{"id":10644,"date":"2023-01-02T14:59:08","date_gmt":"2023-01-02T13:59:08","guid":{"rendered":"https:\/\/boommarketing.hu\/?p=10644"},"modified":"2023-07-03T21:37:56","modified_gmt":"2023-07-03T19:37:56","slug":"b2b-piacon-alapozd-meg-a-sikered","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/boommarketing.hu\/boomcast-shorts\/b2b-piacon-alapozd-meg-a-sikered\/","title":{"rendered":"BOOMCast SHORTS – B2B piacon dolgozol? \u00cdgy alapozd meg a sikered!"},"content":{"rendered":"\n

Egyik hallgat\u00f3nk k\u00e9r\u00e9s\u00e9re sz\u00fcletett meg ez az ad\u00e1s, ahol azt igyekszem megv\u00e1laszolni, hogy hogyan tudja egy kezd\u0151 v\u00e1llalkoz\u00e1s megvetni a l\u00e1b\u00e1t a magyar B2B szektorban. Besz\u00e9lek arr\u00f3l, hogy mi a k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g a magyar \u00e9s a nemzetk\u00f6zi piac k\u00f6z\u00f6tt, de arra is kit\u00e9rek, hogy mi mi\u00e9rt nem \u201cgy\u0151zk\u00f6dj\u00fck\u201d az \u00fcgyfeleket (\u00e9s mit csin\u00e1lunk helyette).<\/p>\n\n\n