HATALMAS változások a Facebook hirdetéseknél

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

Az elmúlt időszakban olyan változások érkeztek a Facebook hirdetéseknél, hogy egy kis útmutatóra van szükség ahhoz, hogy ne csak követni tudd ezeket a változásokat, hanem hatékonyan ki is tudj használni őket.

Emlékszem, hogy kb két éve már készítettem egy hasonló videót, amikor is hatalmas, mérföldkőnek számító változásokat vezetett be a Facebook a hirdetések terén. És most itt vagyunk ismét, a történelem megismétlődik. Az utóbbi időben a Facebook beharangozta ezeket a változásokat, és amióta hozzáférhetők a részletek, már egy ideje nem is győzöm emlegetni őket a hírlevélben is.

Tehát, ha esetleg még nem vagy hírlevél feliratkozó, mindenképpen iratkozz fel az alábbi linken. Ezzel biztosítod, hogy első kézből értesülj ezekről a hírekről és változásokról.

De most térjünk is vissza a Facebookra és ezekre a hatalmas változásokra. Talán emlékszel, hogy pár évvel ezelőtt rengeteg zűrzavar volt, amikor olyan változtatások jöttek a Facebook hirdetéseknél, amik nem igazán támogatták a hirdetők munkáját. Mostanra viszont újabb, iOS 14.5 jellegű változások érkeznek, amelyek mégiscsak elhozzák azt a bizonyos lehetséges megoldást.

Ami azonban kérdéses, hogy ezek a változások tényleg pozitívak lesznek-e, vagy csak újabb kihívások elé állítják majd a hirdetőket. Az biztos, hogy a Facebook hirdetéseinek terén ismét mozgalmas időszak előtt állunk, és érdemes mindenképp felkészülni.

A Facebook változásai: Az új fejlemények, amikre érdemes odafigyelni

  1. Eltűnik a 8 esemény beállítása: Korábban fontos volt a 8 esemény kiválasztása és prioritizálása, ami különösen akkor volt releváns, ha az iOS felhasználók nem engedélyezték a követést. Azonban most ez a lehetőség megszűnik, és ehelyett más megoldásokat kell keresnünk.
  2. Az érték optimalizálás eltűnése: Az érték optimalizálása a vásárlások alapján volt egy fontos tényező a konverziók optimalizálásában. Most viszont ezt is újragondolhatjuk és más módokat találhatunk a hatékony konverzió optimalizálásra.
  3. Összesített eseménymérés megszűnése: Korábban az összesített eseménymérés lehetővé tette az események részletes beállítását és testreszabását. Ezzel kapcsolatban is új utakat kell keresnünk az adatok precíz nyomon követéséhez.
  4. Nem kötelező a domain ellenőrzés: Korábban a domain ellenőrzése kötelező volt, ami biztonsági intézkedés volt. Most ez már nem kötelező, ugyanakkor továbbra is érdemes figyelni a domain biztonságára.
  5. Nincs szükség konverziós tartomány kiválasztására: A hirdetés létrehozása során nem kell már kiválasztani a konverziós tartományt. Bár ez egyszerűsíti a folyamatot, már eddig is eligazodhattak a tapasztalt hirdetők.

Miért érdemes ezekre odafigyelni?

Az új változásokat a Facebook a felhasználói élmény és a hirdetők számára is optimálissá kívánja tenni. Ugyanakkor reálisan meg kell vizsgálnunk, hogy ezek milyen hatással lesznek a hirdetéseinkre és az eredményeinkre.

Minden bizonnyal rengeteg kérdés fog felmerülni a Facebook hirdetések optimalizálásával, az algoritmus működésével és az attribúciós ablakokkal kapcsolatban. Mikor megfelelő információval rendelkezem, azonnal megosztom veled, hogy te is naprakész legyél.

A legjobb forrás, az első kézből való értesüléshez

Ahhoz, hogy mindig első kézből értesülj a legfrissebb fejleményekről és változásokról, iratkozz fel a BOOMeráng hírlevelére! Hétről hétre új és értékes információkkal látunk el, hogy a Facebook hirdetések terén mindig a legjobb döntéseket hozhasd meg.

Remélem, ez a cikk segített átlátni a Facebook hirdetéseknél érkező változásokat. Ne feledd, hogy a változások mindig új lehetőségeket is rejtenek magukban. Várd izgatottan, hogy milyen hatást váltanak majd ki a hirdetéseidre, és ne habozz kísérletezni az új megoldásokkal!

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük