Ilyen LEHETŐSÉG még SOSEM VOLT a marketingben

Ha a szöveges formátum helyett inkább inkább videót néznél:

Ma egy olyan forradalmi lehetőségről mesélek neked, ami egyszerűen felrobbantja az online marketing játékterét. 2023 közepén járunk, és ez az új trend egészen új dimenziót nyit a marketing világában.

Felülmúlhatatlan tartalommarketing

Az online tartalomgyártás talán a legizgalmasabb és legnehezebb része a marketingnek. A friss, eredeti tartalmak előállítása időigényes és gyakran költséges folyamat. De ne ess kétségbe, hiszen itt van én, aki elmesélem, hogy én is így építettem fel a több mint 100 milliós online marketing ügynökségemet. Az új tartalmak létrehozása nagy befektetés, de a hozam megszámlálhatatlan.

Az új generáció: rövid videós tartalmak

De miről is beszélek? Rövid videós tartalmakról, ami most a szenzáció az online marketingben. De ne ijedj meg, nem kell feltétlenül te magad szerepelj a videódban. Az új lehetőség minden vállalkozás számára elérhetővé válik, legyen az webshop, B2B/B2C szolgáltató vagy fizikai üzlet. Mostantól könnyebb és hatékonyabb módja van a marketingnek, mint valaha.

Egyetlen videó, három platformon

Az igazán forradalmi rész az egészben az, hogy egyetlen rövid videót három különböző platformon is megoszthatsz. Ezzel a lehetőséggel most először találkozunk. Korábban egy cikk csak a blogodon élt, egy podcast csak a platformján volt elérhető, és az e-mailek sem terjedtek túl a listádon. Most viszont egy rövid videóval a TikTok-on, YouTube SHORTS-on és Instagram REELS-en is szerepelsz.

A lehetőség és az elszántság

Rengetegen érzik, hogy ez az új lehetőség izgalmas, de kevesen mernek nekivágni. Lehet, hogy a feltűnés miatt aggódnak, vagy éppen nem tudják, hogyan induljanak el. A lényeg, hogy sokan nem használják ki ezt a lehetőséget. De pont itt a te lehetőséged a kiemelkedésre, ha mered vállalni.

A személyes tapasztalatom

Én is évekig kerültem a kamera előtt szereplést, és sosem volt komfortos számomra a videózás. Azonban az idén úgy döntöttem, hogy megpróbálom, mert láttam a potenciált ebben az új platformban. A TikTok és YouTube SHORTS videókkal meglepődve tapasztaltam, hogy mennyire jól működnek. Most már több ezer követőm van, és hihetetlen, mennyi pozitív visszajelzést kapok.

Ne várj, cselekedj!

Ne hidd, hogy lekéstél valamiről! Most, 2023-ban, még sosem volt ilyen lehetőség a rövid videók terén. Nem számít, hogy milyen vállalkozásod van, itt az ideje kipróbálni ezt az új trendet. Az ingyenes TikTok Mini kurzusunkkal rásegítünk a kezdetekben. Lépésről lépésre vezetünk be a rövid videós tartalmak világába, és megosztjuk veled az elmúlt félév tapasztalatait is.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük