Ha b\u00e1rmelyik igaz r\u00e1d a k\u00e9t \u00e1ll\u00edt\u00e1s k\u00f6z\u00fcl, akkor 100%, hogy el\u0151bb-ut\u00f3bb szembe tal\u00e1lod magad a Facebook hirdet\u00e9sekkel.<\/p>\n\n\n\n
A cikkem c\u00e9lja, hogy – ha m\u00e1r esetleg Te is megtapasztaltad a hirdet\u00e9skezel\u0151 t\u00e9rdremegtet\u0151 val\u00f3s\u00e1g\u00e1t – akkor legyen egy \u00e1tfog\u00f3 k\u00e9p a fejedben, ami alapj\u00e1n magabiztosabban v\u00e1ghatsz bele.<\/p>\n\n\n\n
Mindegy, hogy saj\u00e1t magad \u00e1llsz neki vagy kiszervezed, ez az \u00e1tfog\u00f3 szeml\u00e9let hatalmas seg\u00edts\u00e9get fog ny\u00fajtani mind a k\u00e9t esetben.<\/p>\n\n\n\n
Ebben a cikkben:<\/strong><\/p>\n\n\n\n
\n
Megmutatom kinek hirdess.<\/li>\n\n\n\n
\u00c1tbesz\u00e9lj\u00fck, hogy mit hirdess.<\/li>\n\n\n\n
Majd az eg\u00e9szet egy 3 l\u00e9p\u00e9ses strat\u00e9gi\u00e1ba gy\u00farjuk \u00f6ssze.<\/li>\n<\/ul>\n\n\n\n
El\u0151tte azonban n\u00e9zz\u00fcnk k\u00f6r\u00fcl a hazai webshop piacon marketing szemsz\u00f6gb\u0151l.<\/p>\n\n\n