25 tartalommarketing tipp, amit minden online marketingesnek ismernie kell!

25 tartalommarketing tipp

Imádom a tartalommarketinget.

A jó minőségű tartalmaknak köszönhetem, hogy pár hónap blogolás után sikerült elindítanom a saját online marketing ügynökségemet, és hogy végre főállásban is azt csinálhatom, amit imádok. Sőt, a legjobb 4-5 cikkem hónapról-hónapra egyre több bevételt termel, mindezt anélkül, hogy egyáltalán hozzá kellene nyúlnom.

Habár hazánkban még csak napjainkban kezd egyre népszerűbbé válni, tőlünk nyugatabbra a cégek okosabb része már jópár éve ontja magából a hasznos tartalmakat.

Természetesen nem azt mondom, hogy a tartalommarketing valamiféle csodafegyver, amivel holnapra milliárdos leszel… sőt, ez egy erősen hosszútávú stratégia. De ha jól csinálod, és van mellé egy tökéletes inbound marketing stratégiád, akkor szinte lehetetlen, hogy pár hónapon belül ne térüljön meg a belefeccölt idő.

Most összegyűjtöttem neked 25 tippet, amiket megfogadva még gyorsabb megtérülést csikarhatsz ki a tartalmaidből. Nem is húzom tovább az időt, jöjjön a legelső…

AJÁNLOTT CIKK: Mi az az inbound marketing?

1. Legyen kivételesen jó minőségű az, amit csinálsz

Az magától értetődő, hogy csakis jó minőségű tartalmat érdemes készítened. Felesleges összecsapni egy-egy cikket, mert egy kis plusz idő ráfordításával sokszorosát hozza még vissza neked hosszútávon.

Ezen cikk írásának pillanatában a BOOM-on például már 40 cikk található meg, és minden egyes cikkel 8-10 órát töltök el (ebben már benne van a kutatás és a terjesztés is). Azzal, hogy ezt a heti 1 munkanapot a cikkekre áldozom sok azonnali bevételről mondok le (így kevesebb ügyfelet tudok bevállalni), de pár hónapos/éves távlatban többszörösét hozzák majd vissza ezek a cikkek.

Amire még nagyon érdemes figyelned, az a megjelenés és helyesírás. Amikor csak tudok saját készítésű grafikákat használok a posztokban és minden egyes cikkemet átnézetem, hogy ne maradjon benne semmiféle hiba.

2. A tartalmaid legyenek specifikusak és relevánsak

Ha azt akarod, hogy szeressék a cikkeidet, akkor oda kell figyelned arra, hogy mindig csak egy olyan apró témát dolgozz fel, amire biztosan kíváncsiak az olvasóid.

Ez a cikk például a tartalommarketingről szól és azért született meg, mert tudom, hogy nagyon sok olvasóm online szerzi a vásárlóit, a tartalommarketing pedig több (saját) bizniszünkben is kiemelkedően fontos szerepet játszik (nem csak a BOOM Marketingben, hanem több webshopunkban is).

3. Tűzz ki SMART célokat

Írtam már cikket a SMART célokról is. Ezek lényegében olyan kitűzött mérföldkövek, melyek (a definíció alapján) specifikusak, mérhetőek, elérhetőek, relevánsak, és időhöz kötöttek.

smart célok

SMART cél például az, hogy 2.000 főt szeretnék összegyűjteni az e-mail listámon az év végére. Ez:

  • specifikus, hiszen egyértelmű miről van szó
  • mérhető, mert pontosan tudom, hogy hol járok az úton
  • elérhető, csak kitartás kell hozzá
  • releváns, hiszen minden biznisz életében fontos egy lista
  • és időhöz kötött, mert csak év végéig van időm.

A SMART gólok segítenek a céljaid megvalósításában, és ha valamiért mégsem sikerülne elérni egy-egy célt a kitűzött időpontban, akkor is ki tudod elemezni, hogy meddig jutottál és hol rontottad el.

AJÁNLOTT CIKK: “Hogyan számold ki a tartalommarketing megtérülését?”

4. Adj értéket… méghozzá INGYEN

Tudod mi a legértékesebb dolog, amit a potenciális vásárlóidtól kaphatsz?

Nem, nem a pénz… az IDŐ!

Akkor tudod, hogy jó az amit csinálsz, ha a követőid időt áldoznak arra, hogy elolvassák a cikkeidet vagy megnézzék a videóidat. Vagy ha hajlandóak arra, hogy megadják az e-mail címüket az e-bookodért cserébe, és időt töltenek azzal, hogy elolvassák.

Sokan csak arra mennek, hogy minél több legyen az eladás és az azonnali profit, ami egy idő után általában rosszul működik. Szerintem sokkal többet ér a kapcsolat és a bizalom, ami egy-egy cikk, videó vagy podcast során alakul ki a közösséggel.

AJÁNLOTT CIKK: Így építs kapcsolatot a vásárlóiddal!

5. Tereld az olvasókat a vásárlói útvonaladon

Tapasztalatból mondom, hogy a tartalommarketing (ötvözve egy pár másik online marketinges stratégiával) lesz a leghatékonyabb eszközöd a leadek és a vásárlók generálásában.

Ha a tervezés során jól felépítetted a vásárlói útvonaladat (angolul buyer’s journey-ként találod meg), akkor már nincs más dolgod, mint olyan tartalmakat gyártani, ami pontosan azt a réteget vonzza be, akit te el szeretnél érni.

Ha például Google Ads hirdetési tréningeket árulsz, akkor írj egy cikket a “30 hiba, melyek miatt veszteségesek az Ads kampányaid” címmel. Hirdesd meg ezt a cikket, és biztos lehetsz benne, hogy a kattintók 90%-a pontosan a célközönségedbe tartozik.

Ha pedig már olvassák a bejegyzésedet, ne hagyd őket csak úgy elmenni… ajánlj fel nekik egy ingyenes e-bookot (ami szintén témához kapcsolódik), vagy kínáld meg őket egyből a tréningeddel!

AJÁNLOTT CIKK: Örökzöld Facebook kampányok – így készíts folyamatosan bevételt termelő hirdetéseket

6. A hosszabb mindig jobb…

Mármint érted… cikk!

Általánosan megfigyelhető (minden iparágban), hogy a hosszabb, tartalmasabb cikkek minden szempontból jobban teljesítenek. Már az is hatalmas plusz, hogy az olvasók is jobban szeretik a hosszú cikekket (mert ha jól vannak megszerkesztve, ezek a ténylegesen hasznos írások), de azt sem hagyhatjuk figyelmen kívül, hogy manapság már a különböző közösségi oldalak (például a Facebook) is olcsóbban engedi kiemelni a tartalmas cikkeket.

Az pedig ugye már csak hab a tortán, hogy a Google is ezeket a tartalmakat részesíti előnyben a természetes találati listában, így egy hasznosan megírt, jól megfogalmazott és keresőoptimalizált cikk simán elérheti a TOP 3-at egy pár hónap alatt.

Az alábbi grafikon például mindent elmond a tartalommarketing előnyeiről.

Tartalommarketing számokban

Jól látható, hogy egy-egy kulcsszóra keresve a Google TOP 3 általában közel 2.000 szavas cikkekből áll, míg az első oldal végén a “csak” 1.700-1.800 szavas cikkek kaptak helyet. Ebből is egyértelműen látszik, hogy pár száz szón is hatalmas mennyiségű forgalmat lehet nyerni vagy bukni.

7. Tudd, kinek írsz

Azt már biztosan tudod, hogy bármilyen marketingkampányt is indítasz, azt érdemes egy adott célcsoportra szabni… ezt a célcsoportot pedig legegyszerűbben a buyer personák segítségével kaphatod meg.

“A buyer persona egy olyan fiktív személy, amelyet valós adatok alapján építünk fel. Maga a buyer persona ténylegesen nem létezik, de ha alapos piackutatással, pontos (és bőséges) információhalmazból építed fel „őt”, akkor a persona valós embereket képvisel, és így már tudsz vele dolgozni.”

Sokan úgy gondolják, hogy az ő célközönségük “mindenki”, mert konkrétan bárkinek szüksége lehet az adott termékre/szolgáltatásra… ez pedig hatalmas tévedés.

Ha például prémium minőségű, kizárólag házi- és bioalapanyagokból készítesz kenyeret, akkor hibásan azt feltételezheted, hogy mindenkinek hirdetned kell, hiszen kenyeret mindenki eszik. Ellenben egy jó marketinges tudja, hogy nem mindenki eszik kenyeret, ráadásul aki eszik is, nem biztos hogy meg tudja/akarja fizetni a prémium terméket… és akkor a gluténérzékenyekről még nem is beszéltünk.

