Keressük a következő

KAMPÁNYMENEDZSERÜNKET

Fő feladat: partnereink social media kampányainak (és értékesítési folyamatainak) megtervezése, felépítése, menedzselése.

TE VAGY A MI EMBERÜNK, HA…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen Facebookozol-e vagy sem… úgyis tudjuk hogy FB-zel, hiszen az lesz a fő feladatod! 🙂

Hirdetéskezelő ismerete

Nagyon fontos, hogy ismerd a Facebook felületeit, kiigazodj rajtuk és magabiztosan tudd azokat használni. A hirdetéskezelő és a business manager alapismerete kötelező.

Nem riasztanak meg a számok

Az összes hirdetési fiókot “adatalapú” elven visszük, ami rengeteg tesztelést, elemzést és összefüggéskeresést jelent. Fontos, hogy ne riadj meg a rendszeres reportoktól, és az elemzések eredményét össze tudd foglalni egy pár mondatban is.

WP, Divi ismeretek

Hatalmas előny, ha tudod kezelni a WordPresst, ismered a Divit és magabiztosan tudsz garázdálkodni ha valakinek egy-egy kampányhoz éppen landing page-re lenne szüksége (brief alapján).

Folyamatos fejlődés és tanulás

Ha szereted amit csinálsz, akkor biztosan te is folyamatosan képzed magad… főleg egy ilyen gyorsan változó területen, mint az online marketing. Ez nálunk alapvető elvárás (magunkkal szemben is), így folyamatosan végezzük a jobbnál-jobb tréningeket.

w

Profi angol nyelvismeret

Több ügyfelünknek is készítünk hirdetéseket külföldi piacra így fontos, hogy magabiztosan (és helyesen) tudj megírni angol nyelvű hirdetéseket is. Ja, és ne feledd, hogy HubSpot partnerügynökségként a kapcsolattartóinkkal is angolul kell majd beszélgetned.

ELŐNY: ActiveCampaign és/vagy HubSpot ismeret

Pár nagyobb ügyfelünknek nem csak hirdetéseket menedzselünk, hanem komplett értékesítési folyamatokat is építünk. Ha a WordPress mellett az ActiveCampaign-ben és/vagy a HubSpotban is kiismered magad, azonnal jelentkezz!

ELŐNY: Tapasztalat

Dolgoztál már marketingesként? Kezeltél már Facebook hirdetéseket, készítettél landing oldalakat és értékesítési folyamatokat? Kérlek mindenképpen emeld ki az önéletrajzodban, hogy ügynökségnél, cégnél vagy szabadúszóként dolgoztál!

ELŐNY: Fejlesztői véna

Profi grafikusunk és szövegírónk már van, viszont nagy szükségünk lenne egy fejlesztőre. Nem kell profinak lenned, bőven elég, ha értesz a HTML-hez és a CSS-hez, és gond nélkül egyedivé tudnál varázsolni egy-egy WP oldalt. Ha ehhez is értesz, azt külön emeld ki!

Ezt nyújtjuk mi

Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat, és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

A világ legjobb marketingeseitől tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 🙂 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tanítanak.

Rugalmas munkaidő + távmunka

Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.

Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Te az elsők között kerülhetsz a csapatba, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért közvetlenül te felelnél.

"Versenyképes" fizetés

Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Alapból jól fogsz keresni, ami jó teljesítmény mellett idővel csak emelkedni fog. Emellett elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz. 😉

Rugalmas együttműködés

Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nem feltétlenül van azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.

MIT IS CSINÁL EGY INBOUND MARKETING ÜGYNÖKSÉG PONTOSAN?

A kezdetekben csak Facebook kampányok kezelésével foglalkoztunk, de látjuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is. Éppen ezért olyasvalakit keresünk a csapatunkba, aki nem csak az ügyfeleink hirdetéseit készíti majd el, hanem az előre megtervezett stratégia alapján (akár önállóan is) össze tudja állítani a szükséges landing és köszönő oldalakat, e-mail automatizmusokat, stb.

Első körben mindenképpen a hirdetések kezelése és a hirdetési stratégia lesz a fő feladatköröd, de ha szeretnéd idővel besegíthetsz a “háttérmunkálatokban” is, azaz már nem csak hirdetni fogsz, hanem a hirdetendő folyamatok kiépítésében is besegíthetsz.

Ja és ne aggódj, nem kell majd minden héten más és más szoftverbe beletanulnod… kizárólag WordPress weboldallal rendelkező ügyfelekkel dolgozunk, így ha ismered a WP + Divi kombót, akkor már sínen vagy. Ha ezek mellett HTML + CSS segítségével egyedivé tudsz varázsolni egy-egy weboldalt, akkor Te vagy a mi emberünk!

MIRE SZÁMÍTHATSZ NÁLUNK?

Nem titkolt célunk, hogy “világuralomra törjünk”! Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Fontos számunkra, hogy letegyünk valamit az asztalra és nyomot hagyjunk a világban. Idén mindenképpen szeretnénk jótékonykodni is, és rendszeresen segíteni legalább egy-két kiválasztott szervezetet. Ennek a megtervezésében is segíthetsz majd.

MI VÁR RÁD, HA CSATLAKOZOL HOZZÁNK?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató csapat része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatod során, és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több partnerünkkel fogsz dolgozni, és a felelősséged is egyre nagyobb lesz. Nagyon fontos, hogy nem robotmunkást keresünk! A hozzád rendelt partnereket teljes mértékben Te kezeled majd. Stratégiai szinten természetesen besegítünk, de alapvetően a saját ötleteidet valósíthatod majd meg – a legkülönfélébb iparágakban.

Ezek lesznek a feladataid

Mivel nagyrészt teljeskörű Facebook hirdetéskezelést vállalunk, így lényegében 4 fő feladatod lesz. Kb így oszlik majd meg az időd.

Az időd nagy részében a partnereink Facebook és Instagram kampányait fogod kezelni (ez azt jelenti, hogy a legkülönfélébb vállalkozásokban bizonyíthatsz). Ide tartozik a hirdetések megtervezése, elkészítése és folyamatos optimalizálása, de nem ritka, hogy gyönyörű landingeket/weboldalakat kell összedobnod vagy személyre szabnod.

Segítened kell a fő stratégia megtervezésében is. A közös munkánk elején nem engedjük el teljesen a kezed, úgyhogy a tervezésben, a stratégia felépítésében és a brainstormingban minden esetben velünk fogsz dolgozni. Te pakolod össze, menedzseled és optimalizálod az ügyfeleink hirdetéseit napi szinten, mi pedig segítünk majd neked az ötletelésben.

Rendszeresen jelentést kell készítened felénk és a partnerek felé is. Nem csak a számokra vagyunk kíváncsiak, hanem a teljesítmény alapján ötleteket is várunk a továbbiakra (pl.: 30-60-90 napos terv).

A folyamatos tanulás alapvető része bármely online marketinges munkakörnek. Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket, de akár a blogra is írhatsz majd egy-két cikket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

  • Partnereink kampányainak kezelése – 50%
  • Stratégiai tervezés – 20%
  • Elemzés, riportolás – 20%
  • Önképzés – 10%
  • BOOM-os dolgok – 10%
* Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Tetszik a lehetőség?
Jelentkezz az alábbi űrlapon!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

1. lépés: Jelentkezz az alábbi űrlap kitöltésével.

2. lépés: A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

3. lépés: Kapsz egy “komolyabb” feladatot, ami kb 10-20 percet vesz igénybe. Ezt nem kell azonnal megcsinálnod, lesz rá 3 napod!

A BOOM Marketing sztorija

Mindez jól hangzik, csak fogalmad sincs, hogy mégis kik vagyunk mi?

A BOOM Marketinget én (Balogh Dávid) alapítottam, 2017 elején. Lényegében egy startup marketing-ügynökség vagyunk, viszont kizárólag saját tőkéből fejlődünk (értsd: nincs befektetői nyomás). Eddig – nagyon röviden – így alakult a sztorink:

  • 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
  • 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… látszott, hogy ebből lehet valami
  • 2017 július elején megalapítottam a vállalkozást és hivatalosan is ügynökség lett a BOOM Marketingből
  • 2017 októberében láttam, hogy egyre több a meló, amit egyedül már nem sokáig bírok, így elkezdtem tervezni a csapat bővítését
  • 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, és Eszenyi Dávid csatlakozott a csapathoz
  • 2018 májusában elindítottuk a BOOM Marketing University-t – röviden a BMU-t – ahol publikáltuk az első saját online oktatóanyagainkat
  • 2018 júniusában tovább bővítettük a csapatot, így már profi copywriterünk is lett Máté személyében
  • 2018 szeptemberében kiadtuk a következő online kurzust, az #InstaPro-t
  • 2018 decemberében még egy oktatóanyagot sikerült összehoznunk, mégpedig az “E-commerce Facebook hirdetési stratégiákat”, amely kifejezetten webshop-tulajoknak szól
  • 2019 januárjában hivatalosan is HubSpot Partner Agency-vé váltunk, és az itt megszerzett tudás és tapasztalat hatására hatalmas átalakuláson megyünk keresztül… de ezt akár át is élheted velünk! 🙂

Röviden a csapattagokról

DÁVID

2016-ban kezdtem el komolyabban is online marketinggel foglalkozni, amikor még a legelső blogomat indítottam el (akkoriban még fitness témában blogoltam és instáztam). Ekkor kezdtem el olvasgatni az online marketingről, hogy jobban fel tudjam futtani a fitness oldalt, de időközben annyira megszerettem a marketinget, hogy a sok-sok tanulásnak hála idővel elég jól beletanultam.

Ekkor jött a lehetőség, hogy online marketing menedzser lehetek egy hazai cégnél, úgyhogy dobtam a fitness oldalt (végül beláttam, hogy nem az én világom), és beleástam magam a marketing világába.

A BOOM Marketing blogot 2017 elején indítottam, méghozzá egyszerűen azért, hogy még többet tanulhassak. Tudtam hogy hamar ellustulnék, ezért kitűztem heti 1 hosszú cikk megírását (1.500+ szó), ami arra sarkallt, hogy folyamatosan böngésszem és kitanuljam az online marketing legapróbb részleteit is.

Pár hónappal később megalapítottam az ügynökséget, és elkezdtem szabadúszóként dolgozni több ügyfelünkkel is. 2017 végén már láttam, hogy ez a modell életképes és érdemes lenne bővítenünk a csapatot, úgyhogy nálam a fókusz szépen-lassan áthelyeződött a napi szintű kivitelezésről a csapat- és cégépítésre.

Szabadidőmben általában még többet dolgozok, olvasok, vagy nagy ritkán eljutok edzeni, igaz általában akkor is marketing/business podcasteket hallgatok.

GRÉTI

Én 2017 őszén csatlakoztam a BOOM csapatához, az ügynökség megalakulása után kb 3 hónappal.

Azóta is az adminisztratív feladatokért felelek, így legtöbbször a háttérből támogatom a csapatot, és segítem a srácok munkáját.

Az időm nagy részében a napi feladatokat menedzselem a BOOM-nál, a maradék időmben pedig azon dolgozok, hogy a csapat folyamatos növekedése mellett is a lehető legegyszerűbben és legpörgősebben menjen a munka.

“MÁSIK” DÁVID

Én csak 2017 elején ismerkedtem meg az online marketing világával. Éppen Ausztriában teleltünk, amikor egy beszélgetésbe elegyedtem az egyik webdesigner barátommal az online marketingről. Gondolhatjátok, jó kis beszélgetés lehetett, ha már itt írom magamról a bemutatkozó sorokat a BOOM Marketing színeiben. 😀

Autodidakta módon palléroztam a tudásomat külföldi és magyar anyagok segítségével. Most nem sorolom fel a kedvenc embereimet, mert úgy is ismeritek őket. Meg már máshol sokszor leírták a nevüket.

Egyébként nagyon király ez a világ… az tetszik a legjobban benne, hogy akárhonnan el tudom végezni a feladataimat és kiélhetem benne a kreativitásom. Igen, direkt nem használtam az “el tudom végezni a munkámat” kifejezést, mivel ez már számomra nem egy munka, hanem egy életforma. Életforma, mert ezzel kelsz, fekszel és teljesen átszövi az életed.

Amikor nem „dolgozok” Spotify lejátszási listáimat frissítem, könyveket olvasok és a barátnőmmel beszélgetek a skandináv enteriőr dizájnról.

MÁTÉ

Az első – kimondottan online marketinggel – kapcsolatos projektem 2016 novemberében indult egy instagram oldallal. Ezt szerettem volna népszerűbbé tenni, így az interneten fellelhető marketing tippekből és a saját ötleteimből összegyúrtam egy kezdetleges stratégiát. Ez a technika a legnagyobb meglepetésemre kimagasló eredményeket hozott. A tény, hogy az internet és egy jó stratégia segítségével több tízezer emberhez jutottam el, akkora hatást gyakorolt rám, hogy úgy éreztem, ezt hivatásszerűen kell űznöm a jövőben.

Turbó fokozatra kapcsolva blogok, könyvek, majd különféle képzések és tréningek segítségével kezdtem el képezni magam, hogy kitanuljam az online marketing csínját-bínját.

Az igazi nagy BOOM nem sokáig váratott magára – a többi pedig már csak történelem. 🙂

Ahogy “másik” Dávid tökéletesen kifejtette, ez már számomra is inkább életforma, mintsem egy munka. Másképp nem is működne az egész ilyen olajozottan és hatékonyan. Az érzés pedig, hogy ezzel a tevékenységemmel mások életét tehetem határozottan jobbá, megérte a belé fektetett energiát.

Szabadidőmben általában valamelyik hobbi projektemet csiszolom, vagy zenélek.

* Nos igen, a nevekkel egy kicsit bajban vagyunk… ha Te is Dávid vagy és meg akarsz szivatni, akkor mindenképpen jelentkezz!

© 2019 BOOM Marketing | Minden jog fenntartva!

Send this to a friend