KERESSÜK

Projektmenedzser munkatársunkat

Fő feladat: minőségellenőrzés, ügyviteli feladatok ellátása, napi teendők kontrollja, workload menedzselése.

Te vagy a mi emberünk, ha…

…az alábbiakat olvasva egyből magadra ismersz.

Önálló munkavégzés

Fontos tudnod, hogy ez nem egy szokásos munkahely, ugyanis nálunk nem lesz “főnököd”, aki fél szemmel állandóan azt lesi, hogy éppen dolgozol-e vagy sem. Kiemelkedően fontos tehát az önálló és lelkiismeretes munkavégzés.

Alaposság

Mivel a fő feladatköröd a „minőségellenőrzés” lesz, ezért nagyon fontos, hogy kellően alapos legyél. Ha a csapatból bármelyikünk megcsúszna egy teendővel vagy elsiklana egy kósza email fölött, akkor Te leszel az, akinek ezt észre kell vennie.

Tökéletes időmenedzsment

Mivel sok különböző projektet kell majd átlátnod, így kiemelkedően fontos a megfelelő időmenedzsment, a multitasking és a beérkező munkák priorizálása is.

Kiemelkedő kommunikációs készség

Mivel a munkád nagy része a kommunikációra épül (mind az ügyfelek, mind a csapattagjaink felé), ezért a kiemelkedő írásbeli és szóbeli kommunikációs készség alapvető feltétele a pozíció betöltésének.

Proaktivitás, őszinteség

Ha elrontunk valamit, azért vállaljuk a felelősséget és tanulunk a hibáinkból. Ezt természetesen Tőled is elvárjuk majd, de ami még ennél is fontosabb az a proaktivitás, hiszen így csökkenthetjük a hibázási lehetőségeket.

ELŐNY: Monday.com ismerete

Ha ismered már a Monday.com névre hallgató projektmenedzsment szoftvert az nagy előny lehet, hiszen a munkád nagy részét itt kell majd végezned. Ha nincs még ilyen ismereted az sem gond, megtanítunk. :)

Ezt nyújtjuk mi

1. Fiatalos, fejlődő csapat

Büszkék vagyunk rá, hogy a BOOM Marketing nem csak egy munkahely, ahol “leülöd” a napi 8 órát… mindnyájan folyamatosan fejlesztjük magunkat és a csapaton belül teljesen nyitott a kommunikáció. Nálunk nem csak egy “robotmunkás” leszel, hanem tényleg 100%-os tagja a csapatnak.

2. A világ legjobb marketingeseitől tanulhatsz

Nyugi, nem magunkra gondoltunk… 🙂 2019 elején hivatalosan is HubSpot Agency Partnerré váltunk (hazánkban az elsők között), így minden tudást és tapasztalatot megkapsz, amit a világ legjobbjai tudnak adni.

3. Rugalmas munkaidő + távmunka

Sokan csak álmodoznak a távmunkáról, mások viszont egyenesen irtóznak tőle. Azt tudnod kell, hogy ha velünk fogsz dolgozni bárhonnan megtehed azt, ráadásul hivatalos “munkaidőd” sem lesz. Nálunk csak feladatok és határidők vannak.

4. Előrelépési lehetőség

Mindig is egy nemzetközileg is elismert ügynökség felépítése volt a célunk, ami felé egészen jól haladunk. Évről-évre növekszünk, így ha jól teljesítesz az utánad következő szuperhősökért akár közvetlenül te is felelhetsz.

5. „Versenyképes” fizetés

Igen, igazi sablonszöveg, de ez az igazság. Ha jól teljesítesz, akkor nagyon jól fogsz keresni, emellett pedig elhalmozunk minden szükséges szoftverrel és tudással, ráadásul kötött munkaidőd sem lesz.

6. Rugalmas együttműködés

Nekünk a tökéletes csapattag megtalálása a legfontosabb, úgyhogy bátran jelentkezz akkor is, ha esetleg kezdetben alvállalkozóként szeretnél besegíteni, vagy nincs azonnal napi 8 órád a projektjeinken dolgozni.

Mit csinál egy inbound marketing ügynökség?

A kezdetekben csak Facebook kampányok kezelésével foglalkoztunk, de láttuk, hogy mekkora az igény az ettől komplexebb megoldásokra is.

Így a működésünk második évében elkezdtünk építkezni. Az online marketing egyre több és több területébe tanultunk bele, hogy az ügyfeleinknek egy sokkal teljeskörűbb szolgáltatást tudjunk nyújtani.

Ma már az online eszközök nagy részét ismerjük és használjuk, így néhány ügyfélnél tényleg igazán komplex folyamatokat tervezünk, építünk és menedzselünk.

A Te feladatod elsősorban a „minőségellenőrzés” lesz.

Mire számíthatsz nálunk?

Nem titkolt célunk, hogy (első körben) rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a magyar piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: igyekszünk olyan színvonalú szolgáltatást nyújtani, amit senki más a piacon (legalábbis a mi kategóriánkban).

És pontosan itt jössz Te a képbe, hiszen a „minőségellenőrzés” az egyik legfontosabb lépés a munkánk során.

Ez tehát a rövid távú célunk, hosszabb távon viszont szeretnénk “világuralomra törni”!

Na persze nem egy diktatúrát szeretnénk bevezetni, sokkal inkább először országosan, majd nemzetközileg is ismert és elismert ügynökséggé szeretnénk válni.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Mi vár rád, ha csatlakozol hozzánk?

Először is egy szuper csapat, ami reményeink szerint még tovább fog bővülni. Nagyon-nagyon válogatósak vagyunk a munkatársaink terén, így ha kiválasztunk biztosra veheted, hogy egy profi, összetartó és támogató közösség része leszel.

100%-osan támogatunk mind szakmailag, mind a magánügyeidben. Bármikor szívesen segítünk bármelyik feladatodban és az első pár hónap során kiemelten odafigyelünk majd rád (amíg betanulsz).

Ahogy megismered a folyamatainkat és belejössz a mindennapi feladatokba, úgy egyre több feladatkör vár majd rád. Éppen ezért nagyon fontos, hogy nem robotmunkást keresünk!

Ezek lesznek a feladataid

Mivel Te kifejezetten a projektek menedzseléséért felelsz majd, így lényegében két fő feladatköröd lesz. Kb így oszlik majd meg az időd.

Ahogy többször is olvashattad már, az időd nagy részében a „minőségellenőrzéssel” kell majd foglalkoznod.

Ez azt jelenti, hogy át kell látnod a teljes képet (a projektmenedzsment szoftverünk segít majd ebben) és Neked kell kiszúrnod, ha bárhol hiba csúszna a gépezetbe.

A „taskolás” szintén a fő feladatköreid tartozik majd. Ez azt jelenti, hogy tudnod kell feladatokat kiosztani, részletes briefeket írni és határidőket betartani (vagy betartatni).

Ezen túl aktívan is részt veszel majd az új ügyfelek onboardingolásában, ahol Te fogod majd meghatározni, hogy melyik projektnek ki legyen a felelőse.

Nálunk a folyamatos tanulás alapvető része a cégkultúrának, így ezt Tőled is elvárjuk majd.

Remélhetőleg érdekel annyira téged is ez a téma, hogy a szabadidődben is foglalkozol vele, de ezt természetesen nem várhatjuk el, így a munkaidőd egy részét erre is fordíthatod. Rengeteg hasznos anyagot szereztünk már be, amihez hozzáférést kapsz majd.

Végül pedig segíthetsz a BOOM-os dolgainkban is – ami egyébként nem kötelező – de úgysem akarsz majd kimaradni belőle. Közösen tervezgetjük a következő kampányokat, találjuk ki a landingeket és fejlesztünk új termékeket… hidd el, izgalmas lesz! 😉

Projektek menedzselése ─ 65%
65%
Új ügyfelek onboardingja ─ 25%
25%
Önképzés ─ 10%
10%
BOOM-os dolgok ─ 10%
10%

*Igen, tisztában vagyunk vele hogy ez 110%… maximalisták vagyunk, na.

Ilyen - és ehhez hasonló - cégekkel fogsz dolgozni

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

Tetszik a lehetőség?

Jelentkezz az alábbi űrlapon keresztül!

Ha ismersz már minket akkor biztosan tudod, hogy szeretjük a rendszereket és az automatizálást, ezért ezt a kiválasztási folyamatot is így alkottuk meg. A következőket kell tenned.

1. lépés

Add le a jelentkezésed az alábbi űrlap kitöltésével.

2. lépés

A következő oldalon egy pár alap kérdés fogad majd. Semmi komoly, csak az alapok. Kérlek ezeket azonnal töltsd ki, különben nem tudjuk értékelni a jelentkezésedet. Ez kb 5-10 percet igényel.

3. lépés

Kapsz egy “komolyabb” feladatot, ami kb 10-20 percet vesz igénybe. Ezt nem kell azonnal megcsinálnod, lesz rá 3 napod!

HR Projektmenedzser - 1. lépés

Ismerd meg a csapatot

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Eszenyi Dávid

COO

Kiss Gergő Balázs

Account Manager

Adorján Flóra

Social Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Simon Tibor

Graphic Designer

Bódis Eszter

Campaign Manager

Puskás Máté

Campaign Manager

Balogh Dávid

CEO

Szilágyi Kata

COO

Dankó Renátó

PPC team leader

Demjén Csenge

Kampánymenedzser

Csíki Tamás

Kampánymenedzser

Sári Andrea

Email marketing specialista; Kampánymenedzser

Petrás Balázs

Kampánymenedzser

Kaluzsa Melinda

Grafikus

Sabján Gergely

Kampánymenedzser

2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat