A k\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi m\u00e9dia platformoknak van egy saj\u00e1toss\u00e1ga, ami az internet t\u00f6bbi r\u00e9sz\u00e9n annyira nem hangs\u00falyos: a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g.<\/p>\n\n\n\n
Alapvet\u0151 t\u00e9ny, hogy az emberek nem v\u00e1s\u00e1rolni j\u00e1rnak Facebookra. De akkor ez azt jelenti a c\u00e9gek sz\u00e1m\u00e1ra, hogy teljesen felesleges lenne jelen lenni\u00fck a Facebookon? Term\u00e9szetesen nem.<\/p>\n\n\n\n
Akkor tal\u00e1n azt, hogy legy\u00fcnk ott Facebookon, de pr\u00f3b\u00e1ljunk meg szembemenni a megszok\u00e1sokkal \u00e9s er\u0151szakoljuk r\u00e1 a term\u00e9keinket az emberekre? Rem\u00e9lem erre is egy hat\u00e1rozott nem volt a v\u00e1laszod.<\/p>\n\n\n\n
Fura, hogy \u00edgy megfogalmazva mekkora h\u00fclyes\u00e9gnek t\u0171nik ez a k\u00e9rd\u00e9s, nem igaz? \u00c9s m\u00e9gis h\u00e1ny olyan v\u00e1llalkoz\u00e1st l\u00e1tni, akinek abb\u00f3l \u00e1ll a kommunik\u00e1ci\u00f3ja, hogy „vegy\u00e9l, vegy\u00e9l, vegy\u00e9l”…<\/p>\n\n\n\n
\nTIPP:<\/strong> A social media versenyt csak akkor nyerheted meg, ha \u00fagy haszn\u00e1lod azt, ahogy az emberek elv\u00e1rn\u00e1k. Legy\u00e9l a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g r\u00e9sze, posztolj \u00e9rdekes, vicces \u00e9s hasznos tartalmakat. Engedj betekint\u00e9st a sz\u00ednfalak m\u00f6g\u00e9, kezdem\u00e9nyezz besz\u00e9lget\u00e9st a k\u00f6vet\u0151iddel, v\u00e1laszolj a kommentjeikre, \u00e9s po\u00e9nkodj vel\u00fck. Hidd el – hi\u00e1ba nem t\u0171nik ez a hozz\u00e1\u00e1ll\u00e1s „professzion\u00e1lisnak” – hogy ezzel emelkedsz majd ki az unalmas t\u00f6megb\u0151l.<\/strong> Ha pedig valakinek arra lesz sz\u00fcks\u00e9ge, amit te \u00e1rulsz, akkor te leszel az els\u0151, aki az esz\u00e9be jut (hiszen ink\u00e1bb \u00fczletel\u00fcnk ismer\u0151ssel, mint egy megb\u00edzhatatlan idegennel).<\/p>\n<\/blockquote>\n\n\n\n7. Elemezd ki a teljes\u00edtm\u00e9nyedet<\/h2>\n\n\n\n Az utols\u00f3 l\u00e9p\u00e9s \u00fagy gondolom nem t\u00fal meglep\u0151, hiszen minden marketinges im\u00e1dja<\/em> a sz\u00e1mokat! Ugye? :)<\/p>\n\n\n\nNa j\u00f3, lehet ez egy kicsit t\u00falz\u00e1s, de t\u00e9ny, hogy \u00e9rdemes rendszeresen kielemezned a Facebookos kommunik\u00e1ci\u00f3dat is, hiszen \u00edgy biztosan r\u00e1j\u00f6ssz majd, hogy hol tudn\u00e1l m\u00e9g jav\u00edtani mag\u00e1n a strat\u00e9gi\u00e1n.<\/p>\n\n\n\n
N\u00e9zd meg milyen id\u0151pontban \u00e9rdemes posztokat k\u00f6zz\u00e9tenned ahhoz, hogy a lehet\u0151 legt\u00f6bben l\u00e1ss\u00e1k azt a k\u00f6vet\u0151id k\u00f6z\u00fcl. Csekkold le, hogy mely bejegyz\u00e9st\u00edpusok teljes\u00edtettek a legjobban. Hi\u00e1ba j\u00f3 p\u00e9ld\u00e1ul a k\u00e9peid el\u00e9r\u00e9se, ha a linkek sokkal nagyobb engagementet \u00e9rnek el, akkor \u00e9rdemes abb\u00f3l t\u00f6bbet posztolnod.<\/p>\n\n\n\n
A Facebook posztjaid statisztik\u00e1it az Elemz\u00e9sek<\/strong> f\u00fcl\u00f6n, \u00e9s azon bel\u00fcl is a Bejegyz\u00e9sek<\/strong> men\u00fcpont alatt tal\u00e1lod.<\/p>\n\n\n\n
<\/figure><\/div>\n\n\nItt r\u00e9szletesen l\u00e1thatod a posztjaidat id\u0151rendi sorrendben, \u00e9s j\u00f3 p\u00e1r hasznos inf\u00f3 is kider\u00fcl innen. L\u00e1that\u00f3 p\u00e9ld\u00e1ul, hogy a posztjaink \u00e1tlagosan t\u00f6bb ezer embert \u00e9rnek el, \u00e9s legal\u00e1bb 100 interkaci\u00f3t kapunk posztonk\u00e9nt. Szerencs\u00e9re nem ritka a t\u00f6bb sz\u00e1z sem.<\/p>\n\n\n\n
Ez az\u00e9rt nagy sz\u00f3, mert a Facebook oldalunk a cikk \u00edr\u00e1s\u00e1nak pillanat\u00e1ban mind\u00f6ssze 600 k\u00f6vet\u0151t sz\u00e1ml\u00e1l. \u00cdgy pedig el\u00e9g vag\u00e1ny, hogy egy-egy posztunk organikusan is t\u00f6bb ezer embert \u00e9r el. A j\u00falius 8.-i posztunkat p\u00e9ld\u00e1ul 5.600 ember l\u00e1tta, ami majdnem 1.000%-os el\u00e9r\u00e9snek sz\u00e1m\u00edt. Not bad.<\/p>\n\n\n\n
A legfontosabb… csak csin\u00e1ld!<\/h2>\n\n\n\n De komolyan!<\/p>\n\n\n\n
A l\u00e9nyeg, hogy ne par\u00e1zz r\u00e1 a dolgokra. Fontos a tervez\u00e9s \u00e9s az ut\u00f3lagos elemz\u00e9s is, de felesleges azon agyalnod, hogy vajon 8:59-kor vagy 9:01-kor \u00e9rdemes kitenned az aznapi posztot…<\/strong> Egyszer\u0171en csak kezdd el, pr\u00f3b\u00e1lj meg min\u00e9l t\u00f6bb mindent letesztelni, \u00e9s az els\u0151 1-2 h\u00f3nap adataib\u00f3l m\u00e1r szem\u00e9lyreszabott k\u00f6vetkeztet\u00e9seket tudsz lesz\u0171rni (ami a te brandedre \u00e9s a te Facebook oldaladra vonatkozik),<\/p>\n\n\n\nMinden Facebook oldal m\u00e1s \u00e9s m\u00e1s, ez\u00e9rt mindenkin\u00e9l m\u00e1s taktika v\u00e1lik be… a strat\u00e9gia viszont ugyanaz. Rendszeres posztol\u00e1ssal, min\u0151s\u00e9gi tartalommal, \u00e9s k\u00f6zvetlen st\u00edlussal nem l\u0151hetsz mell\u00e9. Minden m\u00e1s pedig id\u0151vel mag\u00e1t\u00f3l j\u00f6n majd.<\/p>\n\n\n\n
NE FELEDD: most ingyenesen t\u00f6ltheted le e-bookunkat, amelyb\u0151l megtudhatod, hogyan k\u00e9sz\u00edts sikeres Facebook hirdet\u00e9seket. Let\u00f6lt\u00e9shez kattints ide<\/a>.<\/p>\n\n\n\nHa tetszett a cikk, akkor k\u00e9rlek like-old\/oszd meg ezt a posztot! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck! :)<\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"Nincs m\u00e9g Facebook strat\u00e9gi\u00e1d? Posztolgatsz alkalomadt\u00e1n, de nem tudatos a dolog? Na, ez nagy hiba! T\u00f6bb helyr\u0151l is hallani mostan\u00e1ban, hogy a Facebook halott… vagy hogy a Facebook nem elad\u00e1sra val\u00f3. Ne agg\u00f3dj, biztos\u00edthatlak r\u00f3la, hogy a k\u00e9k \u00f3ri\u00e1s minden, csak nem halott. Kor\u00e1bban m\u00e1r egy esettanulm\u00e1nnyal is bebizony\u00edtottuk, hogy igenis el lehet adni Facebookon. […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":5456,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"footnotes":""},"categories":[20],"tags":[36,92],"yoast_head":"\n
Profi Facebook kommunik\u00e1ci\u00f3s strat\u00e9gia 7 l\u00e9p\u00e9sben | BOOM Marketing<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n