Kik állnak a BOOM Marketing mögött?

Velünk fogsz dolgozni

 

Balogh Dávid

alapító, ügyvezető

Horváth Gréti

projektmenedzser

Eszenyi Dávid

kampánymenedzser

A sztorink (csak röviden)

Szia! Az én nevem Balogh Dávid, és – már biztosan kitaláltad – marketinggel foglalkozom.

Fő területem az online marketing, azon belül is a social media, a marketingrendszerek kialakítása és azok automatizálása a szakterületem. A blogomon keresztül azt szeretném megmutatni, hogyan tudod robotpilótára állítani a céged marketingtevékenységét úgy, hogy Neked a vásárlók kiszolgálásán kívül már tényleg ne legyen gondod a vevőszerzésre.

Néhány fontos tudnivaló rólam:

1. Nem csak az elméletet mutatom be, hanem valós példákkal is kiegészítem a cikkeket – Egy pár cikk elolvasása után Te is meglátod majd, hogy az elméletet mindig igyekszem saját (hazai piacon elért) eredményeinkkel is kiegészíteni. Szerencsére sokféle céggel dolgozunk, így a partnereinknek köszönhetően láthatsz majd példákat B2B és B2C piacról, online és offline működő, pár százezres és milliárdos árbevételű cégekről is.

2. Nem “marketinges” vagyok, hanem vállalkozó – Éppen ezért nem az a célom, hogy (ész nélkül) minél többet költsön a céged reklámokra. Tudom, hogy minél kisebb vállalkozásról van szó, annál fontosabb a minél hamarabbi megtérülés, és tudom milyen az, amikor havi százezer forintból kell megoldanod a vásárlószerzést és folyamatos növekedést. Pontosan ezért jó megoldás a marketing automatizálás még a legkisebb cégek számára is.

3. Folyamatosan tanulok és képzem magam – Aki egy kicsit is jártas a marketingben az tudja, hogy az online világ milyen rohamosan és hirtelen változásokra képes. Előfordul, hogy egy-egy változás egyik napról a másikra eltöröl vagy létrehoz egy teljes iparágat, ezért a folyamatos tanulás és fejlődés elmaradhatatlan. Igyekszünk a lehető legtöbb hazai és külföldi képzést végigcsinálni, és ha időnk engedi (általában nem szokta) szeretünk részt venni a színvonalasabb hazai konferenciákon, tréningeken is.

4. A hivatásunk egyben a hobbink is – És ez szerintem így van jól. Ezt a blogot is hobbiból indítottam el, ezzel is motiválva magamat a fejlődésre, hiszen csak így tudok folyamatosan jobbnál-jobb cikkeket és tartalmakat készíteni online marketing témában. Ha pedig már leírom a tapasztalataimat, miért ne tenném mindenki számára elérhetővé? 🙂

Eddig ez történt velünk

  • 2017 februárjában indítottam útjára a blogot (ügynökség még nem volt), és posztoltam az első cikkeimet
  • 2017 májusában már elkezdtek szállingózni a megkeresések… láttam, hogy ebből lehet valami
  • 2017 július elején megalapítottam az első vállalkozásomat, és végre hivatalosan is ügynökség lett a BOOM-ból
  • 2017 szeptemberében már Grétinek is be kellett segítenie, mert egyedül nem bírtam… elkezdtük tervezni a csapat bővítését is
  • 2018 januárjában megtaláltuk az első külsős munkatársunkat, (másik) Dávidot.

Sorra végezzük a nemzetközi képzéseket… például ezeket

a munkájának tényleges eredménye van…

Dávid már több mint egy éve egyengeti a Matracdepó (online) marketing feladatait, és nagyon remélem, hogy még jópár évig együtt fogunk dolgozni. A marketingünk nagy része teljesen automata, így a rendszer szó szerint magától szállítja érdeklődők ezreit hónapról-hónapra.

Sok ügynökséggel volt már dolgunk, de tény, hogy (Dávid) messze legjobban végzi a feladatát. Érti a dolgát, bármikor elérhető, nem kell napokat várni egy-egy módosításra, és a munkájának tényleges eredménye is van: már az első 3 hónap után csökkent a marketingköltségünk, miközben milliókkal nőtt az árbevételünk.

Orosz Antal
ügyvezető és alapító-tag, Matracdepó Kft.

Egy pár cég azok közül, akik már minket választottak

Legutóbbi blogposztjaink

9 azonnal felhasználható Facebook hirdetés template

Rendszeresen frissítjük és aktualizáljuk ezt a cikket, hogy mindig naprakész tudást kapj. Legutolsó frissítés: 2018. május Nem tudom te hogy vagy vele, de én egyszerűen imádom a template-eket. Egy template-et egyszerű használni, könnyen megérthető és már pár perc...