Mélyreható elemzést végzünk a Facebook, Instagram és Google Ads hirdetési fiókodban, ráadásul a weboldalad esetleges hibáit és fejlesztési lehetőségeit is feltárjuk. Mindezt egyszerűen, átláthatóan és „magyarul” adjuk át Neked.
A Vevőszerző Folyamat audit egy előre meghatározott (45 pontot vizsgáló) Facebook, Instagram és Google Ads hirdetési fiók audit, mely végén egy átfogó képet kapsz a hirdetési fiókod minőségéről, a kritikus hibákról és a fejlesztési lehetőségekről.
✅ segítségével beazonosíthatod, hogy a folyamataid mely pontján veszítesz pénzt (legyen az ok akár marketingstratégiai, akár technikai hiányosság)
✅ egy előre meghatározott kritériumlistán alapuló Facebook, Instagram és Google Ads hirdetési fiók audit, mely végén egy átfogó képet kapsz a hirdetési fiókod minőségéről, a kritikus hibákról és a fejlesztési lehetőségekről
✅ bónuszként kiegészítettük egy részletes weboldal/webáruház elemzéssel is, melyet a “VeFo” audit végén találsz meg
✅ egyaránt tökéletes webáruház-tulajdonosoknak és szolgáltatóknak
❌ nem online marketing tanácsadás
❌ nem oldja meg minden problémádat egyik napról a másikra
❌ nem tartalmaz kivitelezési szolgáltatást (értsd: ezen a ponton csak feltárjuk a hibákat, hogy Te ki tudd azokat javítani)
✅ az elmúlt hónapok során folyamatosan romlanak az eredményeid és nem tudod, hogy mitévő legyél
✅ saját magad kezeled a hirdetéseket és nem vagy biztos benne, hogy mindent kihozol belőlük
✅ a hirdetések kezelésére megbíztál egy ügynökséget, de szeretnél meggyőződni arról, hogy valóban jó munkát végeznek
✅ úgy érzed, megrekedt egy szinten a vállalkozásod és nem látod pontosan az okát
❌ még csak most indul(t) a vállalkozásod, ezáltal nincsenek historikus adataid a hirdetési fiókodban
❌ nincs weboldalad/webáruházad
❌ minden rendben megy a bizniszedben, nem akarod fejleszteni a Vevőszerző Folyamataidat
Megvizsgáljuk, hogy a különböző technikai beállítások megfelelően vannak-e elvégezve, úgy mint:
✔️ Facebook pixel helyes beállítása az oldalon, a teljesítmény pontos méréséhez
✔️ Analytics követőkód a kampányok pontos követéséhez
✔️ Egyéni konverzió beállítása (iOS 14-15 frissítések figyelembevétel)
✔️ Események és egyéni konverziók használata
✔️ és így tovább…
Megvizsgáljuk, hogy a múltban milyen típusú kampányok futottak és azok hogyan teljesítettek. Kielemezzük a hirdetéssorozatokat és a hirdetéseket és feltárjuk az esetleges hiányosságokat. Konkrét tippeket adunk, hogy a jövőben milyen típusú kampányokat érdemes elsősorban futtatnod, valamint kilistázzuk a kritikus problémákat és a potenciális fejlesztési lehetőségeket.
Nem elegendő, ha a hirdetési fiókod technikai beállításai rendben vannak. Hiába terelsz több száz érdeklődőt a weboldaladra, ha az alapvető hibákat tartalmaz. Ezek a hibák legtöbbször technikai jellegűek, de akár a nem megfelelő felhasználói élmény is okozhatja a visszafordulást. Erre vonatkozóan is érthető javaslatokat adunk, hogy mik azok a dolgok, amelyeken érdemes változtatnod.
Az űrlap kitöltése után kollégánk emailben keres majd, hogy időpontot tudjatok egyeztetni egy kezdeti megbeszélésre. Ezután így néz ki a folyamat.
A kollégánkkal történő megbeszélés során lehetőséged lesz megrendelni az auditot, amiről átutalásos számlát állítunk majd ki. A megrendelés után azonnal beütemezzük a munkát kivitelezésre.
Amint beérkezik hozzánk az összeg elindul az onboarding folyamatunk, amely során bekérjük Tőled a szükséges infókat. Ha esetleg bárhol elakadnál (pl.: hozzáférések megadása) lehetőséged lesz megidézni projektmenedzserünket, aki mindenben segít majd Neked.
Következő lépésként szakértő kollégánk elvégzi a fiókok auditálását és összeállítja a végleges doksit, amit pdf formátumban osztunk majd meg Veled. Az audit elkészítésének ideje – aktuális kapacitástól függően – 2-4 hét.
Amint készen vagyunk az elemzéssel lehetőséged lesz időpontot foglalni szakmai vezetőnkhöz, aki egy 1 órás tanácsadás keretei között adja át számodra a kész Vevőszerző Folyamat auditot.
A Vevőszerző Folyamat audit egy előre meghatározott kritériumlistán alapuló Facebook, Instagram és Google Ads hirdetési fiók audit, mely végén egy átfogó képet kapsz a hirdetési fiókod minőségéről, a kritikus hibákról és a fejlesztési lehetőségekről.
Az auditot egy 1 órás online marketing tanácsadás keretei között adja majd át Neked szakértő kollégánk, így kérdezni is lesz majd lehetőséged.
Legfeljebb 2 évet, mert nagyjából ez nyújthat még releváns információt.
Az auditálás során elindulunk a teljes élettartamra szóló időszaktól (de legfeljebb 2 évre megyünk vissza), majd folyamatosan csökkentjük az időablakokat, hogy lássuk hogyan alakult a trend az elmúlt időszakokban.
Igen. Nagyon fontos, hogy legyen legalább 3 havi adat a hirdetési fiókodban, hiszen csak akkor lesz értelme az auditnak, ha van mit kielemezni. :)
Ezt Neked kell majd eldöntened, de ha csak napi pár száz forintokkal hirdetsz, akkor jó eséllyel nem lesz túl hasznos számodra az elkészült audit.
Minél több adatunk van, annál több összefüggést tudunk találni.
Ha legalább havi 100 ezer forintot elköltesz hirdetésekre, akkor már érdemes lehet megrendelned az auditot.
Az audit elkészítéséhez a következő hozzáférésekre lesz szükségünk:
Minden fiókhoz elemzői hozzáférést kérünk majd, ami azt jelenti, hogy csak az eredményeket látjuk, módosításokat nem tudunk végezni.
A weboldalhoz nincs szükségünk hozzáférésre, kifejezetten a front-end folyamatokat fogjuk tesztelni (pl.: sales oldalak minősége vagy webshop vásárlási folyamata).
Persze, éppen ez az audit lényege.
Az elérhető adatokból megpróbálunk rájönni minden fontos összefüggésre (pl.: miért teljesít jobban/rosszabbul a hirdetési fiók az elmúlt 1 hónapban).
Ez az általad használt technikai beállításoktól függ, de jó eséllyel igen, látni fogják.
Ez viszont nem szabad, hogy probléma legyen, hiszen Te vagy a megrendelő. :)
Az audit elkészítésének átfutási ideje a megrendeléstől számított 2-4 hét (kapacitástól függően), de ezt minden esetben lespecifikáljuk még a megrendelés előtt.
2024 © BOOM Marketing Kft. | Minden jog fenntartva! | ÁSZF | Adatvédelmi nyilatkozat