{"id":5169,"date":"2017-04-01T22:00:00","date_gmt":"2017-04-01T20:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/boommarketing.hu\/egyeb\/tartalomkeszitesi-strategia-uj-erdeklodok-meglevo-vasarlok\/"},"modified":"2023-07-04T08:47:33","modified_gmt":"2023-07-04T06:47:33","slug":"tartalomkeszitesi-strategia-uj-erdeklodok-meglevo-vasarlok","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/boommarketing.hu\/online-marketing\/tartalomkeszitesi-strategia-uj-erdeklodok-meglevo-vasarlok\/","title":{"rendered":"Tartalomk\u00e9sz\u00edt\u00e9si strat\u00e9gia: \u00faj \u00e9rdekl\u0151d\u0151k vs. megl\u00e9v\u0151 v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k"},"content":{"rendered":"\n
Egy kor\u00e1bbi cikkben m\u00e1r tiszt\u00e1ztuk az inbound marketing alapjait,<\/a> m\u00edg egy m\u00e1sik cikkben besz\u00e9lt\u00fcnk a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3i \u00fatvonalak fontoss\u00e1g\u00e1r\u00f3l \u00e9s hasznoss\u00e1g\u00e1r\u00f3l is (ezt pedig ide kattintva \u00e9red el: „V\u00e1s\u00e1rl\u00f3i \u00fatvona<\/a>l<\/a>: \u00edgy csin\u00e1lj b\u00e1rkib\u0151l v\u00e1s\u00e1rl\u00f3t!”<\/a>).<\/p>\n\n\n\n Ebben a cikkben az inbound strat\u00e9gia mik\u00e9ntj\u00e9t fejtegetj\u00fck tov\u00e1bb, eg\u00e9szen pontosan azzal a k\u00e9rd\u00e9ssel foglalkozunk, hogy: „hogyan tudod kinevelni a saj\u00e1t v\u00e1s\u00e1rl\u00f3idat?”.<\/em><\/p>\n<\/blockquote>\n\n\n\n (Ahhoz, hogy az ebben a cikkben le\u00edrtakat teljesen meg\u00e9rtsd \u00e9s azonnal alkalmazni is tudd a tanultakat, nem \u00e1rt \u00e1tolvasnod ezt a k\u00e9t kor\u00e1bbi posztot is.)<\/em><\/p>\n\n\n\n El\u0151sz\u00f6r is tiszt\u00e1zzuk azt, hogy mi\u00e9rt van egy\u00e1ltal\u00e1n sz\u00fcks\u00e9g a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k kinevel\u00e9s\u00e9re. Nem el\u00e9g elkezdeni hirdetni \u00e9s csak \u00fagy leakasztani egy p\u00e1r vev\u0151t?<\/p>\n\n\n\n Nos, sajnos nem. Legal\u00e1bbis akkor, ha nem csak t\u00fal\u00e9lni szeretn\u00e9l, hanem n\u00f6veln\u00e9d is a birodalmadat…<\/p>\n\n\n\n Sok v\u00e1llalkoz\u00f3 gondolja azt, hogy az \u0151 term\u00e9k\u00e9re mindenkinek sz\u00fcks\u00e9ge van, ez\u00e9rt mindenki potenci\u00e1lis v\u00e1s\u00e1rl\u00f3… ez viszont t\u00e9ved\u00e9s (de m\u00e9g mekkora!). Egyszer\u0171en nincs olyan term\u00e9k, amire t\u00e9nyleg mindenkinek sz\u00fcks\u00e9ge lenne (m\u00e9g akkor sem, ha els\u0151re \u00fagy t\u0171nik).<\/p>\n\n\n\n Hi\u00e1ba \u00e1rul valaki teljesen h\u00e9tk\u00f6znapi term\u00e9keket, mint p\u00e9ld\u00e1ul:<\/p>\n\n\n\n M\u00e9g a legh\u00e9tk\u00f6znapibb term\u00e9kek gy\u00e1rt\u00f3inak is j\u00f3l meg kell gondolniuk, hogy kit c\u00e9loznak meg a hirdet\u00e9seikkel, mert az \u00e1r mellett az elt\u00e9r\u0151 ig\u00e9nyek is nagyban meghat\u00e1rozz\u00e1k a kereslet alakul\u00e1s\u00e1t.<\/p>\n\n\n\n Kev\u00e9s v\u00e1llalkoz\u00e1s haszn\u00e1lja ki teljes m\u00e9rt\u00e9kben az inbound marketing ny\u00fajtotta el\u0151ny\u00f6ket<\/a>, de meglep\u0151 m\u00f3don m\u00e9g ezek k\u00f6z\u00f6tt sem mindenki alkalmazza a szegment\u00e1l\u00e1st<\/a>.<\/p>\n\n\n\n A v\u00e1s\u00e1rl\u00f3kat (\u00e9s potenci\u00e1lis v\u00e1s\u00e1rl\u00f3kat) szegment\u00e1lva sokkal szem\u00e9lyreszabottabb \u00fczenettel tudod megsz\u00f3l\u00edtani \u0151ket, \u00edgy j\u00f3val nagyobb az es\u00e9lye, hogy egy h\u00faron pend\u00fclt\u00f6k majd, r\u00e1ad\u00e1sul az \u00e9rdekl\u0151d\u0151 is \u00fagy \u00e9rzi, hogy teljesen meg\u00e9rted az \u0151 helyzet\u00e9t.<\/p>\n\n\n\n Mivel minden szegmens m\u00e1s \u00e9s m\u00e1s inform\u00e1ci\u00f3ra k\u00edv\u00e1ncsi, ez\u00e9rt k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 tartalmakkal tudod csak megfogni \u0151ket.<\/p>\n\n\n\n Teljesen m\u00e1s t\u00e9m\u00e1j\u00fa cikkel fogod tudni az oldaladra cs\u00e1b\u00edtani azt, aki sosem hallott m\u00e9g r\u00f3lad, mint egy olyan embert, aki m\u00e1r h\u00f3napok \u00f3ta issza minden szavad.<\/p>\n\n\n\n
\n