BOOMCast #7 – Facebook hirdetések 2022-ben… így hozd ki belőle a legtöbbet!

BOOMCast 7. adás - Facebook hirdetések 2022-ben... így hozd ki belőle a legtöbbet!

Ha futtattál legalább 1-2 Facebook hirdetést az elmúlt pár hónap során akkor már biztosan Te is tapasztaltad, hogy a Facebook az egyik leggyengébb láncszem manapság egy vállalkozás online marketing stratégiájában.

Annyi (kényszer)változás jött 2021-ben, hogy alapjaiban megváltozott az, ahogy a hirdetési platformot használnunk kell.

Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy hogyan tudod 2022-ben is eredményesen használni a Facebookot, mint fizetett hirdetési felületet.

EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:

  • Hogy milyen helyzetből indulunk 2022-ben
  • Hogy mi az az 5 fő tipp, amit jelenleg is sikeresen alkalmazunk több tucat hirdetési fiókban
  • Hogy miért fontos a kreatívok tesztelése
  • És egy pár szoftver tippet is adunk, melyekkel gyerekjáték a különleges kreatívok készítése

AZ ADÁSBAN EMLÍTETT SZOFTVEREKET ITT TALÁLOD:

Ha még több pénzt szeretnél keresni Facebook hirdetésekkel, akkor végezd el a Facebook Mesterkurzusunkat!

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Tartalomjegyzék

Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

[class^="wpforms-"]
[class^="wpforms-"]