Ha futtattál legalább 1-2 Facebook hirdetést az elmúlt pár hónap során akkor már biztosan Te is tapasztaltad, hogy a Facebook az egyik leggyengébb láncszem manapság egy vállalkozás online marketing stratégiájában.
Annyi (kényszer)változás jött 2021-ben, hogy alapjaiban megváltozott az, ahogy a hirdetési platformot használnunk kell.
Ebben az adásban arról beszélgettünk, hogy hogyan tudod 2022-ben is eredményesen használni a Facebookot, mint fizetett hirdetési felületet.
EBBŐL AZ ADÁSBÓL MEGTUDHATOD:
- Hogy milyen helyzetből indulunk 2022-ben
- Hogy mi az az 5 fő tipp, amit jelenleg is sikeresen alkalmazunk több tucat hirdetési fiókban
- Hogy miért fontos a kreatívok tesztelése
- És egy pár szoftver tippet is adunk, melyekkel gyerekjáték a különleges kreatívok készítése
AZ ADÁSBAN EMLÍTETT SZOFTVEREKET ITT TALÁLOD:
Ha még több pénzt szeretnél keresni Facebook hirdetésekkel, akkor végezd el a Facebook Mesterkurzusunkat!
Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!
Házigazdák: Eszenyi Dávid és Balogh Dávid
Az alábbi felületeken éred el az adást.