BÍZD PROFIKRA A HIRDETÉSEIDET…

TELJESKÖRŰ FACEBOOK HIRDETÉSKEZELÉS!

Úgy érzed nem maxoljátok ki a social media hirdetésekben rejlő lehetőségeket? Akkor éppen itt az ideje, hogy végre Te is láss valamit abból a mesés megtérülésből, amiről minden ismerősöd áradozik…

MIÉRT KELL NEKED IS FACEBOOKON HIRDETNED?

2019-ben már kötelező a social media-n hirdetned a vállalkozásodat.

Figyelsz? Nem csak “érdemes” vagy “javasolt”, hanem kötelező.

A Facebook manapság már sokkal több, mint az a kezdetleges időrabló közösségi platform, ami még pár éve volt. Már nem csak külföldön, de hazánkban is messze a legnépszerűbb felület, ahol gyakorlatilag a fél országnak hirdethetsz (vagyis olyan ~6.1 millió magyarnak).

És még nem is ez a legjobb az egészben…

A legfrisebb adatok alapján a magyar felhasználók rekord mennyiségű időt töltenek el a Facebook hírfolyamuk pörgetésével: naponta átlagosan 82 percet. És ha ez nem lenne elég meggyőző ahhoz, hogy Te is kihasíts egy méretes szeletet ebből a hatalmas tortából (amíg még jut belőle), akkor egyvalamit még tudnod kell… a Facebook minden elérhető adatot rögzít a felhasználókról.

A kék óriás figyeli, megjegyzi és kielemzi a használat során fellelhető adatokat, és ezek alapján különböző csoportokba sorolja az embereket. Ezt az aranyat érő információt pedig elérhetővé teszi hirdetői számára.

Csak egy pár példa, hogy milyen részletességgel tudjuk célozni a kampányaidat:

  • Pontos életkor / korcsoportok
  • Nem
  • Közelgő alkalmak: házassági évforduló, szülinap
  • Földrajzi helyek (pl.: utazási célok vagy lakhely)
  • Érdeklődési körök, hobbik (pl.: főzés, edzés, foci, kertészet, utazás, vadászat, stb.)
  • Végzettség
  • Kapcsolati státusz (egyedülálló, kapcsolatban, eljegyzett, házas, stb)
  • Kedvelések/követések

Van hát egy terméked (vagy szolgáltatásod) és megvan a lehetőséged arra, hogy elérd a tökéletes célközönséged… mindezt a jelenleg legnagyobb megtérülést hozó hirdetési felületen.

Tényleg a vásárlók megszerzésén akarsz spórolni?

Miért versenyeznél hát a konkurenciáddal az AdWords találati listáján (sokszoros áron), ha még azelőtt elcsábíthatod a potenciális vásárlóidat, hogy nekik egyáltalán eszükbe jutna vásárolni?

FACEBOOK HIRDETÉSEKKEL ELÉRHETED…

... a megfelelő embereket

A Facebook mesterséges intelligenciájának köszönhetően kifejezetten azoknak az embereknek jelenítheted meg a hirdetésed, akiket tényleg érdekel az ajánlatod.

... a megfelelő időben

Akármit is kínálsz, a több mint 6 millió magyarországi felhasználó a garancia arra, hogy a kampányüzeneted akkor juttathatod el a célközönségednek, amikor csak szeretnéd.

v

... a megfelelő üzenettel

Kommunikálj másképpen az idegenekkel, az érdeklődőkkel, a vásárlókkal és a visszatérő vásárlóiddal, mindezt csupán Facebook és Instagram hirdetéseken keresztül.

EGY PÁR SIKERES KAMPÁNYUNK

Eredményeink az elmúlt időszakból (természetesen név nélkül)

“Mindenki által ismert” webshop

Nevet sajnos nem mondhatunk, legyen elég annyi, hogy napjaink egyik vezető webshopjáról van szó… akiknek nem mellesleg mi kezeljük a FB kampányait. Az elmúlt két hét során 2.231.720 Ft-ot hirdettünk el, és összesen 219.501.793 Ft bevételt realizáltunk.

14 nap | 2.231.720 Ft hirdetési költség | 219.501.793 Ft nettó árbevétel

Ez átlagosan 98,36 x-es megtérülést jelent a hirdetési fiók összes aktív kampányán!

