Bízd profikra a hirdetéseidet…
Teljeskörű Facebook hirdetéskezelés
Úgy érzed nem maxoljátok ki a social media hirdetésekben rejlő lehetőségeket? Akkor éppen itt az ideje, hogy végre Te is láss valamit abból a mesés megtérülésből, amiről mindenki áradozik…
A Te oldaladra állítjuk a Mesterséges Intelligenciát
Gondolom nem árulok el nagy titkot azzal, hogy jelenleg a Facebook birtokolja a világ egyik legtöbb adattal rendelkezdő Mesterséges Intelligenciáját.
Biztosan Te is hallottál már a “Facebook algoritmusáról”, hiszen manapság egyre többször bukkan fel ez a kifejezés a híroldalakon is (ez az, amelyik történelmünk során először győzte le a világ legjobb pókerjátékosait egy játszmában).
Habár még csak most kezdenek szállingózni a pletykák az algoritmusról, egyáltalán nem új keletű a dolog (mi már évek óta használjuk az algoritmust a Facebook hirdetések kezelése során).
És hogy pontosan mire is képes ez a kis csoda?
Nagyon röviden: folyamatosan monitorozza a felhasználók viselkedését, majd ezeket az adatokat felhasználva következtetéseket von le.
“Tök jó, de hogyan segít ez nekem?” – gondolhatod.
Nagyon röviden: hatékonyabban tudsz majd hirdetni. 🙂
A Facebook követőkódjának köszönhetően ma már nem csak azt látja az algoritmus, hogy mit csinálunk a Facebook felületén, vagy hogy ott mit adtunk meg magunkról… már azt is tudja, hogy milyen egyéb weboldalakat böngészünk.
Figyelj, őszintén válaszolj a következő kérdésre: mennyire pontosan tudná valaki meghatározni a Te érdeklődési körödet a böngészési előzményeid alapján?
Például Forbes-t és HVG-t olvasol minden reggel mielőtt lecsekkolod a napi árfolyamokat? Délben elugrasz valami közeli étterembe ebédelni, közben pedig meghallgatsz egy business podcast-et?
Csak Magyarországon több, mint 6 millió ember használja a Facebookot napról-napra.
Ez azt jelenti, hogy az algoritmuson keresztül az ország közel háromnegyedét közvetlenül el tudod érni egy nekik releváns ajánlattal.
Ha jelenleg is futnak kampányaid – és nem tudod, hogy tudnátok-e hatékonyabban is hirdetni – akkor tedd fel magadnak a következő kérdéseket:
Használunk lookalike célközönségeket?
Hidd el, pontosan ezek az apróságok azok, melyek eldöntik, hogy ki nyeri meg a hirdetési “háborút”.
Ha csak 1-2%-ot nyersz hatékonyságban minden egyes ponton, az is 10-20%-kal több profitot jelent ugyanolyan költségek mellett.
Hogyan látod, vajon Neked is tudunk segíteni?
Facebook hirdetésekkel elérheted…
...a megfelelő embereket
A Facebook mesterséges intelligenciájának köszönhetően kifejezetten azoknak az embereknek jelenítheted meg a hirdetésed, akiket tényleg érdekel az ajánlatod.
...a megfelelő időben
Akármit is kínálsz, a több mint 6 millió magyarországi felhasználó a garancia arra, hogy a kampányüzeneted akkor juttathatod el a célközönségednek, amikor csak szeretnéd.
...a megfelelő üzenettel
Kommunikálj másképpen az idegenekkel, az érdeklődőkkel, a vásárlókkal és a visszatérő vásárlóiddal, mindezt csupán Facebook és Instagram hirdetéseken keresztül.
Egy pár sikeres kampányunk
Eredményeink az elmúlt időszakból (természetesen név nélkül)
“Mindenki által ismert” webshop
Nevet sajnos nem mondhatunk, legyen elég annyi, hogy napjaink egyik vezető webshopjáról van szó… akiknek nem mellesleg mi kezeljük a FB kampányait. Egy két hetes kampány során 2.231.720 Ft-ot hirdettünk el, és összesen 219.501.793 Ft bevételt realizáltunk.
14 nap | 2.231.720 Ft hirdetési költség | 219.501.793 Ft nettó árbevétel
Ez átlagosan 98,36 x-es megtérülést jelent a hirdetési fiók összes aktív kampányán!
Piacvezető “kozmetikai” webshop
Sajnos itt annyira speciális az iparág, hogy még magáról a termékről sem beszélhetünk, viszont az eredmények magukért beszélnek.
