BOOMCast #10 – A DISC használata az értékesítés során Marjai Viktorral

BOOMCast 10. adás - A DISC használata az értékesítés során Marjai Viktorral

Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy hogyan használhatod a DISC módszertant az értékesítési folyamataid hatékonyabbá tételére.

Ne ijedj meg, nem csak direkt sales esetén alkalmazható ez a módszertan. Több olyan példát is hoztunk, amit akár webáruház-tulajdonosok is sikeresen beépíthetnek a folyamataikba.

Ez a téma számomra is újdonság volt, így meginvitáltam egy beszélgetésre Marjai Viktort, aki az Üzlet és Kommunikáció alapítója és nem mellesleg kommunikációs viselkedési stílus szakértő.

Viktor több ízben is tartott már oktatást a Grow with Google Hungary keretein belül, ráadásul nemrég egy könyvet is írt (ez a Főnökkezelési kézikönyv).

Az adásban több valós példát is hoztunk, de Viktor nem fukarkodott a gyakorlatias tippekkel sem (sőt, még az is kiderült, hogy Dávid melyik típusba tartozik).

EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:

  • Hogy mégis mi az a DISC és mik a kommunikációs viselkedési stílusok?
  • Milyen típusok vannak, melyikre mi jellemző?
  • Miért hasznos Neked vállalkozóként, hogy ismered ezeket?
  • Hogy ismerd fel az ügyfeleid, kollégáid stílusát?
  • Honnan tudod, hogy te milyen vagy? 
  • Hogyan lesz ebből Neked több profitod?
  • Hogyan használd ezt a módszertant online vállalkozóként?

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Vendég: Marjai Viktor
Házigazda: Balogh Dávid

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Az adásban említett DISC tesztet pedig itt éred el: https://irodista.hu/discteszt

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük