BOOMCast #6 – Évértékelési/évtervezési útmutató + a BOOM Marketing számai

BOOMCast 6. adás - Évértékelési/évtervezési útmutató + a BOOM Marketing számai

Így év végén mi másról is beszélhetnénk, mint az évértékelésről és a következő időszak megtervezéséről.

Dávidék – a szokásos sablon dolgokat mellőzve – beszélgetnek a 2021-es év kiértékeléséről és a BOOM Marketing 2022-es céljairól is.

Természetesen nem csak a célokról és a számokról lesz szó, hiszen a célkitűzés mikéntjére is kitérnek a srácok.

Ezzel a kicsit tervezős, kicsit csapongó, kicsit személyes, kicsit szemléletformáló adással szeretnénk megköszönni Nektek, hogy 2021-ben (is) velünk voltatok.

EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:

  • Mekkora árbevételt realizál a BOOM Marketing 2021-ben
  • Milyen célt tűznek ki maguknak a srácok 2022-re
  • Miért nem elég, ha csupán egy üzleti (pl.: árbevétel) célt tűzöl ki magad elé
  • Hogyan tudsz úgy tervezni, hogy el is érd az kitűzött célokat
  • Miért érdemes alkalmazni a SMART célkitűzés módszereit (és egyáltalán mi az)
  • Mi lesz a BOOMCast csatornával 2022-ben

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük