Facebook hirdet\u00e9sek<\/a>, az Instagram, ott van a Tik-Tok, Pinterest, Youtube, LinkedIn, egy csom\u00f3 csom\u00f3 csatorna, ami vagy m\u0171k\u00f6dik n\u00e1lad vagy nem. \u00c9s val\u00f3sz\u00edn\u0171, hogy nem tudsz mindenhol egyszerre jelen lenni. Tudom, hogy ilyenkor nagyon er\u0151s lehet ez a lemaradok \u00e9rz\u00e9s, hogy ott nem vagyok jelen, de t\u00e9nyleg az a legrosszabb amit csin\u00e1lhatsz, hogy ha ugr\u00e1lsz a csatorn\u00e1k k\u00f6z\u00f6tt, \u00fagyhogy ezt ne tedd. <\/p>\n\n\n\nHa van egy j\u00f3l teljes\u00edt\u0151 csatorn\u00e1d, mondjuk nagyon j\u00f3l mennek a Facebook hirdet\u00e9sek a webshopodn\u00e1l \u00e9s van m\u00e9g benne potenci\u00e1l, akkor azt maxold ki el\u0151sz\u00f6r. Nagyon fontos: mindig azt a vasat \u00fctj\u00fck, ami meleg. Ha elk\u00f6ltesz mondjuk 300 ezret Facebookon, az\u00e9rt k\u00f6ltesz el annyit, mert j\u00f3l hoz. <\/p>\n\n\n\n
Biztos vagyok benne, hogy van m\u00e9g potenci\u00e1l. Nagyon-nagyon kev\u00e9s az a biznisz, ahol olyan pici a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g, hogy havi 300 ezerb\u0151l ki lehet maxolni mondjuk azt a csatorn\u00e1t. \u00dagyhogy Facebookon ott van nem is tudom 6,5 milli\u00f3 ember kb. akik akt\u00edvan haszn\u00e1lj\u00e1k. Biztos vagyok benne, hogy m\u00e9g t\u00f6bb p\u00e9nzt el tudsz k\u00f6lteni \u00e9s tov\u00e1bb tudod sk\u00e1l\u00e1zni azt a csatorn\u00e1t. \u00dagyhogy ha j\u00f3l m\u0171k\u00f6dik, akkor azt maxold ki el\u0151sz\u00f6r. Alapszab\u00e1ly. <\/p>\n\n\n\n
Hogy ha m\u00e1r kimaxoltad azt a csatorn\u00e1t vagy egyszer\u0171en csak meg\u00e1llt a n\u00f6veked\u00e9s \u00e9s vannak m\u00e9g er\u0151forr\u00e1said, akkor keress \u00fajabb csatorn\u00e1kat. Fontos, hogy ilyenkor kell \u00faj csatorn\u00e1kat keresni, mert csak \u00edgy fogsz tudni tov\u00e1bb n\u00f6vekedni. <\/p>\n\n\n\n
Teh\u00e1t az is egy gyakori hiba, pont az ellent\u00e9te az el\u0151z\u0151nek, hogy valaki mondjuk nagyon sokat k\u00f6lt Facebook hirdet\u00e9sre mag\u00e1hoz k\u00e9pest \u00e9s az\u00e9rt k\u00f6lt mert ugye j\u00f3l hoz, \u00e9s m\u00e9g-m\u00e9g-m\u00e9g-m\u00e9g akarja nyomni, amikor el\u00e9rt egy fels\u0151 plafont. Ilyenkor nem tudsz mit csin\u00e1lni, p\u00e9nzt fogsz \u00e9getni, hogy ha t\u00falk\u00f6ltekezel. Mert nincs annyi ember, nincs annyi kereslet, amennyit te el akarsz k\u00f6lteni vagy amit el akarsz \u00e9rni, \u00fagyhogy ilyenkor egy \u00faj csatorna ut\u00e1n kell n\u00e9zni. <\/p>\n\n\n\n
Szint\u00e9n nagyon fontos \u00e9s ide kapcsol\u00f3dik, hogy nem szabad egy pici eredm\u00e9nybeli javul\u00e1s\u00e9rt tov\u00e1bb reszelgetni egy m\u00e1r am\u00fagy is j\u00f3l teljes\u00edt\u0151 csatorn\u00e1t. Ahelyett, hogy mondjuk behozn\u00e1l egy k\u00f6vetkez\u0151t \u00e9s hagyn\u00e1d futni a kor\u00e1bbit. <\/p>\n\n\n\n
Teh\u00e1t ha mondjuk \u00fagy \u00e9rzed, hogy a Facebook hirdet\u00e9seket kimaxoltad \u00e9s biztos, hogy mindig lehet rajta jav\u00edtani, de mondjuk a 80%-\u00e1t m\u00e1r el\u00e9rted az eredm\u00e9nyeknek, akkor f\u00f6l\u00f6sleges az er\u0151forr\u00e1saidat arra ford\u00edtani, hogy azt a marad\u00e9k 10-20%-ot is el\u00e9rd. <\/p>\n\n\n\n
Keress egy \u00faj csatorn\u00e1t, ahol ugyanazzal a munk\u00e1val el\u00e9rheted azt, hogy p\u00e1r h\u00f3napon bel\u00fcl a 80%-\u00e1t mondjuk onnan is leveszed a potenci\u00e1lis forgalomnak. <\/p>\n\n\n\n
\u00c9s v\u00e9g\u00fcl a leggyakoribb hiba, amit szinte mindenki elk\u00f6vetett m\u00e1r akit ismerek, m\u00e9g \u00e9n is a saj\u00e1t bizniszeimben, hogy limit\u00e1lt er\u0151forr\u00e1sokkal t\u00fal sok csatorn\u00e1n akarok jelen lenni. <\/p>\n\n\n\n
Ez egy nagyon-nagyon nagy hiba, ha p\u00e9ld\u00e1ul csak havi 300 ezer forintom van marketingre, akkor f\u00f6l\u00f6sleges lenne azt elosztani h\u00e1rom csatorna k\u00f6z\u00f6tt sz\u00e1zas\u00e1val, mondjuk Facebook hirdet\u00e9s, Google hirdet\u00e9s meg Youtube hirdet\u00e9s, mert olyan kev\u00e9s jutna mindenhova, hogy mindegyik csatorn\u00e1n csak egy picit haladn\u00e9k el\u0151re \u00e9s nem tudn\u00e1m kimaxolni azt a csatorn\u00e1t. <\/p>\n\n\n\n
Teh\u00e1t sokkal jobban j\u00e1rok ilyenkor, ha Facebook hirdet\u00e9sekre vagy a potenci\u00e1lisan legjobban hoz\u00f3 csatorn\u00e1ra k\u00f6lt\u00f6m el a 300 ezer forintot. <\/p>\n\n\n\n
Megl\u00e1tom ut\u00e1na, hogy mennyi van m\u00e9g benne, ugye a c\u00e9lk\u00f6z\u00f6ns\u00e9g f\u00fcggv\u00e9ny\u00e9ben mekkora potenci\u00e1l \u00e9s lehet, hogy felmegyek 900 ezerig \u00e9s mondjuk 900 ezer vagy egymilli\u00f3 vagy ak\u00e1r t\u00f6bb milli\u00f3 forintot, van olyan \u00fcgyfel\u00fcnk is, aki t\u00f6bb milli\u00f3t k\u00f6lt Facebookon \u00e9s nem igaz\u00e1n van jelen m\u00e1s csatorn\u00e1n. J\u00f3 persze van email marketing stb., de m\u00e1s hirdet\u00e9si csatorn\u00e1n, hirdet\u00e9si platformon nincsen jelen, mert m\u00e9g olyan sok van a Facebookban. <\/p>\n\n\n\n
\u00c9s majd hogyha el\u00e9rt\u00fck azt a fels\u0151 plafont, amikor m\u00e1r nem \u00e9rdemes vele foglalkozni, akkor hagyjuk robotpil\u00f3t\u00e1n, hadd menjen, minim\u00e1lis karbantart\u00e1ssal tudnak futni azok a kamp\u00e1nyok \u00e9s menj\u00fcnk \u00e1t mondjuk a Youtube-ra \u00e9s n\u00e9zz\u00fck meg, hogy ott mit tudunk el\u00e9rni. Ford\u00edtsuk oda az er\u0151forr\u00e1sok egy r\u00e9sz\u00e9t \u00e9s tesztelj\u00fcnk le egy \u00faj csatorn\u00e1t, mi m\u0171k\u00f6dik ott \u00e9s hozzuk be a t\u00f6meg egy m\u00e1sik r\u00e9sz\u00e9t, akit mondjuk Facebookon nem \u00e9rt\u00fcnk el vagy nem tudtunk meggy\u0151zni. <\/p>\n\n\n\n
Sz\u00f3val \u00edgy \u00e9rdemes gondolkoznod a marketing csatorn\u00e1kr\u00f3l \u00e9s \u00edgy fogod tudni \u00e1tgondolni, hogy mikor \u00e9rdemes behoznod egy \u00faj platformot.<\/p>\n\n\n\n
\u00c9s ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS. <\/p>\n\n\n\n
Ha m\u00e9g valami\u00e9rt nem tetted volna, akkor iratkozz fel a csatorn\u00e1nkra, mert hetente h\u00e1rom \u00faj BOOMCast SHORTS-sal fogunk jelentkezni.<\/p>\n\n\n\n
\u00c9rdemes bel\u00e9pned a z\u00e1rt Facebook csoportunkba<\/a> is, ahol ak\u00e1r szem\u00e9lyesen vel\u00fcnk is besz\u00e9lgethetsz, de k\u00e9rd\u00e9seket is tehetsz fel \u00e9s a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00fcnk tagjait is megtal\u00e1lod. <\/p>\n\n\n\nGyere \u00e9s csatlakozz hozz\u00e1nk, a linket megtal\u00e1lod a le\u00edr\u00e1sban. Tal\u00e1lkozunk a k\u00f6vetkez\u0151 ad\u00e1sban.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
A legt\u00f6bb marketingesn\u00e9l nagy dilemma, hogy vajon mikor \u00e9rdemes bevezetni egy \u00fajabb marketing csatorna haszn\u00e1lat\u00e1t. Ebben az ad\u00e1sban megosztom Veled, hogy mi hogyan d\u00f6nt\u00fcnk egy-egy \u00faj csatorna bevezet\u00e9s\u00e9r\u0151l. Alak\u00edtsd Te a m\u0171sort \u00e9s csatlakozz a BOOMCast z\u00e1rt Facebook csoportj\u00e1hoz, ahol besz\u00e9lgethetsz a hallgat\u00f3inkkal \u00e9s ak\u00e1r szem\u00e9lyesen t\u0151l\u00fcnk is k\u00e9rdezhetsz! Az al\u00e1bbi fel\u00fcleteken \u00e9red el az […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":7443,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"footnotes":""},"categories":[28],"tags":[93],"yoast_head":"\n
BOOMCast SHORTS - Mikor \u00e9rdemes elkezdeni egy \u00fajabb marketing csatorna haszn\u00e1lat\u00e1t - BOOM Marketing Agency<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n