inbound marketingr\u0151l,<\/a> most pedig arr\u00f3l szeretn\u00e9k egy ad\u00e1st csin\u00e1lni, hogy mi\u00e9rt m\u0171k\u00f6dik maga az inbound marketing m\u00e1r a legeslegkisebb v\u00e1llalkoz\u00e1sokn\u00e1l is.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s itt most t\u00e9nyleg a kis v\u00e1llalkoz\u00e1sokra gondolok, az egyf\u0151s csapatokra id\u00e9z\u0151jelben, azokra, akik csak most indulnak, akiknek esetleg havi p\u00e1r sz\u00e1zezres \u00e1rbev\u00e9tel\u00fck van. Mert igenis n\u00e1luk is m\u0171k\u00f6dik az inbound marketing, ez nem csak a nagyok j\u00e1t\u00e9kszere. \u00dagyhogy hoztam most \u00f6t pontot, hogy m\u00e9gis mi\u00e9rt m\u0171k\u00f6dik ez a gyakorlatban is.<\/strong><\/p>\n\n\n\nEl\u0151sz\u00f6r is az\u00e9rt, mert egyszer\u0171en \u00edgy m\u0171k\u00f6d\u00fcnk<\/strong>. Min\u00e9l nagyobb a rekl\u00e1mzaj, min\u00e9l nagyobb az inform\u00e1ci\u00f3s t\u00falteng\u00e9s, a fogyaszt\u00f3nak ann\u00e1l kevesebb ideje marad arra, hogy megfelel\u0151 d\u00f6nt\u00e9st hozzon, hogy mindent alaposan \u00e1tn\u00e9zzen, \u00e1tolvasson \u00e9s megn\u00e9zzen. Az inbound marketingn\u00e9l pedig mi pontosan ebben a folyamatban seg\u00edt\u00fcnk nekik egy kicsit azzal, hogy \u00e9rt\u00e9kes, hasznos, \u00e9rdekes tartalmakat gy\u00e1rtunk. <\/p>\n\n\n\n\u00c9s amikor valakinek sz\u00fcks\u00e9ge van r\u00e1, teh\u00e1t nem el\u00e9 tessz\u00fck, hogy itt van \u00e9s vedd meg ezt is, hanem amikor sz\u00fcks\u00e9ge van valamilyen tartalomra a d\u00f6nt\u00e9si folyamatban, akkor mi azt oda tudjuk tenni el\u00e9, meg tudja tal\u00e1lni Google keres\u0151 \u00e1ltal, Youtube keres\u0151 \u00e1ltal, k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 \u00faton-m\u00f3don. Teh\u00e1t ilyenkor ugye nem megszak\u00edtjuk az embereket a b\u00f6ng\u00e9sz\u00e9si folyamatban<\/strong>, a tartalomfogyaszt\u00e1si folyamatban \u00e9s nem k\u00f6ny\u00f6rg\u00fcnk a figyelm\u00fck\u00e9rt, hanem ki\u00e9rdemelj\u00fck azt a figyelmet<\/strong>.<\/p>\n\n\n\nA m\u00e1sodik ok ami\u00e9rt azt mondom, hogy m\u00e1r a legkisebb v\u00e1llalkoz\u00e1soknak is \u00e9rdemes inbound marketingben gondolkozniuk, az az, hogy itt nem kell folyamatosan fizetni a l\u00e1togat\u00f3k\u00e9rt<\/strong>. Ugye min\u00e9l kisebb egy v\u00e1llalkoz\u00e1s, val\u00f3sz\u00edn\u0171 ann\u00e1l szer\u00e9nyebb k\u00f6lts\u00e9gkerettel tud dolgozni, ann\u00e1l kisebb a mozg\u00e1stere \u00e9s itt nagyon fontos az, hogy okosan k\u00f6lts\u00fck el a rendelkez\u00e9s\u00fcnkre \u00e1ll\u00f3 \u00f6sszeget. Tudom, mert \u00e9n is voltam ebben a cip\u0151ben, amikor elind\u00edtottam az \u00fcgyn\u00f6ks\u00e9get kb. 5 \u00e9vvel ezel\u0151tt, akkor el\u0151sz\u00f6r csak egy egyszer\u0171 blog volt, ahova \u00edrogattam, rengeteg tartalmat gy\u00e1rtottam \u00e9s egyszer\u0171en az id\u0151met tettem bele, mert t\u00f6bb id\u0151m volt, mint p\u00e9nzem. <\/p>\n\n\n\n\u00c9s az, hogy akkor beletettem ezt a rengeteg id\u0151t, rengeteg energi\u00e1t a cikkek, tartalmak gy\u00e1rt\u00e1s\u00e1ba, annak m\u00e9g mind a mai napig \u00e9rezz\u00fck a j\u00f3t\u00e9kony hat\u00e1s\u00e1t, mert nem kell fizetn\u00fcnk ugye az egyre n\u00f6vekv\u0151 hirdet\u00e9si k\u00f6lts\u00e9geket, nem kell odaadnunk a Facebooknak, Googlenek, b\u00e1rkinek, mert maga a blog hoz annyi \u00e9rdekl\u0151d\u0151t, hogy egyszer\u0171en megvagyunk. Teh\u00e1t ez egy nagyon fontos pont, ami\u00e9rt \u00e9n azt mondom, hogy m\u00e1r az elej\u00e9n \u00e9rdemes inbound marketing strat\u00e9gi\u00e1ban gondolkozni, mert nem csak hogy k\u00f6lts\u00e9ghat\u00e9kony hossz\u00fa t\u00e1von, de exponenci\u00e1lisan tudnak n\u00f6vekedni ilyenkor az eredm\u00e9nyek<\/strong>. <\/p>\n\n\n\nA harmadik nagyon fontos pont, hogy az inbound marketing c\u00e9lzott<\/strong>. Ezt nem is kell gondolom t\u00fal sokat magyar\u00e1znom, a TV rekl\u00e1m, a r\u00e1di\u00f3 rekl\u00e1m ezek mind sz\u0151nyegbomb\u00e1z\u00e1s jelleg\u0171 hirdet\u00e9sek, magyarul nagyon sok embert kell el\u00e9rni ahhoz, hogy a Te k\u00f6z\u00f6ns\u00e9ged is benne legyen. Az inbound marketing viszont a tartalomgy\u00e1rt\u00e1s miatt, ugye a keres\u0151optimaliz\u00e1l\u00e1s miatt, illetve a c\u00e9lzott fizetett hirdet\u00e9sek miatt sokkal hat\u00e9konyabban tud m\u0171k\u00f6dni, ergo kisebb k\u00f6lts\u00e9gkeretb\u0151l is tudsz majd \u00edgy dolgozni.<\/p>\n\n\n\nA negyedik pont, hogy akaratlanul is elkezdesz majd hossz\u00fa t\u00e1von gondolkozni.<\/strong> V\u00e1llalkoz\u00f3k\u00e9nt tal\u00e1n ez az egyik legnehezebb dolog, hogy ne csak az azonnali profitot, ne csak a r\u00f6vid t\u00e1vot n\u00e9zz\u00fck, hanem igenis hossz\u00fa t\u00e1von kell gondolkodnunk ahhoz, hogy a v\u00e1llalkoz\u00e1s fennmaradjon \u00e9s folyamatosan tudjon n\u00f6vekedni.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s ahogy egy inbound strat\u00e9gi\u00e1ban gondolkozol, teljesen \u00e1tfordul a k\u00e9p \u00e9s elkezdesz t\u00f6bb h\u00f3napos, de ink\u00e1bb t\u00f6bb \u00e9ves t\u00e1von gondolkozni, mert mondjuk egy cikk, amit meg\u00edrsz, az egy f\u00e9l \u00e9vig nem fog hozni forgalmat, 6 \u00e9s 12 h\u00f3nap k\u00f6z\u00f6tt hoz majd egy kev\u00e9s l\u00e1togat\u00f3t \u00e9s egy \u00e9ves t\u00e1von t\u00fal tud majd olyan exponenci\u00e1lis n\u00f6veked\u00e9st el\u00e9rni, ami\u00e9rt azt mondod, hogy hu, ok\u00e9 meg\u00e9rte meg\u00edrnom azt a cikket. \u00c9s szerintem ez egy nagyon hasznos pontja az inbound marketingnek, mint gondolkod\u00e1sm\u00f3dnak, mert csak \u00fagy m\u0171k\u00f6dik igaz\u00e1n j\u00f3l egy v\u00e1llalkoz\u00e1s, ha hossz\u00fa t\u00e1von is gondolkozol<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s v\u00e9g\u00fcl pedig az\u00e9rt is tud hat\u00e9konyan m\u0171k\u00f6dni az inbound marketing, mert nagyon egyszer\u0171en kombin\u00e1lhat\u00f3 az outbound marketinggel<\/strong>. Am\u00edg az inbound marketing elemek be\u00e9r\u00e9s\u00e9re v\u00e1rsz, mondjuk egy keres\u0151optimaliz\u00e1lt cikkre v\u00e1rsz, hogy hozzon neked forgalmat, addig nyugodtan tudod haszn\u00e1lni az outbound elemeket, a fizetett hirdet\u00e9si elemeket. Sz\u00f3val nem kell v\u00e1lasztanod, ez nem egy vagy-vagy dolog, hanem kombin\u00e1lhatod a kett\u0151t.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s \u00e9ppen ez\u00e9rt, ha gyors n\u00f6veked\u00e9st is szeretn\u00e9l, ha magas a k\u00f6lts\u00e9gkereted<\/strong>, akkor is \u00e9rdemes<\/strong> lecs\u00edpni egy r\u00e9sz\u00e9t \u00e9s tartalmakba fektetni, rendszerekbe, folyamatokba fektetni<\/strong>, amik lehet, hogy 1, 2, 3 \u00e9ves t\u00e1von kezdenek majd el megt\u00e9r\u00fclni, viszont akkor ugye nagyon nagyon gyorsan tudnak n\u00f6vekedni. Addig is pedig hirdetsz majd Facebookon, Google-\u00f6n, ak\u00e1r r\u00e1di\u00f3ba, ak\u00e1r TV-be, ezt lehet\u0151s\u00e9gekhez m\u00e9rten ugye el tudod majd d\u00f6nteni.<\/p>\n\n\n\nA l\u00e9nyeg szerintem ilyenkor mindig az, hogy ne \u00fagy gondolkozz, hogy a teljes k\u00f6lts\u00e9gkeretet fizetett hirdet\u00e9sekre sz\u00e1nod, mert az csak addig hozza a l\u00e1togat\u00f3kat, am\u00edg fut, am\u00edg fizetsz. Ha viszont ilyen hasznos tartalmakat, \u00e9rt\u00e9keket \u00e9p\u00edtesz \u00e9s gy\u00e1rtasz a v\u00e1llalkoz\u00e1sod sz\u00e1m\u00e1ra, akkor azok folyamatosan fogj\u00e1k hozni a hasznot<\/strong>, akkor is, amikor m\u00e1r nem foglalkozol vele. \u00c9s, ha valami\u00e9rt nem tudsz hirdet\u00e9sekre k\u00f6lteni, mert egy olyan helyzet alakul ki, akkor sincs baj, maximum a n\u00f6veked\u00e9sed lassul le egy picit, de az organikus forgalmad, a folyamataid m\u00e9g mindig ott vannak.<\/p>\n\n\n\n\u00dagyhogy ez lenne az az \u00f6t legf\u0151bb szempont, ami\u00e9rt \u00e9n azt mondom, hogy m\u00e1r az igaz\u00e1n kicsi v\u00e1llalkoz\u00e1sokn\u00e1l is hat\u00e9konyan tud m\u0171k\u00f6dni az inbound marketing \u00e9s \u00edrtam err\u0151l egy cikket <\/a>is, err\u0151l a t\u00e9m\u00e1r\u00f3l, ezt megtal\u00e1lod az ad\u00e1s le\u00edr\u00e1s\u00e1ban, \u00e9rdemes elolvasni \u00e9s m\u00e9g t\u00f6bb r\u00e9szletet megtal\u00e1lsz majd benne.<\/p>\n\n\n\n\u00c9s ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.<\/p>\n\n\n\n
Ha m\u00e9g valami\u00e9rt nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatorn\u00e1kra, mert hetente h\u00e1rom \u00faj BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.<\/p>\n\n\n\n
\u00c9s \u00e9rdemes bel\u00e9pned a z\u00e1rt Facebook csoportunkba<\/a> is, ahol ak\u00e1r szem\u00e9lyesen vel\u00fcnk is besz\u00e9lgethetsz, de k\u00e9rd\u00e9seket is tehetsz fel \u00e9s a k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\u00fcnk tagjait is megtal\u00e1lod. <\/p>\n\n\n\nGyere \u00e9s csatlakozz hozz\u00e1nk, a linket megtal\u00e1lod a le\u00edr\u00e1sban. Tal\u00e1lkozunk a k\u00f6vetkez\u0151 ad\u00e1sban.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Ebben az ad\u00e1sban 5 pontban mutatom be, hogy eg\u00e9szen pontosan mi\u00e9rt alkalmazhat\u00f3 hat\u00e9konyan az inbound marketing ak\u00e1r m\u00e1r a legkisebb v\u00e1llalkoz\u00e1sokn\u00e1l is. Alak\u00edtsd Te a m\u0171sort \u00e9s csatlakozz a BOOMCast z\u00e1rt Facebook csoportj\u00e1hoz, ahol besz\u00e9lgethetsz a hallgat\u00f3inkkal \u00e9s ak\u00e1r szem\u00e9lyesen t\u0151l\u00fcnk is k\u00e9rdezhetsz! Az ad\u00e1sban eml\u00edtett linkeket itt tal\u00e1lod: Az al\u00e1bbi fel\u00fcleteken \u00e9red el az […]<\/p>\n","protected":false},"author":6,"featured_media":8029,"comment_status":"open","ping_status":"closed","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"om_disable_all_campaigns":false,"footnotes":""},"categories":[28],"tags":[93],"yoast_head":"\n
BOOMCast SHORTS - Mi\u00e9rt m\u0171k\u00f6dik az inbound marketing m\u00e1r a legkisebb v\u00e1llalkoz\u00e1sokn\u00e1l is? - BOOM Marketing Agency<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n