BÍZD PROFIKRA A HIRDETÉSEIDET…

Teljeskörű Google Ads hirdetéskezelés

A Google Ads (régebbi nevén AdWords) hirdetések használata egyetlen vállalkozás számára sem szabad, hogy kérdéses legyen. Mi segítünk, hogy a lehető legtöbbet hozd ki belőle!

A Te oldaladra állítjuk a világ legtöbb adattal rendelkező rendszerét

Gondolom már nem kell Neked bemutatnom a Google-t. Azt a céget, mely termékein keresztül:

  • keresünk az interneten (lényegében bármit)
  • levelezünk
  • fogyasztjuk a videós tartalmakat
  • értékeljük a kedvenc helyeinket
  • tervezzük az útvonalunkat
  • és így tovább…

És ez még csak a jéghegy csúcsa.

A Google Analytics követőkód minden online marketinget is alkalmazó vállalkozás weboldalán megtalálható, a Google Ads követőkódról már nem is beszélve.

Ezek alapján egyértelmű, hogy a Google elképesztő mennyiségű adattal rendelkezik… amit természetesen fel is használnak a hirdetések optimalizálására.

Figyelj, őszintén válaszolj a következő kérdésre: mennyire pontosan tudná valaki meghatározni a Te érdeklődési körödet a fentebb felsorolt infók alapján?

Például Forbes-t és HVG-t olvasol minden reggel mielőtt lecsekkolod a napi árfolyamokat? Délben elugrasz valami közeli étterembe ebédelni, közben pedig meghallgatsz egy business podcast-et?

Látod már, hogy milyen elképesztő mennyiségű adatuk van rólunk?

Csak Magyarországon több, mint 8 millió ember használja a Google termékeit napról-napra...

Ez azt jelenti, hogy Google Ads hirdetéseken keresztül lényegében közvetlenül el tudod érni a fizetőképes kereslet szinte egészét egy nekik releváns ajánlattal.

Ezek után remélem számodra sem kérdés, hogy miért kell szerepet kapnia a Google-nek (is) a marketing stratégiádban.

A Google Ads hirdetés…

...pénztárcabarát

Akár a kisebb vállalkozások is kihasználhatják a Google Ads hirdetések előnyeit, hiszen itt kifejezetten kattintás után fizetsz (tehát azokért a látogatókért, akik tényleg ott vannak a weboldaladon).

...gyors

Az eredmények akár pár napon belül is látszódnak, ami a kiértékelésnél és folyamatos optimalizálásnál is nagyon jól jön. Szinte azonnal látjuk majd, hogy mi működik, így hatékonyan tudjuk optimalizálni a kampányokat.

...hatékony

Itt nincs sötétben tapogatózás. Pontosan tudjuk, hogy kik az ideális vásárlóid és azt is, hogy őket hol találjuk meg. Ez ráadásul párosul a hajszálpontos mérési lehetőségekkel, így pontosan meg lehet mondani, hogy melyik kampány milyen eredménnyel működik.

Egy pár sikeres kampányunk

Eredményeink az elmúlt időszakból (természetesen név nélkül)

INDULÓ WEBÁRUHÁZAKNÁL IS EGYSZERŰ A SKÁLÁZÁS

Egy alig több, mint egy éves kertészeti webshop húzótermékének Search (keresési) kampánya, amelynek eladásait a főszezonban megdupláztuk az első évhez képest.

449.231 Ft hirdetési költség | 8.873.117 Ft nettó árbevétel | 19.75x ROAS (megtérülés)

A FOLYAMATOS TESZTELÉS LÉTFONTOSSÁGÚ

Ennél az állateledelekkel és kiegészítőkkel foglalkozó webshopnál egyetlen jól összerakott Performance Max kampánnyal túlszárnyaltuk az addigi rekord bevételt, méghozzá javítva a megtérülést is.

261.422 Ft hirdetési költség | 1.344.378 Ft nettó árbevétel | 5.14x ROAS (megtérülés)

A TELÍTETT PIACON IS LEHET ÉRVÉNYESÜLNI

Több, mint ezer eladás és 10 millió forint feletti bevétel egy gyógyászati webshopban, mindez az indulást követő 4 hónapon belül.

1.184.311 Ft hirdetési költség | 10.224.435 Ft nettó árbevétel | 8.63x ROAS (megtérülés)

AZ ÁRVERSENY SEM AKADÁLY

Egy specifikus piacon – ahol jellemző a nagy árverseny – egy jól összeállított Search (keresési) kampánnyal, magasabb árakkal is lehet jó eredményeket elérni.

66.300 Ft hirdetési költség | 1.562.378 Ft nettó árbevétel | 23.56x ROAS (megtérülés)

Ezt nyújtjuk, ha velünk dolgozol

Szolgáltatásunk legfontosabb elemei (a teljesség igénye nélkül)

A jól teljesítő Google Ads hirdetések alapja, hogy technikailag minden jól legyen beállítva. Az együttműködés elején minden szükséges technikai beállítást ellenőrzünk, és természetesen el is végezzük ezeket helyetted.

Az egyik legfontosabb elem, amin (ha rosszul van beállítva) a kampányaid sorsa is múlhat. Mi megteremtjük számodra a profi konverziókövetés lehetőségét, így forintra pontosan látod majd, hogy melyik hirdetésed mennyi bevételt termelt Neked.

Nem csak elindítunk egy kampányt az aktuális akciódról, hanem komplett stratégia alapján építjük fel a Google Ads jelenléted. A stratégiát minden esetben kutatásokkal támasztjuk alá.

A Google Ads egy érdekes platform. Egy több mint 20 éves platformról van szó, amibe a mai napig sok vállalkozónak beletörik a bicskája. Mi minden nap figyeljük a kampányaid teljesítményét, és szükség esetén azonnal alakítunk azokon.

Bevált egy kampány? Kerestél vele pár milliót? Mi nem csak hátradőlünk, hanem egy gyors pacsi után kipróbálunk még 10-20 másik verziót… mert egy pár százalékos javulás mindig jól jön.

Nem csak beállítunk egy kampányt azoknak, akik jártak a weboldaladon… komplett remarketing folyamatokat építünk, ahol akár 3-4 naponta más és más üzenettel próbáljuk meg konvertálni a látogatókat.

Mivel kizárólag online marketinggel foglalkozunk, így mindig naprakészek tudunk lenni. Az elsők között kezdtük el tesztelni például a Performance Max kampányokat is – ez a Google legújabb üdvöskéje – amit a Te fiókodban is be fogunk üzemelni (sokan még nem is tudnak a létezéséről).

A szokásos unalmas pdf riportok helyett mi minden hónapban leülünk Veled egy 1 órás tanácsadásra. Itt nézzük át az előző havi teljesítményt és beszéljük meg, hogy hogyan tudjuk megtámogatni a vállalkozásodat a következő hónap során. Természetesen a maradék időben általános online marketing kérdésekre is szívesen válaszolunk.

Miért minket válassz?

Egy kis segítség, ha az eddigiek alapján nem lenne egyértelmű a döntés

Inbound marketing ügynökség vagyunk

A hazai piacon – úttöröként – az elsők között kezdtünk el az inbound marketinggel foglalkozni. Ezáltal nem csupán a hirdetésekhez értünk, hanem komplett rálátásunk van a teljes online marketing rendszeredre is.

Sőt, az együttműködés során nem csak hirdetéseket kezelünk majd, hanem rendszeres tanácsadást is nyújtunk, hogy az online jelenléted minél magasabb fordulatszámon pörögjön.

Rendszerben gondolkozunk

Ha megbízol valakit a Google Ads hirdetéseid kezelésével, akkor ő (általában) bekér tőled egy pár adatot, megkérdezi hová irányítsa a forgalmat, és elkészíti a kampányokat… nos, mi nem.

Ha elmondod nekünk mit szeretnél elérni, akkor azok alapján meghatározzuk a buyer personáidat és a célközönségeidet. Ha vannak online felületeid, akkor beállítjuk neked a szükséges követőkódokat és a konverziós eseményeket is. Ha egyáltalán nem tudod hogyan érdemes hirdetned, akkor kitaláljuk a teljes körű hirdetési stratégiádat.

Ezek mind fontosak, hiszen a Google Ads kampányok eredményessége nem kizárólag a hirdetéseken múlik. Ugyanolyan fontos konverziós szempontból maga az ajánlat, a technikai setup, a weboldal/webshop kialakítása, a sales oldal felépítése, az ideális vásárlói útvonal megléte és a célközönség is (csak hogy egy párat említsünk).

Mi ezekben is segítünk!

Kizárólag a legjobbakkal dolgozunk

A BOOM Marketing nem egy one-man team. Ha velünk fogsz dolgozni, akkor egy komplett online marketinges csapat áll majd a rendelkezésedre, ahol minden területnek megvan a saját szakértője.

Ahogy egyre több és több adatunk lesz, úgy fogjuk kiszúrni a lehetséges fejlesztési pontokat. A havi tanácsadáson nagyon szívesen segítünk ezekben is, hiszen a hirdetések eredményességét nagyban befolyásolja például a weboldal/webshop hatékonysága.

Az adatvezérelt marketingben hiszünk

Sokan hasraütésszerűen (vagy más piacról szerzett tapasztalatokra alapozva) akarnak hirdetni, ami gyakran nem a legeredményesebb megoldás.

Mi minden egyes új fióknál beállítjuk a konverziókövetést, felmérjük a konkurenciádat, felállítjuk a lehetséges buyer personákat, majd ezek alapján elkészítünk akár több tucat hirdetésverziót is. Így már az első 1-2 hónap során rengeteg adatunk lesz, amiből hihetetlenül értékes következtetéseket szűrhetünk le a következő kampányok felépítése előtt.

Ahogy növekszik a lefutott kampányok száma, úgy idővel egyre több és több értékes adatot kapunk, ezáltal szépen fokozatosan tudjuk majd növelni a kampányaid hatékonyságát.

A BOOM Marketingről

Balogh Dávid, a BOOM Marketing alapítója

Szia, a nevem Balogh Dávid, én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

A BOOM Marketinget azzal a céllal hoztam létre – kezdetben még csak egyszerű blogként – hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget tudok kialakítani, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.

Nem titkolt célunk, hogy rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a hazai piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: minden esetben a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat.

Vedd fel velünk a kapcsolatot és meg fogod látni, hogy ez egészen pontosan mit jelent!

Nekik már segítettünk

Ismerd meg a csapatot

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Finance

Eszenyi Dávid

COO

Kiss Gergő Balázs

Account Manager

Adorján Flóra

Social Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Simon Tibor

Graphic Designer

Bódis Eszter

Campaign Manager

Puskás Máté

Campaign Manager

Balogh Dávid

CEO

Szilágyi Kata

COO

Dankó Renátó

PPC team leader

Demjén Csenge

Kampánymenedzser

Csíki Tamás

Kampánymenedzser

Sári Andrea

Email marketing specialista; Kampánymenedzser

Petrás Balázs

Kampánymenedzser

Kaluzsa Melinda

Grafikus

Sabján Gergely

Kampánymenedzser

Áraink

Nem árulunk zsákbamacskát

AtomBOOM

Ezt válaszd, ha három hirdetési platformot szeretnél ránk bízni
509.700 Ft

441.740 Ft

+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Google Ads hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra

BOOM

Ezt válaszd, ha kettő platformot szeretnél ránk bízni
339.800 Ft

305.820 Ft

+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Google Ads hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra
Népszerű

Puskapor

Ezt válaszd, ha egy platformot szeretnél ránk bízni
169.900 Ft
+ÁFA / HÓ KEZDŐÁR
  • Profi technikai setup
  • Hirdetési stratégia megtervezése
  • Folyamatos A/B tesztelés
  • Konverzió optimalizálás
  • Google Ads hirdetések kezelése
  • Havi marketing tanácsadás (ÚJ)
  • Egy további platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a második platformra
  • Egy harmadik platform hirdetéseinek kezelése (Facebook vagy TikTok vagy LinkedIn)
  • 20% kedvezmény a harmadik platformra

Beszéljünk a saját projektedről

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Google hirdetéskezelés szolgáltatás

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Ha úgy érzed, hogy a cégeden belül nincs meg a kellő szakértelem – vagy egyszerűen csak a kollégáid is időhiánnyal küzdenek – és a kampányok babusgatása helyett más (több hasznot hozó) feladatokkal is foglalkozhatnátok.

A közös munka elején mindenképpen számítunk a szakmai segítségedre, de a dolgok marketing részét nyugodtan ránk bízhatod. A kick-off megbeszélésre már felkészülten fogunk érkezni, és ha Neked is megfelel a stratégia, akkor el is kezdjük a munkát.

A munkadíjat közvetlenül nekünk fizeted meg minden hónap elején, átutalással, az esedékes e-számla kiállítása után. Ezen felül már csak a ténylegesen hirdetésekre szánt költségeid lesznek, amit már te rendezel a Google felé (ahogy eddig is).

Igen, legalább 3 hónapos szerződést írunk minden új partnerünkkel, a munkadíjat pedig minden hónap elején rendezzük majd. Az első 90 nap után természetesen bármikor azt mondhatod, hogy Neked ennyi elég volt, de reméljük erre nem kerül sor.

Legalább havi 200.000 Ft-os költségkerettel érdemes számolnod ha hazai piacra hirdetnél, és legalább 300.000 Ft-tal akkor, ha nemzetközi piacot céloznál.

Ez alatt azért nem szoktunk elvállalni projekteket, mert részedről felmerülő kiadás lesz a munkadíjunk is, így a hirdetésekkel nekünk ezt is ki kell termelnünk ahhoz, hogy gyümölcsöző legyen a kapcsolatunk.

Ha mondjuk csak havi 50.000 Ft-os büdzséből tudnánk dolgozni, akkor nem feltétlenül érné meg Neked velünk dolgozni. Jó eséllyel több eredményt érsz el, ha Te magad kezeled a hirdetéseidet és a munkadíjunkat is hirdetésekre költöd el (nem biztos, hogy annyival okosabban tudunk elkölteni 50.000 Ft-ot, mintha Te költenél el ~130.000 Ft-ot).

A havi 200.000 Ft-os költségkeret már elég szokott lenni ahhoz, hogy a büdzsén túl a saját munkadíjunkat is kitermeljük és elkezdjünk profitot hozni.

Mi mindig a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat. 🙂

Mi a WordPressre esküszünk, webshopok közül pedig a WooCommerce, Shopify és a Magento a kedvencünk. Lényegében bármilyen rendszerrel tudunk dolgozni, ha az technikailag megfelelően elő van készítve a hirdetések futtatására (ne aggódj, ezt közösen kiderítjük még a beszélgetés elején).

Nem, a havi munkadíjon kívül nincs semmiféle rejtett költség amivel számolnod kellene. A fiók kezdeti beállításának elvégzése létfontosságú a munka megkezdéséhez, így ezért külön díjat nem számolunk fel. A fiók beállítását egy az egyben elvégezzük helyetted, ha pedig még nincs Google Ads fiókod, akkor a projektmenedzsereink ebben is segítenek majd.

Nem számolunk fel semmiféle jutalékot sem az értékesítés, sem az elköltött összeg után. Az első beszélgetés után kapsz tőlünk egy fix havidíjas ajánlatot, ami a Te fiókodra van szabva. Az itt található havidíjon felül nem lesz semmiféle egyéb rejtett költség, amivel számolnod kellene.

2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat