BOOMCast SHORTS – Így hozz ki többet a weboldaladból!

BOOMCast Shorts - Így hozz ki többet a weboldaladból!

Ha már százezreket – vagy akár milliókat – öltél bele a weboldaladba és esetleg még tartalmakat is gyártasz, akkor biztosan Te is sokat agyalsz azon, hogy hogyan hozhatsz ki még többet belőle. Ebben az adásban pontosan ezt a kérdést járjuk körbe.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az adásban említett szoftvert itt találod: https://www.convertflow.com/

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Így hozz ki többet a weboldaladból! – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Sokan azt hiszik, hogy elég megcsinálni, vagy megcsináltatni egy weboldalt sok százezer, vagy akár több millió forintért és utána csak várni és jönnek majd a vásárlók, ügyfelek. Ez sajnos nem így van, úgyhogy igenis foglalkozni kell azzal, hogy hogyan hozz ki többet a weboldaladból.

Ez most egy nagyon aktuális téma, mert nemrég készült el az új weboldalunk, amivel a marketing rendszerünket is fejlesztettük. A fejlesztés a háttérben négy hónapot vett igénybe, mert már annyira összetettek a folyamataink, hogy sokkal több energiát kell a látogatók terelésére is fordítanunk. Amíg csak Facebook és Instagram hirdetésekkel foglalkoztunk, addig nem volt ilyen probléma, de most, hogy teljeskörű inbound marketing ügynökség vagyunk és anyagokat is gyártunk ehhez kapcsolódóan, egyszerűen muszáj segítenünk eligazodni az érdeklődőknek.

És ez különbözteti meg a jól teljesítő weboldalt, vagy webshopot az átlagostól, vagy a rosszul teljesítőtől, mert tudni kell segíteni a látogatónak ahhoz, hogy tudja használni az oldalt. Ehhez persze ismerni kell a buyer personáidat, a különböző szegmenseket és a vásárlói útvonalakat is. Ez azt jelenti, hogy tudnod kell, hogy kik a látogatóid, kik a potenciális ügyfeleid, hogy milyen szegmensekbe tartoznak, hogy mi érdekli őket, milyen problémáik vannak és ismerned kell azt is, hogy milyen folyamaton, útvonalon, milyen gondolatmeneten mennek végig egészen onnantól, hogy megtalálnak Téged, egészen odáig, hogy az ügyfeleid lesznek.

Ha ezeket tudod és felismered, ami egyébként nem egy lépés, hanem több hónap vagy akár több év eredménye, akkor utána tudnod kell azt is, hogy mi mire épül és, hogy hol mi lehet a következő lépés. És ha ezeket is tudod akkor popupokkal, bannerekkel, különböző okos megoldásokkal tudod terelgetni az embereket az oldalon belül is. És ez is egy olyan lépés, ami nálunk sem volt meg az első négy-öt évben, most gyűjtöttünk össze annyi adatot, most szűrtünk le annyi következtetést és most állt össze nekem is a fejemben úgy az egész, hogy tudom, hogy ha valaki ezt az oldalt látogatja meg akkor őt az érdekli, hogy ha odamegy akkor őt ezt fogja érdekelni, ugye nagy valószínűséggel. És így tudjuk terelgetni őket az útvonalon és nem rájuk van bízva hogy megtalálják-e a nekik szükséges információt, hanem megpróbáljuk eléjük tenni mindig a következő lépést.

Ez is egy hatékony megoldás és sokkal jobb annál mint, hogy van egy weboldalad és vagy tudja valaki használni, vagy nem, de a legjobb és a leghatékonyabb, ha ezek szegmentáltan jelennek meg. Mi erre a ConvertFlow nevű szoftvert használjuk, ami integrálva van a CRM rendszerünkkel és így, ha valaki már bent van a CRM-ben, tehát már letöltötte valamelyik mondjuk csalianyagunkat és ott van a listánkon, vagy olvassa a heti hírlevelünket és úgy jön az oldalunkra, akkor ő olyan popupokat, olyan bannereket fog látni mondjuk egy cikk közepén, vagy egy felugró exit popupnál, ami neki éppen a következő lépés tud lenni.

Például, ha valaki még nincs benne a CRM-ben, akkor ő egy cikk közepén egy ingyenes csalianyagot fog látni, egy arra való felhívást. Ha valaki már letöltötte azt a csalianyagot, mondjuk a Facebook e-bookot, akkor ő nem azt fogja látni megint, mert ő már elvégezte azt a lépést és tudjuk is, hogy elvégezte, ugye a böngészője alapján, cookie alapján. Ilyenkor felesleges neki ugyanazt hirdetni, vagy ugyanazt felajánlani, a következő lépést dobjuk be neki, ami lehet a bevezető oktatóanyagunk, lehet egy tanácsadás, lehet egy ajánlatkérés Facebook hirdetés kezelésre és itt jön a képbe a szegmensek.

Ha ki tudjuk deríteni, hogy ki milyen szegmensbe tartozik, erre is vannak folyamataink és ha ez már benne van a CRM ben, akkor tudjuk azt, hogy ő ki akarja szervezni a dolgait és ennél a lépésnél jár, akkor neki nem oktatóanyagot fogok felajánlani, hanem szolgáltatást. Így lehet többet kihozni egy weboldalból és ezért kell folyamatosan azon dolgozni, hogy hogyan tudsz fejleszteni a weboldaladon is nem csak a hirdetéseiden, nem csak a kifelé mutató marketing tevékenységeidet.

És ez lett volna a mai BOOMCast Shorts.

Ha még valamiért nem tetted volna akkor iratkozz fel a csatornákra, mert hetente három új BOOMCast SHORTS-szal fogunk jelentkezni.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk, a linket megtalálod a leírásban. Találkozunk a következő adásban.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük