{"id":5017,"date":"2024-01-10T09:23:40","date_gmt":"2024-01-10T08:23:40","guid":{"rendered":"https:\/\/boommarketing.hu\/egyeb\/4-szam-amit-merned-kell-ha-facebookon-hirdetsz\/"},"modified":"2024-01-10T09:23:42","modified_gmt":"2024-01-10T08:23:42","slug":"4-szam-amit-merned-kell-ha-facebookon-hirdetsz","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/boommarketing.hu\/facebook\/4-szam-amit-merned-kell-ha-facebookon-hirdetsz\/","title":{"rendered":"A 4 legfontosabb sz\u00e1m, amit m\u00e9rned kell, ha Facebookon hirdetsz!"},"content":{"rendered":"\n
Azt m\u00e1r biztosan tudod, hogy a legt\u00f6bb v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra a Facebookos jelenl\u00e9t k\u00f6telez\u0151<\/a> (elv\u00e9gre ha nem tudn\u00e1d, ezt a cikket sem olvasn\u00e1d).<\/p>\n\n\n\n Eddig m\u00e9g nincs is gond, viszont az elm\u00falt 1-2 \u00e9v sor\u00e1n a Facebook jelent\u0151sen megtizedelte az \u00fczleti oldalak organikus el\u00e9r\u00e9s\u00e9t. Magyarul ha a v\u00e1llalkoz\u00e1sod oldal\u00e1n (business page) kiteszel egy posztot (ahol van p\u00e9ld\u00e1ul 10.000 k\u00f6vet\u0151d), akkor azt \u00e1tlagosan 100-1.000 ember l\u00e1tja majd. J\u00f3 esetben\u2026<\/p>\n\n\n\n \u201cV\u00e9g\u00fclis minden egyes ingyenes poszttal el\u00e9rni t\u00f6bb sz\u00e1z embert nem is olyan rossz\u201d<\/em> gondolhatn\u00e1k sokan, de azt is figyelembe kell venni, hogy az a 10.000 k\u00f6vet\u0151 nem mag\u00e1t\u00f3l gy\u0171lt \u00f6ssze, hanem vagy \u00e9vek munk\u00e1j\u00e1nak, vagy a nehezen megkeresett p\u00e9nzednek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en. \u00c9s \u00edgy az\u00e9rt m\u00e1r mindj\u00e1rt rosszabb a megt\u00e9r\u00fcl\u00e9s.<\/p>\n\n\n\n Ha p\u00e9ld\u00e1ul csak 1.000 f\u0151t sz\u00e1ml\u00e1l a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9ged (mint a legt\u00f6bb kisv\u00e1llalkoz\u00e1snak), akkor m\u00e1r csak 50-200 embert tudsz el\u00e9rni egy-egy poszttal. \u00c9s mondanom sem kell, hogy ha m\u00e9g csak most kezdesz el egy\u00e1ltal\u00e1n Facebookozni, akkor j\u00f3 es\u00e9llyel senki nem olvassa a posztjaidat.<\/p>\n\n\n\n \u00c9ppen ez\u00e9rt lesz l\u00e9tfontoss\u00e1g\u00fa az, hogy elkezdj Facebookon hirdetni<\/a> \u00e9s ezzel k\u00f6z\u00f6ss\u00e9get is \u00e9p\u00edteni az elad\u00e1sok n\u00f6vel\u00e9se mellett.<\/p>\n\n\n\n Ez azonban nem is annyira egyszer\u0171, mint gondoln\u00e1d.<\/p>\n\n\n\n Ak\u00e1r hiszed, ak\u00e1r nem, egy Facebook kamp\u00e1ny elk\u00e9sz\u00edt\u00e9se a munk\u00e1nak csup\u00e1n t\u00f6red\u00e9ke, hiszen a neheze pontosan a hirdet\u00e9sek elind\u00edt\u00e1sa ut\u00e1n j\u00f6n. Az eredm\u00e9nyek m\u00e9r\u00e9s\u00e9vel \u00e9s folyamatos A\/B tesztel\u00e9ssel<\/a> biztosra kell menned, hogy a munk\u00e1dnak t\u00e9nyleges megt\u00e9r\u00fcl\u00e9se is van, \u00e9s nem csak \u00fagy kidob\u00e1lod a hirdet\u00e9sekre sz\u00e1nt p\u00e9nzt az ablakon.<\/p>\n<\/blockquote>\n\n\n\n Szerencs\u00e9re \u00e9n m\u00e1r kitapasztaltam\u00a0\u2013 t\u00f6bb sz\u00e1z hirdet\u00e9s elk\u00e9sz\u00edt\u00e9se \u00e9s menedzsel\u00e9se sor\u00e1n \u2013 hogy mi az a 4 legfontosabb KPI<\/a>, amire oda kell figyelned a Facebook hirdet\u00e9sek futtat\u00e1s\u00e1n\u00e1l.<\/strong><\/p>\n\n\n\n Ebben\u00a0a cikkben pontosan\u00a0ezeket fogom megosztani veled, \u00fagyhogy nem is h\u00fazom tov\u00e1bb az id\u0151t, csapjunk bele!<\/p>\n\n\n\n