Ki áll a BOOM Marketing mögött?

Szia! Az én nevem Balogh Dávid, és – már biztosan kitaláltad – marketinggel foglalkozom.

Fő területem az online marketing, azon belül is a marketingrendszerek kialakítása és azok automatizálása a szakterületem. A blogomon keresztül azt szeretném megmutatni, hogyan tudod robotpilótára állítani a céged marketingtevékenységét úgy, hogy Neked a vásárlók kiszolgálásán kívül már tényleg ne legyen gondod a vevőszerzésre.

Néhány fontos tudnivaló rólam:

1. Nem csak az elméletet mutatom be, hanem valós példákkal is kiegészítem a cikkeket – Egy pár cikk elolvasása után Te is meglátod majd, hogy az elméletet mindig igyekszem saját (hazai piacon elért) eredményeinkkel is kiegészíteni. Szerencsére sokféle céggel dolgoztunk már, így a partnereinknek köszönhetően láthatsz majd példákat B2B és B2C piacról, online és offline működő, pár százezres és milliárdos árbevételű cégekről is.

2. Nem “marketinges” vagyok, hanem vállalkozó – Éppen ezért nem az a célom, hogy (ész nélkül) minél többet költsön a céged reklámokra. Tudom, hogy minél kisebb vállalkozásról van szó, annál fontosabb a minél hamarabbi megtérülés, és tudom milyen az, amikor havi pár tízezer forintból kell megoldanod a vásárlószerzést és folyamatos növekedést. Pontosan ezért jó megoldás a marketingautomatizálás még a legkisebb cégek számára is.

3. Folyamatosan tanulok és képzem magam – Aki egy kicsit is jártas a marketingben az tudja, hogy az online világ milyen rohamosan és hirtelen változásokra képes. Előfordul, hogy egy-egy változás egyik napról a másikra eltöröl vagy létrehoz egy teljes iparágat, ezért a folyamatos tanulás és fejlődés elmaradhatatlan. Igyekszem a lehető legtöbb hazai és külföldi képzést végigcsinálni, és ha időm engedi szeretek részt venni a színvonalasabb hazai konferenciákon, tréningeken.

4. A hivatásom egyben a hobbim is – És ez szerintem így van jól. Ezt a blogot is hobbiból indítottam el, ezzel is motiválva magamat a fejlődésre, hiszen csak így tudok folyamatosan jobbnál-jobb cikkeket és tartalmakat készíteni online marketing témában. Ha pedig már leírom a tapasztalataimat, miért ne tenném mindenki számára elérhetővé? 🙂

Egy pár elvégzett képzés, amit tényleg hasznosnak találtam

a munkájának tényleges eredménye van…

Dávid már több mint egy éve egyengeti a Matracdepó (online) marketing feladatait, és nagyon remélem, hogy még jópár évig együtt fogunk dolgozni. A marketingünk nagy része teljesen automata, így a rendszer szó szerint magától szállítja érdeklődők ezreit hónapról-hónapra.

Sok ügynökséggel volt már dolgunk, de tény, hogy (Dávid) messze legjobban végzi a feladatát. Érti a dolgát, bármikor elérhető, nem kell napokat várni egy-egy módosításra, és a munkájának tényleges eredménye is van: már az első 3 hónap után csökkent a marketingköltségünk, miközben milliókkal nőtt az árbevételünk.

Orosz Antal
ügyvezető és alapító-tag, Matracdepó Kft.

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

Legutóbbi blogposztjaim

9 azonnal felhasználható Facebook hirdetés template

Nem tudom te hogy vagy vele, de én egyszerűen imádom a template-eket. Egy template-et egyszerű használni, könnyen megérthető és már pár perc alatt segíthet elérni azt a célt, amire hivatott. Ebben a cikkben 9 Facebook hirdetés template-et gyűjtöttem össze neked,...

Facebook link posztok előnézetének szerkesztése

Pár hónappal ezelőtt meglépte a Facebook azt, amiről előtte már sok pletykát lehetett hallani: elvette a linkek szerkeszthetőségét. Bármennyire is fájó volt ez a lépés nekünk marketingeseknek, azt mondom teljesen helyénvaló húzás volt, hiszen a "fake news" oldalak már...