Piacvezető “kozmetikai” webshop

Sajnos itt annyira speciális az iparág, hogy még magáról a termékről sem beszélhetünk, viszont az eredmények magukért beszélnek.

77.527 Ft hirdetési költség | 7.629.603 Ft bruttó árbevétel | 98,41 x-es ROI

Mindezt a közös munkánk első két hetében értük el, miután átvettük a fiókot egy másik hazai ügynökségtől.

Saját oktatóanyagunk nyitókampánya

Az sem volt rossz, amikor 2018 májusában piacra dobtuk a legelső videós oktatóanyagunkat, és a 4 napos kampány során több, mint 1 millió forint profitot hoztunk össze (kizárólag hirdetésekből).

29.669 Ft hirdetési költség | 1.047.349 Ft árbevétel | 35,3 x-es ROI

Természetesen csak azért tudtunk ilyen eredményeket elérni, mert korábban már profin megterveztük és felépítettük a social media stratégiánkat.

Fitness értékesítési folyamat

Természetesen nem csak webshopokkal dolgozunk, itt van például egy TOFU (Top of Funnel, magyarul az értékesítési tölcsér tetején lévő) lead generáló kampányunk.

139.162 Ft hirdetési költség | 5.305 új érdeklődő | 26 Ft-os egységnyi költség leadenként

Szolgáltatások értékesítésénél az új érdeklődők megszerzése a legnehezebb – és ezáltal a legdrágább lépés – de a 26 Ft-os egységnyi költséggel teljesen elégedettek vagyunk.

EZT NYÚJTJUK, HA VELÜNK DOLGOZOL

Szolgáltatásunk legfontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)

TECHNIKAI SETUP

A jól teljesítő Facebook hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Mi mindent elvégzünk helyetted.

FB KÉPPONT TELEPÍTÉSE

Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi telepítjünk számodra a képpontot a konverziókövetéshez szükséges összes eseménnyel együtt.

KOMPLETT STRATÉGIA

Nem csak elindítunk egy kampányt az aktuális akciódról, hanem komplett stratégia alapján építjük fel a Facebookos jelenléted. A stratégiát folyamatábrán ábrázoljuk (és adjuk át neked is), hogy mindig tudd mi következik.

FOLYAMATOS OPTIMALIZÁLÁS

A Facebook nem egyenlő az AdWords-szel (ergó nem elég havonta egyszer ránézni). Mi minden nap figyeljük a kampányaid teljesítményét, és szükség esetén azonnal alakítunk rajta.

ÁLLANDÓ A/B TESZTELÉS

Bevált egy kampány? Kerestél vele pár milliót? Mi nem csak hátradőlünk, hanem egy gyors pacsi után kipróbálunk még 20-30 másik verziót… mert plusz pár százezer mindig jól jön.

PROFI REMARKETING

Nem csak beállítunk egy kampányt azoknak, akik jártak a weboldaladon… komplett remarketing folyamatokat építünk, ahol akár 3-4 naponta más és más üzenettel próbáljuk meg konvertálni a látogatókat.

DINAMIKUS TERMÉKHIRDETÉSEK

A webshopok szent grálja. Ha valaki például megnéz/kosárba tesz egy terméket, akkor utána közvetlenül annak a terméknek a hirdetését látja (sokkal jobban konvertál, mint egy általános kampány).

w

HAVI TANÁCSADÁS

Minden hónapban lehetőséged van igényelni egy 1 órás tanácsadást, mely során akár komplett online marketing tippeket is kaphatsz tőlünk.

MIÉRT MINKET VÁLASSZ?

Egy kis segítség, ha eddig nem lett volna egyértelmű a döntés

Inbound marketing ügynökség vagyunk

A hazai piacon – úttöröként – az elsők között kezdtünk el az inbound marketinggel foglalkozni. Ezáltal nem csupán a hirdetésekhez értünk, hanem komplett rálátásunk van a teljes online marketing rendszeredre is.

Nem csak hirdetéseket kezelünk, hanem rendszeres tanácsadást is nyújtunk, hogy az online jelenléted minél magasabb fordulatszámon pörögjön.

Nem hagyunk magadra

Ha megbízol valakit a Facebook hirdetéseid kezelésével, akkor ő (általában) bekér tőled egy pár adatot, megkérdezi hová irányítsa a forgalmat, és elkészíti a kampányokat… nos, mi nem. Tapasztalatból tudjuk, hogy milyen komplex az online marketing világa, és ettől jóval több figyelmet igényel.

Tudjuk, hogy ha valaki nem tölt el hetente több napot tanulással és hírek figyelésével, akkor hamar ki lehet esni a ritmusból… éppen ezért segítünk, ahol csak tudunk.

Ha elmondod nekünk mit szeretnél elérni, akkor azok alapján meghatározzuk a buyer personáidat és a célközönségeidet. Ha vannak online felületeid, akkor beállítjuk neked a Facebook Pixelt és a konverziós eseményeket is. Ha egyáltalán nem tudod hogyan érdemes hirdetned, akkor kitaláljuk a teljeskörű hirdetési stratégiádat.

Ezek mind fontosak, hiszen a Facebook kampányok eredményessége nem kizárólag a hirdetéseken múlik. Ugyanolyan fontos konverziós szempontból maga az ajánlat, a technikai setup, a weboldal/webshop kialakítása, a landing page felépítése, az ideális vásárlói útvonal megléte és a célközönség is (csak hogy egy párat említsek).

Mi ezekben is segítünk!

Kizárólag a legjobbakkal dolgozunk

A BOOM Marketing nem egy one-man team… Ha velünk fogsz dolgozni, akkor egy komplett online marketinges csapat áll majd a rendelkezésedre, ahol minden területnek megvan a saját szakértője.

Ahogy egyre több és több adatunk lesz, úgy fogjuk kiszúrni a lehetséges fejlesztési pontokat. A havi tanácsadáson nagyon szívesen segítünk ezekben is, hiszen a hirdetések eredményességét nagyban befolyásolja például a weboldal/webshop hatékonysága.

Az adatvezérelt marketingben hiszünk

Sokan hasraütésszerűen (vagy más piacról szerzett tapasztalatokra alapozva) akarnak Facebookon hirdetni, ami gyakran nem a legeredményesebb megoldás.

Mi minden egyes új fióknál beállítjuk a konverziókövetést, felmérjük a konkurenciádat, felállítjuk a lehetséges buyer personákat, majd ezek alapján elkészítünk akár több tucat hirdetésverziót is. Így már az első 1-2 hét során rengeteg adatunk lesz, amiből hihetetlenül értékes következtetéseket szűrhetünk le a következő kampányok felépítése előtt.

Ahogy növekszik a lefutott kampányok száma, úgy idővel egyre több és több értékes adatot kapunk, ezáltal szépen fokozatosan tudjuk majd növelni a kampányaid hatékonyságát.

REFERENCIÁINK

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

A BOOM Marketingről

Szia, a nevem Balogh Dávid, és én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

A BOOM Marketinget – kezdetben még csak egyszerű blogként – azzal a céllal hoztam létre, hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget alakítsak ki, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.

Nem titkolt célunk, hogy rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a magyar piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: igyekszünk olyan színvonalú szolgáltatást nyújtani, amit senki más a piacon.

Büszkék vagyunk rá, hogy az értékrendünk alapja az értékadás, és pontosan ez az, ami meghatározza az egész BOOM-ot. Ha valamit csinálunk, abba 110%-ot beleteszünk.

Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing

ISMERD MEG A CSAPATOT

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

Balogh Dávid

CEO & Founder

Adamecz Máté

Adamecz Máté

Content Manager

Horváth Gréti

Horváth Gréti

Project Manager

Kramarics Gergő

Kramarics Gergő

Ads & Automations

Eszenyi Dávid

Eszenyi Dávid

Inbound Strategist

Pass Balázs

Pass Balázs

Social & Copywriting

ÁRAINK

Nem árulunk zsákbamacskát

TELJES SOCIAL MEDIA MANAGEMENT

109.900 Ft

+ ÁFA / HÓ KEZDŐÁR

Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás
Instagram hirdetések kezelése
Insta posztok készítése (heti 3 db)
Facebook posztok készítése (heti 3 db)
Havi marketing tanácsadás (ÚJ)

TELJESKÖRŰ HIRDETÉSKEZELÉS

74.900 Ft

+ ÁFA / HÓ KEZDŐÁR

Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás
Instagram hirdetések kezelése
Havi marketing tanácsadás (ÚJ)

BELÉPŐ SZINTŰ HIRDETÉSKEZELÉS

64.900 Ft

+ ÁFA / HÓ KEZDŐÁR

Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás

EZT KAPOD, HA VELÜNK DOLGOZOL

PROFI TECHNIKAI SETUP

Az eredményes Facebook hirdetések alapvető feltétele, hogy jól legyen beállítva a konverziókövetés. Csak így működik majd megfelelően az algoritmus, és csak így tudjuk majd, hogy melyik hirdetés hogyan teljesít.

HIRDETÉSI STRATÉGIA MEGTERVEZÉSE

Hirdetni lehet hasraütésszerűen, vagy egy profin kidolgozott stratégia alapján is. Mi minden esetben ragaszkodunk a stratégiához, amit a megbízás legelején készítünk majd el (Neked csak jóvá kell hagynod).

BUYER PERSONÁK ELEMZÉSE

Csak úgy tudunk eredményes kampányokat készíteni, ha pontosan tudjuk, hogy kihez szólnak a hirdetéseink. Elvégezzük helyetted a buyer personáid (ideális vásárlók) összeállítását is, és ezek alapján hozzuk majd létre a célközönségeket.

FACEBOOK HIRDETÉSEK KEZELÉSE

Kreatívot szerkesztünk, szöveget írunk és kampányokat készítünk. Persze szívesen vesszük a segítséget, de Neked nem lesz más dolgod, mint az eredményeket csodálni.

RENDSZERES A/B TESZTELÉS

A hirdetésverziókat folyamatosan teszteljük és optimalizáljuk, így nem ritka, hogy több tucat hirdetésverzióval indítunk el egy-egy kampányt.

FOLYAMATOS OPTIMALIZÁLÁS

Napról-napra azon vagyunk, hogy csökkentsük a kampányaid költségét, és még olcsóbban szerezzünk meg számodra egy érdeklődőt/vevőt.

INSTAGRAM HIRDETÉSEK KEZELÉSE

Ha a középső vagy a legnagyobb csomagot választod, akkor külön Instagramra optimalizált kampányokat is készítünk (pl.: Insta stories).

FB + INSTAGRAM POSZTOK KÉSZÍTÉSE

Ha a legnagyobb csomagot választod, akkor heti 3 db Facebook és 3 db Instagram posztot is elkészítünk és publikálunk a social media platformjaidon.

HAVI MARKETING TANÁCSADÁS (ÚJ)

Máshol több tízezer forintba kerül egy online marketing tanácsadás. Nálunk – havonta 1 órát – teljesen ingyen igényelhetsz (és nem, nem csak a hirdetésekben segítünk a tanácsadás során).

BESZÉLJÜNK A SAJÁT PROJEKTEDRŐL

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután legfeljebb 2 munkanapon belül válaszolunk és meglátjuk, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

GYAKORI KÉRDÉSEK

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

MENNYIBE KERÜL A KAMPÁNYKEZELÉS?

A munkadíjunk 64.900 Ft + ÁFA havidíjtól indul, és a hirdetési fiók komplexitása szerint változik. Kifejezetten a Te projektedre szabott árat csak kapcsolatfelvétel után tudunk adni.

NEKEM LESZ VALAMI DOLGOM?

A közös munka elején mindenképpen számítunk a szakmai segítségedre, de a dolgok marketing részét nyugodtan ránk bízhatod. A kick-off megbeszélésre már felkészülten fogunk érkezni, és ha Neked is megfelel a stratégia, akkor el is kezdjük a munkát.

MEKKORA HIRDETÉSI KÖLTSÉGGEL KELL SZÁMOLNOM?

Legalább havi 100.000 Ft-os költségkerettel érdemes számolnod ha hazai piacra hirdetnél, és legalább 150.000 Ft-tal akkor, ha nemzetközi piacot céloznál.

Ez alatt azért nem szoktunk elvállalni projekteket, mert részedről felmerülő kiadás lesz a munkadíjunk is, így a hirdetésekkel nekünk ezt is ki kell termelnünk ahhoz, hogy gyümölcsöző legyen a kapcsolatunk.