Ha ez a pékség csak úgy elkezdene hirdetni a vakvilágba (mondjuk 200.000 Ft hirdetési költséggel), simán megeshet, hogy éppen azt a pár százezer embert érné el, akiket egy profi marketinges élből kizárna. És ekkor a pékségnek 0, azaz nulla Ft haszna lenne az egész kampányból.

Látod már miért olyan fontos része a tartalommarketingnek a potenciális vásárlóid ismerete?

AJÁNLOTT CIKK: Mi is az a Buyer Persona?

8. Építs linkeket (a természetes módon)

A linképítésről sokaknak még mindig az a black-hat SEO (nem szabályos keresőoptimalizálás) taktika jut eszébe, amikor valaki több ezer nem természetes (spam) linket vásárol azért, hogy megerősítse weboldala erejét és beágyazza magát a Google találati listájának krémjébe.

A linképítésnek van viszont egy teljesen legális változata is, ami a SEO-nak és a tartalommarketingnek is szerves eleme. Ez pedig a white-hat SEO, azaz a minőségi linképítés.

A Google manapság már nem csak egy-egy link erejét veszi figyelembe (hogy milyen erős oldalról mutat link a weboldaladra), hanem azt is nézi, hogy tartalmilag kapcsolódik-e a két oldal. Az ilyen linkek építésének legjobb módja pedig a vendégblogolás.

A vendégblogolás lényegében annyit jelent, hogy más (tartalmilag kapcsolódó) oldalakra írsz egy-egy cikket, cserébe pedig kapsz egy linket a saját weboldaladra. Így új olvasókat érhetsz el, és a Google szemében is értékesebb lesz majd a honlapod.

9. A headline-on múlik (sok)minden

A headline (főcím) a blogposztok egyik legfontosabb eleme. Sőt, nem csak a blogposztoknál van jelentős szerepük, de a Facebook hirdetéseknél és az Instagram hirdetéseknél is sorsdöntő lehet egy jól (vagy éppen rosszul) megírt headline.

Nem túlzás ha azt mondom, hogy a headline minden esetben jobban befolyásolja az oldalad látogatottságát, mint maga a cikk. Egy jól hangzó, kíváncsiságot ébresztő headline rengeteg kattintást hozhat a weboldaladra, attól függetlenül, hogy van-e mögötte bármilyen értelmes tartalom vagy sem. (Az már más kérdés, hogy ha nem azt nyújtod, amit a headlineban ígérsz, akkor az olvasók eléggé dühösek lesznek.)

10. Hordozd tenyereden a követőidet

Ha valaki feliratkozott a listádra, letöltötte az e-bookodat, bekövetett Facebookon vagy netalán már vásárolt is nálad, akkor mindenképpen próbáld ezt nekik megköszönni valamilyen módon.

Például írhatsz egy cikket, amihez csak ők férhetnek hozzá. Csinálhatsz egy akciót, amit tényleg csak a leghűségesebb követőid használhatnak fel. Vagy egyszerűen felajánlhatsz nekik valamit, aminek biztosan örülnének.

Egy a lényeg, ha valaki megtisztelt téged a bizalmával és a folyamatos figyelmével, akkor igyekezz meghálálni azt.

11. Törekedj a rendszerességre

A tartalommarketing pontosan olyan, mint egy edzésprogram vagy egy diéta. Ha hiányzik belőle a rendszeresség, akkor egyszerűen kudarcra van ítélve.

A tartalommarketing stratégiád kialakításakor úgy lődd be a tartalomgyártást, hogy még biztosan legyen elég időd a kitűzött célok megvalósítására. Ha például teljes munkaidő mellett vágsz bele a saját projektedbe, akkor tervezz be heti 1 hosszabb minőségi cikket. A kezdeti lelkesedés során lehet, hogy többet is meg tudsz csinálni, de hidd el, a lendület hamar elfogy… sokkal jobban jársz, ha biztosan elérhető célokat tűzöl ki magad elé.

12. Tedd egyszerűvé a megosztást

Ahhoz, hogy minél több emberhez eljussanak a cikkeid, két fő dolgot kell jól csinálnod:

  1. Költséghatékonyan és eredményesen hirdetni azokat Facebookon
  2. Kihasználni a social media erejét

Ha valakinek annyira tetszik valamelyik cikked, hogy szívesen megosztaná azt valamelyik barátjával, akkor legalább annyit tegyél meg, hogy a lehető legkényelmesebbé teszed neki ezt a folyamatot.

Helyezz el egykattintásos megosztás gombokat az oldalsávban vagy a cikk végén, és kérd meg az embereket, hogy terjesszék az igét. Nekünk bevált, nálad is működni fog!

13. Használd fel a tartalmaidat újra és újra

A már kész tartalmak újrafelhasználása az egyik legjobb (ha nem a legjobb) trükk a tartalommarketing eszköztáradban… és ez az, amin nekünk még bőven dolgoznunk kell.

Gondolj csak bele, hogy ha egyszer eltöltesz 8-10 órát egy cikk megírásával, akkor miért hagynád azt veszni egyetlen egy posztolás után? Az az alap, hogy a legjobban teljesítő tartalmaidat újra és újra kiposztolod a követőidnek (pár hetes kihagyásokkal), de ez a tartalom újrafelhasználásának csupán a kezdete.

GaryVee tartalommarketing

A tartalommarketing egyik legnagyobb királya kétségkívül Gary Vaynerchuk (másnéven GaryVee), akinek egy egész csapata van kizárólag arra, hogy a személyes márkáját építsék… de komolyan, 9 fő csak ezen dolgozik, méghozzá teljes munkaidőben. Ők viszont mesterien használják ki a tartalommarketing minden csínját-bínját.

Ha leforgatnak egy 45 perces videót Youtube-ra, akkor abból lesz egy ugyanilyen hosszú podcast, több pár perces FB videó, több tucat kép az Instára, és legalább egy-két blogbejegyzés. Így egyetlen 45 perces videóból máris 1-2 hétre elegendő tartalmuk van.

AJÁNLOTT CIKK: Mi az az inbound marketing?

14. Koncentrálj 1-2 social media platformra

Tudom, tudom… mindig csak azt hallani, hogy legyél jelen ahol csak lehet, pumpáld a tartalmat, aztán majd lesz valami. Ez nagyon szépen hangzik, feltéve hogy van elegendő erőforrásod ahhoz, hogy jelen legyél az összes social media platformon (akár idő, akár pénz).

Mivel legtöbbünknek sajnos nincs (nekünk sincs), ezért választanunk kell, hogy mire fordítjuk a drága időnket… mi pedig úgy döntöttünk, hogy a Facebookra fekszünk rá, mert jelenleg az hozza számunkra a legtöbb hasznot.

Ez természetesen mindenkinél változó, de ökölszabály, hogy a hazai piacon a Facebookon van jelen a legnagyobb tömeg, néhány iparágban viszont érdekes lehet az Instagram is (egészséges táplálkozás/életmód, különleges ételek, kézműves termékek, stb). Végülis bármi jól mehet Instán, ami vizuális tartalom.

Azt tanácsolom először fókuszálj egy social platformra, aztán ha azt már rutinosan használod, akkor terjeszkedhetsz egy másikra is.

AJÁNLOTT CIKK: Profi Facebook kommunikációs stratégia 7 lépésben

15. Építs brandet

A tartalommarketinged teljesítményét sokféleképpen mérheted (például olvasók, érdeklődők vagy vevők száma), mégis van egy kiemelkedően fontos része a stratégiának… a branding.

Biztos sok helyen olvastad már, hogy márkát kell építened… ez pedig nem véletlen. Minél több (és erősebb) konkurenciád van a piacon, annál nagyobb szerepet kap egy erős márka. A márkád lesz az, ami megkülönböztet téged a többiektől. Ez lesz az, ami miatt a potenciális vásárlóid végül téged választanak majd, még akkor is, ha a másik jobb szolgáltatásokat nyújt.

Ne feledd, az ember sokkal szívesebben köt üzletet olyannal akit ismer, mint egy vadidegennel!

16. Használd ki az influencerek ismertségét

Tőlünk nyugatabbra hatalmas biznisz, de szerencsére a hazai piacon is kezd körvonalazódni az influencer marketing fogalma. Ez lényegében annyit tesz, hogy nem direktben reklámozol a vevőknek, hanem egy-egy “hírességen” keresztül éred el a célközönséged.

Ehhez természetesen nagyon oda kell figyelned rá, hogy kit kérsz fel a termékeid reklámozására, hiszen könnyen melléfoghatsz… például lehet nem a legjobb ötlet Fekete Pákóval népszerűsíteni a következő helyesírási szótárat.

Az influencer marketing leginkább Instán menő, és általában nagyon jó megtérülést lehet elérni vele, mert sok influencer megelégszik az ajándék termékekkel/szolgáltatásokkal is.

17. Ne sajnáld az időt a kulcsszókutatástól

Ha szeretnél idővel a Google organikus találati listájáról is látogatókat szerezni (méghozzá ingyen), akkor nem szabad összecsapnod a kulcsszókutatást sem.

A cikk elején már írtam, hogy nekem egy poszt megírása a BOOM-ra általában 8-10 óra… a poén az, hogy ebből az írás maximum 4-5 óra. A maradékban formázok, terjesztek, és kutatást végzek. Minden egyes cikk megírása előtt leülök, és legalább 1-2 órát eltöltök a téma megkeresésével, a kulcsszavak csekkolásával és a források felkutatásával.

Ez néha felesleges időpazarlásnak tűnhet, de ne feledd: ez minden cikknek az alapja! Ha erre nem szánnék elég időt, akkor nem csak összeszedetlen posztokat írnék, de jó eséllyel nem is érdekelné a célközönségemet. Véleményem szerint nem ez az egy-két – kutatásra szánt – óra az elvesztegetett idő, hanem az a pár óra, amikor csak úgy összecsapsz egy cikket.

18. Adj, és ne eladj

Talán az egyik leghasznosabb tipp, főleg akkor, ha még új vagy a piacon.

Azt hiszem azt egyhangúlag kijelenthetjük, hogy nem szeretjük, ha el akarnak adni nekünk. Legtöbbünkben ösztönösen beindul egy védekezési reakció, ha valaki odalép az utcán és belekezd egy sales dumába… de ugyanez a védekezés általában nincs meg az ismerősökkel szemben.

Te például kinek a véleményére hallgatsz? Az utcán sétáló áruséra, vagy a legjobb barátodéra?

Sokkal könnyebb úgy eladnod valamit, ha már ismered a vevőt… ezt pedig úgy tudod legkönnyebben megtenni, ha eleinte csak adsz. Egyszerűen csak adj, önzetlenül és bármiféle viszonzás elvárása nélkül.

19. Fordíts időt az elemzésre is

Az előbb már beszéltünk a kutatásról, ami egy rendkívül fontos rész a tartalommarketing esetében. Igen ám, de van még egy nagyon fontos (és gyakran unalmas) feladat: az elemzés.

Minden jó marketinges rendszeresen használja legalább az Analyticset, de jó esetben akár több eszközt is (ugye te is?).

Én például rendszeresen kielemzem hány látogatót, leadet és vásárlót hozott egy-egy cikk, és felmérem, hogy mekkora potenciál van az adott tartalomban. Ha már alapból jól teljesít a keresőben, akkor rászánok még egy kis időt a pofozgatásra, és megpróbálom azt bejuttatni a TOP 3-ba.

20. Készíts örökzöld és aktuális tartalmakat is

Sokan elkövetik azt a hibát, hogy mindig csak az éppen aktuális dolgokról írnak. Az örökzöld tartalmakban viszont az a szép, hogy elég egyszer foglalkozni velük, aztán viszont éveken keresztül futószalagon szállítják majd neked a leadeket és a vevőket.

Ilyen például az Örökzöld Facebook kampányokról írt örökzöld cikkem. Érted, írtam egy örökzöld cikket az örökzöld kampányokról.

örökzöld tartalom meme

Plusz 1 tipp: használj mémeket!

AJÁNLOTT CIKK: “Tartalommarketing kisokos – így kezdd a tartalomgyártást!”

21. Légy közvetlen

“Ön kérem töltse már le ezt az elektronikus könyvemet, mert Önnek ez hatalmas segítség lesz az Ön piacán folyó küzdelemben… Ön.”

Nem hangzik túl jól, ugye?

Na jó, kicsit talán eltúloztam, de érted a lényeget.

Az olvasók 99%-a a közvetlenséget díjazza, főleg az interneten. Én is igyekszem közvetlen stílusban írni a cikkeimet, és tapasztalataim alapján sokkal jobb kapcsolat alakul ki így köztünk, mert olyan érzés az egész, mintha csak egy kávé mellett beszélgetnénk.

22. Egyértelműen mutasd meg, mi a következő lépés

Minden jó marketinges ismeri a CTA-k fontosságát.

Ha készítettél már online marketing kampányt akkor biztosan te is tudod, hogy az emberek általában csak bolyonganak az interneten. Elolvasnak egy cikket, megnéznek egy videót vagy éppen likeolnak valamit, de eszük ágában sincs vásárolni (vagy letölteni) valamit… főleg Facebookozás közben.

A jól elhelyezett CTA-k segítségével viszont irányíthatod a figyelmet, mégpedig oda, ahová te szeretnéd.

Most például olvasod ezt a cikket, és nem is gondolsz rá, hogy letöltsd az e-bookunkat, ami megtanít ultraprofi Facebook hirdetéseket készíteni. Most már megfordult a fejedben, de inkább figyelmen kívül hagyod…

Sikeres Facebook hirdetesek receptje

Én viszont azt mondom töltsd le, megéri! (Ez a CTA)

Jó, talán ennyire agresszívan már nem érdemes nyomulnod, de érted a lényeget.

(De komolyan… töltsd már le!)

23. Kérj segítséget

Egyszerű tipp, mégis rengeteget dobhat a tartalmaid minőségén.

Ha nem akarsz proof readerre költeni, akkor kérd meg a párodat (vagy egy megbízható barátodat), hogy fussa át minden egyes cikkedet publikálás előtt. Nem is kell értenie az adott témához, egyszerűen csak vadássza le a helyesírási hibákat, és máris emelted a cikkeid színvonalát az olvasók szemében.

24. Használd a 80/20-as szabályt a tartalommarketingben is

Talán már hallottál a 80/20-as szabályról, vagy másnéven a Pareto-elvről. A Wikipedia szerint:

A Pareto-elv, más néven a 80–20 szabály kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza.

Elsőre meglepő lehet, de ez a szabály szinte az élet összes területére alkalmazható. Lehetséges, hogy a marketingköltséged 20%-a hozza a bevételeid nagy részét? Vagy hogy a szolgáltatásaid/termékeid töredékéből van a legtöbb bevételed?

Egy biztos: a tartalommarketing esetében is egyértelműen megfigyelhető a Pareto-elv. Nálunk például jelenleg 40 db publikált cikk található a blogon… kitalálod hányból érkezett a leadek és megrendelők 85%-a? 5 cikkből!

Neked is azt javaslom, hogy mikor elkezdesz blogolni, kezdetben írj többféle (releváns) témáról. Az első pár cikk után látni fogod, hogy melyik téma vonzza be a legtöbb (és legjobb minőségű) olvasókat, és amint ez megvan, ezerrel elkezdheted a tartalomgyártást az adott topikon belül.

25. Haladj a korral

Az online marketing manapság már egy komplett szakma, amiben nagyon könnyű lemaradni, ha nem követed a trendeket hétről-hétre. Ha saját magad viszed a céged marketingjét, akkor nem engedheted meg magadnak azt a hibát, hogy akár csak hetekkel/hónapokkal is lemaradj.

Nem túlzok ha azt mondom, hogy naponta 1-2 órát azzal töltök, hogy képbe kerüljek az online marketing világában zajló eseményekkel és továbbképezzem magam. Persze én főállásban foglalkozom a marketinggel, és úgy érzem ez a minimum, hiszen a saját ügynökségemet vezetem… sokszor viszont még ez az idő is kevés ahhoz, hogy az összes területen naprakész legyek.

Ne feledd: a piac dönt, és a piac minden esetben kegyetlen!

Összefoglalás

Remélem hasznosnak találtad ezt a cikket is, és ha eddig nem is foglalkoztál a tartalommarketinggel, akkor most meghoztam a kedved hozzá.

Tapasztalatból beszélek amikor azt mondom, hogy 95%-ban az általam írt cikkek (és a mögöttes stratégia) segítettek abban, hogy beindítsam a saját ügynökségemet. Hidd el, ha ezt a 25 tippet megfogadod, rövid időn belül hozzád is ömleni fognak a látogatók és a visszajáró olvasók.

Ha tetszett a cikk, kérlek nyomj rá egy like-ot, vagy légy megosztó! Nekünk ez tényleg hatalmas segítség. 🙂

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, én Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több online vállalkozást is elindítottam az ügynökség mellett, főleg webshopokat. Az így szerzett tapasztalataimat szeretném megosztani Veled a BOOM blogon (főleg inbound marketing és sales témakörben).

2 hozzászólás

  1. Attila

    SZiasztok
    Valami sablon, vagy színbeállítás el van csúszva, mert a felyezetek betűi sárgák a narancssárga dobozban.

    Válasz
  2. Balogh Dávid

    Szia Attila,

    Köszi a heads up-ot, javítottuk! Költözés után több cikknél is összekavarodott a régi és az új CSS kód, ez okozta a hibát. Még egyszer köszi! 🙂

    Üdv,
    Dávid

    Válasz

Egy hozzászólás elküldése

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük