Keressük következő

Kampánymenedzserünket

Fő feladat: ügyfeleink online marketing kampányainak megtervezése, felépítése, menedzselése és folyamatos optimalizálása (főképp Facebook, Instagram és Google Ads).

Te vagy a mi emberünk, ha…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen Facebookozol-e vagy sem… úgyis tudjuk hogy FB-zel, hiszen az lesz az egyik fő feladatod! 🙂

Hirdetéskezelő ismerete

Nagyon fontos, hogy ismerd a Facebook és a Google felületeit, kiigazodj rajtuk és magabiztosan tudd azokat használni. A hirdetéskezelő és a business manager alapismerete kötelező. 

Statisztika ikon

Nem riasztanak meg a számok

Az összes hirdetési fiókot “adatalapú” elven visszük, ami rengeteg tesztelést, elemzést és összefüggéskeresést jelent. Fontos, hogy ne riadj meg a rendszeres reportoktól, és az elemzések eredményét össze tudd foglalni egy pár mondatban is.

Igazi csapatjátékos vagy

Mivel teljesen remote csapat vagyunk, nagyon fontos, hogy képes legyél home office-ban is hatékonyan dolgozni, és igazi csapatjátékossá válj! Természetesen mindenben segítünk, hogy a lehető legkényelmesebben végezhesd a napi feladataidat.

Folyamatos fejlődés és tanulás

Ha szereted amit csinálsz, akkor biztosan te is folyamatosan képzed magad… főleg egy ilyen gyorsan változó területen, mint az online marketing. Ez nálunk alapvető elvárás (magunkkal szemben is), így folyamatosan végezzük a jobbnál-jobb tréningeket.

Profi angol nyelvismeret

Több ügyfelünknek is készítünk kampányokat külföldi piacra így fontos, hogy magabiztosan (és helyesen) tudj kommunikálni angol nyelven is. Ja, és az sem utolsó szempont, hogy már tervezgetjük a nemzetközi piacra lépést is.

ELŐNY: Email marketing rendszerek ismerete

Egyes ügyfeleinknek nem csak hirdetéseket menedzselünk, hanem komplett értékesítési és online marketing folyamatokat is építünk. Ha van ilyen tapasztalatod (rendszertől függetlenül), az mindig jól jön.

ELŐNY: Általános tapasztalat

Dolgoztál már marketingesként? Kezeltél már Facebook hirdetéseket, készítettél landing oldalakat és értékesítési folyamatokat? Kérlek mindenképpen emeld ki az önéletrajzodban, hogy ügynökségnél, cégnél vagy szabadúszóként dolgoztál!

ELŐNY: WP, Divi ismeretek

Szintén előny, ha tudod kezelni a WordPresst, ismered a Divit és magabiztosan tudsz garázdálkodni ha valakinek egy-egy kampányhoz éppen landing page-re lenne szüksége (brief alapján).

Ezt nyújtjuk mi

[

Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

[

A világ legjobb marketingeseitől tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 🙂 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tudnak adni.

[

Rugalmas munkaidő + távmunka

Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak. 

[

Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.

[

"Versenyképes" fizetés

Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Alapból jól fogsz keresni, ha pedig az ügyfeleink elégedettek lesznek a munkáddal, akkor rendszeresen kapsz majd bónuszokat is. Emellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz.

[

Rugalmas együttműködés

Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nincs azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.

Mit is csinál egy inbound marketing ügynökség pontosan?

A kezdetekben csak Facebook kampányok kezelésével foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Éppen ezért olyasvalakit keresünk a csapatunkba, aki nem csak az ügyfeleink hirdetéseit készíti majd el, hanem az előre megtervezett stratégia alapján (akár önállóan is) össze tudja állítani a szükséges landing és köszönő oldalakat, e-mail automatizmusokat, stb.

Első körben mindenképpen a hirdetések kezelése és a hirdetési stratégia lesz a fő feladatköröd, de ha szeretnéd idővel besegíthetsz a “háttérmunkálatokban” is, azaz már nem csak hirdetni fogsz, hanem a háttérfolyamatok kiépítésében is besegíthetsz.

Mire számíthatsz nálunk?

Nem titkolt célunk, hogy (első körben) rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a magyar piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: igyekszünk olyan színvonalú szolgáltatást nyújtani, amit senki más a piacon (legalábbis a mi kategóriánkban). Így született meg a BMU is – a saját kis egyetemünk – mert azt szerettük volna elérni, hogy tömegek férjenek hozzá profi tudáshoz, ezáltal is emelve a piaci szolgáltatások minőségét.

Ez tehát a rövid távú célunk, hosszabb távon viszont szeretnénk “világuralomra törni”!

Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Mi vár rád, ha csatlakozol hozzánk?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató közösség része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatodban, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Éppen ezért nagyon fontos, hogy nem robotmunkást keresünk! A hozzád rendelt partnereket teljes mértékben Te kezeled majd. Stratégiai szinten természetesen besegítünk, de alapvetően a saját ötleteidet valósíthatod majd meg – a legkülönfélébb iparágakban.

Ezek lesznek a feladataid

Mivel nagyrészt teljeskörű kampánykezelést vállalunk, így lényegében 4 fő feladatod lesz. Kb így oszlik majd meg az időd.

Az időd nagy részében a partnereink Facebook, Instagram és Google Ads kampányait fogod kezelni (ez azt jelenti, hogy a legkülönfélébb vállalkozásokban bizonyíthatsz). Ide tartozik a hirdetések megtervezése, elkészítése és folyamatos optimalizálása.

Segítened kell a fő stratégia megtervezésében is. A közös munkánk elején nem engedjük el teljesen a kezed, úgyhogy a tervezésben, a stratégia felépítésében és a brainstormingban minden esetben velünk fogsz dolgozni. Te pakolod össze, menedzseled és optimalizálod az ügyfeleink hirdetéseit napi szinten, mi pedig segítünk majd neked az ötletelésben.

Rendszeresen jelentést kell készítened felénk és a partnerek felé is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk a továbbiakra (pl.: 30-60-90 napos terv).

A folyamatos tanulás alapvető része bármely online marketinges munkakörnek. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

  • Partnereink kampányának kezelése ─ 50% 50% 50%
  • Stratégiai tervezés ─ 20% 20% 20%
  • Elemzés, riportolás ─ 20% 20% 20%
  • Önképzés ─ 10% 10% 10%
  • BOOM-os dolgok ─ 10% 10% 10%

*Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Referenciáink

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

Tetszik a lehetőség?

Jelentkezz az alábbi űrlapon!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

[

1. lépés

Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.

[

2. lépés

A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

[

3. lépés

3. lépés: Kapsz egy “komolyabb” feladatot, ami kb 10-20 percet vesz igénybe. Ezt nem kell azonnal megcsinálnod, lesz rá 3 napod!

 

Ismerd meg a csapatot

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Project Manager

Eszenyi Dávid

Inbound Strategist

Kramarics Gergő

Ads & Automations

Kiss Gergő Balázs

Campaign Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Kiss Virág

Campaign Manager

Simon Tibor

Simon Tibor

Graphic Designer

2020 © Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatkezelési tájékoztató