BOOMCast SHORTS – Sok kicsi sokra megy… (Life hack #3)

BOOMCast Shorts - Sok kicsi sokra megy… (Life hack #3)

Egy másik gyakran alkalmazott produktivitási tippem a nemzetközi guruk által “daily highlight” névre keresztelt módszer. Ebben az adásban elmagyarázom, hogy mégis miről van szó.

Alakítsd Te a műsort és csatlakozz a BOOMCast zárt Facebook csoportjához, ahol beszélgethetsz a hallgatóinkkal és akár személyesen tőlünk is kérdezhetsz!

Az alábbi felületeken éred el az adást:

  1. YouTube link
  2. Spotify link
  3. Apple Podcast link

Ha inkább olvasni szeretnél, akkor alább találod az adás szöveges átiratát.

Sok kicsi sokra megy… (Life hack #3) – SZÖVEGES ÁTIRAT

Ez itt a BOOMCast SHORTS, Balogh Dáviddal.

Az eddigiek alapján úgy látom, hogy sokatoknak tetszik ez a Life hack sorozat, ahol ilyen főleg produktivitási tippeket szoktam megosztani, úgyhogy hoztam még egyet, amit szintén alkalmazok, igaz, ezt nem mindennap és nem folyamatosan, de igyekszem minél többször használni ezt is.

Ez mind azonban a sok kicsi sokra megy alapra épül, magyarul, ha minden nap csak egy picit hozzáteszel a jelenlegihez, akkor fél év múlva, egy év múlva sokkal-sokkal előrébb leszel. A nemzetközi guruk ezt angolul „daily highlight-nak” keresztelték el, én így találtam meg legalábbis, ami talán így a nap legfontosabb feladata, valahogy így lehetne lefordítani. Ez azt jelenti, hogy minden napra, ugye van egy csomó feladatod, nekem legalábbis a to do listám folyamatosan tele van és nagyon nehéz válogatni, hogy akkor most éppen melyikre van idő, melyiket vegyem elő, melyik a legfontosabb.

Vannak sürgős feladatok, amiket mindenáron meg kell csinálni, aztán vannak olyanok, amik fontosak, de nem sürgősek, na most ezek azok, amiket érdemes kiemelni a nap legfontosabb teendőjeként. Ez lehet például egy blogpost megírása, egy videó elkészítése, egy podcast felvétele, vagy mondjuk akár 10 potenciális ügyfelet felkeresni email-ben vagy telefonon, tehát bármi, ami úgy érzed, hogy előrébb visz a jelenlegi helyzetedből.

E mögött van egy nagyon komoly pszichológiai trükk is, mert nem tudom Te hogy vagy vele, de nálam folyamatosan az van, mivel tele van a to do listám és van egy csomó nem feltétlenül sürgős, de fontos fejlesztési pont, ahova úgy érzem, hogy sose fogok eljutni. És mivel annyi teendőm van, mindig bennem van az, hogy oké ledolgoztam akár 8-10 órát és még mindig nem érzem azt, hogy fú, de király vagyok, mennyit haladtam és mennyit dolgoztam, hanem azt érzem, hogy basszus, ott van még egy csomó minden, amit meg kéne csinálnom, én meg pofátlanul hazajövök és próbálok pihenni.

Ez egyébként egy rossz dolog szerintem legalábbis, hogy ez így benne van az emberekben, mert hosszú távon ez nem lesz hasznos és nem lesz hatékony. És ez a daily highlight ebben is segít, hogy ha kiemelek egy feladatot, hogy ezt ma meg kell csinálnom és megcsinálom, akkor valahogy bennem van az, hogy oké, letudtam, kész, megvagyok, elégedett vagyok. Örülök, hogy ezt megcsináltam, király, hogy meg tudtam csinálni és holnap folytatjuk.

Úgyhogy remélem Neked is hasznos lesz ez a produktivitási tipp, nem biztos, hogy fogod tudni alkalmazni, nem biztos, hogy érdemes Neked alkalmazni, de ha Neked is hasonló gondolatok kavarognak a fejedben, akkor érdemes lehet kipróbálni, mert lehet, hogy igazából tud segíteni.

És ennyi lett volna a mai BOOMCast SHORTS.

Ne felejts el feliratkozni a csatornánkra, mert hetente két új adással is jelentkezünk.

És érdemes belépned a zárt Facebook csoportunkba is, ahol akár személyesen velünk is beszélgethetsz, de kérdéseket is tehetsz fel és a közösségünk tagjait is megtalálod.

Gyere és csatlakozz hozzánk a https://boommarketing.hu/fbcsoport linken keresztül.

Tartalomjegyzék

Picture of Balogh Dávid

Balogh Dávid

Szia, Balogh Dávid vagyok, a BOOM Marketing alapítója. Az elmúlt évek során több saját vállalkozást is beindítottam. Elsőként jött az ügynökség, aztán a BOOM Marketing University, majd 2 webáruház (az egyiknél 4 hónap alatt értük el a havi 10 milliós bevételi célt). Az így szerzett tapasztalataimat szeretném Veled megosztani a BOOM Marketing University-n, videós oktatóanyagok formájában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük