
Mi az az Inbound Marketing? Így tervezd meg a saját stratégiádat!
Az inbound marketing egy új irányzat a marketingstratégiák között…. sőt, mit új irányzat, az inbound marketing maga az ultimate stratégia! Az inbound marketing jelentése Maga

Az inbound marketing egy új irányzat a marketingstratégiák között…. sőt, mit új irányzat, az inbound marketing maga az ultimate stratégia! Az inbound marketing jelentése Maga

Ez egy átfogó útmutató a landing page-ről és arról, hogy 2024-ben hogyan tudsz igazán profi landing oldalt készíteni. Ebben a cikkben megtanulhatod, hogy: Vágjunk is

Te is csak szenvedsz a Facebook hirdetéseiddel, de nem tudsz rájönni hol a hiba? Összedobsz egy kampányt, de a Facebook csak viszi a pénzedet? Nem

Értékesítés és marketing… Kétségkívül sok vita zajlik a marketingesek és a salesesek között. De mindez csupán csak akkor kerülhet elő, ha a két szakma feladatai

Ez egy ultrarészletes útmutató az email marketingről, ami 2023-ban is az egyik kedvenc marketing csatornáim közé tartozik (sőt, talán jobban mint valaha, de ennek okáról

A legtöbb marketinges/vállalkozó fejében – akár a tiédben is – az a hit él, hogy a B2B vállalkozások marketingjét fejleszteni és hatékony gépezetté alakítani egy

Képzeld el: reggel 9-kor a konkurensed még a kávéját issza, te pedig már 50 optimalizált cikket generáltál AI-val. Délre ő megír egyet, te pedig már

Az ünnepi szezon minden évben az e-kereskedelem csúcspontját jelenti, hiszen ilyenkor ugrásszerűen nő az online vásárlások száma. Ha nemzetközi terjeszkedésben gondolkodsz webáruházaddal, akkor érdemes utánanézned

Az e-kereskedelem Közép- és Kelet-Európában az utóbbi években óriási növekedést mutatott. Az online vásárlás térnyerése egyre inkább előtérbe kerül, különösen a szomszédos országokban, mint Szlovákia,

Az e-kereskedelem világában a verseny folyamatosan növekszik, és a magyar vállalkozások számára egyre nagyobb kihívást jelent kitűnni a hazai piacon. Ahogy a technológia fejlődik, és

Amikor a legjobb hirdetési platformot keresed, két név kerül előtérbe: Facebook és TikTok. Ezek mind proaktív hirdetési felületek, ahol a felhasználók nem kifejezetten hirdetésekre keresnek

Az Európai Gazdasági Térségben, ha működteted a Google Analytics-et vagy Google Ads kampányokat futtatsz – amik elég alap dolgoknak számítanak egy weblap vagy webshop életében
Nem találod az irányt? Készítettünk egy útmutatót, hogy a jelenlegi tudásodnak megfelelően tudj fejlődni.

Azt már biztosan tudod, hogy a legtöbb vállalkozás számára a Facebookos jelenlét kötelező (elvégre ha nem tudnád, ezt a cikket sem olvasnád). Eddig még nincs is

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél: Ebben a cikkben arról fogok írni, hogy hogyan indítottam el a TikTok és a YouTube csatornáimat,

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél: Ma megosztom veled az elmúlt hat hónapban szerzett TikTok tapasztalataimat. Néhány hónapja már beszéltem erről egy

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél: Az elmúlt két-három hónapban történtek olyan dolgok, amikre mindenképpen érdemes odafigyelni, és amik izgalmas irányokba mutatnak.

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél: Ma egy kis változatosságot hoztunk, ugyanis most nem egy hagyományos cikket találsz itt, hanem egy könyvajánlót

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél: Ma egy olyan forradalmi lehetőségről mesélek neked, ami egyszerűen felrobbantja az online marketing játékterét. 2023 közepén