BOOMCast #11 – Google Ads Performance Max… ez lenne a jövő!?

BOOMCast 11. adás - Google Ads Performance Max... ez lenne a jövő!?

Hallottál már a Performance Max-ról?

Ez a Google Ads legújabb üdvöskéje – lényegében egy új kampánytípus – ami jó eséllyel a feje tetejére állíthatja az online marketing piacot.

Nagyon úgy néz ki, hogy az elmúlt 5-6 évben jól megszokott “rend” borulni fog, hiszen változnak az erőviszonyok.

A 2000-es években a Google kétségkívül dominálta az online fizetett hirdetési piacot, majd a Facebook térnyerésével – és a hirdetési rendszer folyamatos fejlődésével – a Facebook olyan 2015-2016 környékén átvette az uralmat.

A Facebook tehát a legtöbb esetben vitte a hatékonyságbeli prímet és elképesztő eredményeket lehetett vele elérni.

Most viszont egyre inkább úgy látjuk, hogy a Google ismét átveheti a vezetést, ami megintcsak hatalmas felfordulást hozhat az online hirdetési piacon.

EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:

  • Hogy mégis mi az a Performance Max (röviden csak PMax)
  • Hogy hogyan működnek a Performance Max kampányok
  • Hogy hová illenek ezek a Google Ads ökoszisztémában
  • Hogy milyenek az eddigi tapasztalataink
  • És hogy egészen pontosan mi kell ahhoz, hogy Te is elkezdhesd a Performance Max kampányok tesztelését

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük