BOOMCast #4 – 2022 marketingtrendjei (amit Neked is ismerned kell)

BOOMCast 4. adás - 2022 marketingtrendjei (amit Neked is ismerned kell)

Ismét eltelt egy év, ami messze nem mondható átlagosnak.

Az online marketing egyébként is egy elképesztően gyorsan fejlődő és változó iparág, de így utólag kijelenthetjük, hogy a 2021-es év még a szokásosnál is intenzívebb lett.

Az Apple jóvoltából változott a Facebook hirdetési rendszere és instabilabbá vált az email marketing működése is, ráadásul akkor még a megnövekedett versenyről nem is beszéltünk.

Ettől viszont fontosabb így év végén, hogy vajon mire számíthatunk 2022-ben. Ebben az adásban pontosan erről beszélgettünk.

EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:

  • Milyen technikai változásokra számíthatunk 2022-ben
  • Milyen platformokat kell használnod, ha releváns akarsz maradni
  • Miért kell vigyáznod a Tiktokkal
  • És hogy a BOOM Marketing hogyan készül a következő évre

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]