BÍZD PROFIKRA A HIRDETÉSEIDET…

Teljeskörű Facebook hirdetéskezelés

Úgy érzed nem maxoljátok ki a social media hirdetésekben rejlő lehetőségeket? Akkor éppen itt az ideje, hogy végre Te is láss valamit abból a mesés megtérülésből, amiről mindenki áradozik…

A Te oldaladra állítjuk a Mesterséges Intelligenciát

Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy jelenleg a Facebook birtokolja a világ egyik legtöbb adattal rendelkezdő Mesterséges Intelligenciáját.

Biztosan Te is hallottál már a “Facebook algoritmusáról”, hiszen manapság egyre többször bukkan fel ez a kifejezés a híroldalakon is (ez az, amelyik történelmünk során először győzte le a világ legjobb pókerjátékosait egy játszmában).

Habár még csak most kezdenek szállingózni a pletykák az algoritmusról, egyáltalán nem új keletű a dolog (mi már évek óta használjuk az algoritmust a Facebook hirdetések kezelése során).

És hogy pontosan mire is képes ez a kis csoda?

Nagyon röviden: folyamatosan monitorozza a felhasználók viselkedését, majd ezeket az adatokat felhasználva következtetéseket von le.

“Tök jó, de hogyan segít ez nekem?” – gondolhatod.

Nagyon röviden: hatékonyabban tudsz majd hirdetni. 🙂

A Facebook követőkódjának köszönhetően ma már nem csak azt látja az algoritmus, hogy mit csinálunk a Facebook felületén, vagy hogy ott mit adtunk meg magunkról… már azt is tudja, hogy milyen egyéb weboldalakat böngészünk.

Figyelj, őszintén válaszolj a következő kérdésre: mennyire pontosan tudná valaki meghatározni a Te érdeklődési körödet a böngészési előzményeid alapján?

Például Forbes-t és HVG-t olvasol minden reggel mielőtt lecsekkolod a napi árfolyamokat? Délben elugrasz valami közeli étterembe ebédelni, közben pedig meghallgatsz egy business podcast-et?

Csak Magyarországon több, mint 6 millió ember használja a Facebookot napról-napra.

Ez azt jelenti, hogy az algoritmuson keresztül az ország közel háromnegyedét közvetlenül el tudod érni egy nekik releváns ajánlattal.

Ha jelenleg is futnak kampányaid – és nem tudod, hogy tudnátok-e hatékonyabban is hirdetni – akkor tedd fel magadnak a következő kérdéseket:

Hidd el, pontosan ezek az apróságok azok, melyek eldöntik, hogy ki nyeri meg a hirdetési “háborút”.

Ha csak 1-2%-ot nyersz hatékonyságban minden egyes ponton, az is 10-20%-kal több profitot jelent ugyanolyan költségek mellett.

Hogyan látod, vajon Neked is tudunk segíteni?

Facebook hirdetésekkel elérheted...

...a megfelelő embereket

A Facebook mesterséges intelligenciájának köszönhetően kifejezetten azoknak az embereknek jelenítheted meg a hirdetésed, akiket tényleg érdekel az ajánlatod.

...a megfelelő időben

Akármit is kínálsz, a több mint 6 millió magyarországi felhasználó a garancia arra, hogy a kampányüzeneted akkor juttathatod el a célközönségednek, amikor csak szeretnéd.

...a megfelelő üzenettel

Kommunikálj másképpen az idegenekkel, az érdeklődőkkel, a vásárlókkal és a visszatérő vásárlóiddal, mindezt csupán Facebook és Instagram hirdetéseken keresztül.

Egy pár sikeres kampányunk

Eredményeink az elmúlt időszakból (természetesen név nélkül)

“MINDENKI ÁLTAL ISMERT” WEBSHOP

Nevet sajnos nem mondhatunk, legyen elég annyi, hogy napjaink egyik vezető webshopjáról van szó… akiknek nem mellesleg mi kezeljük a FB kampányait. Egy két hetes kampány során 2.231.720 Ft-ot hirdettünk el, és összesen 219.501.793 Ft bevételt realizáltunk.

14 nap | 2.231.720 Ft hirdetési költség | 219.501.793 Ft nettó árbevétel

Ez átlagosan 98,36 x-es megtérülést jelent a hirdetési fiók összes aktív kampányán!

PIACVEZETŐ “KOZMETIKAI” WEBSHOP

Sajnos itt annyira speciális az iparág, hogy még magáról a termékről sem beszélhetünk, viszont az eredmények magukért beszélnek.

77.527 Ft hirdetési költség | 7.629.603 Ft bruttó árbevétel | 98,41 x-es ROI

Mindezt a közös munkánk első két hetében értük el, miután átvettük a fiókot egy másik hazai ügynökségtől.

SAJÁT OKTATÓANYAGUNK NYITÓKAMPÁNYA

Az sem volt rossz, amikor 2018 májusában piacra dobtuk a legelső videós oktatóanyagunkat, és a 4 napos kampány során több, mint 1 millió forint profitot hoztunk össze (kizárólag hirdetésekből).

29.669 Ft hirdetési költség | 1.047.349 Ft árbevétel | 35,3 x-es ROI

Természetesen csak azért tudtunk ilyen eredményeket elérni, mert korábban már profin megterveztük és felépítettük a social media stratégiánkat.

FITNESS ÉRTÉKESÍTÉSI FOLYAMAT

Természetesen nem csak webshopokkal dolgozunk, itt van például egy TOFU (Top of Funnel, magyarul az értékesítési tölcsér tetején lévő) lead generáló kampányunk.

139.162 Ft hirdetési költség | 5.305 új érdeklődő | 26 Ft-os egységnyi költség leadenként

Szolgáltatások értékesítésénél az új érdeklődők megszerzése a legnehezebb – és ezáltal a legdrágább lépés – de a 26 Ft-os egységnyi költséggel teljesen elégedettek vagyunk.

Ezt nyújtjuk, ha velünk dolgozol

Szolgáltatásunk legfontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)

A jól teljesítő Facebook hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Az együttműködés elején minden szükséges technikai beállítást ellenőrzünk, és természetesen el is végezzük ezeket helyetted.

Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi megteremtjük számodra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látod majd, hogy melyik hirdetésed mennyi bevételt termelt Neked.

Nem csak elindítunk egy kampányt az aktuális akciódról, hanem komplett stratégia alapján építjük fel a Facebookos jelenléted. A stratégiát folyamatábrán ábrázoljuk (és adjuk át neked is), hogy mindig tudd mi következik.

A Facebook és Instagram hirdetések kiemelkedően tudnak teljesíteni, cserébe viszont nagyon könnyen ki is tudnak fáradni. Mi minden nap figyeljük a kampányaid teljesítményét, és szükség esetén azonnal alakítunk azokon.

Bevált egy kampány? Kerestél vele pár milliót? Mi nem csak hátradőlünk, hanem egy gyors pacsi után kipróbálunk még 10-20 másik verziót… mert plusz pár százezer forint mindig jól jön.

Nem csak beállítunk egy kampányt azoknak, akik jártak a weboldaladon… komplett remarketing folyamatokat építünk, ahol akár 3-4 naponta más és más üzenettel próbáljuk meg konvertálni a látogatókat.

A webshopok szent grálja. Ha valaki például megnéz/kosárba tesz egy terméket, akkor utána közvetlenül annak a terméknek a hirdetését látja (sokkal jobban konvertál, mint egy általános kampány).

A szokásos unalmas pdf riportok helyett mi minden hónapban leülünk Veled egy 1 órás tanácsadásra. Itt nézzük át az előző havi teljesítményt és beszéljük meg, hogy hogyan tudjuk megtámogatni a vállalkozásodat a következő hónap során. Természetesen a maradék időben általános online marketing kérdésekre is szívesen válaszolunk.

Miért minket válassz?

Egy kis segítség, ha az eddigiek alapján nem lenne egyértelmű a döntés

Inbound marketing ügynökség vagyunk

A hazai piacon – úttöröként – az elsők között kezdtünk el az inbound marketinggel foglalkozni. Ezáltal nem csupán a hirdetésekhez értünk, hanem komplett rálátásunk van a teljes online marketing rendszeredre is.

Sőt, az együttműködés során nem csak hirdetéseket kezelünk majd, hanem rendszeres tanácsadást is nyújtunk, hogy az online jelenléted minél magasabb fordulatszámon pörögjön.

Rendszerben gondolkozunk

Ha megbízol valakit a Facebook hirdetéseid kezelésével, akkor ő (általában) bekér tőled egy pár adatot, megkérdezi hová irányítsa a forgalmat, és elkészíti a kampányokat… nos, mi nem.

Ha elmondod nekünk mit szeretnél elérni, akkor azok alapján meghatározzuk a buyer personáidat és a célközönségeidet. Ha vannak online felületeid, akkor beállítjuk neked a Facebook Pixelt és a konverziós eseményeket is. Ha egyáltalán nem tudod hogyan érdemes hirdetned, akkor kitaláljuk a teljes körű hirdetési stratégiádat.

Ezek mind fontosak, hiszen a Facebook kampányok eredményessége nem kizárólag a hirdetéseken múlik. Ugyanolyan fontos konverziós szempontból maga az ajánlat, a technikai setup, a weboldal/webshop kialakítása, a sales oldal felépítése, az ideális vásárlói útvonal megléte és a célközönség is (csak hogy egy párat említsünk).

Mi ezekben is segítünk!

Kizárólag a legjobbakkal dolgozunk

A BOOM Marketing nem egy one-man team. Ha velünk fogsz dolgozni, akkor egy komplett online marketinges csapat áll majd a rendelkezésedre, ahol minden területnek megvan a saját szakértője.

Ahogy egyre több és több adatunk lesz, úgy fogjuk kiszúrni a lehetséges fejlesztési pontokat. A havi tanácsadáson nagyon szívesen segítünk ezekben is, hiszen a hirdetések eredményességét nagyban befolyásolja például a weboldal/webshop hatékonysága.

Az adatvezérelt marketingben hiszünk

Sokan hasraütésszerűen (vagy más piacról szerzett tapasztalatokra alapozva) akarnak Facebookon hirdetni, ami gyakran nem a legeredményesebb megoldás.

Mi minden egyes új fióknál beállítjuk a konverziókövetést, felmérjük a konkurenciádat, felállítjuk a lehetséges buyer personákat, majd ezek alapján elkészítünk akár több tucat hirdetésverziót is. Így már az első 1-2 hónap során rengeteg adatunk lesz, amiből hihetetlenül értékes következtetéseket szűrhetünk le a következő kampányok felépítése előtt.

Ahogy növekszik a lefutott kampányok száma, úgy idővel egyre több és több értékes adatot kapunk, ezáltal szépen fokozatosan tudjuk majd növelni a kampányaid hatékonyságát.

A BOOM Marketingről

Balogh Dávid, a BOOM Marketing alapítója

Szia, a nevem Balogh Dávid, én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

A BOOM Marketinget azzal a céllal hoztam létre – kezdetben még csak egyszerű blogként – hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget tudok kialakítani, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.

Nem titkolt célunk, hogy rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a hazai piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: minden esetben a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat.

Vedd fel velünk a kapcsolatot és meg fogod látni, hogy ez egészen pontosan mit jelent!

Nekik már segítettünk

Ismerd meg a csapatot

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Eszenyi Dávid

COO

Kiss Gergő Balázs

Account Manager

Adorján Flóra

Social Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Simon Tibor

Graphic Designer

Bódis Eszter

Campaign Manager

Puskás Máté

Campaign Manager

Balogh Dávid

CEO

Szilágyi Kata

COO

Dankó Renátó

PPC team leader

Demjén Csenge

Kampánymenedzser

Csíki Tamás

Kampánymenedzser

Sári Andrea

Email marketing specialista; Kampánymenedzser

Petrás Balázs

Kampánymenedzser

Kaluzsa Melinda

Grafikus

Sabján Gergely

Kampánymenedzser

Áraink

Nem árulunk zsákbamacskát

AtomBOOM

Ezt válaszd, ha három hirdetési platformot szeretnél ránk bízni
509.700 Ft

441.740 Ft

+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Facebook + Instagram hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra

BOOM

Ezt válaszd, ha kettő platformot szeretnél ránk bízni
339.800 Ft

305.820 Ft

+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Facebook + Instagram hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra
Népszerű

Puskapor

Ezt válaszd, ha egy platformot szeretnél ránk bízni
169.900 Ft
+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Facebook + Instagram hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Google Ads vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra

Ezt kapod, ha velünk dolgozol

1. Profi technikai setup

A jól teljesítő Facebook hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Mi mindent elvégzünk helyetted.

2. Adatok elemzése

Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi telepítjük számodra a képpontot a konverziókövetéshez szükséges összes eseménnyel együtt.

3. Rendszeres A/B tesztelés

A hirdetésverziókat folyamatosan teszteljük és optimalizáljuk, így nem ritka, hogy több tucat hirdetésverzióval indítunk el egy-egy kampányt.

4. Havi marketing tanácsadás

Máshol több tízezer forintba kerül egy online marketing tanácsadás. Nálunk – havonta 1 órát – teljesen ingyen igényelhetsz (és nem, nem csak a hirdetésekben segítünk a tanácsadás során).

5. Hirdetési stratégia megtervezése

Hirdetni lehet hasraütésszerűen, vagy egy profin kidolgozott stratégia alapján is. Mi minden esetben ragaszkodunk a stratégiához, amit a megbízás legelején készítünk majd el (Neked csak jóvá kell hagynod).

6. FB és Insta hirdetések kezelése

Kreatívokat szerkesztünk, szövegeket írunk és kampányokat készítünk. Persze szívesen vesszük a segítséget, de Neked nem lesz más dolgod, mint az eredményeket csodálni.

7. Folyamatos optimalizálás

Napról-napra azon vagyunk, hogy csökkentsük a kampányaid költségét, és még olcsóbban szerezzünk meg számodra egy érdeklődőt/vevőt.

8. Szakértői csapat

Nem csak magunkat képezzük folyamatosan, hanem más szakembereket is. Rengeteg tartalmat gyártunk (pl.: blogcikkek, podcast adások, videók) és rendszeresen tartunk szakmai előadásokat is.

Beszéljünk a saját projektedről

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Facebook hirdetéskezelés szolgáltatás

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Ha úgy érzed, hogy a cégeden belül nincs meg a kellő szakértelem – vagy egyszerűen csak a kollégáid is időhiánnyal küzdenek – és a kampányok babusgatása helyett más (több hasznot hozó) feladatokkal is foglalkozhatnátok.

A közös munka elején mindenképpen számítunk a szakmai segítségedre, de a dolgok marketing részét nyugodtan ránk bízhatod. A kick-off megbeszélésre már felkészülten fogunk érkezni, és ha Neked is megfelel a stratégia, akkor el is kezdjük a munkát.

Igen, legalább 3 hónapos szerződést írunk minden új partnerünkkel, a munkadíjat pedig minden hónap elején rendezzük majd. Az első 90 nap után természetesen bármikor azt mondhatod, hogy Neked ennyi elég volt, de reméljük erre nem kerül sor.

A munkadíjat közvetlenül nekünk fizeted meg minden hónap elején, átutalással, az esedékes e-számla kiállítása után. Ezen felül már csak a ténylegesen hirdetésekre szánt költségeid lesznek, amit már te rendezel a Facebook felé (ahogy eddig is).

Legalább havi 200.000 Ft-os költségkerettel érdemes számolnod ha hazai piacra hirdetnél, és legalább 300.000 Ft-tal akkor, ha nemzetközi piacot céloznál.

Ez alatt azért nem szoktunk elvállalni projekteket, mert részedről felmerülő kiadás lesz a munkadíjunk is, így a hirdetésekkel nekünk ezt is ki kell termelnünk ahhoz, hogy gyümölcsöző legyen a kapcsolatunk.

Ha mondjuk csak havi 50.000 Ft-os büdzséből tudnánk dolgozni, akkor nem feltétlenül érné meg Neked velünk dolgozni. Jó eséllyel több eredményt érsz el, ha Te magad kezeled a hirdetéseidet és a munkadíjunkat is a Facebookon költöd el.

A havi 200.000 Ft-os költségkeret már elég szokott lenni ahhoz, hogy a büdzsén túl a saját munkadíjunkat is kitermeljük, és elkezdjünk profitot hozni.

Mi mindig a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat. 🙂

Mi a WordPressre esküszünk, webshopok közül pedig a WooCommerce, Shopify és a Magento a kedvencünk. Lényegében bármilyen rendszerrel tudunk dolgozni, ha az technikailag megfelelően elő van készítve a hirdetések futtatására (ne aggódj, ezt közösen kiderítjük még a beszélgetés elején).