Így év végén mi másról is beszélhetnénk, mint az évértékelésről és a következő időszak megtervezéséről.
Dávidék – a szokásos sablon dolgokat mellőzve – beszélgetnek a 2021-es év kiértékeléséről és a BOOM Marketing 2022-es céljairól is.
Természetesen nem csak a célokról és a számokról lesz szó, hiszen a célkitűzés mikéntjére is kitérnek a srácok.
Ezzel a kicsit tervezős, kicsit csapongó, kicsit személyes, kicsit szemléletformáló adással szeretnénk megköszönni Nektek, hogy 2021-ben (is) velünk voltatok.
EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:
- Mekkora árbevételt realizál a BOOM Marketing 2021-ben
- Milyen célt tűznek ki maguknak a srácok 2022-re
- Miért nem elég, ha csupán egy üzleti (pl.: árbevétel) célt tűzöl ki magad elé
- Hogyan tudsz úgy tervezni, hogy el is érd az kitűzött célokat
- Miért érdemes alkalmazni a SMART célkitűzés módszereit (és egyáltalán mi az)
- Mi lesz a BOOMCast csatornával 2022-ben
Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!
Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid