Online marketing tanácsadás

Építsük fel együtt a vállalkozásod marketingjét

Buyer persona, buyer’s journey, tartalommarketing, SEO, PPC kampányok, social media hirdetések, márkaépítés, e-mail marketing, marketing automatizálás, lista- és közösségépítés.

Ezek egy online marketing rendszer legfőbb elemei. És ez még csak a jéghegy csúcsa.

Mi megoldjuk, hogy mindezt rendszerben tudd kezelni.

Miben tudunk Neked segíteni?

Te is tudod, hogy a marketing hasznos, és nem csak egy “szükséges rossz”. Ez egyértelmű, hiszen itt ülsz és olvasod ezt az oldalt.

Ugyanakkor azt is tudod, hogy bármilyen jó dolog is a marketing, ha rosszul csinálod több kárt okoz majd, mint hasznot.

Hidd el, már azzal is a konkurenciád előtt jársz, hogy egyáltalán érdeklődsz az online marketing iránt. Ha viszont elég gyors vagy, akkor behozhatatlan versenyelőnyre tehetsz szert.

Az elmúlt évek során több száz vállalkozással dolgoztunk együtt. Több, mint 70 különböző iparágban próbáltuk már ki magunkat és 5 saját vállalkozást is beindítottunk.

Mi már megtanultuk és kitapasztaltuk azt, ami 2020-ban szükséges ahhoz, hogy a vállalkozásod a maximumot tudja kihozni az online marketingből.

Engedd meg, hogy a személyes tanácsadóid legyünk és béreld ki a tudásunkat!

Építsük fel együtt a vállalkozásod online marketing rendszerét!

Szükséged van egyáltalán ránk?

Építgeted a vállalkozásod, szépen-lassan fejlődik is a céged. Lehet, hogy ma még túl sok minden a Te feladatod, de ennek nem kell így lennie. A fő kérdés az, hogy akarsz-e többet.

Te magad vagy a "csapat"

Egyemberes csapatként a legnehezebb dolog mindenre időt szakítani és mindenbe beletanulni. Tudom, mert én is voltam ebben a helyzetben. Ha minél hamarabb ki szeretnél lépni ebből, akkor szükséged lesz a jó marketingre.

Van már marketingesed

Akár egy junior marketingesről van szó, akár egy teljes in-house teamről, új ötletekre és szakértelemre mindig szükséged lesz. Nem a marketingesedet szeretnénk leváltani. Mi értetek és veletek dolgozunk.

Nem spórolni akarsz, hanem keresni

Vannak, akik kevesebbet akarnak költeni, ezért mindent maguk csinálnak. Ez kezdetben jó stratégia, de egy szint után nem fenntartható. Ha Neked is értékesebb az időd annál, hogy mindent magadnak csinálj, akkor jó úton jársz.

Egy pár sikeres kampányunk

Természetesen nem csak Facebook hirdetésekben segítünk, de egy jól felépített rendszer eredményei itt csapódnak le

“Mindenki által ismert” webshop

Nevet sajnos nem mondhatunk, legyen elég annyi, hogy napjaink egyik vezető webshopjáról van szó… akiknek nem mellesleg mi kezeljük a FB kampányait. Egy két hetes kampány során 2.231.720 Ft-ot hirdettünk el, és összesen 219.501.793 Ft bevételt realizáltunk.

14 nap | 2.231.720 Ft hirdetési költség | 219.501.793 Ft nettó árbevétel

Ez átlagosan 98,36 x-es megtérülést jelent a hirdetési fiók összes aktív kampányán!

Piacvezető “kozmetikai” webshop

Sajnos itt annyira speciális az iparág, hogy még magáról a termékről sem beszélhetünk, viszont az eredmények magukért beszélnek.

77.527 Ft hirdetési költség | 7.629.603 Ft bruttó árbevétel | 98,41 x-es ROI

Mindezt a közös munkánk első két hetében értük el, miután átvettük a fiókot egy másik hazai ügynökségtől.

Saját oktatóanyagunk nyitókampánya

Az sem volt rossz, amikor 2018 májusában piacra dobtuk a legelső videós oktatóanyagunkat, és a 4 napos kampány során több, mint 1 millió forint profitot hoztunk össze (kizárólag hirdetésekből).

29.669 Ft hirdetési költség | 1.047.349 Ft árbevétel | 35,3 x-es ROI

Természetesen csak azért tudtunk ilyen eredményeket elérni, mert korábban már profin megterveztük és felépítettük a social media stratégiánkat.

Fitness értékesítési folyamat

Természetesen nem csak webshopokkal dolgozunk, itt van például egy TOFU (Top of Funnel, magyarul az értékesítési tölcsér tetején lévő) lead generáló kampányunk.

139.162 Ft hirdetési költség | 5.305 új érdeklődő | 26 Ft-os egységnyi költség leadenként

Szolgáltatások értékesítésénél az új érdeklődők megszerzése a legnehezebb – és ezáltal a legdrágább lépés – de a 26 Ft-os egységnyi költséggel teljesen elégedettek vagyunk.

Hogyan néz ki ez a gyakorlatban?

Egy kis segítség, ha az eddigiek alapján nem lenne egyértelmű a döntés

Segítünk a stratégiaalkotásban

Évek óta hangsúlyozzuk, hogy megfelelő stratégia nélkül nincsenek megfelelő eredmények.

Inbound marketing ügynökségként az egyik legfőbb feladatunk az, hogy rendszert vigyünk a marketingedbe egy átfogó stratégia segítségével. Ne aggódj, a célok kitűzésétől kezdve mindenen végigvezetünk, lényegében kéz a kézben építjük majd fel a vállalkozásod online marketing rendszereit.

Gyakorlati tudást adunk

Nem csak a marketingben vagyunk otthon, hanem a válllakozások indításában és skálázásában is.

Én (Balogh Dávid) például 3 vállalkozást indítottam el az elmúlt 2 év során, ezek mellett pedig aktívan dolgozom 2 másik vállalkozásunk skálázásán is.

Éppen ezért pontosan tudjuk, hogy mikor milyen kihívásokkal kell megküzdened vállalkozóként, és mikor milyen marketingstratégia segíthet Neked a következő szintre lépni.

Ha velünk dolgozol, akkor nem sablonizált marketingötleteket kell a vállalkozásodra erőltetned (amivel akárhogy próbálkozol, úgysem megy majd), hanem egy olyan marketingrendszert építünk majd fel, ami kifejezetten a Te bizniszedre van szabva.

Felügyeljük a vállalkozásod haladását

A célok és a stratégia megléte szép dolog, de mit sem ér ha nem tartod magad a tervhez.

Mivel rendszeresek lesznek a megbeszéléseink (kéthetente vagy havonta), így nem csak a tervezésben, hanem a menedzselésben is be tudunk majd segíteni.

Ha kell támogatunk, ha kell számonkérünk. Ha kell problémát oldunk meg, ha kell akkor pedig együtt ötletelünk. Bármire is lesz szükséged, mi ott leszünk.

A BOOM Marketingről

Szia, a nevem Balogh Dávid, én vagyok a BOOM Marketing alapítója (talán már ismersz a blogon posztolt cikkeimből).

A BOOM Marketinget – kezdetben még csak egyszerű blogként – azzal a céllal hoztam létre, hogy legyen egy felület, ahol meg tudom osztani a tapasztalataimat és egy olyan közösséget tudok kialakítani, ahol mindannyian tudunk tanulni az online marketingről.

Nem titkolt célunk, hogy rendbe tegyük a magyar piacot. Ahogy egyre nőtt az ügyfélkörünk az elmúlt évek alatt sajnos rá kellett jönnünk, hogy a hazai piac nagyon felhígult marketing téren.

Egyre több és több rémisztő sztorit hallunk az ügyfeleinktől arról, hogy az előző marketinges partnereiknél mennyire hiányzott a hozzáértés, vagy – rosszabb esetben – hogyan verték át őket…

Éppen ezért mi azon dolgozunk, hogy helyre tegyük a piacot. És hogy mégis hogyan akarjuk ezt elérni?

Egyszerű: minden esetben a Te szemszögedből vizsgáljuk a dolgokat.

Vedd fel velünk a kapcsolatot és meg fogod látni, hogy ez egészen pontosan mit jelent! 

Balogh Dávid
alapító | BOOM Marketing

Referenciáink

Egy pár cég azok közül, akikkel már volt szerencsénk dolgozni

Ismerd meg a csapatot

Mi vagyunk a BOOM Marketing

Balogh Dávid

CEO & Founder

Horváth Gréti

Project Manager

Eszenyi Dávid

Inbound Strategist

Kramarics Gergő

Ads & Automations

Kiss Gergő Balázs

Campaign Manager

Fehér Gergő

Campaign Manager

Kiss Virág

Campaign Manager

Simon Tibor

Simon Tibor

Graphic Designer

Te vagy a cégedért, vagy az van érted?

A döntés a Te kezedben van

Sok a kérdés, nehéz a döntés. Csak telnek a napok, a hetek, a hónapok, észre sem veszed és máris eltelt egy újabb év, miközben a vállalkozásod csak egy helyben toporog.

Te haladó vállalkozóként persze már tudod, hogy a nem fejlődés egyenlő a hanyatlással, de az időhiány nagy úr…

Nekünk – külsős tanácsadóként – pontosan az lesz a feladatunk, hogy a lehető legjobb eredményeket sajtoljuk ki a vállalkozásodból.

Rendszeresen megtartjuk majd a megbeszéléseket (általában kéthetente), ahol nem csak ellenőrizzük, hogy minden a terv szerint haladjon, hanem segítünk is abban, hogy elérd a céljaidat.

Megválaszoljuk a kérdéseiteket, segítünk a kampányok tervezésében, részt veszünk a stratégia megalkotásában és úgy általánosságban irányítjuk az online marketing folyamataitok kiépítését.

Mások ezeket kérték

Sokan a vállalkozásukban dolgoznak, és nem a vállalkozásukon. Te mennyi időt szeretnél a vállalkozásod építésével tölteni?

Személyes tanácsadás

Balogh Dáviddal

Ha Te is mindig a maximumra hajtasz, akkor ez lesz a Te csomagod! Személyesen Balogh Dávid lesz a marketing tanácsadód.

109.900 Ft

+ÁFA / hó

Havonta 4 óra tanácsadás Dáviddal (2 alkalom, alkalmanként 2 óra)

2 munkanapon belüli válasz e-mailben a rövidebb kérdésekre

Közvetlen e-mail elérhetőség Dávidhoz

Hozzáférés az összes oktatóanyagunkhoz a szerződés időszaka alatt (ÚJ)

Kétheti tanácsadás

a BOOM Marketing szakértőivel

Ha igazán komolyan veszed a marketinget, akkor gyakrabban is találkozhatunk. Ha ezt választod, akkor nem csak a tanácsadóid, hanem a projektmenedzsereid is leszünk.

Legnépszerűbb

49.900 Ft

+ÁFA / hó

Havonta 4 óra tanácsadás (2 alkalom, alkalmanként 2 óra)

2 munkanapon belüli válasz e-mailben a rövidebb kérdésekre

Közvetlen e-mail elérhetőség Dávidhoz

Hozzáférés az összes oktatóanyagunkhoz a szerződés időszaka alatt (ÚJ)

Havi tanácsadás

a BOOM Marketing szakértőivel

Havi 1 alkalom, amikor kizárólag a Te cégeddel foglalkozunk. Ezen kívül bármikor elérsz minket e-mailben.

34.900 Ft

+ÁFA / hó

Havonta 2 óra tanácsadás (1 alkalom)

3 munkanapon belüli válasz e-mailben a rövidebb kérdésekre

Közvetlen e-mail elérhetőség Dávidhoz

Hozzáférés az összes oktatóanyagunkhoz a szerződés időszaka alatt (ÚJ)

Ezt kapod, ha velünk dolgozol

Folyamatos támogatást

A koncepciónk legfontosabb eleme a folyamatosság, ugyanis így tudunk a legtöbbet segíteni. Ha kell támogatunk, ha kell számonkérünk. Ha kell problémát oldunk meg, ha kell akkor pedig együtt ötletelünk. Bármire is lesz szükséged, mi ott leszünk.

E-mail supportot

Tudjuk, hogy a pillanat hevében 1-2 hét is örökkévalóságnak tűnhet. Amikor már csak lépésekre vagy életed legjobb kampányának befejezésétől, akkor nem túl jó érzés kivárni a következő meetinget valami kis apróság miatt. Ezért vezettük be az e-mail supportot. A pár perces válaszokat igénylő kérdésekre (pl.: “ez így jól van beállítva?”) 2-3 munkanapon belül válaszolunk (általában jóval hamarabb).

Online megbeszéléseket

A tanácsadást online tartjuk majd, Zoom-on keresztül. Így nem kell feleslegesen utazgatnod kéthetente-havonta (ezzel is időt spórolsz), ráadásul megbeszéléseket igény esetén rögzíteni is tudjuk, így azokat bármikor visszanézheted majd.

Ráadásul a megbeszéléseket fixen beütemezzük, így nem lesz lehetőséged a “lógásra”. Tapasztalatból tudjuk, hogy sokszor háttérbe szorulnak a marketing feladatok, így a mi feladatunk egyben az is lesz, hogy mindenképpen elég időt szánj majd a vállalkozásod építésére.

Mindent

Online marketing ügynökségként több száz projekten dolgoztunk már és a legkülönfélébb területekbe kellett beletanulnunk.

Szereztünk már az ország egyik legnagyobb elektronikai webáruházának több százmillió forint bevételt és segítettünk induló kézműves vállalkozóknak is, hogy eljussanak a több fős csapatig.

Készítettünk komplex marketing kampányt mérnököket célzó B2B startupnak és dolgoztunk a világ egyik legnagyobb adótanácsadó cégével is. Bármilyen témáról is legyen szó, nem fogunk meglepődni.

Beszéljünk a saját projektedről

Az alábbi űrlapot kitöltve tudod felvenni velünk a kapcsolatot. Ezután 1 munkanapon belül válaszolunk és kiderítjük, hogy tudunk-e segíteni. A továbbiakat e-mailben vagy telefonon beszéljük majd meg.

Gyakori kérdések

Maradt még kérdésed? Itt megtalálod a választ!

Van minimális szerződési idő?
Nincs, akár 1 hónapos együttműködésekben is benne vagyunk. A projekt megkezdése előtt minden érdeklődővel beszélgetünk, így eléggé komolyan megválogatjuk, hogy kivel fogunk dolgozni. Éppen ezért biztosak vagyunk benne, hogy ha közös munkára kerül a sor, akkor Te is elégedett leszel.
Hogyan zajlanak a konzultációk?

Minden esetben online, Zoom-on keresztül szoktuk a konzultációkat lebonyolítani. Neked nem lesz más dolgod, mint telefonról vagy számítógépről becsatlakozni a megadott időpontban, mi minden mást elintézünk.

Én dönthetem el, hogy kit szeretnék tanácsadóként?

Részben igen, de mivel mi ismerjük legjobban a saját skilljeinket, így segítünk a döntésben. Te csak töltsd ki a fenti űrlapot, Balogh Dávid pedig hamarosan jelentkezik majd a továbbiakkal kapcsolatban.

Hogyan tudok fizetni?

A havidíjat közvetlenül nekünk fizeted meg minden hónap elején, átutalással, az esedékes e-számla kiállítása után. Ezen felül semmilyen további költséged nem lesz.

Hányan vehetünk részt a tanácsadásokon?

Lényegében akárhányan. Dolgozunk egyéni vállalkozókkal és több száz fős multikkal is, úgyhogy az sem akadály, ha esetleg csapat szinten kérnétek a segítségünket. Ráadásul fel is tudjuk venni a megbeszéléseket, így azt bármikor vissza tudjátok nézni.