Havi 1 MILLIÓ forint TikTokból… így csinálhatod utánam

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

Ebben a cikkben arról fogok írni, hogy hogyan indítottam el a TikTok és a YouTube csatornáimat, és miként sikerült havi 1 millió forint extra bevételt termelnem ezekkel a rövid videós tartalmakkal. Kövesd figyelemmel a cikkem, és megtudhatod, miért van még mindig hatalmas potenciál a rövid videókban.

Egyre rövidebb figyelem

Nézzük csak meg a tényeket: a statisztikák azt mutatják, hogy az emberek 73%-a inkább rövid videókat néz meg, amikor termékekről, szolgáltatásokról vagy általánosságban bármiről tájékozódik. Ez kritikus információ a tartalomgyártók számára. A jó hír az, hogy ezekkel a videókkal háromféle platformon is jelen lehetünk. Nem kell feltétlenül táncolni vagy hülyéskedni, mint egyes TikTok celebek, hogy eredményesek legyünk. Az én videóimról sem ezek jutnak az eszembe: egyszerűen beszélek a kamera előtt marketingről, AI-ról vagy kriptovalutákról. De van egy közönségem, akit érdekelnek ezek a témák, és így tudok érvényesülni.

A számok nyelve

2023 elején indítottam TikTokon és YouTube Shorts-on videókat posztolni. Azóta hét hónap telt el, és kombináltan több mint 25 ezer követőt szereztem a két platformon. Összesen kb. 6 millió megtekintést értem el, és több mint 3 millió ember látta legalább egy videómat. Mindezt teljesen ingyen, teljesen organikusan, csupán a videók legyártásának köszönhetően. Az a szépség ebben, hogy a rövid videók gyártása nem igényel hatalmas erőfeszítéseket. Az emberek gyorsan eldöntik, hogy megnézik-e a videót vagy sem, és ezért találkoznak veled, a márkáddal és a termékeddel. Minél több videót gyártasz, annál többször találkozhatsz a potenciális vevőiddel.

Én az elmúlt hónapokban sokat teszteltem, kísérleteztem és tapasztalatokat szereztem. Most már látom, mi működik az én közönségemnél. Hadd osszam meg veletek néhány általános tanulságomat:

1. Sose ússz az árral szemben!

A TikTok, YouTube és Instagram mind a rövid videókat előtérbe helyezik. Ha olyan tartalmakat gyártasz, amik segítenek ezeknek a platformoknak, ajánlani fogják a videóidat. Ha úgy érzed, többre vagy képes, lehet, hogy rossz platformon vagy.

2. Legyél következetes!

Folyamatosan tölt fel legalább heti egy-két videót, különösen az Instagramon. Ha nem vagy következetes, az algoritmusok nem fogják támogatni a tartalmaidat.

3. Minőség vs. Mennyiség

A minőség sokkal fontosabb, mint a mennyiség. Jobb egy alaposan kidolgozott videó, mint tíz összecsapott. Az adatokat használd a tanulásra és a fejlődésre.

4. Ismerd meg közönségedet!

A közösségi média platformok tökéletesek a közönséged megismerésére. Gyűjts visszajelzéseket és tanulj a nézőidtől. Használd ezt az információt az üzleti sikerhez.

Utoljára…

Az egyik legnagyobb előnye a rövid videóknak, hogy szinte bárhonnan gyártani lehet őket. Nem kell stúdió, profi berendezés vagy komoly költségek. Ezek a tartalmak lehetővé teszik az üzleti növekedést és a pénzkeresést egy olyan világban, ahol a figyelem egyre rövidebb.

Ha érdekel a téma, ne hagyd ki a „Social Media Kulisszatitkok” című webinárunkat. Regisztrálj most, és tanuld meg, hogyan érheted el a közönségedet és növelheted az árbevételedet ezeken a platformokon.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük