen szeretnénk jótékonykodni is, és rendszeresen segíteni legalább egy-két kiválasztott szervezetet. Ennek a megtervezésében is segíthetsz majd.

MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató csapat része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Fontos tudnod, hogy nálunk nem “csak” egy saleses vagy, akinek mindenáron rá kell sóznia a szolgáltatásainkat az érdeklődőkre.

A Te feladatod az lesz, hogy meghatározd és előszűrd a potenciális leadeket, majd egy kezdeti felmérés után – ha tényleg tudunk nekik segíteni a szolgáltatásainkkal – végigvezesd őket a folyamatainkon.

Lényegében Te látod majd el munkával a csapatot, és rajtad múlik majd az is, hogy mekkora ütemben tudunk növekedni. A legfőbb feladatod viszont nem az ügyfélmennyiség, hanem a minőség szem előtt tartása lesz.

FONTOS: Nagyon komoly előszűrési kritériumaink vannak, így a napi 50 cold calling vásárolt adatbázisból szóba sem jöhet! Mindenképpen a minőséget kell szem előtt tartanod, és nem a mennyiséget.

Ezek lesznek a feladataid

Az időd nagy részében a beérkező ajánlatkéréseket kell majd feldolgoznod, és megbizonyosodnod arról, hogy az ajánlatkérőknek igenis ránk van szükségük. Közösen megalkotjuk majd az ehhez szükséges folyamatokat, és minden fontos kritériumot felállítunk még a munka megkezdése előtt.

A munkaidőd másik nagy részében a számunkra ideális vállalkozásokat kell majd beazonosítanod és előszűrnöd őket. Ne aggódj, ez nem egy klasszikus “tömeghívásos” sales folyamat, hiszen itt is a minőség az első. Így beletanulhatsz – és élesben is alkalmazhatod – a jövő B2B stratégiáját, az ABM-et.

A folyamatos tanulás alapvető része bármely munkakörnek, így nálunk ez nem csak egy opció, hanem kifejezett elvárás. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Ezek mellett rendszeresen jelentést kell készítened a sales folyamatok teljesítményéről is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk, hogy hogyan tudnánk javítani az aktuális rendszereinken.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

  • Árajánlatkérések kezelése, menedzselése – 40%
  • Potenciális “good fit” partnerek felkutatása – 30%
  • Önképzés – 20%
  • Elemzés, riportolás – 10%
  • BOOM-os dolgok – 10%
* Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Tetszik a lehetőség? Jelentkezz az alábbi űrlapon keresztül!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.

2. lépés: A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

3. lépés: Ha úgy látjuk a második lépés után, hogy sikeresen tudnánk együtt dolgozni, akkor egyeztetünk egy időpontot telefonos interjúra, hogy egy kicsit jobban megismerjük egymást.

A BOOM Marketing sztorija

Mindez jól hangzik, csak fogalmad sincs, hogy mégis kik vagyunk mi? A BOOM Marketinget én (Balogh Dávid) alapítottam, 2017 elején. Lényegében egy startup marketing-ügynökség vagyunk, viszont kizárólag saját tőkéből fejlődünk (értsd: nincs befektetői nyomás). Eddig – nagyon röviden – így alakult a sztorink:
  • 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
  • 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami
  • 2017 július elején megalapítottam a vállalkozást és hivatalosan is ügynökség lett a BOOM Marketingből
  • 2017 októberében láttam, hogy egyre több a meló, amit egyedül már nem sokáig bírok, így elkezdtem tervezni a csapat bővítését
  • 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és Eszenyi Dávid csatlakozott a csapathoz
  • 2018 májusában elindítottuk a BOOM Marketing University-t – röviden a BMU-t – ahol publikáltuk az első saját online oktatóanyagainkat
  • 2018 júniusában tovább bővítettük a csapatot, így már profi copywriterünk is lett Máté személyében
  • 2018 szeptemberében kiadtuk a következő online kurzust, az #InstaPro-t
  • 2018 decemberében még egy oktatóanyagot sikerült összehoznunk, mégpedig az “E-commerce Facebook hirdetési stratégiákat”, amely kifejezetten webshop-tulajoknak szól
  • 2019 januárjában hivatalosan is HubSpot Partner Agency-vé váltunk, és az itt megszerzett tudás és tapasztalat hatására hatalmas átalakuláson megyünk keresztül… de ezt akár át is élheted velünk! 🙂

Röviden a csapattagokról

DÁVID

2016-ban kezdtem el komolyabban is online marketinggel foglalkozni, amikor még a legelső blogomat indítottam el (akkoriban még fitness témában blogoltam és instáztam). Ekkor kezdtem el olvasgatni az online marketingről, hogy jobban fel tudjam futtani a fitness oldalt, de időközben annyira megszerettem a marketinget, hogy a sok-sok tanulásnak hála idővel elég jól beletanultam.

Ekkor jött a lehetőség, hogy online marketing menedzser lehetek egy hazai cégnél, úgyhogy dobtam a fitness oldalt (végül beláttam, hogy nem az én világom), és beleástam magam a marketing világába.

A BOOM Marketing blogot 2017 elején indítottam, méghozzá egyszerűen azért, hogy még többet tanulhassak. Tudtam hogy hamar ellustulnék, ezért kitűztem heti 1 hosszú cikk megírását (1.500+ szó), ami arra sarkallt, hogy folyamatosan böngésszem és kitanuljam az online marketing legapróbb részleteit is.

Pár hónappal később megalapítottam az ügynökséget, és elkezdtem szabadúszóként dolgozni több ügyfelünkkel is. 2017 végén már láttam, hogy ez a modell életképes és érdemes lenne bővítenünk a csapatot, úgyhogy nálam a fókusz szépen-lassan áthelyeződött a napi szintű kivitelezésről a csapat- és cégépítésre.

Szabadidőmben általában még többet dolgozok, olvasok, vagy nagy ritkán eljutok edzeni, igaz általában akkor is marketing/business podcasteket hallgatok.

GRÉTI

Én 2017 őszén csatlakoztam a BOOM csapatához, az ügynökség megalakulása után kb 3 hónappal.

Azóta is az adminisztratív feladatokért felelek, így legtöbbször a háttérből támogatom a csapatot, és segítem a srácok munkáját.

Az időm nagy részében a napi feladatokat menedzselem a BOOM-nál, a maradék időmben pedig azon dolgozok, hogy a csapat folyamatos növekedése mellett is a lehető legegyszerűbben és legpörgősebben menjen a munka.

“MÁSIK” DÁVID

Én csak 2017 elején ismerkedtem meg az online marketing világával. Éppen Ausztriában teleltünk, amikor egy beszélgetésbe elegyedtem az egyik webdesigner barátommal az online marketingről. Gondolhatjátok, jó kis beszélgetés lehetett, ha már itt írom magamról a bemutatkozó sorokat a BOOM Marketing színeiben. 😀

Autodidakta módon palléroztam a tudásomat külföldi és magyar anyagok segítségével. Most nem sorolom fel a kedvenc embereimet, mert úgy is ismeritek őket. Meg már máshol sokszor leírták a nevüket.

Egyébként nagyon király ez a világ… az tetszik a legjobban benne, hogy akárhonnan el tudom végezni a feladataimat és kiélhetem benne a kreativitásom. Igen, direkt nem használtam az “el tudom végezni a munkámat” kifejezést, mivel ez már számomra nem egy munka, hanem egy életforma. Életforma, mert ezzel kelsz, fekszel és teljesen átszövi az életed.

Amikor nem „dolgozok” Spotify lejátszási listáimat frissítem, könyveket olvasok és a barátnőmmel beszélgetek a skandináv enteriőr dizájnról.

MÁTÉ

Az első – kimondottan online marketinggel – kapcsolatos projektem 2016 novemberében indult egy instagram oldallal. Ezt szerettem volna népszerűbbé tenni, így az interneten fellelhető marketing tippekből és a saját ötleteimből összegyúrtam egy kezdetleges stratégiát. Ez a technika a legnagyobb meglepetésemre kimagasló eredményeket hozott. A tény, hogy az internet és egy jó stratégia segítségével több tízezer emberhez jutottam el, akkora hatást gyakorolt rám, hogy úgy éreztem, ezt hivatásszerűen kell űznöm a jövőben.

Turbó fokozatra kapcsolva blogok, könyvek, majd különféle képzések és tréningek segítségével kezdtem el képezni magam, hogy kitanuljam az online marketing csínját-bínját.

Az igazi nagy BOOM nem sokáig váratott magára – a többi pedig már csak történelem. 🙂

Ahogy “másik” Dávid tökéletesen kifejtette, ez már számomra is inkább életforma, mintsem egy munka. Másképp nem is működne az egész ilyen olajozottan és hatékonyan. Az érzés pedig, hogy ezzel a tevékenységemmel mások életét tehetem határozottan jobbá, megérte a belé fektetett energiát.

Szabadidőmben általában valamelyik hobbi projektemet csiszolom, vagy zenélek.

* Nos igen, a nevekkel egy kicsit bajban vagyunk… ha Te is Dávid vagy és meg akarsz szivatni, akkor mindenképpen jelentkezz!

© 2019 BOOM Marketing | Minden jog fenntartva!