Ha mondjuk csak havi 50.000 Ft-os büdzséből tudnánk dolgozni, akkor nem feltétlenül érné meg Neked velünk dolgozni Jó eséllyel több eredményt érsz el, ha Te magad kezeled a hirdetéseidet és a munkadíjunkat is a Facebookon költöd el (nem biztos, hogy annyival okosabban tudunk elkölteni 50.000 Ft-ot, mintha Te költenél el ~130.000 Ft-ot).

A havi 100.000 Ft-os költségkeret már elég szokott lenni ahhoz, hogy a büdzsén túl a saját munkadíjunkat is kitermeljük, és elkezdjünk profitot hozni.

Mi mindig a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat. 🙂

MILYEN RENDSZEREKKEL DOLGOZTOK?

Mi a WordPressre esküszünk, webshopok közül pedig a WooCommerce, Shopify és a Magento a kedvencünk. Lényegében bármilyen rendszerrel tudunk dolgozni, ha az technikailag megfelelően elő van készítve a hirdetések futtatására (ne aggódj, ezt közösen kiderítjük még a beszélgetés elején).

MIÉRT VAGYTOK ILYEN DRÁGÁK?

A válasz: nem vagyunk. Még ezekkel az árakkal is csak a piaci átlagár környékén dolgozunk, és az érdeklődés növekedésével fokozatosan emeljük az árainkat is (a meglévő ügyfeleinknek természetesen nem emelünk árat). Erre azért van szükség, mert a lehető legprofibb szolgáltatást szeretnénk nyújtani, erre pedig csak akkor van lehetőség, ha nem oszlik meg a figyelmünk túl sok vállalkozás között. Ez mindkettőnk érdeke.

MIKOR ÉRDEMES KISZERVEZNEM A HIRDETÉSEIM KEZELÉSÉT?

Ha úgy érzed, hogy a cégeden belül nincs meg a kellő szakértelem – vagy egyszerűen csak a kollégáid is időhiánnyal küzdenek – és a kampányok babusgatása helyett más (több hasznot hozó) feladatokkal is foglalkozhatnátok.

VÁLLALTOK GARANCIÁT?

Igen is, és nem is.

Érthető okokból arra nem tudunk garanciát vállalni, hogy X vevőt szerzünk Y idő alatt, hiszen az értékesítés már a weboldal/webshop dolga, mi pedig csak a látogatókat visszük oda. Arra nem tudunk garanciát vállalni, amire nem terjed ki a befolyásunk.

Arra természetesen vállalunk garanciát, hogy az általunk elvállalt feladatokat (pl.: hirdetések készítése, tesztelése, stb) időben és tökéletes minőségben elvégezzük.

HÁNY HÓNAP KELL AHHOZ, HOGY EREDMÉNYT ÉRJÜNK EL?

Ezt így lehetetlen megmondani, de mint minden más új eszköznél, itt is érdemes legalább 3-6 hónapban gondolkozni.

Természetesen ettől hamarabb és később is elérhetjük a kitűzött célokat, de nagyjából ennyi idő kell ahhoz, hogy összeszokottan és eredményesen tudjunk dolgozni.

VAN VALAMILYEN MINIMÁLIS SZERZŐDÉSI IDŐ?

Igen, legalább 3 hónapos szerződést írunk minden új partnerünkkel, a munkadíjat pedig minden hónap elején rendezzük majd. Az első 90 nap után természetesen bármikor azt mondhatod, hogy Neked ennyi elég volt, de reméljük erre nem kerül sor.

HOGYAN TUDOK FIZETNI?

A munkadíjat közvetlenül nekünk fizeted meg minden hónap elején, átutalással, az esedékes e-számla kiállítása után. Ezen felül már csak a ténylegesen hirdetésekre szánt költségeid lesznek, amit már te rendezel a Facebook felé (ahogy eddig is).

"ENYÉM A VILÁG LEGJOBB BIZNISZE, DE MOST MÉG NEM TUDOK FIZETNI, KAPTOK JUTALÉKOT. TUDTOK SEGÍTENI?"

Sajnos nem.

Send this to a friend