Ha ink\u00e1bb olvasni szeretn\u00e9l, akkor al\u00e1bb tal\u00e1lod az ad\u00e1s sz\u00f6veges \u00e1tirat\u00e1t. <\/strong><\/p>\n\n\n\n3 tipp, hogy azonnal jobban teljes\u00edtsenek a Google Ads hirdet\u00e9seid\u2013 SZ\u00d6VEGES \u00c1TIRAT<\/h3>\n\n\n\n Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh D\u00e1viddal.<\/p>\n\n\n\n
Ebben az ad\u00e1sban 3 egyszer\u0171 tippet hoztam Neked, amit megfogadva azonnal jobban fognak teljes\u00edteni a Google Ads hirdet\u00e9seid.<\/p>\n\n\n\n
A legels\u0151 tippem hogy haszn\u00e1lj landing oldalakat<\/strong>. Nagyon durva, hogy sokan m\u00e9g a mai napig nem haszn\u00e1lnak landing oldalt, ami szerintem egy hatalmas hiba. Ez nemcsak a Google Ads-re igaz egy\u00e9bk\u00e9nt, hanem b\u00e1rmelyik m\u00e1s fizetett hirdet\u00e9si platformra. Ha fizetsz egy l\u00e1togat\u00f3\u00e9rt, akkor nem akarod, hogy elkezdjen kalandozni az oldalon. Teh\u00e1t, ha mondjuk 100-200-300 forintot is kifizetsz valaki\u00e9rt, hogy meg\u00e9rkezzen az oldaladra \u00e9s megpr\u00f3b\u00e1ld neki eladni a term\u00e9kedet vagy szolg\u00e1ltat\u00e1sodat, akkor ne a kapcsolat oldalon, a r\u00f3lunk oldalon, a blog oldalon kezdjen el barangolni \u00e9s sz\u00e9tn\u00e9zni, hanem akkor azon a vezetett \u00fatvonalon haladjon, amit Te \u00f6ssze\u00e1ll\u00edtasz neki.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s ehhez nagyon fontos, hogy j\u00f3 sales oldalakat k\u00e9sz\u00edts. Ezt \u00fagy szoktam leegyszer\u0171s\u00edteni, hogy akkor j\u00f3 egy sales oldal, hogyha szemben \u00fcln\u00e9l valakivel, csak \u00edgy szemt\u0151l-szemben \u00e9s elmondan\u00e1d neki, hogy mit \u00e9rt\u00e9kes\u00edtesz, hogy mit akarsz eladni, hogy mi a term\u00e9ket vagy szolg\u00e1ltat\u00e1sod. Ahogyan ezt bemutatn\u00e1d, amilyen logikai \u00faton, mir\u0151l besz\u00e9ln\u00e9l el\u0151sz\u00f6r, mit emeln\u00e9l ki, mivel n\u00f6veln\u00e9d esetleg a bizalm\u00e1t, milyen k\u00e9rd\u00e9sei mer\u00fclnek fel, amiket ugye ut\u00e1na meg v\u00e1laszolsz. Ha ezen a logikai folyamaton vezet v\u00e9gig egy sales oldal, akkor m\u0171k\u00f6dik igaz\u00e1n j\u00f3l.<\/p>\n\n\n\n
A m\u00e1sodik tipp, hogy k\u00fcl\u00f6nb\u00f6ztesd meg a tranzakci\u00f3s<\/strong> \u00e9s az informat\u00edv<\/strong> kulcsszavakat. Sokan ezt nem csin\u00e1lj\u00e1k \u00e9s ez kifejezetten ugye Google-n\u00e9l relev\u00e1ns \u00e9s ott j\u00f6n el\u0151, hogy a kulcsszavakat is t\u00f6bb k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151, \u00fagymond kateg\u00f3ri\u00e1ba sorolhatjuk. A k\u00e9t legnagyobb a tranzakci\u00f3s \u00e9s az informat\u00edv kulcsszavak. A tranzakci\u00f3s kulcsszavak<\/strong> p\u00e9ld\u00e1ul azok, amikor m\u00e1r valaki nagyon k\u00f6zel \u00e1ll a v\u00e1s\u00e1rl\u00e1shoz, mondjuk az, hogy 44-es fekete Nike fut\u00f3cip\u0151 az egy tranzakci\u00f3s kulcssz\u00f3, mert aki ezt be\u00edrja \u00e9s r\u00e1keres, m\u00e1r konkr\u00e9tan tudja, hogy mire van sz\u00fcks\u00e9ge. Erre meg\u00e9ri<\/strong>, vagy meg\u00e9rheti legal\u00e1bbis hirdetni <\/strong>Google Ads-ben, mert ugye itt egy v\u00e1s\u00e1rl\u00e1si sz\u00e1nd\u00e9k van, amit ki kell szolg\u00e1lni. <\/p>\n\n\n\nAz informat\u00edv kulcsszavakra<\/strong> viszont nem \u00e9ri meg hirdetni<\/strong>, legal\u00e1bbis nem \u00fagy, ahogy sokan szoktak, mert itt az emberek nem venni akarnak valamit, hanem inform\u00e1ci\u00f3t keresnek. \u00cdgy az el\u0151z\u0151 p\u00e9ld\u00e1n\u00e1l maradva, ha valaki azt \u00edrja be, hogy melyik a legjobb fut\u00f3cip\u0151 betonra, akkor hiba lenne arra r\u00e1hirdetni a fut\u00f3cip\u0151ket, erre a kulcssz\u00f3ra, mert ott m\u00e9g nem fog v\u00e1s\u00e1rolni. Ha le is kattintja, nem tudja, hogy mit kell vennie, vissza fog l\u00e9pni \u00e9s keresni fog olyan cikket vagy vide\u00f3t, ami megmutatja neki, hogy milyet kell vennie, megadja neki a v\u00e1laszt a k\u00e9rd\u00e9s\u00e9re, teh\u00e1t \u0151 inform\u00e1ci\u00f3t keres. Informat\u00edv kulcsszavakra is lehet hirdetni egy\u00e9bk\u00e9nt, viszont fontos, hogy felismerd ezeket \u00e9s m\u00e1st hirdess, tartalmat hirdess r\u00e1juk<\/strong>, hogy ha van olyan \u00fatmutat\u00f3d, hogy hogyan v\u00e1laszd ki a t\u00f6k\u00e9letes fut\u00f3cip\u0151t, akkor azokat r\u00e1hirdetheted mondjuk ezekre az informat\u00edv keres\u00e9si kifejez\u00e9sekre.<\/p>\n\n\n\nV\u00e9g\u00fcl pedig a harmadik tipp, hogy haszn\u00e1lj kiz\u00e1r\u00f3 kulcsszavakat<\/strong> is. Nagyon fontos, hogy nemcsak az sz\u00e1m\u00edt, hogy ki l\u00e1tja a hirdet\u00e9sedet, hanem az is, hogy ki nem. \u00c9s ez Google Ads eset\u00e9ben kiemelten fontos, mert nagyon sokan keresnek inform\u00e1ci\u00f3ra is. Ha pedig itt nem z\u00e1rod ki azt, hogy ki l\u00e1tja a hirdet\u00e9seidet, teh\u00e1t nem haszn\u00e1lsz kiz\u00e1r\u00f3 kulcsszavakat, akkor nagyon k\u00f6nnyen el\u00e9getheted a budget-et olyan keres\u00e9si kifejez\u00e9sekre, amik sose fognak konvert\u00e1lni. Ez kis budget-n\u00e9l kifejezetten fontos, mert ha nem j\u00f3l haszn\u00e1lod a kiz\u00e1r\u00f3 kulcsszavakat, akkor nagyon hamar el fogod \u00e9getni a k\u00f6lts\u00e9gkeretet. Csak hogy mondjak egy p\u00e1r p\u00e9ld\u00e1t, mondjuk az ingyen, a minta, a sablon, ezek mind olyan kifejez\u00e9sek, amik szinte sosem konvert\u00e1lnak, \u00fagyhogy \u00e9rdemes \u0151ket kiz\u00e1rni.<\/p>\n\n\n\nAhhoz egy\u00e9bk\u00e9nt, hogy fel tudd m\u00e9rni, hogy mik ezek a kiz\u00e1r\u00f3 kulcsszavak, vagy, hogy milyen tranzakci\u00f3s \u00e9s informat\u00edv keres\u00e9si kifejez\u00e9sek j\u00f6hetnek sz\u00f3ba, \u00e9rdemes tiszt\u00e1ban lenned els\u0151 k\u00f6rben a buyer person\u00e1kkal,<\/a> ugye ezek a potenci\u00e1lis v\u00e1s\u00e1rl\u00f3id \u00e9s a buyer’s journey,<\/a> teh\u00e1t a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3i \u00fatvonalakkal is. Nagyon sokan ezt a m\u00e1sodik l\u00e9p\u00e9st m\u00e1r nem v\u00e9gzik el, pedig pont itt kritikus fontoss\u00e1g\u00fa, mert tudnod kell azt, hogy ok\u00e9 van egy potenci\u00e1lis v\u00e1s\u00e1rl\u00f3d, de hogy \u0151 milyen szakaszban van azon a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3i \u00fatvonalon, ha a v\u00e9ge fel\u00e9 j\u00e1r, akkor \u0151 m\u00e1r konkr\u00e9t term\u00e9ket keres, v\u00e1lasztani akar valamit, de ha az elej\u00e9n van, akkor inform\u00e1ci\u00f3t keres, lehet, hogy csak probl\u00e9m\u00e1t tapasztal, lehet, hogy csak egy v\u00e1gya van, valamit szeretne el\u00e9rni, de nem tudja, hogy milyen lehet\u0151s\u00e9gei vannak \u00e9s ilyenkor inform\u00e1ci\u00f3t kell neki adnod. \u00c9s ez Google Ads szempontj\u00e1b\u00f3l is fontos, de \u00fagy alapvet\u0151en a marketing rendszered hat\u00e9konys\u00e1ga szempontj\u00e1b\u00f3l is. Ezekr\u0151l is \u00edrtam egy\u00e9bk\u00e9nt cikkeket, beteszem mindkett\u0151t az ad\u00e1s le\u00edr\u00e1s\u00e1ba \u00e9s akkor megtal\u00e1lod.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.<\/p>\n\n\n\n
Ha m\u00e9g valami\u00e9rt nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatorn\u00e1kra, mert hetente h\u00e1rom \u00faj BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.<\/p>\n\n\n\n
\u00c9s \u00e9rdemes bel\u00e9pned a z\u00e1rt Facebook csoportunkba<\/a> is, ahol ak\u00e1r szem\u00e9lyesen vel\u00fcnk is besz\u00e9lgethetsz, de k\u00e9rd\u00e9seket is tehetsz fel \u00e9s a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00fcnk tagjait is megtal\u00e1lod.<\/p>\n\n\n\nGyere \u00e9s csatlakozz hozz\u00e1nk, a linket megtal\u00e1lod a le\u00edr\u00e1sban. Tal\u00e1lkozunk a k\u00f6vetkez\u0151 ad\u00e1sban.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Ebben az ad\u00e1sban 3 egyszer\u0171 tippet hoztam Neked, melyeket megfogadva azonnal jobban fognak teljes\u00edteni a Google Ads hirdet\u00e9seid. Alak\u00edtsd Te a m\u0171sort \u00e9s csatlakozz a BOOMCast z\u00e1rt Facebook csoportj\u00e1hoz, ahol besz\u00e9lgethetsz a hallgat\u00f3inkkal \u00e9s ak\u00e1r szem\u00e9lyesen t\u0151l\u00fcnk is k\u00e9rdezhetsz! Az ad\u00e1sban eml\u00edtett cikkeket itt \u00e9red el: https:\/\/boommarketing.hu\/online-marketing\/buyer-persona\/ https:\/\/boommarketing.hu\/online-marketing\/vasarloi-utvonal\/ Az al\u00e1bbi fel\u00fcleteken \u00e9red el az ad\u00e1st: […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":7472,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"footnotes":""},"categories":[28],"tags":[91],"yoast_head":"\n
BOOMCast SHORTS - 3 tipp, hogy azonnal jobban teljes\u00edtsenek a Google Ads hirdet\u00e9seid - BOOM Marketing Agency<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n