77.527 Ft hirdetési költség | 7.629.603 Ft bruttó árbevétel | 98,41 x-es ROI
Mindezt a közös munkánk első két hetében értük el, miután átvettük a fiókot egy másik hazai ügynökségtől.
Saját oktatóanyagunk nyitókampánya
Az sem volt rossz, amikor 2018 májusában piacra dobtuk a legelső videós oktatóanyagunkat, és a 4 napos kampány során több, mint 1 millió forint profitot hoztunk össze (kizárólag hirdetésekből).
29.669 Ft hirdetési költség | 1.047.349 Ft árbevétel | 35,3 x-es ROI
Természetesen csak azért tudtunk ilyen eredményeket elérni, mert korábban már profin megterveztük és felépítettük a social media stratégiánkat.
Fitness értékesítési folyamat
Természetesen nem csak webshopokkal dolgozunk, itt van például egy TOFU (Top of Funnel, magyarul az értékesítési tölcsér tetején lévő) lead generáló kampányunk.
139.162 Ft hirdetési költség | 5.305 új érdeklődő | 26 Ft-os egységnyi költség leadenként
Szolgáltatások értékesítésénél az új érdeklődők megszerzése a legnehezebb – és ezáltal a legdrágább lépés – de a 26 Ft-os egységnyi költséggel teljesen elégedettek vagyunk.
Ezt nyújtjuk, ha velünk dolgozol
Szolgáltatásunk legfontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)
Technikai setup
A jól teljesítő Facebook hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Az együttműködés elején minden szükséges technikai beállítást ellenőrzünk, és természetesen el is végezzük ezeket helyetted.
Facebook képpont telepítése
Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi megteremtjük számodra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látod majd, hogy melyik hirdetésed mennyi bevételt termelt Neked.
Komplett stratégia
Nem csak elindítunk egy kampányt az aktuális akciódról, hanem komplett stratégia alapján építjük fel a Facebookos jelenléted. A stratégiát folyamatábrán ábrázoljuk (és adjuk át neked is), hogy mindig tudd mi következik.
Folyamatos optimalizálás
A Facebook nem egyenlő az AdWords-szel (ergó nem elég hetente egyszer ránézni). Mi minden nap figyeljük a kampányaid teljesítményét, és szükség esetén azonnal alakítunk rajta.
Állandó A/B tesztelés
Bevált egy kampány? Kerestél vele pár milliót? Mi nem csak hátradőlünk, hanem egy gyors pacsi után kipróbálunk még 20-30 másik verziót… mert plusz pár százezer mindig jól jön.
Profi remarketing
Nem csak beállítunk egy kampányt azoknak, akik jártak a weboldaladon… komplett remarketing folyamatokat építünk, ahol akár 3-4 naponta más és más üzenettel próbáljuk meg konvertálni a látogatókat.
Dinamikus termékhirdetések
A webshopok szent grálja. Ha valaki például megnéz/kosárba tesz egy terméket, akkor utána közvetlenül annak a terméknek a hirdetését látja (sokkal jobban konvertál, mint egy általános kampány).
Havi tanácsadás
Minden hónapban lehetőséged van igényelni egy 1 órás tanácsadást, mely során akár komplett online marketing tippeket is kaphatsz tőlünk.
Miért minket válassz?
Egy kis segítség, ha az eddigiek alapján nem lenne egyértelmű a döntés
Inbound marketing ügynökség vagyunk
A hazai piacon – úttöröként – az elsők között kezdtünk el az inbound marketinggel foglalkozni. Ezáltal nem csupán a hirdetésekhez értünk, hanem komplett rálátásunk van a teljes online marketing rendszeredre is.
Sőt, az együttműködés során nem csak hirdetéseket kezelünk majd, hanem rendszeres tanácsadást is nyújtunk, hogy az online jelenléted minél magasabb fordulatszámon pörögjön (a középső csomagtól ez ingyenes).
Nem hagyunk magadra
Ha megbízol valakit a Facebook hirdetéseid kezelésével, akkor ő (általában) bekér tőled egy pár adatot, megkérdezi hová irányítsa a forgalmat, és elkészíti a kampányokat… nos, mi nem.
Ha elmondod nekünk mit szeretnél elérni, akkor azok alapján meghatározzuk a buyer personáidat és a célközönségeidet. Ha vannak online felületeid, akkor beállítjuk neked a Facebook Pixelt és a konverziós eseményeket is. Ha egyáltalán nem tudod hogyan érdemes hirdetned, akkor kitaláljuk a teljes körű hirdetési stratégiádat.
Ezek mind fontosak, hiszen a Facebook kampányok eredményessége nem kizárólag a hirdetéseken múlik. Ugyanolyan fontos konverziós szempontból maga az ajánlat, a technikai setup, a weboldal/webshop kialakítása, a sales oldal felépítése, az ideális vásárlói útvonal megléte és a célközönség is (csak hogy egy párat említsünk).
Mi ezekben is segítünk!
Kizárólag a legjobbakkal dolgozunk
A BOOM Marketing nem egy one-man team… Ha velünk fogsz dolgozni, akkor egy komplett online marketinges csapat áll majd a rendelkezésedre, ahol minden területnek megvan a saját szakértője.
Ahogy egyre több és több adatunk lesz, úgy fogjuk kiszúrni a lehetséges fejlesztési pontokat. A havi tanácsadáson nagyon szívesen segítünk ezekben is, hiszen a hirdetések eredményességét nagyban befolyásolja például a weboldal/webshop hatékonysága.
Az adatvezérelt marketingben hiszünk
Sokan hasraütésszerűen (vagy más piacról szerzett tapasztalatokra alapozva) akarnak Facebookon hirdetni, ami gyakran nem a legeredményesebb megoldás.
Mi minden egyes új fióknál beállítjuk a konverziókövetést, felmérjük a konkurenciádat, felállítjuk a lehetséges buyer personákat, majd ezek alapján elkészítünk akár több tucat hirdetésverziót is. Így már az első 1-2 hét során rengeteg adatunk lesz, amiből hihetetlenül értékes következtetéseket szűrhetünk le a következő kampányok felépítése előtt.
Ahogy növekszik a lefutott kampányok száma, úgy idővel egyre több és több értékes adatot kapunk, ezáltal szépen fokozatosan tudjuk majd növelni a kampányaid hatékonyságát.
A BOOM Marketingről
Szia, a nevem Balogh Dávid, én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).
A BOOM Marketinget – kezdetben még csak egyszerű blogként – azzal a céllal hoztam létre, hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget tudok kialakítani, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.
Nem titkolt célunk, hogy rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a hazai piac nagyon felhígult marketing téren.
Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…
Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?
Egyszerű: minden esetben a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat.
Vedd fel velünk a kapcsolatot és meg fogod látni, hogy ez egészen pontosan mit jelent!
Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing
Referenciáink
Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni
Ismerd meg a csapatot
Mi vagyunk a BOOM Marketing
Balogh Dávid
CEO & Founder
Horváth Gréti
Project Manager
Eszenyi Dávid
Inbound Strategist
Kramarics Gergő
Ads & Automations
Kiss Gergő Balázs
Campaign Manager
Fehér Gergő
Campaign Manager
Adorján Flóra
Social Manager
Simon Tibor
Áraink
Nem árulunk zsákbamacskát
AtomBOOM
Teljes social media management
139.900 Ft
+ÁFA / hó kezdőár
Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás
Instagram hirdetések kezelése
Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
Insta posztok készítése (heti 3 db)
Facebook posztok készítése (heti 3 db)
BOOM
Teljeskörű hirdetéskezelés
Legnépszerűbb
74.900 Ft
+ÁFA / hó kezdőár
Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás
Instagram hirdetések kezelése
Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
Insta posztok készítése (heti 3 db)
Facebook posztok készítése (heti 3 db)
Puskapor
Belépő szintű hirdetéskezelés
64.900 Ft
+ÁFA / hó kezdőár
Profi technikai setup
Hirdetési stratégia megtervezése
Buyer Persona elemzés
Facebook hirdetések kezelése
Folyamatos A/B tesztelés
Konverzió optimalizálás
Instagram hirdetések kezelése
Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
Insta posztok készítése (heti 3 db)
Facebook posztok készítése (heti 3 db)
Ezt kapod, ha velünk dolgozol
Profi technikai setup
A jól teljesítő Facebook hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Mi mindent elvégzünk helyetted.
Buyer personák elemzése
Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi telepítjünk számodra a képpontot a konverziókövetéshez szükséges összes eseménnyel együtt.
Rendszeres A/B tesztelés
A hirdetésverziókat folyamatosan teszteljük és optimalizáljuk, így nem ritka, hogy több tucat hirdetésverzióval indítunk el egy-egy kampányt.
Havi marketing tanácsadás
Máshol több tízezer forintba kerül egy online marketing tanácsadás. Nálunk – havonta 1 órát – teljesen ingyen igényelhetsz (és nem, nem csak a hirdetésekben segítünk a tanácsadás során).
Hirdetési stratégia megtervezése
Hirdetni lehet hasraütésszerűen, vagy egy profin kidolgozott stratégia alapján is. Mi minden esetben ragaszkodunk a stratégiához, amit a megbízás legelején készítünk majd el (Neked csak jóvá kell hagynod).
FB és Insta hirdetések kezelése
Kreatívot szerkesztünk, szöveget írunk és kampányokat készítünk. Persze szívesen vesszük a segítséget, de Neked nem lesz más dolgod, mint az eredményeket csodálni.
Folyamatos optimalizálás
Napról-napra azon vagyunk, hogy csökkentsük a kampányaid költségét, és még olcsóbban szerezzünk meg számodra egy érdeklődőt/vevőt.
FB + Instagram posztok készítése
Ha a legnagyobb csomagot választod, akkor heti 3 db Facebook és 3 db Instagram posztot is elkészítünk és publikálunk a social media platformjaidon.
Beszéljünk a saját projektedről
Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.
Gyakori kérdések
Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!
Mennyibe kerül a kampánykezelés?
A munkadíjunk 64.900 Ft + ÁFA havidíjtól indul, és a hirdetési fiók komplexitása szerint változik. Kifejezetten a Te projektedre szabott árat csak kapcsolatfelvétel után tudunk adni.
Nekem lesz valami dolgom?
A közös munka elején mindenképpen számítunk a szakmai segítségedre, de a dolgok marketing részét nyugodtan ránk bízhatod. A kick-off megbeszélésre már felkészülten fogunk érkezni, és ha Neked is megfelel a stratégia, akkor el is kezdjük a munkát.
Mekkora hirdetési költséggel kell számolnom?
Legalább havi 100.000 Ft-os költségkerettel érdemes számolnod ha hazai piacra hirdetnél, és legalább 150.000 Ft-tal akkor, ha nemzetközi piacot céloznál.
Ez alatt azért nem szoktunk elvállalni projekteket, mert részedről felmerülő kiadás lesz a munkadíjunk is, így a hirdetésekkel nekünk ezt is ki kell termelnünk ahhoz, hogy gyümölcsöző legyen a kapcsolatunk.
Ha mondjuk csak havi 50.000 Ft-os büdzséből tudnánk dolgozni, akkor nem feltétlenül érné meg Neked velünk dolgozni. Jó eséllyel több eredményt érsz el, ha Te magad kezeled a hirdetéseidet és a munkadíjunkat is a Facebookon költöd el (nem biztos, hogy annyival okosabban tudunk elkölteni 50.000 Ft-ot, mintha Te költenél el ~130.000 Ft-ot).
A havi 100.000 Ft-os költségkeret már elég szokott lenni ahhoz, hogy a büdzsén túl a saját munkadíjunkat is kitermeljük, és elkezdjünk profitot hozni.
Mi mindig a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat. 🙂
Milyen rendszerekkel dolgoztok?
Mi a WordPressre esküszünk, webshopok közül pedig a WooCommerce, Shopify és a Magento a kedvencünk. Lényegében bármilyen rendszerrel tudunk dolgozni, ha az technikailag megfelelően elő van készítve a hirdetések futtatására (ne aggódj, ezt közösen kiderítjük még a beszélgetés elején).
Miért vagytok ilyen drágák?
A válasz: nem vagyunk. Még ezekkel az árakkal is csak a piaci átlagár környékén dolgozunk, és az érdeklődés növekedésével fokozatosan emeljük az árainkat is (a meglévő ügyfeleinknek természetesen nem emelünk árat). Erre azért van szükség, mert a lehető legprofibb szolgáltatást szeretnénk nyújtani, erre pedig csak akkor van lehetőség, ha nem oszlik meg a figyelmünk túl sok vállalkozás között. Ez mindkettőnk érdeke.
Mikor érdemes kiszerveznem a hirdetéseim kezelését?
Ha úgy érzed, hogy a cégeden belül nincs meg a kellő szakértelem – vagy egyszerűen csak a kollégáid is időhiánnyal küzdenek – és a kampányok babusgatása helyett más (több hasznot hozó) feladatokkal is foglalkozhatnátok.
Van valamilyen minimális szerződési idő?
Igen, legalább 3 hónapos szerződést írunk minden új partnerünkkel, a munkadíjat pedig minden hónap elején rendezzük majd. Az első 90 nap után természetesen bármikor azt mondhatod, hogy Neked ennyi elég volt, de reméljük erre nem kerül sor.
Hogyan tudok fizetni?
A munkadíjat közvetlenül nekünk fizeted meg minden hónap elején, átutalással, az esedékes e-számla kiállítása után. Ezen felül már csak a ténylegesen hirdetésekre szánt költségeid lesznek, amit már te rendezel a Facebook felé (ahogy eddig is).
"Enyém a világ legjobb biznisze, de most még nem tudok fizetni, kaptok jutalékot. Tudtok segíteni?"
Sajnos nem.