EZT én is ROSSZUL TUDTAM a tartalommarketingről

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

A mai történetem azonban nem csak egy egyszerű történet – ez egy olyan fordulópont, ami megváltoztatta az életemet és a vállalkozásomat is. Szóval üljétek kényelmesen magatokat, és hadd meséljem el, hogy hogyan vált a tartalommarketing az egyik legfontosabb eszközzé a sikeremben. 💡

Az Útkeresés Véletlen Találkozása

Valószínűleg neked is van olyan életszakaszod, amikor az egyszerű véletlenekből fakadó döntések alakítják az utadat. Az enyém egy bloggal kezdődött. Az önképzésem dokumentálására hoztam létre, hogy megosszam, amit tanultam. A két célom: a tudás megosztása és a személyes fejlődésem hajtása. Ezen az úton találkoztam meg a tartalommarketinggel, de először nem is igazán tudatosítottam, micsoda erő rejlik mögötte.

A Titok: Terjesztés Elsőbbsége

Azt mindenki tudja, hogy a tartalommarketing legyen szó blogbejegyzésekről, videókról vagy podcastekről, komoly munka. Az elkészítése időigényes és odafigyelést kíván. Azonban sokáig nem értettem meg azt a kulcsfontosságú igazságot, hogy maga a tartalom nem elegendő – a terjesztés a titok. Ez egy olyan igazság, amit bár tudunk, mégis sokszor hajlamosak vagyunk elfelejteni.

Az Én Félreértéseim

Néhány hónapja döbbentem rá, hogy mennyire rosszul közelítettem meg a tartalommarketinget. Azt hittam, elég, ha egyszerűen publikálok egy cikket vagy videót, és az majd magától elterjed. Nos, aztán gyorsan rá kellett jönnöm, hogy a tartalom terjesztése legalább annyira, ha nem még fontosabb, mint maga a tartalom létrehozása.

Az Áttörés: Rövid Videók

Ezen a ponton érkezett el a megvilágosodás pillanata. Kezdetem napi egy rövid videót készíteni, és ezeket megosztani TikTokon és YouTube SHORTS-on. Azonnal tapasztaltam a hatást: számszerűsíthető eredményeket értem el a terjesztéssel. Az észrevételem megerősítette, hogy nemcsak a tartalom előállítása számít, hanem az is, hogy hova jut el.

Tanulságok Az Úton

Ahogy megértettem a terjesztés fontosságát, rájöttem, hogy a tartalom újrahasznosítása is kulcsfontosságú. Azonban ez nem egy az egyben történik. Az egyszerre több helyen való megjelenés hatalmas lökést ad a tartalomnak, hiszen különböző közönségeket ér el.

Hogyan Fogd Fel Te?

Ha te is a tartalommarketing útjára lépsz, gondold át, hogy hol találkozhat a közönségeddel, milyen tartalommal szolgálhatod ki őket és milyen forrásaid vannak. Az ideális megoldást ott találod, ahol a három halmaz – a közönség, a tartalom és a lehetőségek – metszik egymást. Légy kreatív az újrahasznosításban, és ne felejtsd el terelgetni a figyelmet a tartalmaid felé!

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük