Hallottál már a Performance Max-ról?
Ez a Google Ads legújabb üdvöskéje – lényegében egy új kampánytípus – ami jó eséllyel a feje tetejére állíthatja az online marketing piacot.
Nagyon úgy néz ki, hogy az elmúlt 5-6 évben jól megszokott “rend” borulni fog, hiszen változnak az erőviszonyok.
A 2000-es években a Google kétségkívül dominálta az online fizetett hirdetési piacot, majd a Facebook térnyerésével – és a hirdetési rendszer folyamatos fejlődésével – a Facebook olyan 2015-2016 környékén átvette az uralmat.
A Facebook tehát a legtöbb esetben vitte a hatékonyságbeli prímet és elképesztő eredményeket lehetett vele elérni.
Most viszont egyre inkább úgy látjuk, hogy a Google ismét átveheti a vezetést, ami megintcsak hatalmas felfordulást hozhat az online hirdetési piacon.
EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:
- Hogy mégis mi az a Performance Max (röviden csak PMax)
- Hogy hogyan működnek a Performance Max kampányok
- Hogy hová illenek ezek a Google Ads ökoszisztémában
- Hogy milyenek az eddigi tapasztalataink
- És hogy egészen pontosan mi kell ahhoz, hogy Te is elkezdhesd a Performance Max kampányok tesztelését
Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!
Az alábbi felületeken éred el az adást: