Apple Podcast link\u200b<\/a><\/li>\n<\/ol>\n\n\n\nHa ink\u00e1bb olvasni szeretn\u00e9l, akkor al\u00e1bb tal\u00e1lod az ad\u00e1s sz\u00f6veges \u00e1tirat\u00e1t. <\/strong><\/p>\n\n\n\nA SMART c\u00e9lkit\u0171z\u00e9s fontoss\u00e1ga \u2013 SZ\u00d6VEGES \u00c1TIRAT<\/strong><\/h3>\n\n\n\nEz itt a BOOMCast SHORTS, Balogh D\u00e1viddal. <\/p>\n\n\n\n
A mai BOOMCast SHORTS-ban a SMART c\u00e9lok fontoss\u00e1g\u00e1r\u00f3l fogunk besz\u00e9lni. <\/p>\n\n\n\n
Biztosan Te is hallott\u00e1l m\u00e1r a SMART c\u00e9lokr\u00f3l, de gyorsan elmondom, hogy m\u00e9gis mi az.<\/p>\n\n\n\n
Ez egy bet\u0171sz\u00f3, ami \u00f6t elemb\u0151l \u00e1ll. <\/p>\n\n\n\n
\nS<\/strong>pecific = konkr\u00e9t, pontos, j\u00f3l defini\u00e1lhat\u00f3<\/li>\n\n\n\nM<\/strong>easurable = m\u00e9rhet\u0151<\/li>\n\n\n\nA<\/strong>chievable = el\u00e9rhet\u0151<\/li>\n\n\n\nR<\/strong>elevant = relev\u00e1ns, teh\u00e1t fontos az adott v\u00e1llalkoz\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra<\/li>\n\n\n\nT<\/strong>imely = id\u0151h\u00f6z k\u00f6t\u00f6tt<\/li>\n<\/ul>\n\n\n\nMondom, hogy mi micsoda \u00e9s mutatok r\u00e1 egy p\u00e9ld\u00e1t is. Az els\u0151 a Specific<\/strong>, ez azt jelenti, hogy konkr\u00e9t legyen a c\u00e9l.<\/p>\n\n\n\n Itt azokat a k\u00e9rd\u00e9seket kell feltenni magadnak, hogy mit szeretn\u00e9l el\u00e9rni, mit teszel az\u00e9rt, hogy ezt el tudd \u00e9rni. Kinek a feladata lesz az, hogy ezek megt\u00f6rt\u00e9njenek. Ha ezeket meg tudod v\u00e1laszolni, akkor nem csak azt tudod majd meghat\u00e1rozni, hogy mit szeretn\u00e9l el\u00e9rni, hanem m\u00e1r arra is lesz \u00f6tleted, hogy hogyan juthatsz el od\u00e1ig. <\/p>\n\n\n\n
P\u00e9ld\u00e1ul, hogyha az a c\u00e9lunk, hogy n\u00f6velj\u00fck a B2B v\u00e1llalkoz\u00e1sunk bev\u00e9tel\u00e9t, akkor hogyha ezt konkretiz\u00e1ljuk, akkor mondhatjuk azt, hogy n\u00f6velj\u00fck a begy\u0171jt\u00f6tt leadek mennyis\u00e9g\u00e9t a tartalommarketing felp\u00f6rget\u00e9s\u00e9vel \u00e9s fizetett hirdet\u00e9sek ind\u00edt\u00e1s\u00e1val.<\/p>\n\n\n\n
L\u00e1tod itt m\u00e1r nem csak azt tudjuk, hogy mit szeretn\u00e9nk el\u00e9rni, hanem arr\u00f3l is van fogalmunk, hogy hogyan \u00e9rj\u00fck majd azt el.<\/p>\n\n\n\n
Ezut\u00e1n a k\u00f6vetkez\u0151 l\u00e9p\u00e9s m\u00e9rhet\u0151v\u00e9 tenni a c\u00e9lt<\/strong>, hiszen csak \u00edgy tudod majd a sikeress\u00e9get nyomon k\u00f6vetni. <\/p>\n\n\n\nHa az eredeti p\u00e9ld\u00e1n\u00e1l maradunk, akkor mondhatjuk azt, hogy n\u00f6velj\u00fck a begy\u0171jt\u00f6tt leadek mennyis\u00e9g\u00e9t 80%-kal, a tartalommarketing\u00fcnk felp\u00f6rget\u00e9s\u00e9vel, mondjuk heti egy \u00faj cikk posztol\u00e1s\u00e1val \u00e9s fizetett Facebook \u00e9s LinkedIn hirdet\u00e9sek ind\u00edt\u00e1s\u00e1val. Ez \u00edgy m\u00e1ris konkr\u00e9t \u00e9s m\u00e9rhet\u0151 lett. <\/p>\n\n\n\n
Igen \u00e1m, de itt j\u00f6n a harmadik pont, az hogy el\u00e9rhet\u0151 legyen az a c\u00e9l<\/strong>. Hogy ha belegondolunk, mondjuk egy 100-200 milli\u00f3s c\u00e9get n\u00e9z\u00fcnk, 80%-ot n\u00f6vekedni az\u00e9rt el\u00e9g neh\u00e9z. \u00c9s a heti egy \u00faj cikk posztol\u00e1sa is el\u00e9g id\u0151ig\u00e9nyes folyamat, \u00edgy nem biztos, hogy van er\u0151forr\u00e1sunk arra, hogy ezeket kivitelezz\u00fck. <\/p>\n\n\n\n\u00c9s itt kell gondolkozni, ez m\u00e1r nagyon szubjekt\u00edv igaz\u00e1b\u00f3l, ugye az adott helyzet alapj\u00e1n kell tudni eld\u00f6nteni, de itt mondjuk m\u00f3dos\u00edthatom \u00fagy a c\u00e9lt, hogy n\u00f6velj\u00fck a begy\u0171jt\u00f6tt leadek mennyis\u00e9g\u00e9t 30%-kal a 80 helyett, \u00e9s mondjuk csak k\u00e9thetente posztolunk egy cikket, nem hetente. <\/p>\n\n\n\n
\u00c9s ez m\u00e1ris egy olyan c\u00e9l, amit k\u00f6nnyebb el\u00e9rni. A mi er\u0151forr\u00e1sainkhoz jobban passzol \u00e9s ez\u00e9rt kisebb annak az es\u00e9lye, hogy h\u00e1rom h\u00f3nap ut\u00e1n kudarcba fullad, mert nem tudunk t\u00f6bbet posztolni \u00e9s hagyjuk az eg\u00e9szet a fen\u00e9be. <\/p>\n\n\n\n
Sz\u00f3val nagyon fontos, hogy el\u00e9rhet\u0151 legyen a c\u00e9l. Ezut\u00e1n a negyedik l\u00e9p\u00e9s ugye az, hogy relev\u00e1ns legyen<\/strong>, teh\u00e1t az, hogy ha mondjuk t\u00f6bb bev\u00e9telt szeretn\u00e9nk el\u00e9rni, akkor ne a l\u00e1jkok sz\u00e1m\u00e1t akarjuk begy\u0171jteni, mondjuk a Facebook k\u00f6vet\u0151k sz\u00e1m\u00e1t, mert annak nem lesz k\u00f6zvetlen r\u00e1hat\u00e1sa arra, hogy n\u00f6velj\u00fck-e a bev\u00e9telt vagy sem. \u00cdgy teh\u00e1t csak azt kell m\u00e9rlegelned, hogy az a c\u00e9l amit eddig fel\u00e1ll\u00edtott\u00e1l, az t\u00e9nyleg k\u00f6zelebb visz-e t\u00e9ged ahhoz ami a v\u00e9gc\u00e9lod, \u00e1ltal\u00e1ban bev\u00e9tel vagy t\u00f6bb profit. <\/p>\n\n\n\n\u00c9s v\u00e9g\u00fcl az \u00f6t\u00f6dik pont az, hogy id\u0151h\u00f6z k\u00f6t\u00f6tt legyen a c\u00e9l<\/strong>, mert nem mindegy, hogy 1 vagy 20 \u00e9ven bel\u00fcl \u00e9rsz el valamit. Itt nagyon egyszer\u0171, ugye f\u0151leg \u00edgy \u00e9v elej\u00e9n \u00e1ltal\u00e1ban \u00e9ves c\u00e9lokat t\u0171z\u00fcnk ki, de nagyon gyakori a marketingben, hogy f\u00e9l\u00e9ves vagy negyed\u00e9ves r\u00e9szc\u00e9lokat t\u0171z\u00fcnk ki, vagy azokra bontjuk a nagyobb c\u00e9lokat. <\/p>\n\n\n\nDe nagyon egyszer\u0171, a p\u00e9ld\u00e1n\u00e1l maradva az \u00e9v v\u00e9g\u00e9ig n\u00f6velj\u00fck a begy\u0171jt\u00f6tt leadek mennyis\u00e9g\u00e9t 30%-kal \u00e9s \u00fagy, hogy k\u00e9thetente egy \u00faj cikket posztolunk \u00e9s ind\u00edtunk fizetett Facebook \u00e9s LinkedIn hirdet\u00e9seket. Ezzel igaz\u00e1b\u00f3l k\u00e9szen is van a SMART c\u00e9lunk. <\/p>\n\n\n\n
B\u00e1rmikor, amikor c\u00e9lokat t\u0171z\u00f6l ki magad el\u00e9, \u00e9rdemes v\u00e9gigmenni ezeken a l\u00e9p\u00e9seken \u00e9s megn\u00e9zni, hogy megfelelnek-e azok a c\u00e9lok ennek a p\u00e1r krit\u00e9riumnak, mert t\u00e9nyleg nagyon sokat sz\u00e1m\u00edt, hogy j\u00f3 c\u00e9lokat t\u0171zz ki magad el\u00e9. <\/p>\n\n\n\n
\u00cdrtam egy\u00e9bk\u00e9nt err\u0151l egy cikket is, ezt belinkelem az ad\u00e1s le\u00edr\u00e1s\u00e1ban \u00e9s ott b\u00e1rmikor megtal\u00e1lod. <\/p>\n\n\n\n
\u00c9s ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS. <\/p>\n\n\n\n
Ha m\u00e9g valami\u00e9rt nem tetted volna, akkor iratkozz fel a csatorn\u00e1nkra, mert hetente h\u00e1rom \u00faj BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni. <\/p>\n\n\n\n
\u00c9rdemes bel\u00e9pned a z\u00e1rt Facebook csoportunkba<\/a> is, ahol ak\u00e1r szem\u00e9lyesen vel\u00fcnk is besz\u00e9lgethetsz, de k\u00e9rd\u00e9seket is tehetsz fel \u00e9s a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00fcnk tagjait is megtal\u00e1lod. <\/p>\n\n\n\nGyere \u00e9s csatlakozz hozz\u00e1nk, a linket megtal\u00e1lod a le\u00edr\u00e1sban. <\/p>\n\n\n\n
Tal\u00e1lkozunk a k\u00f6vetkez\u0151 ad\u00e1sban.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Sokan nem is tudj\u00e1k, hogy egy projekt sikeress\u00e9ge \u00e1ltal\u00e1ban m\u00e1r a c\u00e9lkit\u0171z\u00e9sn\u00e9l eld\u0151l. Ez teljesen \u00e9rthet\u0151, hiszen ha rossz c\u00e9l fel\u00e9 menetelsz, akkor sosem \u00e9rsz majd oda. Ebben az ad\u00e1sban elmondom, hogy hogyan csin\u00e1lhatod j\u00f3l a c\u00e9lkit\u0171z\u00e9st. N\u00e9zz\u00fck a SMART c\u00e9lokat! Az ad\u00e1sban eml\u00edtett cikket itt tal\u00e1lod: https:\/\/boommarketing.hu\/online-marketing\/smart-celok\/ Alak\u00edtsd Te a m\u0171sort \u00e9s csatlakozz a […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":7215,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"footnotes":""},"categories":[28],"tags":[93],"yoast_head":"\n
BOOMCast SHORTS - A SMART c\u00e9lkit\u0171z\u00e9s fontoss\u00e1ga - BOOM Marketing Agency<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n